پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی «389»

جدید ترین عکس های بازیگران و ستاره هاي مشهور ایرانی در اینستاگرام برای شما مخاطبین سایت پارس ناز گلچین شده است.

 

شروع می کنیم با عکسی از ایرانی ترین چهره غیر ایرانی ایران گلوریا بانو هاردی در برابر یک تابلوی نقاشی که طرحی مشهور از کودتای بیست و هشت مرداد است.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)مازیار جان لطفا مشخص کن این فضای ابری موجود در عکس ناشی از مِه است یا آلودگی* بدانیم لایکمان را خرج چه چیزی می‌کنیم.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)کسی دراین جمع از بانو سلطانی پرسید که چرا و چگونه عاشق رادیو شده؟

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)توصیه پریناز ایزد یار به مسئولین در جواب به صدای اعتراض مردم بخاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی که چند روزی است بالا گرفته و از جای جای کشور شنیده می‌شود

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)عکس سه نفره فریبا نادری و همسر عزیزش که نشان می‌دهد بزودی یک گندم دیگر به جمعمان اضافه خواهد شد. البته اگر پسر باشد احتمالاً کارن است

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)گشت و گذار و موتورسواری آزاده مهدی زاده در سواحل گرم سیستان و بلوچستان. آزاده جان حداقل جک موتور را بالا میدادی تا کمی حس موتورسواری به بیننده تلقین شود

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)سولماز غنی و فک و فامیل ها با کلاه هاي مخصوص اتاق عمل به پینت بال رفته اند. / تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)عباس غزالی این جملات قصار رابا این سلفی در کوچه هاي استانبول خدمت تان تقدیم می کند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)رضا رشیدپور بار دیگر اعلام کرد که یک تراکتوری اصیل است. یاشاسین آذربایجان.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)هانیه توسلی, امیرحسین رستمی و نیلوفر خوش خلق باهم به تماشای نمایش /الیور توئیست/ رفته بودند که در پایان این عکس را درکنار مهناز افشار, نوید محمدزاده, هوتن شکیبا و سایر بازیگران نمایش گرفتند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)رامبد شکرابی و حدیث فولادوند در افتتاحیه یک فروشگاه لباس. مراسمی که در پایان با یک پاکت و یا یک ساک دستی مملو از لباس از عزیزان برای حضورشان تقدیر شد.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)الناز شاکردوست که تا همین چند روز پیش از پشت صحنه نمایش /گم و گور/ پست میگذاشت, این عکس را در هتل یخی مشهور در سوئد گذاشته است. الناز سال میلادی را در یکی از سردترین کشور هاي دنیا نو خواهد کرد.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)صفحه گلاره عباسی این روز ها به صفحه دوم ترانه علیدوستی مبدل شده و هواداران این بازیگر با دقت به کم کاری ترانه در شبکه هاي اجتماعی دارند به صفحه گلاره روانه می شوند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)پست عاشقانه نرگس محمدی برای همسرش علی اوجی که قرار است تا شصت سال نرگس را بخنداند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)سلفی بهنوش بختیاری با مریم امیر جلالی به مناسبت تولد مریم بانو, یکی از مردترین بانو هاي سینما و تلویزیون ایران.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)ساعد سهیلی در گریم کار جدیدش شبیه دانشجوهای ترم دوی دانشگاهِ بمبئی شده است

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)شادمهر عقیلی دارد تاوان کدامین گناه خودرا می‌دهد؟* چرا خشایار اعتمادی دست از سرش بر نمیدارد؟*

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)نفیسه روشن و مریم خدارحمی در پشت صحنه سریالی به اسم /بچه مهندس/. از اسم سریال این چنین انتظار می‌رود که نقش اول آن استاد حمید لولایی باشد.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)ارسلان هم نقش بچه مهندس را بازی کند که عالی می شود*

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)نگار جواهریان و باران کوثری در نمایی از تئاترشان که این شبها بی سر و صدا در حال اجرای آن هستند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)یادی می‌کنیم از مادر مهربان سینما و تلویزیون بانو نادره خیرآبادی در یکی از آخرین قاب هایي که از ایشان ثبت شده. روحشان خوشحال و یادشان گرامی باد.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)آموزش رقص آذری, با همه فنون و تکنیک ها, نزد استاد ستاره حسینی. متقاضیان به دایرکت مراجعه کنند.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)گشت و گذار مادر و دختری بهاره رهنما و پریا قاسمخانی در یکی از کافه هاي تهران.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)استاد ایرج امروز وارد 85 سالگی شان شده اند و بسیار خوشحالیم از داشتن یک استاد بزرگ و یک نابغه بلامنازع آواز در عصر خود ما. تبریک بی پایان به استاد ایرج و خانواده عزیزش. امیدواریم سایه شان حالا حالا ها بر سرمان گسترده باشد.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)محمود شهریاری رکورددار ممنوع التصویری در سینما و تلویزیون درکنار سالار عقیلی, رکورددار ممنوع التصویر نشدن در تلویزیون*

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)سلفی احسان کرمی و خانواده عزیزش به مناسبت سال نوی میلادی که از فردا شروع می‌شود.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)سه ابر قهرمان در فیلم سینمایی /لس آنجلس – تهران/؛ سوپر من, جواد یساری و هالک. پرویز پرستویی در اینکار عالی گریم شده.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)عمو پورنگ همدیگر شور زنده بودن کودک درون را در آورده* کِي میخوای یه ذره بزرگ شی مرد؟*

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)رضا رویگری و همسر جان در جشن تولد 71 سالگی این بازیگر بزرگ و خاطره ساز.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)یکی از اصول رقص اذری, حفظ تعادل است, در حدی که با یک توپ روی سرتان باید کار رابه انجام برسانید.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)نسیم ادبی هم مدل شده. مدل روسری

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)

سلفی آینه اي محسن مسلمان و رفیقش, در مسیر نزدیک ترین مرکزی که دراین هوای آلوده بتوان در آن هوایی تازه کرد و به ریه صفا داد.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)بهزاد فراهانی و همسرش به همراه فریدون جیرانی میهمان شب گذشته نمایش بهنام تشکر و همکاران بودند. فکر نمی‌کردیم بهنام تشکر چنین قد بلندی داشته باشد.

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)سلفی بابک جهانبخش در کنار فرزند و همسرِ جدیدش

عکس های بازیگران و اخبار داغ سلبریتی های ایرانی (389)

 

مطالب مربوط :

عکس های بازیگران و سوپراستارهای ایرانی «388»

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران «387»

سوژه های داغ خبری از بازیگران و هنرمندان «386»

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب «385»