پارس ناز پورتال

عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)

عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)

عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)

آخرین عکسهای بازیگران و ستاره هاي ایرانی را برای شما داریم که در روز قبل  در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند.

 

مهدی مهدوی کیا با این عکس قدیمی در کنار پدر عزیز و برادرش هادی به استقبال میلاد امام علی (ع) و روز پدر رفت. این روز را پیشاپیش خدمت همه ي پدر هاي نازنین تبریک عرض می‌ کنم و برای همه ي این عزیزان آرزوی سلامتی و نشاط دارم.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)گزارش کار دبیر جشنواره جهانی به سینماگران عنوانی بود که یک بهانه مفید برای دور هم جمع شدن عزیزان در منزل سینما شده بود تا این قاب پر ستاره شکل بگیرد. نگار جواهریان، مهناز افشار، تهمینه میلانی، باران کوثری و عاطفه رضوی.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)دیالوگ خواندنی هادی حجازی فر و پسرش آقا هامون، با اندکی تلطف پدرانه در پایان دیالوگ!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)سلفی چهار نفری اشکان و آناهیتا و بامبی و کوکو.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)پوریا فیاضی هنوز باورش نشده که بار دیگر به تیم ملی بازگشته هست و از همان اتاقی که ده سال پیش در نخستین اردوی دعوت شده به تیم ملی خوابیده بود این سلفی را به اشتراک گذاشته هست.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)عکس یادگاری پولاد کیمیایی در کنار سعید خان راد به همراه دیالوگ مشهور جناب راد در فیلم ماندگار سفر سنگ ساخته استاد مسعود کیمیایی.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)جشن تولد ساغر عزیزی، بازیگر مفید سینما و تلویزیون. ساغر خانم بگذار یکی دو هفته ي دیگر از سال بگذرد بعد درمورد دیدنی یا غیر دیدنی بودن آن تصمیم بگیر!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)“افسانه پاکرو”، نام پدیده ي جدیدی هست که به تازگی کشفش کرده ایم! گرچه از منظر سینمایی که خیلی وقت پیش کشف شده هست، منظورم از لحاظ استعداد هاي نهفته و سرگرم کننده اي هست که دارد! دقیقاً از جنس استعداد هاي حسام نواب صفوی و محسن افشانی. از آن استعداد هایي که به یک هنرمند این اجازه و اراده را می‌دهد تا عکس خود را بر روی یک عکس مشهور فتوشاپ کند. و کلی مثال دیگر که در آینده به آن خواهیم پرداخت.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)یوسف تیموری سر فیلمبرادی سریال “پنچری” ساخته برزو نیک نژاد که هنوز به مرحله پخش نرسیده هست و در مرحله جمع به سر می برد. #هار_هار_هار
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)سیدمجید بنی فاطمه مداح مفید اهل بیت (ع) روز قبل برای سومین بار حس شیرین پدر شدن را تجربه کرد و با این پست حس زیبای خود را با فالوئر هایش شریک شد. قدم آقا مهدی به این جهان را تبریک عرض می کنیم و آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری برای این کوچولو داریم.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)مجید جان شما که انقدر طرفدار و هوادار دور و برت داری، واقعاً یک نفر پیدا نمی‌ شود که دوربین حرفه اي داشته باشد و حداقل هاي عکاسی را بداند؟! 
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)علیرضا جعفری عکسی از کودکی هایش گذاشت، مربوط به یکی دو سال پیش از شروع دوران بازیگری اش!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)استاد جمشید مشایخی در کنار استاد ژاله علو، عکسی سنگین و ماندگار برای سینمای کشور ایران.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)دانیال حکیمی در حال تبلیغ حس “بیخالی” و بیان فواید آن برای سلامتی. دانیال خان کاملاً مشخص هست که کفش ها را همین نیم ساعت پیش و بخاطر این عکس ها از کارتن درآوردی و روزنامه هاي داخلش را خارج کردی. مبارک باشند.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)وفاداریِ شیوا خنیاگر به تلفن همراه اش از وفاداریِ عقربه قطب نما به شمال هم شدید تر هست!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)کشف سرنخ هایي اخیر از وجود رد پای احمد ایراندوست در قتل ناصرالدین شاه قاجار. میرزا رضا کرمانی را بیخودی اعدام کردند!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)روز شما هم بخیر سهراب جان. جسارتاً عازم سیرک هستی یا دانشکده هنر؟! چون با این ظاهر جای دیگری بروی کمی اذیت می شوي.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)عکس آتلیه اي بدون آرایش، مُد اخیرِ عزیزان.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)بزگداشت مقام پدر، به روش علی کریمی.
مفید یادم هست که علی کریمی سال پیش هم به مناسبت روز پدر، همین پست را گذاشته بود.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)فصل توت فرنگی هاي نوبرانه فرا رسیده هست و به امید خدا از شر این هندوانه هایي که کل سال به نام توت فرنگی قالبمان می کنند رها خواهیم شد. نفیسه هم که روند قبلی خود را حفظ کرده هست.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)همینطوری بی علت فلش بک می‌زنیم و عکسی مربوط به 5 سال پیش از نفیسه روشن را از آرشیو بالا می‌ کشیم. مربوط به یک مراسم سینمایی.عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)سینا حجازی و رفیق جوراب فروش اش در خارج، شاد از اینکه با یک لبخند جوراب 4 دلاری را 10 دلار به یک ایرانی انداخته هست.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)نیوشا ضیغمی و جواد عزتی در مراسم پخش خصوصی فیلم “هفت معکوس” ساخته مهدی خسروی و علی عطشانی که چند سال پس از تولید روی پرده سینما می‌ رود.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)نرگس آبیار با این سلفیِ عشقولانه (در حد توانش!) روز مرد را به همسرش تبریک گفت.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)سلفی پارکینگیِ مهدی یغمایی و احسان علیخانی در ساختمان جام جم. در مورد پست روز قبل ي احسان که در مقاله دیروزمان پوشش داده بودیم باید خدمت تان عرض و تصحیح کنم که ماجرا روایتی ادبی و احساسی بود و ربطی به زندگی شخصی احسان نداشت.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)روزبه معینی حتی در تایلند هم بیخیال امین حیایی نمی شود :)) بیایید جور دیگری به ارتباط به این دو عزیز نگاه کنیم، مثلاً اینکه روزبه نماینده ویژه نیلوفر خوش خلق در سفر ها، دورهمی ها و میهمانی هایي هست که امین حیایی در آن حضور دارد و امین هم از ترسش با وی تریپ رفاقت برداشته هست!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)آزاده صمدی، ویشکا آسایش، سامان مقدم و همکار عزیزشان در حاشیه سریال “دیوار به دیوار”، برترین سریال تلویزیون در عید نوروز.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)سه ستاره فوتبال جهان در دوران کودکی. مسی، تتلو و نیمار. خیلی هم فوق العاده!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)سپیده خداوردی، یکی از بالانشینان جدول رده بندی لیگِ “سلفی گیرانِ بی علت” در میان چهره هاي ایرانی. 

عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)ما لذت مادر شدن را برای شما چند برابر کردیم؟! واقعاً؟! چه کارهایی می‌ کنیم و روحمان هم خبردار نیست!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)جواد جان ضمن اینکه مبارک باشد، اشاره نکردی که چه کسی برای این کفش زحمت زیادی کشیده هست، شما یا عزیزِ هدیه دهنده؟!
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)شبنم مقدمی و چارقدی که 20 سال پیش از ترکمن صحرا گرفته و پس از 20 سال طرح آن دوباره مُد شده هست و از این بابت بسیار شاد هست!عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)عکس زیبای امیر حسین صدیق در یک دشت کلزا.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)مفهوم صحیح “بحبوحه آسمان ها” را هم به لطف حمید گودرزی فهمیدیم.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)هیچگاه ندیده ام هنرمندی ساز در دست داشته باشد و غمگین باشد، مگر برای ژست هاي تصنعی و آتلیه اي.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)مهدی جهانی، خواننده خوش صدا و مفید کشورمون که یکی از مظلوم ترین هنرمندانِ ایران زمین هست. نمی‌دانم مهدی چه آتویی دست علیشمس دارد که نمی‌تواند از شر وی در آهنگ هایش رها شود.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)پست دیدنی شهرام لاسمی، هنرمند دوست داشتنی برنامه هاي کودک که سال ها با کاراکتر قلقلی برای همه ي ما خاطره سازی کرد.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)به تغذیه ات اهمیت بدهی همۀ این‌ها حل می‌ شود عماد جان. تغذیه چیز خیلی مهمی هست.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)تمجید باران کوثری از سحر دولتشاهی بابت اقداماتی که اخیراً در نجات زنان مجرم غیر عمد از بند زندان و طناب اعدام داشته هست. اجرش با آن بالاسری.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)شهروز ابراهیمی و پستی که به یاد پدر فقیدش به اشتراک گذاشت و روز پدر را به ایشان تبریک گفت. در این روز عزیز خداوند همۀ پدر هاي سفر کرده را مورد رحمت خویش قرار دهد.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)عکسی بینظیر از آرتا جهانبخش فینگیلی مربوط به چند سال پیش که گذر زمان را به خوبی نشان می‌دهد. امیدواریم همۀ فرزندان عزیز عاقبت به خیر شوند. به اتمام مقاله امروز رسیده ایم. بار دیگر فرا رسیدن میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر را به همۀ پدر هاي نازنین تبریک عرض می‌ کنم. انشاالله سایه شان تا همۀ وقت} بر سر ما مستدام باشد. تا مقاله بعدی یا حق.
عکسهای داغ بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (237)

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ ستاره ها و بازیگران و هنرمندان سرشناس (236)

عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)

سوژه های خبری بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (234)

آخرین عکس های بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (233)

عید نوروز همراه با بازیگران و ستاره های ایرانی

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی در عید نوروز 96