پارس ناز پورتال

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها «315»

آخرین عکس های بازیگران سرشناس ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در ادامه دیدن کنید که شامل ورزشکاران و خواننده ها نیز میشود.

 

استاد داود میرباقری و استاد عبدالله اسکندری میهمان اجرای شب قبل نمایش /آیینه هاي رو به رو/ بودند و در اتمام این تصویر یادگاری را در کنار عوامل این نمایش تحسین برانگیز از جمله کارگردان محمد رحمانیان و بازیگران آن بهنوش طباطبایی, احسان کرمی, مائده طهماسبی, رویا تیموریان و سایر عزیزان, گرفتند. نمایشی که نمایشنامه آن را استاد بهرام بیضایی سال ها پیش خلق کرده هست.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)مزاح ضعیف و زننده حسام نواب صفوی با آزاده نامداری. آزاده بانو که پس از رویدادها جدید به /گرد بودن زمین/ ایمان آورده, پاسخ وی را داده هست.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)نیوشا ضیغمی در حاشیه یک مراسم. سلایق و علایق مردم و همین طور مُد روز دارد به معیارهای زیبایی شناختیِ دهه شصت و پنجاه باز می گردد. مانتوی مخمل قرمز برای همان دوران هست.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)gym چیست؟

مکانی هست که هنرمندان هفته اي یک‌بار لباسهای ورزشی برند خود را پوشیده و به همراه رفیق دوربین دارشان به آنجا می‌روند و همراه با زلم زیمبو هاي لاکچری خود تصویر هنری می گیرند.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)آناهیتا همتی یک تصویر زیر خاکی و سنگین از مرحوم کاوه گلستان و مرحوم عباس کیارستمی به مناسبت روز جهانی عکاس ها به اشتراک گذاشت. آلبوم عکسهایی که زنده یاد گلستان از عالم جنگ «دفاع مقدس و جنگ کشور آمریکا و عراق» در اختیار رسانه هاي جهان گذاشت, شمار زیادی از مردم جهان را با این واقعه تلخ و سهمگین آشنا کرد و جوایز معتبر زیادی را از آن خود کرد, پایان سر هم در یکی از این جنگ ها کشته شد و دنیای عکاسی را از حضور خود بی نصیب کرد. روحش خوشحال

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)بهرام رادان در مراسم توزیع عمومی فیلم /زادبوم/ ساخته ابوالحسن داودی که پس از 10 سال رفع دستگیر شده هست.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)بیژن بنفشه خواه, پس از خروج از کنسرت حامد همایون. «نمی دانم ربطش چیست, فقط خواستم به حامد گیر بدهم»

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)دیروز سالگشت درگذشت بانو سیمین بهبهانی شاعر نامی کشورمون بود که بهاره رهنما با این پست از ایشان یاد کرد.

/دلم گرفته اي دوست! هوای گریه با من
گر از قفس گریزم کجا روم, کجا من؟

کجا روم که راهی به گلشنی ندارم
که دیده بر گشودم به کنج تنگنا من

نه بسته ام به کس دل, نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج, رها رها رها من /

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)هیچوقت بدون آگاهی از جزئیات ماجرا و یک طرفه قضاوت نمی‌کنیم, چون از یک طرف همه ي حمید را به خوش اخلاقی و مرام میشناسند و از طرفِ دیگر جان یک انسان گرفته شده هست. فعلاً امثال هواداران حمید, نگران و مبهوت, چشم براه ادامه ماجرا, تکمیل پرونده و احکام قضایی می‌مانیم. واکنش ها به این خبر در شبکه های مجازی چندان بود, بیشتر هم مانند امیرعباس گلاب پشتیبان حمید بودند.

#هنوزم_میشه_بخشید_همو

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)سیاوش جان این کپشنی که نوشته اي برای تصویرِ در کنار آرامگاه حافظ مناسب هست, نه در بارسلون.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)لادن مستوفی در حال بازدید از یک گالری. با دقت به ظواهر و شواهد – فعلاً با مداد – اسم لادن را در فهرست /چیزی برای از دست دادت نداشتگان/ اضافه می کنیم تا با تصاویر بعدی آن را پر رنگ و یا پاک کنیم.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)اگر این ایموجی هاي اینستاگرام نبودند خاطره حاتمی یک تصویر هم نمیتوانست آپلود کند, مگر این که در حجابش تجدید نظر می کرد.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)سمیرا حسنپور با این پست روز عکاس را همسرش سامانِ سالور تبریک گفت. من نیز این روز را به همۀ عکاس هاي عزیز, به جز عکاس کارت ملی ام, تبریک عرض می‌کنم.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)مه لقا باقری و سیاوش خیرابی در حال بازدید از یک گالری. باریکلا به سیاوش که در این مدت خیلی خوب وزن کم کرده هست. 

تصاویر بازیگران

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)خاطره حاتمی روز عکاس را به عکاسی که وی را بلاک کرده هست, تبریک گفت

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)فریدون آسرایی در کنار بادیگارد هاي عزیزی که فقط قد و هیکشان درشت هست, وگرنه قیافه شان بیشتر به کارمند بانک می‌آید تا بادیگارد.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)مهدی ماهانی مجدد به سوئد رفته هست. پاکستان هم انقدر راحت به یک فرد ویزا نمی دهد که کشورهای اروپایی به مهدی می دهند. این حساب بانکی و سند ملکی چکار ها که نمی کند! 

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)عکسی از مینا ساداتی, بازیگر خوب سینما و تلویزیون در روز هاي آینده با /تابستان داغ/ به پرده نقره اي بازخواهد گشت. فیلمی جالب با بازی براقِ مینا.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)سلفی فاطمه بانو گودرزی در کنار بهار محترم و دوست عزیزشان در یک کافه.

 

عکسهای بازیگران

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)کمی اینطرف تر هم سالار عقیلی و همسرش نشسته بودند.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)سیروان خسروی در کنار رفیق قدیمی اش احسان خواجه امیری پس از تماشای کنسرت وی. استاد رائفی پور این تیشرتِ سیروان را هنوز ندیده هست؟! 

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)منوچهر هادی با این پست تولد خودش را به خودش تبریک گفت و حس خود نمکدان پنداری اش را تقویت کرد.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)واکنش علی صادقی به طبع خنده دار منوچهر هادی.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)دو چریک سینما در یک قاب. تقدیر از جمشید خان هاشمپور در جشن منتقدین سینما به پاس یک عمر فعالیت هنری, توسط استاد سعید راد.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)یوسف کرمی و بچه هاي تیم ملی نونهالان تکواندو راهی مسابقات جهانی شده اند که برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. 

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)مهراوه شریفی نیا هم روز عکاس را به همه ي عکاس ها تبریک گفت. به افرادی که اگر وجود نداشتند, هیچوقت مهراوه به دو میلیون نفر فالوئر نمی رسید.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)کیمیا علیزاده و دو تن از رفقای عزیزش در چین. عکسی که فکر کنم قدیمی باشد, چون کیمیا آسیب دیده هست و فعلاً نمی‌تواند روی شیابچانگ برود.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی در کنار یکی از رفقا در حاشیه یک مراسم.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)آب بازی بهداد سلیمی و سلین بانو در یک استخر.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)رویا بانو تیموریان و تابلویی که از یک گالری خریده هست. احتمالا به قیمت n میلیون تومان. یقین کنید بیل گیتس هم آن گونه پول هزینه نمی کند که برخی عزیزان هزینه شو آفِ خود و ژست روشنفکری شان می کنند.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)– یه تصویر بی هوا بگیر ازم, کنار کتابخونه. مثلاً خیلی اهل مطالعه ام.

+ حله.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)پادشاه بار دیگر برگشت. خوب یاد گرفته و همۀ وقت} پس از این که حسابی ازدحام به پا کرد و حاشیه فرآوری, یک مدتی دی اکتیو می کند و زمانی که آب ها از آسیاب افتاد, چراغ خاموش باز می گردد و شروع می‌کند. در این بین وحید شمسایی دارد تاوان کدام گناهش را می دهد, نمی دانیم!

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)مریم جان خالی نبند, خود ما می‌دانیم دعوتتان کرده بودند برای افتتاحیه یک کافه و بابتش پول گرفته اید.  

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)حمید گودرزی, در نقش جوانی هاي بهمن خوب. 

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)گرچه یک خورده چاشنی جذبه در نگاهش را کم دارد تا به خوب برsد. 

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)خاطره بازی مهدی سلطانی با عکسی مربوط به دوران دانشجویی اش در فرانسه, در کنار همکلاسی هایي با نژاد ها و ملیت هاي گوناگون. مهدی سلطانی از دانشگاه آوینیون فرانسه, دکترای تئاتر دارد.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)سودابه بیضایی بازیگر خوب و توانای سینما در حال گشت و گذار و تفریح در کنار یک دریاچه ي میهنی. کلاً تشخیص اماکن میهنی کاری سختی نست. با بک نگاه و دیدن آت و زباله هاي کنار دریاچه می‌توان آنها را شناخت. 

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)آنطور که عکاس سیروان را می‌بیند. 

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)طوری که سیروان عکاس را می‌بیند.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)از آنجایی که استارباکس در ایران وجود ندارد میفهمیم که الناز در خارج هست و از آنجایی که تصویر خود را به این روز در آورده, پی می‌بریم که ایسنتاگرامش را آپدیت کرده هست. فقط الناز جان در هر کجای خارج که هستی, مراقب بادهای موسمی باش.

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)پویا امینی با این سلفی تولد پدر عزیزش را تبریک گفت. تبریک بی اتمام به پویا و پدر جان و آرزوی سلامتی برای همه ي پدر هاي عزیز.!!!

عکس بازیگران مشهور + اخبار داغ ستاره ها (315)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران + داغ خبری «314»

جدیدترین عکس های بازیگران «313»

عکس های بازیگران سری جدید «312»

عکس های بازیگران اخبار ستاره های معروف «311»