پارس ناز پورتال

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور «267»

عکس هاي جالب بازیگران و چهره هاي مشهور ایرانی در اینستاگرام را برایتان در ادامه آورده ایم که امروز به اشتراک گذاشته شده هست.

 

عکسی از ملاقات سران کشورهای ایران و ترکمنستان شروع مقاله امروز ماست. گویا دولت برای ایجاد رابطه با همسایگان از نیروهای جوان و سرعتی زن بهره گیری کرده هست.

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)

پس این جمله را جرج برنارد شاو از مریم کاویانی دزدیده بود, چون چند روز پیش در یکی از کانال هاي تلگرامی زیر عکس شاو دیدم.

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)لیلا بلوکات در ستاد استهلال ماه نوامبر.

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)نرگس محمدی و یک توله گربه ي بد شانس که در همین اوایل عمر باید هرروز 10 بار چلانده شود.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)سلفی شبنم فرشادجو و نیکی نصیریان در یک جاییکه شبیه به معدن شن و ماسه هست. گرچه می تواند یک کافه لوکس در استان تهران هم باشد.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)میلاد عبادی پور هالووین را زیادی جدی گرفته هست* از سال بعد تارانتینو را می آورند تا صحنه ها طبیعی تر باشد*

پ.ن: تشکر ویژه از کدو تنبلِ هالووین که به خوبی نقش آباژور را در عکس ایفا کرده هست.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)جشن تولد احسان علیخانی در جمع دوستان و همکارانش. تبریک بی اتمام به مجری پرطرفدار و کاربلد کشورمون.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)کوروش سلیمانی این روز ها در کربلا و جوار حرم حضرت سید الشهدا «ع» به سر می برد. خوشا به سعادتت کوروش جان.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)سلفی پاییزی مهراوه شریفی نیا در کنار خرمالو هاي زیبا, از معدود علامت هاي پاییز که در استان تهران قابل لمس هست. از خوبی هاي خرمالو فقط می توان به همین جذاب بودنش اشاره کرد وگرنه خوردن آن کاری پرریسک هست و عواقب جدی در پی دارد.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)مهراوه پس از خوردن خرمالو.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)زهرا بانو نعمتی میباشند, برترین ورزشکار معلول دنیا در اکتبر 2017.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)ملاقات غیرمنتظره مهرداد نظری در کنار پوریا شکیبایی که عکس آن را ملاحظه می کنید.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)رسول خطیبی و پسرش آقا فراز. تفاوت یک دهه پنجاهی و یک دهه هفتادی را در این عکس به خوبی می‌توان دید. دهه پنجاهی در عکس ها به افق هاي دور خیره می شود و دهه هفتادی به دوربین. دهه هاي بعدی کار هاي دیگری هم می‌کنند که نیاز نیست بازش کنم.

عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)نگاه بانو دختر خوردنی محسن یگانه وارد چهارمین سال زندگی اش شده هست. تبریک فراوان به محسن عزیز و خانواده اش. از منظر شباهت هم که ماشاالله خود محسن هست با مو هاي فر. گرچه محسن گذشته از عمل بینی*
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)تجدید ملاقات سعید روستایی و مهدی قربانی, کارگردان و بازیگر فیلم ماندگار /ابد و یک روز/ که به نظر می‌آید مشارکت جدیدی در راه باشد.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)امین حیایی برای بازی در یک فیلم آن گونه گریم شده هست, اکنون چرا روزبه معینی هم خود را کچل کرده سوالی هست که در این جا مطرح می‌شود.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)نخستین واکنش هانیه توسلی به موج هجمه ها و اظهارنظر هایي که علیه او پس از پست مرگ گربه اش مطرح شده بود. /چیزهایی هست که نمی‌دانی/.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)نمی دانم چه کاریست که این همۀ وقت و انرژی گذاشته اند و مریم معصومی را گریم کرده اند تا این شکلی شود* از همان اول سولماز حصاری را می آوردند چه نیازی به اینکار ها بود*
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)شهرام حقیقت دوست پس از مشاهده پست کادوی لکسوس پدر برای قبولی دانشگاه دخترش.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)بهاره کیان افشار در تست گریم کار جدیدش. گرچه گریم خاصی ما نمی بینیم, فقط شال و گوشواره پیوست کار شده.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)آنا گاوالدا هم این جمله را از پولاد کیمیایی دزدیده بود. کلا بزرگان ادبیات دنیا روز خود را مشغول به سرقت ادبی از هنرمندان ما میباشند.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)دوستی سینا سرلک و علی انصاریان. چه خبری در راه هست؟ شما هم به خبر ناگواری که من به آن فکر می‌کنم فکر می‌کنید؟*
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)– بفرمایید.

+ ببخشید, داشتم عکس می گرفتم باد چترمو پرت کرد تو حیاطتون. / عکس های بازیگران
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)تفریحات ادامه دار آزاده صمدی در جزیره کیش. در این جا هم در حال غواصی میباشند. جای دارد تشکر ویژه اي بکنیم از همراه آزاده در این سفر که در هر موقعیت و شرایطی از وظیفه خود, یعنی گرفتن عکس از آزاده کوتاهی نکرده هست* شما خودتان مشاهده نمایید در این موقعیت چطور تلفن همراه را در آورده و عکس گرفته هست*
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)فرهاد مجیدی در کلاس مربی گری فیفا. چه شد پس فرهاد جان؟ جوانان اسپانیول به کجا رسید؟*
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)محمد نادری و امیر کاظمی پس از اجرای نمایششان در خیابان هاي استان تهران. باران که فعلاً با تهرانی ها قهر کرده. همینکه هوا مانند تابستان گرم نیست باید شاد باشیم*
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)رضا عطاران و هومن سیدی در کنار هواداران عزیزشان در پشت صحنه فیلم /مصادره/. فیلمی که در ارمنستان در حال فیلم برداری هست.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)پست عشقولانه آزاده نامداری برای همسر عزیزش آقا سجاد. امیدواریم همۀ وقت} در کنار هم خوش باشند.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)بانو ثریا قاسمی در یک مراسم هنری. مادر مهربان سینما که در این عکس, استثنائا, می توان لقب قناری خوش الحان سینما را به ایشان داد*
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)سلفی خفن و هنری نسیم ادبی که این روز ها در حال اروپاگردی هست. / تصاویر بازیگران
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)هادی حجازی فر و بابک حمیدیان در کنار ابراهیم حاتمی کیا در حاشیه ضبط جدید ترین ساخته جناب حاتمی کیا که نامش /به وقت شام/ هست.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)سلفی هادی ساعی و پسرش آقا تایماز «در ترکی یعنی بی همتا» در شهربازی, آخرین پست مقاله امروز ماست. ممنون از این که امروز هم با ما همراه بودید. تا فردا, یا حق.
عکس های جدید بازیگران و افراد معروف کشور (267)

 

مطالب مرتبط :

عکس بازیگران و شخصیت های محبوب ایران «266»

عکسهای بازیگران +عکس چهره ها «265»

عکس های بازیگران + تصاویر ستاره ها «264»

عکس های بازیگران جدید +عکس هنرمندان «263»