پارس ناز پورتال

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017 

هالیوود همه ي وقت صحنه ازدواج هاي عاشقانه و طلاق هاي عاطفی هست که همۀ ساله} باید شاهد جدایی چندین زوج از هم باشیم. در حالی‌که هنوز تا اتمام سال 2017 میلادی زمان نسبتا زیادی باقی باقیمانده هست, این سال دارد از نظر شمار جدایی زوج هاي سرشناس رکوردشکن می‌شود. حداقل از ابتدای سال تا به حال 34 جدایی میان ستاره هاي گزارش شده هست که همین فرمایش امسال را به سالی عجیب و خاص تبدیل میکند.

 

بازیگران تلویزیون در این اساس از سایر حرفه ها پیشی گرفته اند و مردمان سینما و موسیقی را جا گذاشته اند. سایت پیپل نگاهی انداخته به این جدایی ها که گزیده اي از مهمترین آن ها را در ادامه این مقاله خواهید خواند:

 

هلن هانت و متیو کارناهان

بازیگر سرشناس هالیوود و شوهر نویسنده و تهیه کننده اش بعد از 16 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. این در حالی هست که این زوج یک دختر 13 ساله به اسم مارکنا لي دارند که در سال 2004 به جهان آمده هست.

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

یک منبع مطلع به مجله پیپل گفته که این زوج سابق که از سال 2001 زندگی مشترک شان را شروع کرده بودند, مدت ها بود درگیر ارتباط نابسامانی میان خود بودند و چند سالی از شکرآب شدن میانشان می گذشت و اکنون تنها به طور رسمی دایی شان را اعلام کرده اند.

 

کریس پرت و آنا فریس

بعد از هشت سال زندگی زناشویی, پرت و فریس به هواداران خود در شبکه هاي مجازی خبر دادند که در حال جدایی از هم میباشند. پرت نوشت: «من و آنا بسیار از این بابت ناراحتیم که باید جدایی قانونی خود ما را به شما آگاهی دهیم.» این زوج نیز یک پسر به اسم جک دارند و قرار هست مخارج وی را با کمک هم بپردازند.

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

فریس نیز در فیس بوک خود نوشت ما مدت زیادی تلاش کردیم که وضع درست شود اما اکنون دیگر واقعا امیدمان را از دست داده ایم. پسر ما پدر و مادری دارد که بسیار دوستش دارند و به دلیل او هم که شده قصد دارند این اوضاع را در آرامش و سکوت و به شکلی خصوصی پیش ببرند.» پرت هم‌چنین مدعی شده ما هم چنان همدیگر را دوست داریم و همه ي وقت اوقات فراغت مان را با هم می گذرانیم و احترام بسیاری برای یکدیگر قائل هستیم.

 

بن استیلر و کریستین تیلور

بعد از قریب به دو دهه زندگی زناشویی با یکدیگر, استیلر و تیلور در ماه مه خبر دادند که قرار هست از یکدیگر جدا شوند. این دو بازیگر که با یکدیگر در چندین فیلم نیز همبازی بوده اند صاحب دو فرزند میباشند. دختری 15 ساله به اسم الا و پسری 11 ساله به اسم کویینلین.

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

یکی از اطرافیان این خانواده فاش ساخته که به رغم این جدایی, آن ها کماکان خانواده اي شاد میباشند و جدایی شان بدون جنگ و جدل بوده هست و بن و کریستین بسیار به یکدیگر احترام می گذارند و هر کاری از دست شان بربیاید انجام میدهند تا فرزندان شان را شاد کنند.

 

جنت جکسون و وسام المنا

جوان‌ترین شوهر زندگی خواهر مایکل جکسون, که خود خواننده بسیار موفقی در عرصه موسیقی پاپ به شمار می‌آید, درست سه ماه بعد از به جهان آمدن نخستین فرزندشان متوجه شد که همسرش قصد جدایی دارد. خبر طلاق آن ها در ماه آوریل تایید شد

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

گزارشات حاکی از آن بود که این جدایی بسیار دوستانه و بدون درگیری بوده هست اما یکی از رفقا خانوادگی انها فاش فرآوری که جنت در دوران بارداری خود حس میکرد که المنا به شدت در تلاش هست که اختیار و بازرسی تمامی امور زندگی وی را در دست بگیرد و گویا این فرمایش عمده برایش خوشایند نبود.

 

بلک چاینا و راب کارداشیان

کار این زوج هم در ماه فوریه به اتمام رسید, گرچه برای بار دوم آن دو نامزد بودند و در تدارک برگزاری جشن عروسی که ناگهان خبر رسید همۀ چیز پایان یافته هست. عمده هم دوست نداشتند کسی از ماجرای شان سر در بیاورد تا آخرین روز هم ظاهرشان را در شبکه هاي مجازی حفظ کردند و عکس هاي یکدیگر را به اشتراک گذاشتند و لایک کردند اما تدریجی حال و هوای تصویر ها عوض شد و همگان فهمیدند این وسط دعوایی هم هست

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

چاینا حتی به خانواده کارداشیان اخطار داد که مراقب رفتارشان باشند و رازها خصوصی وی را فاش نکنند.

 

اسکارلت جوهانسون و رومن دوریاک

جوهانسون بود که دادخواست طلاق از همسر فرانسوی خود را پر کرد و تصمیم گرفت به زندگی زناشویی دو ساله شان اتمام دهد. وکیل این بازیگر سرشناس, جودیت پولر, مراحل طلاق قانونی را به همراه وکیل دوریاک پیش برد. این رخداد در ماه مارس افتاد.

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

در مدارک ارائه شده به دادگاه, جوهانسون خواستار اخذ حضانت دختر دو ساله شان رز دوروتی دوریاک نیز شده بود.

 

امبر رز و ول چمرکوفسکی

این زوج هم که خیلی شروع باشکوه و شادمانه اي داشتند در ماه فوریه به زندگی مشترک خود اتمام دادند. چند منبع گوناگون از این خبر داده اند که این دو ستاره تلویزیونی به ارتباط عاشقانه خود اتمام داده اند. ارتباط اي که تنها پنج ماه دوام داشت. «دلایل شخصی» بعنوان انگیزه این جدایی اعلام شد و گرچه در عین حال اعلام شد که طرفین هنوز به هم علاقه دارند و برای هم احترام قائل میباشند.

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

رز زودتر دست به کار شد و خطاب به هواداران نوشت: «لطفا درک کنید که ما نیز انسان هستیم و احساساتی داریم. هیچ کس در این ارتباط کنار گذاشته نشد و هیچ رخداد شرارت باری میان ما نیفتاد.»

 

کریس اونس و جنی اسلیت

 به گزارش پارس ناز بعد از کمتر از یک سال, اونس و اسلیت, تصمیم گرفتند به ارتباط خود اتمام دهند. این زوج که در صحنه فیلم برداری به یکدیگر دلباخته بودند ناگهان به این نتیجه رسیدند که دیگر همدیگر را دوست ندارند.

طلاق های جنجالی زوج های هالیوودی در سال 2017

آن ها نیز پافشاری کرده اند که با هم ارتباط خوبی دارند و اصلا تنشی در بین شان نبوده هست و جدایی هم برای هر دو طرف سخت بود اما گاهی نمی‌شود ارتباط را نجات داد.