پارس ناز پورتال

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)

وقتی گذشته ها را مرور می کنیم احساس خوبی به ما منتقل می شود و حس نوستالژیک زنده خواهد شد. پس با هم سفر تصویری داشته باشیم به گذشته با تونل زمان

 

یک زن با یک یوزپلنگ حیوان خانگی خود در پارک بولونی کافه در پاریس، 1932 میلادی.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)شاهزاده فوزیه (سمت چپ) همراه با خواهرش فائزه در اولین سفر اروپایی خود به سوئیس در ارتفاعات”سنت موریتز”در حال اسکی بازی؛ این عکس در سال 1935 برداشته شده است. حدود چهار سال پس از این عکس یعنی در 25 آوریل 1939 مصادف با پنجم اردیبهشت سال 1317 هجری بنا به اعلامیه دربار ایران، درخواست خواستگاری رسمی رضاشاه پهلوی از پادشاه مصر برای ازدواج ولیعهد ایران با فوزیه پذیرفته شد.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)يك خانواده ايراني سال هزارو سيصد شمسی.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)شركت كنندگاه توردوفرانس در بين مسابقه به هم سيگار تعارف ميكنند 1920 میلادی.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)تصویر استیو جابز و بیل گیتس را در سال 1991 می بینید که روی یک فرش ایرانی نشسته اند.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)ناصر حجازي و رودي فولر.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)تا صد سال پيش كه دستگاه هاي اتوماتيك اختراع نشده بود پين های بولینگ را بچه ها دوباره ميچيدند.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)برج تلفن استكهلم. اين برج پنج هزار تلفن را به هم وصل ميكرد.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)پشت صحنه فیلم رابین هود در سال 1922 میلادی. داگلاس فیربنکس با یک بلندگوی بزرگ در حال صحبت کردن با عوامل اجرایی فیلم رابین هود است.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)جين بوگاتي و بوگاتي رويال نوزده سي و دو.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)مردي كه يك دوچرخه براي عبور از روي آب اختراع كرده است. اوايل قرن بيستم درياچه انقين در پاریس.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)سربازان انگلیسی در طاق بستان کرمانشاه سال 1320 شمسی.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)پاپ ژان پل دوم رهبر اسبق کاتوليک هاى جهان -قبل از پاپ شدن- مشغول اصلاح صورت در فضاى باز، 1908 میلادی.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)مرد سياهپوست توسط مردان سفيدپوست از اتوبوس بيرون کشيده ميشود. سال 1943 میلادی.

سفر به گذشته ها با تونل زمان عکسهای قدیمی (15)