پارس ناز پورتال

عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)

عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)

عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)

گالری عکس های بازیگران و ستاره های مشهور ایرانی را برای شما تهیه کرده ایم که امروز در اینستاگرام به  اشتراک گذاشته اند.

 

سلفی ویدا جوان در کنار بانو شیرین یزدان بخش، یکی از مادران پر کار و هنرمند که در چند سال اخیر در سطح اول سینما خوش درخشیده است و حتی تا یک قدمی سیمرغ جشنواره هم رفته است. آرزوی سلامتی داریم برای همه پیشکسوت های سینما.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)بهترین استوری عالم دیروز در صفحه مهسا کرامتی رقم خورد. استوری ای که امیرمانیِ فسقلی با گوشی مادرش گرفت و آپلود کرد :))
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)عکس یادگاری علیرضا نیکبخت در کنار بانو پوری بنایی، ستاره سال های دور سینمای ایران. این عکس در مراسم رونمایی خصوصی از فیلم سوپرمارکتیِ “آوار” گرفته شده است. فیلمی که نقش اول آن، علیرضا نیکبخت است. خودتان تا تهش بروید.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)وقتی متوجه میشوی طرح برنامه ات برای نوروز 96 توسط صدا و سیما رد شده و به جایش برنامه حسین رفیعی را گذاشته اند :))
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)عکسی دیده نشده از شهرام حقیقت دوست، مربوط به دوران جوانی و جاهلی که روی به موسیقی متال آورده بود، ولی زمان گذشت و فهمید هیچ چیزی موسیقی کوچه بازاری خودمان نمی شود و به راه راست بازگشت.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)موتور سوای رادان (از نوع بازیگر و غیر نظامی) و جدیدی (از نوع شاخ بز نشکن) در واتیکان. عکسی که جدید نیست.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)المیرا شریفی مقدم هم به کمپین “نه به چهارشنبه سوری خطرناک” پیوست.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)سلفی خلاقانه طور مهراوه شریفی نیا در کنار توضیحاتی درباره تئاترشان. مهراوه جان درست است که هنری و خفن میشود، ولی پارافین برای گل و گیاه نقش سم را دارد.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)سعید عزت اللهی این سلفی را پیش از پروازشان به روسیه گرفته است. حیف که نمیشود کامنت استوری ها را دید وگرنه برایتان سوژه پیدا میکردیم. سوژه هایی دیدنی و شاداب مثل پروانه!
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)چهل روز از حادثه پلاسکو گذشت و داغ قهرمانان آتش نشان همچنان برایمان تازه است. چهل روزی که در آن نه دلیل این حادثه مشخص شد، نه کسی معذرت خواهی کرد، نه ساز و کار مشخصی برای مقابله با حوادث اینچنینی انجام گرفت و نه هیچی و هیچی! تنها اتفاقی که در این مدت افتاده، نام چند خیابان و فلکه در تهران تغییر کرده

 

که در حال تلاش برای یافتن تاثیراتِ این تغییرات بر ساختمان های فرسوده و پلاسکو های بالقوه ی شهر هستیم. حتما تاثیر دارد! پ.ن: پولاد جان، بهنوش بختیاری خیلی مخلص است، پاسخش را بده.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)سلفی افسانه پاکرو با یک بستی در خارج. افسانه جان بستنی در هر جای دنیا پیدا میشود، با چیزهای بهتری شو آف کن.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)واکنش بازیکنان جوان پرسپولیس به انتخاب سیدجلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران. جای دارد پیروزی دلچسب سرخ ها در بازی شب گذشته را تبریک بگوییم. ذوب آهن هم در اصفهان جبران خواهد کرد و در آن شکی نیست.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)اسکار بهترین کامنت سال را هم تقدیم میکنیم به رضا توکلی بابت کامنتی که زیر این عکس رضا رویگری گذاشته.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)بهناز جعفری نهایت تلاشش را کرده است که ضمن حفظ فیگورِ خاص بودن، اعلام کند که به یاد پلاسکو است. تلاشی که خیلی موفقیت آمیز نبوده است.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)سلفی دیدنی عباس غزالی با خواهرزاده خوردنی اش ناهید خانم.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)بابا خسته ی جذاب! بابا همش در حالِ سفر! بابا مارکوپولو! امید جهان هم عکس را لایک کرده که بگوید “فکر نکن وقتی پیشت نیستم حواست بهت نیست”
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)خاطره بازی وحید هاشمیان در استادیوم هامبورگ. زمینی که وحید و مهدی سال ها در آن درخشیدند و خاطره سازی کردند.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)عکس جدید لیلا اوتادی. با ژستی که بسیار شبیه به ژست های محبوب مردان تاریخ در کنار برج آزادی است، در حالی که یک پای خود را لبه حوض میگذاشتند و اینگونه مثل لیلا به افق های روشن فکر میکنند.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)سلفی مهدی سلوکی در حال میک آپ در سریال جدیدش. با اطمینان میگوییم سریال، چون مهدی را جز سریال های تلویزیون جای دیگری راه نمیدهند، یعنی اینکه فقط تهیه کنندگان تلویزیونی هستند که ارزش هنر ناب مهدی سلوکی را درک میکنند!
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)وقتی ساعت مراسم را اشتباه گفته اند و سه ساعت پس از پایان به مراسم میرسی.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)آناهیتای عزیز، بیشتر از نقاشی هایت، این اعتماد به نفس شماست که ما را سورپرایز کرده!
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)این روز ها هر کسی که با همسایه بالایی اش به مشکل میخورد، برای رو کم کنی و اعلام موضع یک شبکه اینترنتی به راه می اندازد و اولین نفر هم با تتلو مصاحبه میکند که کارش بگیرد.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)وقتی با کسی که جنس بُرده و چکش پاس نشده، قرار کاری میگذاری.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)سارا خوئینی ها در کنار برادر عزیزش در پشت صحنه مجموعه “محله گل و بلبل”.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)تصویری از آنا نعمتی، پیش از ته نشین شدن.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)نمایی از فیلم سینمایی “ماهور” ساخته حمید زرگرنژاد که فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. محسن افشانی یکی از بازیگران اصلی این فیلم است.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)در کنار ساعد سهیلی که گفته دلش برای نقشی که در این فیلم داشته تنگ خواهد شد.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)مجید مظفری در 67 سالگی مثل یک جوان بیست و چند ساله سرحال و سالم است و ورزش را از زندگی اش دور نمیکند. همان طور که میبینید در یک مسابقه موتورسواری هم حضور پیدا کرده است. #بزنم_به_تخته
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)لاله اسکندری در حاشیه افتتاحیه یک فروشگاه که دو روز پیش در پاساژ پالادیوم برگزار شده بود.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)سلفی علی لهراسبی در کنار اردلان شجاع کاوه پس از تماشای نمایشش.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)همکاری مشترک پرویز پرستویی و یغما گلرویی در ساخت دو قطعه موسیقی که به زودی منتشر خواهد شد. شو ها، شعار ها و رفتار هایشان در این مدت خیلی شبیه هم بوده است و میتوانند زوج هنری خوبی برای هم باشند.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)خانم آدینه هم در افتتاحیه ای که در بالا گفتیم حضور داشتند.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)پست جالب مهدی احمدوند و توصیه ای که درباره مدگرایی دارد. توصیه ای که بنظر مهم و صحیح می آید!
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)مراسم یادبود پدر نیوشا ضیغمی با حضور جمعی از همکاران نیوشا برگزار شد. الهام حمیدی یکی از این عزیزان بود.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)احسان خواجه امیری و همسرش هم برای ابراز تسلیت و همدردی به نیوشا در مراسم حضور پیدا کردند.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)مهتاب خانم کرامتی یکی دیگر از حاضرین در مراسم بود. بار دیگر این مصیبت را به نیوشا ضیغمی و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض میکنیم.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)رز رضوی بازیگر نقش مقابل علیرضا نیکبخت در فیلم “آوار” است. فیلمی که طبق نظر کارشناسان، تاریخ سینمای جهان را به قبل از خود و بعد از خود تقسیم خواهد کرد.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)رضا خان فیاضی و همسر عزیزش در کنار افسر اسدی و اصغر همت در حاشیه یک همایش هنری در جزیره کیش.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)دانیال حکیمی هم یاد دوران قدیم کرد. دورانی که به یک لگد میتوانست سیب را از درخت بیاندازد.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)دیروز زادروز مهدی اخوان ثالث، شاعر پر آوازه و یکی از بزرگان ادبیات معاصر کشورمان بود. شهرام عبدلی با این پست از ایشان یاد کرد. روحشان شاد. “تو چه دانی که پسِ هر نگهِ ساده ی من… چه جنونی چه نیازی، چه غمی ست؟”
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)لیلا جان در یکی از ملکوتی ترین نقاط زمین ایستاده ای. حیف است حتی ثانیه ای را از دست بدهی بخاطر این اینستاگرام لعنتی. بخدا حیف است.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)الهام حمیدی و نیکی کریمی در یک جشن خیریه.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)حس خوبی نسبت به این کپشنِ کاملا واضحِ سحر قریشی ندارم. اتفاقی افتاده؟! جلد مجله ایده آل را چکار کنیم؟!
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)آلیشا و آلیا دژاگه، آماده و حاضر برای حضور در میدان!
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)خوش به حال ساره بیات که دیشب شاهد برد دراماتیک پرسپولیس بود و توانست در استادیوم ابوظبی، بدون اینکه خطری مردان حاضر در استادیوم را تهدید کند، بازی را تماشا کند.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)سلفی سجاد افشاریان در کنار پگاه آهنگرانی و استاد فردین خلعتبری در یک جمع هنری.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)جلال ملکی نازنین بیاتی را هم به کمپین “نه به چهارشنبه سوری خطرناک” دعوت کرد. به پایان مطلب رسیدیم. بار دیگر شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خدمت همه شما عزیزان تسلیت عرض میکنم. تا مطلبی دیگر، یا حق.
عکس بازیگران و چهره های جنجالی مشهور هفته (222)

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ چهره های برتر سینما و تلویزیون ایران (221)

خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220) 

اخبار چهره ها و بازیگران جنجالی مشهور ایران (219)

اخبار بازیگران و ستاره های ایرانی مشهور (218)

خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)

اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)