پارس ناز پورتال

عروسی جنجالی خواهر کوچک کیت میدلتون

مجموعه : مجله خبری روز
عروسی جنجالی خواهر کوچک کیت میدلتون

عروسی جنجالی خواهر کوچک کیت میدلتون

کیت میدلتون عروس خانواده سلطنتی انگلستان است و اخیرا خواهر کوچکتر وی بنام پیپا میدلتون با یک میلیونر ثروتمند ازدواج کرده است.در ادامه همراه ما باشید.

 

روز سه شنبه پیپا میدلتون، خواهر کوچک کیت میدلتون، عروس ملکه انگلیس، هنگام خروج از خانه انگشتر نامزدی بزرگی در دست داشت، او با سرمایه دار 40 ساله ای به نام جیمز متیوز نامزد شده است و هر دو آنها بسیار از این اتفاق هیجان زده هستند.

 

 ولی گویا آنها تنها کسانی نیستند که در این شادی سهیم اند، گفته می شود کیت، خواهر بزرگ پیپا میدلتون و همسرش شاهزاده ویلیام نیز کاملا از اعلام این نامزدی مسرور شده اند و تبریکات خود را به آنها اعلام کرده اند.

پیپا میدلتون با انگشتر نامزدی هنگام خروج از خانهعروسی جنجالی خواهر کوچک کیت میدلتون

سخنگوی کمبریج در این مورد گفته است:”دوک و دوشس کمبریج کاملا از این اخبار خشنود شده اند.”

 

آقای میدلتون، پدر پیپا نیز در بیانیه ای در مطبوعات اضافه کرده و گفته :”من و کارول بسیار از این نامزدی خوشحالیم. آنها زوج فوق العاده ای هستند و ما برای آنها آرزوی خوشبختی داریم.”

نمای نزدیک از انگشتر الماس و گرانقیمت پیپا میدلتون، خواهر کیت میدلتونعروسی جنجالی خواهر کوچک کیت میدلتون

شاهزاده ویلیام در سال 2010 با حلقه 12 قیراطی از سنگ یاقوت کبود که متعلق به مادر فقیدش بود، به گزارش پارس ناز از کیت میدلتون خواستگاری کرد ولی جیمز متیو، نامزد میلیونر او که مدیر صندوق پوشش سرمایه است، با حلقه ای بسیار پرزرق و برق تر از خواهر او خواستگاری کرده است.

 

پیپا 32 ساله، هنگام خروج از خانه با حلقه چشمگیرش، یک پیراهن سفید گلدوزی شده را با یک کیف ساده قهوه ای و صندل ست کرده بود.

کیت میدلتون و همسرش شاهزاده ویلیام هنگام تماشای بازی در هفته گذشتهعروسی جنجالی خواهر کوچک کیت میدلتونجیمز متیوز، نامزد 40 ساله پیپا میدلتون

عروسی جنجالی خواهر کوچک کیت میدلتون

درست چند ساعت پیش از اعلام اخبار نامزدی پیپا میدلتون، وی در یک مراسم خیریه شرکت کرد ولی دست سمت چپش را پنهان کرده بودعروسی جنجالی خواهر کوچک کیت میدلتون