پارس ناز پورتال

آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)

آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)

آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام «251»

جدید ترین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را می‌توانید در آلبوم زیر دیدن کنید که از میان برترین ها گلچین شده اند. شهادت تعدادی از کارگران معدن در آزادشهر گلستان راکه خبرش قلب همه ي ایرانی ها را به درد آورد، به همۀ ملت ایران و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

 

اتفاقی که قطعا حاصل بی تدبیری و بی توجهی به حقوق نخست این قشر مظلوم و زحمتکش هست و زیر هیاهوی وعده هاي انتخاباتی گم شده هست. انشاالله هیچ گاه آن روز نیاید که ساده از کنار چنین فجایعی بگذریم و به آنها عادت کنیم. روحشان خوشحال.

 

برویم سراغ تصاویر امروز:

 

شروع می‌کنیم با این سلفی صبحگاهی از بهرام خان رادان، آن یگانه سوپراستار چشم آبی، نقش بسته بر بیلبورد هر راهی، گشته سلطانِ گیشه حدود پانزده سالی، از سنتوری و بی پولی تا خون بازی و آبی.

آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی “ماذا فازا؟” از علی صادقی با یک گرافیتی از بهروز وثوقی. موهایش را هم خودش این رنگی کرده هست. علی جان سعی کن در بعضی مواقع که برایت یک مقدار “خاص” تر میباشند، پست نگذاری و به جای آن با مورچه ها درمورد اگزیستانسیالیسم و اصالت بشر بحث کنی.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)این تصویر در حیاط زندان سرخه حصار و یا محوطه بیمارستان امین آباد گرفته نشده هست، یکی از سوپراستار هاي سینماست، در یک مکان کاملاً فرهنگی!
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)بار ها شده که به مردم ساکن ایالات امریکا به دلایل گوناگون رشک بورزم و حسادت کنم، ولی هیچگاه فکر نمی‌کردم علت این حسادت نعمت هایي باشد برای که خود ما بود و با بی مروتی از آن بی بهره گشته ایم. علیرضا قربانی و کیهان کلهر در آتلانتا روی صحنه خواهند رفت و این حسادت به مردمی که می‌توانند

 

از نزدیک این اجرا را ببینند، پایانی ندارد. خلاصه این که انتخابات نزدیک هست. به قول یکی از عزیزان در مناظره ي دیروز، یک لحظه رای می دهیم و یک عمر به پایش میسوزیم، پس حواسمان باشد.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی بهنوش بختیاری در کنار عزیزدلی که هیچگاه “اون عقبیا” را فراموش نکرد.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)مهتاب خانم کرامتی در مراسم پخش خصوصی فیلم مفید “تیک آف”.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)رضا یزدانی و مصطفی زمانی دو بازیگر اصلی این فیلام در مراسم حضور داشتند. هر چه بیشتر مد هاي اخیر را می بینم، بیشتر از این که تمامی یادگار هاي مادربزرگم را دور ریخته ام احساس پشیمانی می کنم!
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)عکسی از جشن تولد 35 سالگی نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون. مبارک باشد.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی بازیگران و سایر عوامل فیلم سینمایی “ما خیلی باحالیم” با حضور بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی، بهشاد مختاری، مهران رجبی و سایر عزیزان. فیلمی که احتمالاً در ژانر طنز هست، ولی این که طنز باشد یا گریه دار، هیچ ارتباطی به ژانر آن ندارد و قابل پیش بینی نیست. مورد چندان داشتیم که فیلم طنز بوده ولی ساعت ها با آن اشک ریختیم بخاطر پولی که بیرون ریختیم و وقتی که هدر دادیم.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)خواسته الهام پاوه نژاد از خداوند معتال برای معدنچیان گرفتار. در کمال ناامیدی، ما نیز امیدواریم این چند نفر باقیمانده که هنوز پیدا نشده اند، زنده باشند. هرچند نگاه منطقی به شرایط کنونی معدن و شدت انفجاری که رخ داده، امیدمان را کمرنگ تر و کمرنگ تر می کند.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)تینا پاکروان هم به یاد کارگران معدن یورت آزادشهر گلستان پست گذاشت به خانواده هاي داغدار این عزیزان تسلیت گفت.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی بازی شیرین و جالب کامبیز دیرباز و دخترش نیاز خانم.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)احتمالاً دارید برنامه اي به نام “ژانگولرانه” در شبکه نسیم میسازید که در آن مجری و میهمان ها هر روز به مدت 60 دقیقه از در و دیوار بالا بروند و ژانگولر بازی در بیاورند.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)ساغر عزیزی بازیگر مفید سینما، تئاتر و تلویزیون هم اخیراً به آتلیه رفته بود.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)تصویر هنری ملیسا ذاکری، بازیگر مفید و پای اثبات فیلمهای هاتف علیمردانی. ملیسا در “کوچه بی نام” خیلی مفید نقش بازی کرده بود.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)پستی که حمیدرضا آذرنگ برای پسر فسقلی اش گذاشته هست. با متنی بر خلاف بیشتر پست هاي پدرانه برای فرزندانِ کوچکشان که محتوایی نزدیک به “اکوری پکوریِ من” دارد.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)شهرزاد 2 روزهای فیلم برداری را پشت سر گذاشته و در مراحل آماده سازی نهایی برای پخش هست و همان طور که پیش تر اعلام شده در اواخر خرداد ماه پخش آن شروع خواهد شد. تصویری از رضا کیانیان و آتنه فقیه نصیری بازیگران اخیر این سریال را ملاحظه می‌کنید.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)پرستو خانم گلستانی در طاق بستانِ با شکوه.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی الهام جعفر نژاد بازیگر مفید سینما و تلویزیون در یکی از کاخ موزه هاي شهر تهران.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)همه ي با این اپلیکیشن کلی خندیدند و خنداندند، ولی رزیتا غفاری ترجیح داد که با آن آیه یأس بخواند و بگوید به آن سن نمی رسم!
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی خسته ي پژمان جمشیدی در کنار یاسمینا باهر و ویشکا آسایش در پشت صحنه سریال “دیوار به دیوار” ساخته سامان مقدم. سینماییِ جناب مقدم «نهنگ عنبر 2» هم در آستانه پخش قرار دارد.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی تیره و تار فرزاد فرزین در کنار منوچهر هادی، حسین یاری و بهاره کیان افشار در حال تماشای کنسرت رضا گلزار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی سینا سرلک در کنار رفیق حقیقی زندگی اش. آرزوی خوشبختی داریم.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی بی بهانه شبنم قلیخانی با مادر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم برای همۀ مادر هاي عزیز و دوست داشتنی.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)مریم خانم مبارک باشد. شمعتان را فوت کنید، وقت برای دچار یأس فلسفی شدن چندان هست، جشن تولد را برای خود خراب نکنید!
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)کار ساره بیات هم با آلبوم “عاشقانه” تمام شد. آلبوم اي که معلوم نیست چرا توقیف شده، اگر توقیف شده چرا فیلم برداری ادامه دارد؟ اگر توقیف نشده پس چرا دیگر بیرون نمی‌آید؟!
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)عکسی بینظیر که از علاقه کودکان به سریال “لیسانسه ها” حکایت می‌کند.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)هدیه تهرانی بسیار هنرمندانه از یک سوپراستار در عرصه سینما به یک سوپراستار فعال در عرصه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش تغییر مسیر داده هست که برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)کاوه جان حتی خود ماهی ها هم در این باران می روند یک جایی بناه می‌گیرند خیس نشوند آنوقت شما اینطوری کائنات را شرمنده خود می‌کنی. درست نیست.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)مرجانه گلچین، فریبا کوثری و مجید مظفری در کنار سِوِنی ها پس از تماشای کنسرتشان.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)کسانی که نمیدانستند، بدانند که حمید گودری در محله الهیه استان تهران سکونت دارد.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)وقتی آنلاینه ولی پیام تو رو سین نمیکنه.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)انصافاً پزشکِ آنا خیلی کار درست بوده هست که در این سال ها حتی یک میلیمتر هم افت نکرده هست. دماغش را می گویم!
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)پرتره نیمرخ از ترانه علیدوستی در یک مراسم هنری.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)ژست ضعیف لیندا کیانی در یک کافه، در حالی‌که مثلا دارد با این خودرو نحریر قدیمی تایپ می کند. این که اتومبیل تحریر در کافه چه می‌کند، باید بگوییم که اتفاق عجیبی نیست. در استان تهران کافه هایي یافت می‌شود که کیک یزدی را درون واشر سر سیلندر سرو می کنند.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)جواد کاظمیان در بارانی ترین اردیبهشت زندگی اش. باز هم از آن صفات مطلق و “ترین” هاي بی زمینه که در صفحات چهره ها چندان دیده می‌شود.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)میلاد جان در این باران با اتومبیل کروک بیرون رفتن مانند این هست که با مایو به فتح اورست بروی.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)پیام صالحی در بخشی از کنسرت محمدرضا گلزار روی سن رفت و دو نفری با هم “سنگ صبور” را اجرا کردند.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سلفی سولماز غنی و مادر عزیزش در یکی از کافه هاي استان تهران.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)خانم بختیاری قطعا همه ي ما از اتفاقی که در گلستان افتاده هست بسیار ناراحت و عصبانی هستیم، ولی فحاشی کردن و بد و بیراه گفتن هیچ کمکی به این قضیه نمی‌کند، فقط باعث سرخوردگی هواداران میلیونی می‌شود که چه انسان متشخصی را دنبال می‌کنند!
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)خاطره بازی سیاوش خیرابی با این تصویر قدیمی از سریال “ترانه مادری” ساخته سعید سهیلی زاده، در کنار محسن افشانی و زنده یاد علی طباطبایی. روحش خوشحال و یادش گرامی.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)عماد هم به لطف خدا نوزدهم اردیبهشت اعزام خواهد شد.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سحر ولدبیگی با این پست از کادر بیمارستانی که پدرش در آن جا بستری بود تشکر کرد. آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم باری همۀ بیماران، همین طور پدرِ سحر.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)سحر زکریا عکسی از جشن تولد اشپتیم آرفی بازیکن آلمانی همۀ وقت} در ایران به اشتراک گذاشته هست و تولدش را با ذکر “مرسی که هستی” تبریک گفته هست. گویا دارد اتفاقاتی میوفتد! باید بچه هاي واحد رصد را بفرستیم سراغ کامنت ها! نتیجه به زودی اعلام خواهد شد :»»
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)از سپهر حیدری بسیار ممنونیم که این پست را با چهار قلب به پایان رسانده و روی به کلمات نیاورده هست!
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)نمی‌دانیم. ما هنوز جوانیم و تجربه نمونه نداریم «ایموجی عینک آفتابی دار»
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)تصویر یادگاری لیلا بلوکات پس از تماشای نمایش مهدی کوشکی و دوستان. در کنار امیر کربلایی زاده و نسخه ي پیر شده ي امیر آقایی. گویا مهدی در این نمایش نقش یک کاگر قالیشویی را بر عهده دارد! مقاله امروز تمام شد. بار دیگر شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه انفجار معدن در آزادشهر گلستان را تسلیت عرض می کنم. انشاالله دیگر شاهد اتفاقات اینچنین نباشیم.
آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام (251)

 

مطالب مرتبط :

  (250) خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام

خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف «249»

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران «248»

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان «247»

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی «246»

مجله خبری داغ از بازیگران و هنرمندان مشهور «245»