پارس ناز پورتال

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

عکس بدن زنان و مردان لخت

دراين مقاله اتفاق باورنکردني مختلف در جهان که باعث سوژه شدن اين افراد شده است لخت شدن زنان و مردان در مکان هاي عمومي ، هزينه هاي زياد براي عمل زيبايي و مطالب جذاب عجيب را در سايت پارس ناز مشاهده ميکنيد با ما همرا باشيد.

 

مدل آلماني « مايکلا » شافر بيشتر ساعات روز خود راصرف گل فروختن ميکند اما نکته عجيب اين جا هست که اين خانم با بدني کاملا لخت و شهواني در مکان هاي عمومي شروع به گل فروختن ميکند. به گفته خودش او براي سرگرمي بيشترين ساعات بيداري خودرا در دروازه براندنبورگ در شهر برلين صرف گل فروختن براي روز ولنتاين مي‌کند.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

 


 

عکس دختر لخت با لباس زير در خيابان

دختر لخت با لباس زير در خيابان هاي ايالات امريکا حاضر شد. به گزارش پارس ناز يک دختر لخت درحالي که مستي زياد داشت دربسياري از خيابان هاي ايالات امريکا تردد کرد و مردم از او عکس و فيلم تهيه کردند. عکسهاي زن لخت با لباس زير در خيابان هاي ايالات امريکا را در ادامه ميبينيد.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

« دانا هولمز » 32ساله بعد از اين که توسط پليس به جرم رانندگي درمستي در شهر کول سيتي حومه شيکاگو ايالت ايلينويز دستگير ميشود به بازداشتگاه برده ميشود و درانجا براي کنترل بدني وي را لخت مي‌کنند و بعد از کنترل غيرقانوني وخشن او بدون هيچگونه لباسي به سلول برده ميشود وبرهنه تا فردا در انجا رها مي شود.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

او بعد از اين اتفاق از پليس شکايت ميکند و خواستار بررسي دقيق پرونده ميشود. محتواي شکايت او زير پا گذاشته شدن حقوق شهروندي اش توسط پليس و نظارت بدني بدون حکم قبلي يا دليل موجه است.

 

در جلسه دادگاه او پليس هاي حاضر در آن شب گفتند که او در آن روز هيچگونه همکاري با پليس نمي‌کرد و همين باعث مضنون شدن ما به او شد ولي اين دلايل براي قاضي کافي نبود و آنها محکوم شناخته شدند.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

دانا دراين پرونده موفق شد علاوه بر زندان انداختن افسرها جريمه 125 هزار دلاري را ازآن خود کند. بعد از اين پرونده مقرر شد که تمام کنترل هاي بدني بايد با مجوز و بعد از کنترل کاملا ازآن فيلم برداشته شود تا در صورت شکايت بتوان به پرونده رسيدگي کرد.

 


 

عکس پسر لخت در ايستگاه مترو و واکنش مردم به حرکت عجيب اين پسر

عکس لخت يک پسر جوان 18 ساله غرق شدن در دنياي مجازي و بازي هاي کامپيوتري به قيمت سنگيني براي يک مرد جوان به پايان رسيد ، پسر لخت در مترو سريعا بازداشت شد. پسر جواني که ادعا مي کرد دردنياي مجازي زندگي ميکند به طرز نامناسبي وارد مترو شد.

 

از همان لحظه فيلم برداري هاي مسافران ديگر آغاز شد اما ماموران تلاش کردند به گزارش پارس ناز تا هر چه سريع تر به اين جنجال پايان دهند.مسافران متعجب ايستگاه مترو در جنوب چين با ديدن پسري که کاملا لخت و لخت و فقط با يک جفت کفش به سمت قطار مي امد ماموران ايستگاه را مطلع کردند.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

کليپ منتشر شده نشان ميدهد که پسر عريان در ايستگاه متروي هنگ کنگ بدون توجه به ديگران درحاليکه با گوشي موبايلش مشغول است وارد قطار مي شود، پسر لخت که بعد از بازداشت ادعا کرده است در دنياي مجازي و بازي کامپيوتري بوده است که به اين وضعيت ازخانه بيرون آمده است.

 

او در پاسخ ماموران ايستگاه ادعا کرده است که هيچ اطلاعي از وضعيت خود نداشته و به قدري دربازي گوشي موبايلش غرق بوده که متوجه لخت بودنش نبوده واين رفتار زشت او عمدي نبوده است.

 


 

اين مرد براي نشان دادن آلت تناسلي اش در فرودگاه لخت شد

لخت شدن مرد ميانسال تعداد زيادي از مسافران را در فرودگاه متعجب کرد يک مرد ميانسال براي اين که بتواند نظر خانمها رابه خودش جلب کند پس از اين که وارد فرودگاه شد آلت تناسلي اش رابه نمايش گذاشت پليس امنيت فرودگاه مايورکا پالما اسپانيا، روز گذشته در کمال تعجب، مسافري عريان را بازداشت کرد

 

مرد ميانسال که بي توجه به حاضرين، لباس هايش را از تن خارج کرده و با خونسردي کامل روي صندلي سالن پرواز فرودگاه جا خوش کرده بود با بدن لخت به دختران و زنان که در حال عبور بودند آلت تناسلي اش را نشان ميدهد.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

عکس لخت شدن مرد ميانسال را در پايين مي‌بينيد چهار پليس به سختي توانستند وي را از سالن شلوغ دور کرده و براي بازپرسي با خود ببرند. پس از بازجويي هاي اوليه، مسافر لخت عنوان کرد براي به نمايش گذاشتن آلت تناسلي اش و جلب نظر زنان و دختران اينکار را انجام داده است.

 

کاربران پس از انتشار عکسهاي لخت شدن مرد ميانسال اين خبر، موضوع را شبيه يک شوخي و شيرين کاري از سمت مرد ميانسال دانسته و برخي نيز گفته اند او بلاشک از يک ماده مخدر استفاده کرده است. زنان و دختران با تعجب به مردي که با وضعيتي نامتعارف در سالن پرواز مشغول قدم زدن بود، نگاه مي‌کردند ودر اين ميان يک زن مشغول صحبت کردن با وي شد.

 


 

دختري که 300 ميليون تومان خرج کرد تا عروسک باربي شود

باربي يک عروسک است که در کشور ما نيز بسيار محبوب شده است و تعداد زيادي از دختر بچه ها به آن علاقه دارند. اين عروسک درسال 1995 وارد بازار شد و خانم روث هندلر آن رابه وجود آورده بود. نخستين باربي که در نيويورک به نمايش گذاشته شده بود در مارس 1959 لباس شنا مشکي با خطوط راه راه سفيد برتن داشت و با مدل موي دم اسبي و نيز موي بور و خرمايي عرضه شد.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

فروش بالاي اين عروسک آنرا جهاني و مشهور کرد. کلمه باربي با گذشت زمان براي دختران و زنان زيبا و خوش اندام بکار ميرود و باربي شدن آرزوي تعداد زيادي از دختران است.به گزارش پارس ناز در کشور کشور آمريکا يک دختر براي اين که شبيه به عروسک باربي شود تن به عمل هاي جراحي زياد ، سخت و پرهزينه اي داده است.

 

اين دختر آمريکايي در اقدامي عجيب براي شبيه شدن به عروسک باربي 50 هزار دلار عمل جراحي کرده است.

 


 

استفاده جنسي از دانش آموزان به دست معلم 64 ساله شان

اين معلم امريکايي درسال 1969 نيز به اتهام سوء استفاده از کودکان زنداني شده بود اما پس از آزادي به تدريس در مدارس بين‌ المللي ادامه داد.« ويليام واهي » 64ساله، معلم آمريکايي تبار مدرسه «سوث بانک» واقع در جنوب لندن دستکم به 60 کودک مواد مخدر داده و از آنها سوء استفاده جنسي کرده است.

 

اين مدرسه اعلام کرد درسال 2010 واهي را بعنوان مشاور رفتارهاي اجتماعي و فردي کودکان بکار گرفته است.به گزارش موسسه «هيو ديويس» مدرسه سوث بانک هنگام استخدام اين معلم ضمن نقض مقررات بدون بررسي سوابق و تنها با تاييد تري هگر، مدير وقت مدرسه، وي را استخدام کرده است.

عکس بدن زنان و مردان لخت (مطالب جذاب باورنکردنی)

اين فرد طي سال‌هاي 2009 تا 2013 در سفر هاي تفريحي مدارس از داروهاي ارام بخش استفاده مي کرد تا پسربچه‌ها را خواب آلود کرده و سپس مورد اذيت جنسي قرار دهد.گفته مي شود فايل‌هاي الکترونيکي حاوي عکسهاي بيش از 90 پسر بچه‌ي 12 تا 14 ساله که توسط واهي مورد تعرض قرار گرفته بودند از سوي خدمتکارش در خانه او واقع در نيکاراگوئه کشف شده است.

 

نکته‌ي قابل توجه و بحث‌برانگيز دراين ميان آن است که واهي پس از اذيت کودکان و محکوميت به حبس در زندان به بيرون از کشور سفر کرده و تدريس آموزش مسائل جنسي به کودکان 11 ساله را عهده‌دار شده است.

 

بر اساس گزارش‌ها، رفتارهاي مشکوک واهي در مدت فعاليت وي مشهود بوده اما به خاطر عدم وجود سوابق و گزارش‌هاي کافي پيگيري نشده است. گفته ميشود نتايج اين تحقيقات سال آينده اعلام خواهد شد.