پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها «343»

تازه ترین عکسهای دیدنی بازیگران و چهره هاي مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در آلبوم تصویری جذاب زیر مشاهده نمایید.

 

گریم دیدنی و متفاوت آرش مجیدی در کار جدیدش پست ابتدایی مقاله امروزمان هست. فیلمی که با دقت به گریم می توان خیال زد حکایت آن مربوط به سال هاي دهه پنجاه هست.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)رفقای فرهاد قائمی نامردی کرده اند و وی را به رقیب فروخته اند. «خلاصه ي متن»
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)نورمال دی شبنم قلیخانی و مارال فرجاد در یک کافه سرسبز.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)دیروز تولد سیبیلوی مهربانِ موسیقی ایران, بهنام جان بانی بود که امید حاجلی آن گونه به وی تبریک گفته هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)عادل خان فردوسی پور هم روز قبل 44 ساله شد که پست تبریک علی انصاریان به این مناسبت را دیدن می‌کنید. تبریک به عادل عزیز و آرزوی موفقیت برای او در سال هاي آینده. امیدواریم عادل به زودی اکسیر و رازی که وی را در 25 سالگی متوقف کرده هست را لو بدهد.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)واقعا چه در سر یک بانو بازیگر قبل که باعث شده در برابر دوربین موبایل دوستش چنین ژستی بگیرد و آن را بدون توضیح در اینستاگرام بگذارد؟
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)عکس دسته جمعی عوامل سریال جدید منوچهر هادی به اسم /پاهای بی قرار/ با حضور لیندا کیانی, حمید گودرزی, یکتا ناصر و سایر عزیزان. سوفیا بانوِ هادی هم در عکس حضور دارد و در آغوش لیندا جا خوش کرده هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)گل سرسبد تولد هاي دیروز, تولد حمید خان جبلی بود. تبریک بی اتمام به استاد تکرار نشدنی ژانر طفل و نوجوان. آرزوی سلامتی و طول عمر دایم برای حمید خان عزیز.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)تولدی دیگر! در پشت صحنه سریال شهرزاد, متعلق به امیرحسین فتحی. با حضور رضا کیانیان, پریناز ایزدیار, عبدالله اسکندری, مصطفی زمانی و سایر همکاران. تبریک به این بازیگر جوان و خوش ژن سینما و تلویزیون.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)امیرعلی دانایی کپشن را طوری نخست کرده که آدم در نگاه اول فکر می‌کند بچه خودش هست ولی خب بعداً متوجه می‌شویم که خواهر زاده اش هست. قدمش مبارک باشد.

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)تبریک فراوان به تیم ملی ووشوی ایران که در مسابقات جهانی کولاک کردند و کلکسیونی از مدال هاي رنگارنگ به ارمغان آوردند. و تشکر ویژه از الهه منصوریان که مدال طلای با ارزش خود را به یک موسسه خیریه هدیه داد.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)اشکان خطیبی در کشور آلمان به پیشباز پاییز رفته هست
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)همان طور که شاهد هستید فریبرز عرب نیا از اینستاگرام خود بعنوان آینه توالت بهره گیری می کند و پیش از اصلاح صورت, خود را در آن ورانداز می کند.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)کمند امیرسلیمانی در کنار مسخره بازیِ جدید شمال شهری ها که به تقلید از پل عشقِ پاریس, یک دیوار حصار فلزی تعبیه کرده اند و آرزو هایشان را به آن گره می‌زنند تا دیگری بیاید و انها را بگشاید.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)تکواند, شورای شهر, سینما و اکنون سوار کاری. باریکلا هادی جان با همین تنوع ادامه بده تا امیدوارم در سال های آتی در برنامه آشپزی ببینیمت.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)مریم کاویانی با این پست و این فیسِ معصومانه تمام کوشش خود را کرده هست که به شما عزیزان انگیزه و امید انتقال دهد. اکنون با این که چقدر پیروز بوده, کاری نداریم.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)جانور خانگی جدید علی اوجی که از این به بعد یکی از ابزار جدید زخم کردنِ اینستاگرام خواهد بود.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)سلفی رامبد جوان با تماشاگران یکی از توزیع هاي مردمیِ /نگار/ در یکی از سینما هاي استان تهران. رامبد جوان نمی خواهد قبول کند که فیلمش شکست خورده هست و تا لحظه پایان امیدوارانه به توزیع ها خواهد رفت.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)سارا بانو تا زمانی که فینگیلیش تایپ کنی مطمئن باش دعاهای این ملت پشت سرت نخواهد بود. «به اعصاب خود مسط می‌شود»
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)نادیا جون سوژه هاي بکر تری برای نقاشی از آزاده نامداری وجود داشت. یک سرچ ساده در اینترنت بزن به عکس هایش می رسي.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)کمیاب سلیمانی در حال به سر کردم ایام خوش در کنار دوستش. منظورش شراره رخام هست.

تصاویر بازیگران 

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)متین ستوده در حال تبلیغ کردن مزون لباس دختر خاله اش «احتمالا».
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)سلفی روناک یونسی در کنار همسر و فرزند تازه مولود اش. روناک جان آپدیت کن, کلی افکت جدید آمده, این تاج گل ها مربوط به نسل اول افکت هاي اینستاگرام بود.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)مجید قناد و میرطاهر مظلومی در یک استودیوی رادویی.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)وقتی چهره ها در زیر عکسهای در اشاره به محل مورد نظر می نویسند /همین نزدیکیها/, بدان منظورشان یا ترکیه هست, یا ارمنستان.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)الهام پاوه نژاد عکسی قدیمی مربوط به سال 87 از پشت صحنه یک نمایش به اشتراک گذاشته هست. در کنار الهام کردا و رویا میرعلمی. در زمانی که هنوز سلفی به وجود نیامده بود و مردم با دیدن دوربین در دست یک نفر, به سمت فرد شیرجه نمیزدند.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)عکسی بی نظیر خوشگل از یک طبیعت ناب که بدبختانه آزاده زارعی با حضور بد موقع خود آن را خراب کرده هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)خاطره بازی بهنوش بختیاری با این عکس در کنار بانو فریماه فرجامی. بهنوش جان فریماه فرجامی که سهل هست, عکس در کنار مارلون براندو هم بگذاری تاثیری در کمرنگ شدن تبعات تیزر تبلغاتی جدیدتان نخواهد داشت.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)امیرحسین صدیق عکسی از خود در یک فیلم سینمایی جدید به اشتراک گذاشته هست. فیلمِ /ماه در مه/ به کارگردانی علیرضا روشن که قطعا آن علیرضا روشنِ شاعر نیست. شاعر مشهور یا شعر ماندگارِ /یارم نیامد, کودکی را در کوچه زدم/. بله.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)بابک جهانبخش در ادامه تور اروپاگردی خود وارد اسپانیا و بارسلون شد. بابک زمان خوبی را برای سفر به کاتالونیا گزینه نکرده هست!
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)سوشا مکانی و رفیق جدیدش, زحمت پیام اخلاقی این هفته را کشیدند.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)مجید جان شما از رفیقت پشتیبانی نکنی خیلی سنگین تری. از هزار تا ویرانی هم بدتر بود.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)امیرحسین رستمی در انتظار واریز سهام عدالت.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)کامران نجف زاده با این پست تمام کوشش خودش را کرده که تصویری فیلسوفانه و اندیشمند از خود به نمایش بگذارد, ولی خب تلاش هایش کافی نبوده هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)شقایق فراهانی رفته رفته دارد خودش به یکی از انگیزه هاي مردم برای پشت نویسی ماشینشان تبدیل می شود.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)حدیث میرامینی و همسر جان در حال گذراندن تعطیلات در شمال خود ما. جان؟ عجیب هست یک زوج مشهور در میهن تفریح کنند؟! مثبت نگاه کنید, احتمالاً شاه داماد اتمام خدمت ندارد!
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)صفحه ترانه علیدوستی برای ساعاتی هک شده بود که به کمک دوستانش بازگردانده شد. همین, خبر دیگری نیست. مرغ هم کمی گران شده.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)نوید محمدزاده سخن از زبان ما گفته هست و چه مفید گفته هست.
عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)عکسی که ملاحظه می کنید مربوط به شیربچه هاي فوتبال نوجوان ایران هست که در روزهای آتی بازی هاي جام جهانی هند را در پیش رو دارند. عکسی که صفحه رسمی جام جهانی به اشتراک گذاشته هست. برای این عزیزان هم آرزوی موفقیت داریم, نسلی که در بازی هاي جدید نشان داده حرف هاي زیادی برای گفتن دارد و در آینده از انها چندان خواهیم شنید.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها (343)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها «342»

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از ستاره ها «341»

عکس های بازیگران +خبرهای تازه از هنرمندان «340»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از سلبریتی ها «339»