پارس ناز پورتال

سروش صحت سریال فوق لیسانسه ها را می سازد

مجموعه : اخبار سینما
سروش صحت سریال فوق لیسانسه ها را می سازد

سروش صحت سریال فوق لیسانسه ها را می سازد 

پس از موفقیت برای سروش صحت در فرآوری سریال لیسانسه ها در فصل اول و دوم وی تصمیم دارد تا فوق لیسانسه ها را نیز بسازد. مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درمورد سریال «لیسانسه ها» به مهر گفت: سریال «لیسانسه ها» بعد از اتمام ماه صفر روی آنتن میرود تا بعد از مدتی مجدد یک سریال کمدی در شبکه سه داشته باشیم.

 

وی همین طور درمورد فصل سوم این سریال عنوان کرد: قرارداد نگارش فصل سوم این سریال با اسم «فوق لیسانسه ها» برای شبکه سه بسته شده هست.روشن روان در اتمام یادآور شد: این آلبوم هم در ادامه دو فصل قبلی هست و طرح آن تصویب و قرارداد نگارش هم به کارگردانی سروش صحت بسته شده هست.

 

لیسانسه ها درمورد سه جوان لیسانسه که هر یک مشکلاتی دارند. یکی فکر مهاجرت در سر دارد و یکی دنبال تشکیل زندگی و دیگری هم دنبال مسکن. مازیار رحمتى «امیر کاظمی» در یک خانواده از هم پاشیده زندگی می کند و پدر او معتاد هست و خودش در فکر مهاجرت هست که متوجه مریضی سرطانش می شود.

 

حبیب نقوى «هوتن شکیبا» فردی پولدار هست که به شدت علاقه به ازدواج دارد ولی به خاطر ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود شريفيان «امیرحسین رستمی» در آستانه ازدواج هم اندکی پول برای مسکن احتیاج دارد و جویای کار هست. درواقع نقش‌هاي اصلی این سریال را هوتن شکیبا_ امیرحسین رستمی و امیر کاظمی ایفا میکنند.