پارس ناز پورتال

عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)

عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)

عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)

آخرین تصاویری که بازیگران و افراد معروف ایرانی در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته اند را می‌ تواند در زیر مشاهده کنید.

 

مثل همه ی ی وقت با گزیده ای از فعالیت چهره ها در شبکه های مجازی در روز گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از این که امروز هم ما را انتخاب کرده اید. ناصر خان ملک مطیعی که چند روز پیش تولدش بود، تصویر ویژه ترین پیام تبریکی که به مناسبت هشتاد و هفتمین بهار زندگی اش دریافت کرده بود را به اشتراک گذاشت.

 

پیامی از ستاره بی تکرار سینمای کشور جمهوری اسلامی ایران و یار و رفیق دیرینه اش بهروز وثوقی که با هر بار مشاهده تصویر هایش، دل هایمان پر از حسرت و اندوه می‌ شود. حسرتی که هیچگاه پاسخی برای آن نیافته ایم. تبریک به ناصر خانِ عزیز.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)خودزنی به شیوه ی هانیه توسلی! آرزوی سلامتی داریم برای همکلاسی های هانیه در آن سال ها، علی الخصوص عزیزِ حاضر در سمت چپ تصویر.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)پیام تصویر؛ اگر کله محسن مسلمان را بشکنی، یک مهدی طارمی از آن بیرون می آید و به خاطر این موضوع باید خدا را شکر کرد!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)سلفی احسان کرمی و خواهر زاده خوش لُپ اش.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)سیزده به در سیاوش خیرابی هنوز تمام نشده است و کماکان تصویر هایش با لوکیشن هایی از شمال آپلود می‌ شود.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)استوری آناهیتا همتی در مقابل یک فلافلی. در همین حد بی دلیل و معمولی! البته این را هم در نظر بگیریم برای این قشر نازنین که روزشان را موهیتو و وافل کاراملی شروع کرده و با شیشلیک و استیک شاتوبریان تمام می کنند، فلافل پدیده ای عجیب و غیر معمولی محسوب میگردد.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)هیچ کسی هنوز دلیل محبوبیت زاویه ی پشت فرمان را درک نکرده است. طوری که انگار فقط خودرو این عزیزان فرمان دارد و ماشین بقیه با بادبان جابجا میشود!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)تیر خلاص بر پیکر نیمه جانِ تصویر های آتلیه ای را شهرزاد عبدالمجید زد.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)تقصیر خودشان است، تصویر بی سوژه می‌گذارند و ما را مجبور به تمرکز و کنکاش در آنها می کنند تا سوژه خلق کنیم، وگرنه ما هیچگاه متوجه نمیشدیم که یکی از سوراخ های بینی الهه حصاری از آن یکی بزرگتر است!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)حمید سوریان، قهرمان بی تکرار کشتی فرنگی و پرافتخار ترین کشتی گیر تاریخ کشتی ایران روز گذشته میهمان برنامه خندوانه بود تا رامبد یکی دیگر از واپسین آس های مانده در دستش را رو کند.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)مه لقا باقری یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن این است که در محیط های مختلف، رنگ مو هایش به رنگ غالب بر آن محیط تغییر می‌ کند. مثلا اینجا در جنگل است و موهایش هایلایتِ سبز گرفته. به دریا برود آبی می‌ شود.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)پوراندخت مهیمن، بازیگر کهنه کار و مهربان سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته وارد 64 سالگی شد و این روز را جشن گرفت که تصویر آن را مشاهده می‌ کنید.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)یک دهن هم از آغاسی خدابیامرز بیا آزاده جان، دلمان گرفته است.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)خاطره بازی بابک صحرایی با این تصویر قدیمی از کودکی هایش در آغوش پدر جان، به مناسبت تولدش. تبریک بی پایان به ترانه سرای خوب کشورمان.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)سلفی هادی کاظمی و احمد مهرانفر به بهانه پایان یافتن سریال “علی البدل” یکی از معمولی ترین کارهایی که تابحال از سیروس مقدم سراغ داشته ایم.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)تصویر زیبای علی دایی و دختر عزیزش نورا خانم که دارد با کله ی افتخارآفرین پدرش بازی می‌ کند!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)در ادامه روز پر از تولد خود میرسیم به کاوه رضایی، فوتبالیست جوان استقلال که مهدی رحمتی با این پست تولدش را تبریک گفته.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)تصویر جدید طناز طباطبایی با پیامی که در عکسش نقش بسته: در سکوت به سختی تلاش کن، بگذار موفقیت ها صدای تو باشند.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)ایده ای خلاقانه و تاثیرگذار روی دیوار های تهران، از دور طرح یک آتش نشان را روی دیوار میبینی، نزدیکش می شوي و میبینی که خودت آن آتش نشان هستی. آن آتش نشانی که جانش را فدای مال تو می‌ کند. طرحی که اگر آن را درک کنیم شاید من بعد با شنیدن صدای آژیر خودرو آتش نشانی کمی فرمان را کج کنیم و راهش را باز کنیم و یا حداقل با نارنجک دست ساز به آن حمله نکنیم!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)دقت کرده اید هر چه از آخرین تاریخی که دندان ها لمینیت شده دورتر می‌شویم، شدت خنده ها هم کمتر می شود؟!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)سلفی بابک برزویه عکاس خوب مطبوعات در کنار استاد پرویز بهرام بازیگر تئاتر و صداپیشه برجسته کشورمان که برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)موتور معروفی که هر کس به گرجستان رفته یک تصویر یادگاری با آن دارد. هدیه یهویی شاهرخ فروتنیان به افسانه چهره آزاد!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)مراسم یادبود زنده یاد علی معلم با حضور شمار زیادی از چهره های سینمایی و هنری در منزل ایشان برگزار شد که عکس های مربوط به این مراسم را شاهد هستید. الیکا عبدالرزاقی و الناز شاکردوست در کنار خانم معماریان در این مراسم. آرزوی صبر داریم برای خانم معماریان و خانواده علی معلم. ای کاش برخی از عزیزان در برخی مشخصه ها انقدر ثابت قدم نبودند و تفاوتی میان مجلس ختم و جشن تولد قائل میشدند.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)مسعود رایگان و رویا تیموریان هم در مراسم حضور داشتند.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)گلاب آدینه به اتفاق فرزندانش در کنار علی اوجی و امید معلم عزیز.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)همش از یک “تیک” سبز شروع شد!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)عکسی کمتر دیده شده مربوط به پشت صحنه فیلم سینمایی “چهارشنبه سوری” یکی از آثار ماندگار اصغر فرهادی. حمید فرخ نژاد، ترانه علیدوستی، هدیه تهرانی و منوچهر هادی (دستیار کارگردان) در تصویر قابل تشخیص هستند.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)دست عزیزی که وقت گذاشته و این پرتره جذاب از عمو رضا رویگری را کشیده است، واقعاً درد نکند.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)شیوا بلوریان بازیگری که اگر کل کارنامه هنری اش را بتکانی دو سه عدد سریال بیشتر از آن بیرون نمیریزد، طوری روی تصویر هایش آدرس وبسایتش را می‌ زند که GettyImages روی تصویر هایش نمیزند! آن هم آدرس وبسایتی که وجود خارجی ندارد و ما هرچه تلاش کردیم نتوانستیم وارد آن شویم.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)منصور ضابطیان، مسرور از 100 هزار نفری شدن صفحه اش در اینستاگرام.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)سلفی شاد و دیدنی علی فروتن در کنار همسر و فرزندان عزیزش. آرزوی خوشبختی و سلامتی داریم برای این خانواده ی خوش خنده.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)حمیدرضا جان هر آنچه درباره سیگار و جذاب شدن در تصویر شنیده ای از ذهنت بریز بیرون. این را درباره همفری بوگارت و کلینت ایستوود گفته اند، شما الکی ریه ات را به فنا نده.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)سجاد و علی، دو شیرازی اصیل در یکی از شب های تمام شیرازی که احتمالا با کلی “شیراز” به سر شده است.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)سحر صباغ سرشت این همه ی ی هزینه کرده و به ارمنستان رفته که در آنجا حیوانات را دوست بدارد. خب سحر جان در همین تهران هم می‌ شود حیوانات را دوست داشت. مثلا شما در راه پله منزل مارمولک ها را به دمپایی دعوت نکنی خودش نوعی حیوان دوستی محسوب می‌ شود.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)یا مثلا مثل نوید خداشناس که شب ها در آغوش مرغ مینای خود می‌خوابد!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)مهدی ماهانی مرزهای حیوان دوستی آریایی ها را تا کوبا هم کشیده است. خوب شد فیدل مُرد و این روزها را ندید که چگونه یک شرقی با شلوارک و تیشرت گل گلی در خیابان های کشورش قدم می‌ زند.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)مجید جان باور کن جاده ها خلوت شده اند. دست دوستان را هم بگیر و یواش یواش از سمت هراز برگردید.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)امیر حسین رستمی، نوید محمدزاده و سایر تئاتری های عزیز در پشت صحنه نمایش “آخرین نامه” که تا پایان فروردین اجرا خواهد داشت.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)ارسلان جان کپی رایت این مدل سلفی ها دست مهراوه شریفی نیاست. از وی اجازه گرفته ای؟!
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)“قدر این جام بدانیم که است/ نه به آن روز که افتاد و شکست” شعری که نجمه جودکی به یاد استاد محمدرضا شجریان به اشتراک گذاشته است و حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. امیدواریم قدردانی ها، تمجید ها و تقدیر ها از استاد شجریان زمانی برگزار شود که هنوز دیر نشده است. همین. مطلب امروز هم به پایان رسید. ممنون از همراهی ارزشمندتان.
عکس و اخبار بازیگران ایرانی در اینستاگرام (235)

 

مطالب مرتبط :

سوژه های خبری بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (234)

آخرین عکس های بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام (233)

عید نوروز همراه با بازیگران و ستاره های ایرانی

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی در عید نوروز 96

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور کشور ایران (232)

اخبار داغ بازیگران و هنرمندان قبل از عید نوروز (231)