پارس ناز پورتال

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها «276»

جدید ترین عکس های بازیگران و ستاره هاي معروف ایرانی در شبکه هاي مجازی را گلچین کزده ایم و نتیجه آن را در ادامه خواهید دید.

 

شروع می‌کنیم با این سلفی از مانی رهنما و صبا راد، در آستانه ورود به شهر یزد. مانی رهنما لو نداده بود که از طرفداران جاستین بیبر هست. مو هاي او که چنین چیزی می گویند.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)سیامک عباسی با این سلفی به آهنگ جدیدش درود کرد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)عظیم الجثه ترین و صغیر الجثه ترین چهره هاي ایرانی در کنار هم این سلفی را به اتفاق علی کریمی محبوب گرفتند. در حاشیه جشن خیریه مهر لیلا.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)استاد تتلو ضمن معذرت خواهی از طبیعت و بر خلاف میلش، شماره 16 تیم ملی را به رضا قوچان نژاد سپرد و خود را به پوشیدن شماره 10 راضی کرد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)بانو بیتا فرهی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در برنامه خندوانه. هنرنمایی بانو فرهی در فیلم “هامون” داریوش مهرجویی فراموش نشدنی هست.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)تفریحات ساحلیِ مجاز در ایران، به روایت لاله اسکندری.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)سحر دولتشاهی در حاشیه مراسم نشست خبری پروژه هنری “سی”. همایون شجریان و سهراب پورناظری که قصد دارند مردادماه امسال پروژه‌ شاهنامه‌خوانی «سی» را در کاخ سعدآباد به روی صحنه ببرند، در نشستی با حضور دیگر عوامل این پروژه توضیحاتی را در این‌باره ارائه کردند و پاسخگوی پرسش خبرنگاران بودند. به جز سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل و امیر جدیدی هم در این پروژه حضور دارند.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)محمود دینی بازیگر قدیمی و کنارگذاشته شده ي سینما و تلویزیون در کنار دختر عزیزش.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)متین ستوده این بار پدر و مادرش را هم با خود به آتلیه برده بود. آرزوی سلامتی داریم برای تمامی پدر و مادر هاي نازنین.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)علی کریمی کسی نیست که بتوان از گرفتن تصویر یادگاری در کنارش به سادگی گذشت. حتی اگر رضا رویگریِ باسابقه و محبوب باشی.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)ضربه اي که مهدی ماهانی با این عکسش به دولت کوبا زد، ترامپ با بر هم زدن توافق نامه بین کوبا و ایالات امریکا نزد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)امیرحسین مدرس عکسی متفاوت از دوران فنجولیت خود به اشتراک گذاشته بود.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)نوید محمدزاده که برای پخش “لانتوری” در پاریس به سر می برد این تصویر را با بک گراند برج ایفل گرفت. همراه با دل و قلوه اي که در کامنت ها با امیر اخیر رد و بدل کرده اند.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)کلی خبر اخیر؟ نهایتش این هست در حال کاور کردن یک آهنگ اخیر هستی. یا این که کنسرت رامسر به سانس دوم کشیده شده. مگر غیر از این هست؟
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)یاسمینا باهر با این تصویر که احتمالاً مربوط به یکی از دورهمی هاي سریال دیوار به دیوار هست، تولد حسن زارعی بازیگر این سریال را تبریک گفت. استعداد هنری حسن زارعی خیلی دیر کشف شد، وگرنه میتوانست گذشته تر ها هم در سینما و تلویزیون بدرخشد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)سلفی ملیکا زارعی و دخترش مانلی خانم که خیلی محکم سرجایش پرچ شده هست.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)الهه خانم رضایی در حال لذت بردن از تنفس در هوای آزاد. شخصیت ظاهری خانم رضایی خیلی شبیه به خانم مدیر هاي منضبط هست و دیدنی هست بدانید که ایشان واقعاً مدیر یک موسسه آموزشی در شمال استان تهران میباشند.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)سیدمحمد موسی با این پست اعلام کرد که با شهامت کامل به شکست هاي خود در لیگ جهانی ادامه خواهند داد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)تصویر یادگاری شیلا خداداد در کنار سروش جمشیدی در حاسیه جشن خیریه “مهر لیلا”. لیندا کیانی هم در چند پیکسلِ تصویر حضور دارد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)استاد علی نصیریان، نیما رئیسی و صالح میرزاآقایی در گریم هاي خود در نمایش “اعتراف” به کارگردانی شهاب حسینی.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)سیروان خسروی خواننده محبوب کشورمون این گل ها را به همۀ کسانی که در این سال ها در کنارش بودند، تقدیم کرد. این به چه دردمان می‌خورد سیروان جان؟ اگر راست می گویي و واقعاً اهل تقدیری، یکی از کنسرت هایت را رایگان برگزار کن!
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)امروز تولد امیر جدیدی ستاره خوستیپ و دوست داشتنی سینمای کشور ایران هست. تبریک به امیر عزیز و آرزوی درخشش همیشگی در سینمای کشور.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)دیروز تولد خسرو احمدی بازیگر کهنه کار سینما و تئاتر هم بود که با این پست از تبریک هاي مردم تشکر کرد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)تصویر آتلیه اي اخیر هدی زین العابدین که امیدواریم پرسپولیسی هاي عزیز به خودشان نگیرند.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)تازه از چالش چای آسوده شده بودیم که مهراوه شریفی نیا روی خاکسترِ آن بنزین پاشید.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)بازدید خیرخواهانه کامبیز دیرباز و مجید نوروزی یا همان اشکانی از آسایشگاه فیاض بخش مشهد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)اوه اوه! گویا بین طرفین شکر که چه عرض کنم، کله قند آب شده هست که سعید آن گونه دارد جلز و ولز می کند! شما دغدغه هاي یک بازیکن فیکس تیم ملی را مشاهده نمایید، در حد پلنگ هاي ایسنتاگرام هم نیست!
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)عکسی از تولد چهار سالگی آقا جانیار ارجمند که به برزوی عزیز و مادرش تبریک عرض می کنیم. اسم بچه را هم با John نوشته اند که مثلا بگویند خارجی هست.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)احسان جان، خواهشاً رعایت کن.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)– آقای پزشک از کوبیدن هاي دولت تو برنامه م راضی بودین؟!
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)مرتضی پورعلی گنجی با این پست ضمن تبریک تولد خواهرش، قابلیت هاي خود در زبان انگلیسی را هم به رخ کشید!
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)رامین ناصرنصیر در اتاق گریم آلبوم شهرزاد 2 که از دیروز دوباره به منزل هاي مردم بازگشته هست. امیدواریم تلاش حسن فتحی و آلبوم توانایش بتواند مخاطب را راضی نگاه دارد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)کاوه جان تصویر مشترک بهتری با پدر محترم نداشتید؟!
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)نام: سردار آزمون
پیشه: فوتبالیست
سرگرمی متعارف: دیدار و ویدئو کال با چهره هایي و اغلب غیرمجاز و گذاشتنِ شات آن در اینستاگرام – اسب سواری
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)ما که از اتفاقی که در حین گرفتن این تصویر برای اشکان افتاده مطلع نیستیم، ولی هر چه که هست، امیدواریم در حد یک شوخی کوچک باشد!
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)دیروز تولد آقا رضا کیانیان هم بود. تبریک بی پایان به این هنرمند مفید، با اخلاق، دغدغه مند و بسیار توانا. امیدواریم همه ي وقت سرحال و سلامت باشد و دمنوش زندگی اش گوارا و شیرین باشد.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)کادستیِ کودکِ درون پرستو صالحی و حدیث فولادوند را شاهد هستید.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)امین زندگانی به محل فیلم برداری کار اخیر همسرش رفته بود که این سلفی را در کنار همسر جان و همکارانش گرفتند.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)سلفی شهره سلطانی و حمید لولایی در پشت صحنه سریال “پنچری” که به زودی از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد. مقاله کم رمق امروز هم به انتهای خود رسید. سپاس از همراهی تان. تا فردا، بدرود.
عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها (276)

 

مطالب مرتبط :

بازیگران ایرانی در اینستاگرام «275»

مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس «274»

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان «273»

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها «272»

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها «271»

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی «270»