پارس ناز پورتال

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

مجموعه : اخبار سینما
طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی 

این طلاق ها جنجال بپا کردند، طلاق بازیگران معروف هالیوودی همیشه سرزبان ها بوده و برخی اوقات اینقدر هیاهو بپا میکند که تا مدت ها بعد هم فکر و خیال دست بردار آنها نیست.

 

طلاق به هیچ وجه موضوع ساده و پیش پا افتاده اي نیست و حتی فکر کردن به آن نیز ناخوشایند است اما زمانی که ثروتمند و معروف باشید و دائماً رسانه ها شما را تحت نظر داشته باشند، ورود به حوزه طلاق بسیار دردناک تر خواهد بود.

 

در طول سال‌ها، ستاره هاي زیادی در دنیای هالیوود بعد از به بن بست رسیدن روابط عاشقانه خود با بن بست غیر قابل باوری در زندگی کاری خود نیز مواجه شده اند که بی شک از عواقب طلاق گرفتن بوده است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما رابا سلبریتی هایي آشنا کنیم که پس از طلاق گرفتن از همسر معروف خود هنوز نتوانسته اند به شهرت و اعتبار گذشته دست یافته و عده اي از انها حتی بطور کامل فراموش شده اند.

 

۱- تام کروز

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

زمانی که تام کروز در دسامبر 2000 اعلام کرد که قصد جدا شدن از همسرش، نیکول کیدمن، پس از ۱۰ سال زندگی مشترک را دارد، دنیای هالیوود در شوک فرو رفت. بعد از جدایی از نیکول کیدمن، کروز توانست شهرت و اعتبار نسبی خودرا در هالیوود حفظ کند و همان‌ گونه به حضور در فیلمهای بلاک باستر ادامه می‌دهد اما اعتبار شخصیتی او با طلاق از کیدمن دچار نقصان شد.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

درسال هاي گذشته شایعات جنجالی زیادی در مورد رابطه کروز و همسر دیگرش، کیتی هولمز، و همچنین رابطه اش با دخترش سوری وجود داشته است. به گزارش پارس ناز روابط ادعایی او با کلیسای ساینتولوژی نیز ضربه بیشتری به شخصیت این ستاره هالیوودی وارد کرده که دریک برنامه مستند در شبکه HBO با عنوان Going Clear به آن پرداخته شده است.

 

۲- کریس هامفریز

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

تجربه می‌گوید اگر در کمترین شکل ممکن با خانواده کارداشیان ها وارد رابطه شوید بی شک اعتبار و شهرت شما به خطر خواهد افتاد. این همان اتفاقی بود که برای کریس همفریز، ستاره بسکتبال ان بی اي رخ داد که بعد از به اتمام رسیدن ازدواج پر سر و صدایش با کیم کارداشیان آن هم تنها پس از تنها ۷۲ روز زندگی مشترک به مضحکه دنیای هالیوود و بسکتبال ان بی اي تبدیل شد.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

بعد از این طلاق، همفریز بطور مرتب در حین مسابقات بسکتبال توسط تماشاگران مورد تمسخر قرار می‌گرفت و از تیمی به تیم دیگر می رفت تا این‌که پس از هفته ها گمانه زنی و جنجال در نهایت به فیلادلفیا سونتی سیکسرز پیوست. شاید فکر کنید عواقب رابطه کابوس وار کوتاه مدت هامفریز-کارداشیان اکنون به اتمام رسیده باشد. اگر این طور فکر میکنید در اشتباهید زیرا در آگوست سال گذشته در گفت و گو اي زنده بار دیگر خبرساز شد.

 

۳- رابین ثیک

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

این یکی شکستی بسیار سخت بود. بعد از فرمانروایی در حوزه فروش آلبوم در تمامی تابستان ۲۰۱۲ با موزیک «خطوط مبهم» «Blurred Lines»، زندگی حرفه اي رابین ثیک یک شبه بعد از جدایی نامزدش پائولا پتون از او و شایعات مربوط به خیانت ثیک به نامزدش، ویران شد. ثیک با انتشار آلبوم ضعیف «پائولا» درسال ۲۰۱۴ سعی کرد دل نامزد سابقش را بدست آورد اما اینکار نیز شکستی دیگر را برای او رقم زد.

 

این آلبوم در هفته اول انتشار خود در بریتانیا تنها و تنها ۵۳۰ کپی فروخت که یک آمار فاجعه بار محسوب میشود. در ژانویه ۲۰۱۷ اوضاع برای ثیک بسیار بدتر از قبل نیز شد زمانی که او و پتون بر سر بدست آوردن حضانت پسرشان، جولین، درگیر شدند. نبرد در دادگاه باعث شد که اتهامات شوکه کننده اي نسبت به ثیک مطرح شود که ازآن میان می‌توان به بدرفتاری هاي جسمی و روحی او با همسرش در طول دوران زندگی مشترک اشاره کرد.

 

۴- لیان ریمز

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

لیان ریمز، خواننده سرشناس سبک کانتری، در سن ۱۴ سالگی به فروش میلیونی آلبوم هایش دست یافته بودو با بردن ۲ جایزه گرمی یکی از آینده دارترین خوانندگان عصر کنونی شناخته می شد. اما شهرت و اعتبار او به یک باره پس از مشخص شدن خیانت به همسرش، دین شرمت، رنگ باخت. وی درسال ۲۰۰۹ علیرغم ازدواج با شرمت، با همبازی اش، ادی کیبریان، در «چراغ هاي شمالی» «Northern Lights» وارد رابطه اي خیانت آمیز شده بود.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

ریمز به سرعت از یک هنرمند مورد احترام به موضوع ثابت تعداد زیادی از مجلات زرد تبدیل شد؛ به خصوص زمانی که دشمنی او با همسر سابق کیبریان، برندی گلنوایل، بیش از پیش تشدید و رسانه اي شد. به‌ دنبال این رسوایی ها، آلبوم بهترین موزیک هاي او در بیلبورد در رده نازل ۳۰ اُم بیشترین فروش قرار گرفت. آلبوم دیگر او درسال ۲۰۱۶ حتی نتوانست در میان ۵۰ آلبوم پرفروش کشور قرار گرفته ودر رتبه نازل ۸۸ قرار گرفت.

 

۵-جان گوسلین

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

زمانی بود که میلیونها آمریکایی پای برنامه ریالیتی شو «جان و کیت و ۸ نفر دیگر» «Jon & Kate Plus 8» می نشستند که در مورد زندگی مشترک یان و کیت گوسلین و ۸ فرزندشان بود. حتی ویدیو یک ساعته انها هنگام اعلام طلاق شان نیز توسط میلیون‌ها نفر دیده شد. بعد از این جدایی، کیت با حضور در برنامه «رقصیدن با ستاره ها» «Dancing With the Stars» توانست تا حدودی شهرت از دست رفته گذشته خودرا بازیابد.

 

و با سریال ریالیتی شو اسپین آف «کیت و ۸ نفر دیگر» «Kate Plus 8» بار دیگر به چهره محبوب تلویزیون تبدیل شد. در طرف دیگر ماجرا اما جان به اندازه همسر سابقش خوش شانس نبود. درسال ۲۰۱۳، خبر رسید که وی به شغل گارسنی روی آورده ودر اتاقکی بدون تلویزیون و اینترنت زندگی می‌کند. بعد ها وی حتی این شغل را نیز از دست داد. سپس جان شانس خودرا در دنیای دی جی و رقص امتحان کرد تا این‌که بار دیگر رابطه او و کیت در رسانه ها جنجالی شد.

 

۶- مارلا میپلز

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

مارلا میپلز یک مدل و بازیگر بلند پرواز اهل جورجیا بود که ناگهان وارد زندگی مشترک دونالد ترامپ و همسر اولش، ایوانا، شده ودر اواخر دهه ۱۹۸۰ زندگی این دو رابه سمت طلاق برد.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

بی شک رابطه عاشقانه و ازدواج متعاقب او با دونالد ترامپ درهای زیادی را برای بلندپروازی هاي میپلز باز کرد که از انها می‌توان حضور در برادووی و نقش هایي کوچک در تلویزیون اشاره می‌کرد اما این جهش کاری دوام چندانی نداشته و زندگی حرفه اي میپلز با طلاق از ترامپ به یک‌باره سقوط کرد.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

بعد از جدایی جنجالی و پر سروصدای این دو در اواخر دهه ۱۹۹۰، میپلز با کیفی پر از پول به خانه رفت اما با استفاده از این ثروت نیز نتوانست موفقیت چندانی کسب کند و به حضور در چند فیلم تلویزیونی گمنام بسنده کرد. میپلز با حضور کوتاه خود در برنامه تلویزیونی «رقصیدن با ستاره ها» درسال ۲۰۱۶ بازگشتی نصف و نیمه به دنیای شهرت داشت اما هیچ گاه نتوانست شهرت گذشته دور خودرا بازیابد.

 

۷- جسی جیمز

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

در اوایل دهه ۲۰۰۰، جسی جیمز به خاطر برنامه ریالیتی شو «گاراژ هیولا» «Monster Garage» که بین سال هاي ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ پخش می شد یک اسم آشنا و معروف در هالیوود به شمار می آمد. وقتی که جیمز با بازیگر دوست داشتنی آن دوران، ساندرا بولاک، ازدواج کرد شهرت او بیش از پیش شد. مردم ایالات متحده عاشق این زوج نامتجانس شده بودند؛

 

به خصوص بعد از این‌که بولاک بارها و بارها در گفت و گو هایش از نقش غیر قابل انکار جسی جیمز در بدست آوردن جایزه اسکارش برای فیلم «نقطه کور» «The Blind Side» درسال ۲۰۰۹ سخن می‌گفت. رابطه عاشقانه این دو بعد از شایعاتی در مورد خیانت جیمز به بولاک و رابطه او با یک مدل تاتو به یک‌باره ویران شد. بعد ازآن تصویری از جسی جیمز در حالیکه نشان نازی ها را پوشیده و مانند هیتلر درود نظامی داده بود در رسانه ها منتشر شد.

 

و بعد از این ماجراها بود که زندگی حرفه اي جیمز به معنای واقعی کلمه به اتمام رسید. ازآن زمان به بعد جسی جیمز همواره در صدر اخبار جنجالی رسانه هاي زرد قرار داشته و همسر او بعد از بولاک که اکنون از هم جدا شده اند «کت وون دی» نیز او رابه رابطه داشتن با بیش از ۱۹ زن دیگر متهم کرده است. در زمان نوشتن این مقاله او با چهارمین همسر خود، الکسیس دژوریا زندگی میکند.

 

۸- مگ رایان

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

مگ رایان زمانی که بعد از زندگی مشترک طولانی با دنیس کوید از او جدا شده و با راسل کرو وارد رابطه شد برای همیشه از چشم آمریکایی ها افتاد. وی ازآن زمان به بعد بخش زیادی از زندگی حرفه ایش رابه دور از شهرت در هالیوود گذرانده و تنها توانسته در چندین فیلم معدود بازی کند که هیچ کدام فیلمهای قابل توجهی نبوده اند. درسال ۲۰۰۸، رایان ادعا کرد که کوید در طول دوران زندگی مشترکشان بارها به او خیانت کرده است؛

 

اتهاماتی که کوید پاسخ هاي تندی به انها داد. اینروزها بنظر میرسد که رایان بیشتر روی آینده اش متمرکز شده و رابطه اش با جان ملنکمپ، خواننده نسبتاً سرشناس راک را بعد از جدایی ها و جنجال هاي متوالی از سر گرفته و برای بازی دریک سریال تلویزیونی قرارداد امضا کرده است.

 

و اما: ماجرای طلاق «برنجلینا» هرروز حاشیه هاي بیشتری پیدا میکند

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

دعوا بر سر سرپرستی کودکان، بین آنجلینا جولی و برد پیت، باوجود اعلام رسمی شروط جولی، همان‌ گونه ادامه دارد. در آخرین شرایط قانونی تعیین شده توسط آنجلینا، مقرر گشته بود که برد پیت هرماه ۴ بار تست اعتیاد به الکل و مواد مخدر بدهد و پیت نیز این شرط را پذیرفته بود.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

همچنین آنها تصمیم گرفته بودند که به صورت خانوادگی به همراه ۶ فرزند خود به نام هاي مدوکس، ویوین، نوکس، شیلا، زاهارا و پکس نزد مشاور رفته ودر مورد مشکلات خود صحبت کنند.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

در حال حاضر نیز آنجلینا، شروط جدیدی به نام «شرط اکتبر» به دادگاه ارائه داده که در واقع نوعی توافق نامه در راستای طلاق با برد پیت به شمار می‌رود. به موجب این فایل، تعداد زیادی از مسائل خصوصی زندگی این زوج و فرزندانشان علنی شده. بهمین خاطر، برد پیت بدلیل انتشار این اطلاعات توسط آنجلینا او را متهم کرده و بیان داشته که قصد او از اینکار، بد جلوه دادن چهره برد پیت بوده است.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

گفته میشود که موارد ذکر شده در «شرط اکتبر» کاملا محرمانه بوده و اطلاعاتی همانند جلسات روانشناسی کودکان شان را در خود دارد.به گزارش پارس ناز با ارائه این اسناد به دادگاه، پیش از این‌که برنجلینا از قاضی بخواهند که این اطلاعات محرمانه باقی بماند، همه ی داده ها به صورت عمومی منتشر شده. گفته می‌شود در تاریخ ۶ دسامبر، وکیل پیت از قاضی تقاضای کرده تا اسناد مربوط به طلاق او و آنجلینا را مهر و موم کند.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

سیار تمایل دارد همه ی جلسه هاي دادگاه و جلسه هاي مربوط به سرپرستی کودکان در خفا و سکوت رسانه اي صورت بگیرد، در حالی‌که جولی دقیقا برعکس این اعتقاد را دارد. بد نیست اشاره کنیم که دادگاه، تقاضای پیت مبنی بر مهر و موم کردن فایل طلاقشان را رد کرده است. وکیل پیت بیان داشته که تیم وکلای جولی برای انتقام گرفتن از تقاضای وی مبنی بر افزایش وقت سرپرستی «شرط اکتبر» را تسلیم دادگاه کرده اند.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

وکیل پیت به نام لانس اسپیگل بیان داشته که واسر در ایمیل خود به تاریخ ۲ دسامبر، نوشته که جولی «شرط اکتبر» رابه این خاطر نوشته که پیت در مورد تصمیمات مهم قیومیت فرزندان، هیچ پاسخی به وی نداده و همچنین به خاطر این‌که پیت تقاضایی به دادگاه ارائه داده و خواستار افزایش وقت سرپرستی در هفته بعد شده است. لانس اسپیگل همچنین بیان داشته که:

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

«مطابق بر ایمیل خانم واسر، ارائه فایل «شرط اکتبر» به دادگاه در واقع واکنش جولی به وکیل پیت بود که به وی یاد داده بود تا برای افزایش زمان سرپرستی کودکان به دادگاه تقاضای ارائه کند. » جنگ بین این دونفر در رابطه با سرپرستی فرزندانشان همان‌ گونه ادامه خواهد داشت. دستکم تا دادگاه بعدی که قرار است در ماه ژانویه انجام بپذیرد، این پرونده همان‌ گونه علنی باقی خواهد ماند.

طلاق های دردسرساز بازیگران هوس باز هالیوودی +عکس

ماجرای طلاق برت پیت و آنجلینا جولی