پارس ناز پورتال

سریال شهرزاد 3 از مرگ نقش فرهاد (مصطفی زمانی) خبر داد

مجموعه : اخبار سینما
سریال شهرزاد 3 از مرگ نقش فرهاد (مصطفی زمانی) خبر داد

سریال شهرزاد 3 از مرگ نقش فرهاد «مصطفی زمانی» خبر داد

فصل سوم سریال شهرزاد زمستان 1396 با داستانی عاشقانه اکران می شود سید محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد در جواب به این سوال که بعنوان تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار چقدر روی اثر اعمال نظر میکند توضیح داد;

 

این موضوع بستگی زیادی به کارگردان دارد. به نظرم باید همیشه و انرژی را برای درست شدن متن گذاشت, وقتی متن درست باشد یعنی نقشه راه حاضر هست.وقتی شما با فتحی و میرباقری کار میکنید, خیلی نگران کارگردانی نیستید, باید دغدغه را روی متن بگذارید.

سریال شهرزاد 3 از مرگ نقش فرهاد (مصطفی زمانی) خبر داد

وی ادامه داد; در کار باید مالکیت را از مدیریت جدا کرد. تهیه‌کننده‌ می تواند با دخالت بی‌جا در کار,باعث لطمه خوردن اثر و در نهایت لطمه به خودش ‌شود. چیزی که در این آلبوم خودش را به خوبی نشان میدهد و باعث شده “شهرزاد” از تک‌تک عوامل خودش هم بزرگتر شود,متن درستی هست که توانست با مردم رابطه برقرار کند.

 

امامی درمورد نقدهایی که نسبت به فصل دوم شهرزاد در سنجش با فصل اول آلبوم داشت نیز عنوان کرد; خوشحالیم رقیب خود ما شده‌ایم و با فصل اول سنجش می شویم. به هر حال فصل اول “شهرزاد” یک پدیده در نمایش خانگی بود.درمورد فصل دوم هم باید بگویم که نظراتی که ما از منتقدان گرفتیم, با نظرات مردم کمی تفاوت دارد.

 

در واقع اگر به قصه به شکل مستقل نگاه کنیم, نقد زیادی ندارد چون به گفته مشهور به حکایت آب نبستیم.فصل دوم شهرزاد از لحاظ ریتم, بازی‌ها و مابقی شاخصه‌ها امتیاز بالایی میگیرد, سری دوم ساختن خیلی کار سختی هست و حفظ موفقیت از رسیدن به خود موفقیت کار سخت‌تری هست.

 

امامی هم‌چنین یادآور شد; مردم با خبر میباشند کاری که در سری دوم شده, اصلا کم‌فروشی نیست.زمانی وجود دارد که مثلاً می گویند سری اول اعتماد مردم را جلب کرده‌اند, اما در سری دوم از آن اعتماد سواستفاده شده هست, درمورد “شهرزاد” ماجرا این‌طور نیست و بحث سلیقه مطرح هست.

سریال شهرزاد 3 از مرگ نقش فرهاد (مصطفی زمانی) خبر داد

این تهیه‌کننده با اشاره به این که نتیجه تمام رخداد‌هاي فصل دوم را در فصل بعدی می توان دید,اظهار کرد; وقتی فصل سوم تمام شود, متوجه دلیل همۀ رخداد‌هایي که برای شخصیت‌هاي گوناگون در فصل دوم افتاد, میشوید.کوچکترین مسائل مانند تعلیم رانندگی شهرزاد که امروز مورد نقد قرار می گیرد, در فصل سوم کاربرد دارد.

 

با وجود کامنت‌هاي ناراضی, من از یک چیز مطمئن هستم و آن هم این هست که در اتمام فصل سوم, مردم به دلیل فصل دوم از ما تشکر می کنند! امامی در جواب به این سئوال که قصه سریال در فصل سوم تمام می شود یا ممکن هست فصل چهارمی هم در کار باشد, بیان کرد; قصه در فصل سوم تمام میشود.

 

گرچه قصه “شهرزاد” پتانسیل ادامه دادن را دارد و میتوان از دل آن, دیگر کاراکترها را بیرون کشید و سرگذشت آن‌ها را تعریف کرد اما با چیزی که مخاطب از ما میخواهد, در فصل سوم مشخص می شود و همان‌جا اتمام حکایت سریال “شهرزاد” خواهد بود.

 

امامی هم‌چنین با بیان این که زمان عرضه فصل سوم را زمستان 1396 میدانند, درمورد فصل سوم حکایت گفت; معتقدم فصل سوم به لحاظ داستانی همانی هست که مردم دوست دارند.در واقع تم عاشقانه نمونه فصل اول به فضای کلی سریال بازمی‌گردد.

سریال شهرزاد 3 از مرگ نقش فرهاد (مصطفی زمانی) خبر داد

مصطفی زمانی زاده 30 خرداد سال 61 در شهر گیلان هست بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. او با سریال تلویزیونی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی هست. او دارای 3 برادر و 1 خواهر می باشد و خودش فرزند سوم خانواده هست. او تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد.

 

از سال 85 پا به عرصه تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد. او در بین کاندیداهای چندان برای نقش یوسف, توسط فرج‌ الله سلحشور گزینه شد.وی هم‌حالا در استان تهران زندگی می کند و مجرد هست.

سریال شهرزاد 3 از مرگ نقش فرهاد (مصطفی زمانی) خبر داد