پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها «283»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در صفحات اینستاگرام آنها را می‌توانید در زیر دیدن نمایید که امروز به اشتراک گذاشته شده هست.

 

مقاله را شروع می کنیم با این امید که همه ي وقت لبتان خندان و چای زندگی تان شیرین باشد، مانند همین تصویر بهزاد جان خداویسی

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)سلفی امیر جدیدی در کنار شصت و دو تن از دوستانش.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)رنگ موی اخیر مبارک باشد پرستو خانم. مرسی از این که ما را از این تغییر مهم باخبر کردی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)رضا صادقی از پروانه و چرخیدن و محبت گفته، ولی عکسی را گزینه کرده که با دیدن اش کلی موجود دیگر به ذهنت می‌آید الا پروانه!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)محسن افشانی، نیما شاهرخ شاهی و ارسلان قاسمی در حال شب کاری در پروژه “آتش و قداره” کاری از محمد عرب. اگر شب کاری در سینما ممنوع میشد سرور هاي اینستاگرام نفسی میکشیدند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)سلفی شیرینِ لیلا بلوکات و خواهر زاده اش، در روزهایی که برای گذراندن تعطیلات به ایران آمده هست. بله لیلا جان در بیشتر روزهای سال در حال اروپا گردی میباشند و فقط موقع تعطیلات و روزهای خاص به وطن سر می زنند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)سلفی امید دنیا در حال خوردن بلال در گردنه حیران. شک ندارم که امید با این اوضاع اش قطعا شلوارک بلند پوشیده و دمپایی انگشتی پایش هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)سلفی سوگل طهماسبی در کنار غزاله جزایری بازیگر مفید، بسیار توانا و گرچه کم کار سینما و تئاتر که پس از سه سال با هم دیدار کرده اند. غزاله با بازی در فیلم “زندان زنان” ساخته منیژه حکمت معرفی و با هنرنمایی در سریال “اغماء” به کارگردانی سیروس مقدم، چهره شد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)وقتی پدرت نیمه شب متوجه می‌شود که کولر را روشن کردی اي.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)پریناز ایزد یار شب قبل ویلایی ها را در کنار مردم در پردیس مگامال دید و مانند همه ي وقت با خوش رویی و مردمداری بی نظیرش، ساعت ها در کنار مردم بود.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)تلاش هاي سولماز غنی برای بخشیدن حال و هوای بهاری به گرمای این روز ها با گذاشتن این سلفی بهاری در کنار همسرش.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)مهتاب کرامتی با این پست از قربانیان پرواز 655 ایران ایر که در سال 67 توسط ناو آمریکایی مورد هدف قرار گرفت، یاد کرد. روحشان خوشحال و یادشان گرامی باد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)تصویر یادگاری روشنک عجمیان در کنار ناصر پلنگی نقاش مفید کشورمون و همسر محترمش. جناب پلنگی از نقاش هاي تاثیر گذار معاصر میباشند و در کنار حبیب‌الله صادقی، حسین خسروجردی، کاظم چلیپا و چند تن دیگر به «نقاشان انقلاب» مشهورند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)دورهمی خانوادگی مهدی میامی، قاسم زارع و رزیتا غفاری به اتفاق همسران محترم.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)شیلا خداداد و عشق هایش سامیار و ساتین، در حال گشت و گذار.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)محمودرضا قدیریان با این پست اعلام کرد که در راه خواستگاری هست. جناب قدیریان با گذشت یک روز از این پست هنوز پست دیگری نگذاشته تا مطلع شویم خواستگاری موفقیت آمیز بوده یا خیر! تدریجی داریم نگران می شویم!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)پیام صادقیان که به تازگی به نفت شهر تهران پیوسته، این تصویر را در کنار علی کریمی سرمربی این تیم گرفت و با گذاشتن 6 قلب زیر آن، حواشی را خیلی زودتر از شروع بازی ها، استارت زد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)سارا رسولزاده در حال دیدار از یکی از باغ موزه هاي شهر تهران.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)محسن یگانه ستاره سهیل این روزهای فضای مجازی شده هست و ماهی حداکثر یک پست می گذارد و می‌رود تا ماه بعد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)آرش برهانی در کنار رضا پرستش. چند روز پیش مراسم عروسیِ بدلِ آرژانتینیِ رضا پرستش بود که کلی سر و صدا کرده بود.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)سلفی دوستانه بابک کریمی در کنار اصغر فرهادی و همسرش و سایر دوستان در حال تفریح و گردش در ایتالیا.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)تورج اصلانی فیلمبردار کارکشته ي سینما، در گورِ سینمای مستقل و مظلوم ایران. آلبوم سریالهای پایتخت که با آن آشنایی دارید بر زمینه طرحی از تورج اصلانی ساخته شده اند. گرچه خودش می گوید که محسن تنابنده انها را از وی دزدیده هست ولی محسن می گوید که طرح را خریداری کرده هست. خلاصه ایده نخست سریال برای این مرد نحیف خفته در گور هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)– قول میدم هر وقت اون کلاغه تخم کرد ببرمت شهر بازی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)بهنوش بختیاری، مجید یاسر، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم و جواد رضویان در پشت صحنه پروژه اخیر آرش معیریان که نامش “دم سرخیها” هست. کپی رایت اسم این فیلمهای “ها” دار همۀ وقت} در اختیار مسعود دهنمکی بود که اخیرا با ویلایی ها و حالا با این فیلم، از او سلب شده هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)یک صدای گرم و ماندگار دیگر، روز قبل برای همۀ وقت} خاموش شد و جامعه خبرنگاری ورزشی را داغدار کرد. استاد عطاالله بهمنش پیر خبرنگاری و تفسیر ورزشی در سن 94 سالگی به ملکوت اعلی پیوست و ما را با خاطرات سال هاي دورِ خود و صدای تکرار نشدنی اش تنها گذاشت. عطا بهمنش بودن يعني صدايي

 

بتواند دست شنوندگان راديو را بگيرد و ببرد امجديه و به آنها نشان بدهد وقتي سرطلايي روي سر مدافعان اسرائيل سر مي زند، دقيقا يعني چي. بهمنش بودن آن قدر مهم هست كه امتدادش مي رسد به ٤٠ سال بعد از آخرين گزارش. گرچه ما بدون شنيدن و ديدن اش مي دانستيم چه آدم بزرگي هست؛

 

شايد به دلیل آن اسم و فأميل خوش آهنگ. اما نه، آدم مهم، يعني كسي كه ٤٠ سال بعد از آخرين گزارش يك جوري توي ذهنت رسوب كرده باشد كه وقت شنيدن خبر مرگ غم ات بگيرد كه آدم بزرگي از بین ما رفت. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)

کیمیای ورزش ایران پس از درخشش در مسابقات جهانی با استقبال خانواده اش به وطن بازگشت. مصدومیت هاي متعدد، سوغاتی هاي کیمیا از این مسابقات بوده اند که باید تا یک سال به درمان آنها بپردازد. آرزوی سلامتی داریم برای کیمیای عزیز.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)جشن تولد دو نفره سحر جعفری جوزانی و پدر هنرمندش. استاد چند دکمه ي دیگر هنوز جا بود، چرا دست کشیدید؟!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)مهدی پاکدل با این تصویر بسیار خوشگل – که اثر برادرش مسعود پاکدل هست – از همۀ کسانی که تولد وی را تبریک گفته بودند تشکر کرد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)بعضی چیز ها هست و آدم می‌بیند و دلش را قرص می‌کند که مهدی طارمی از ایران رفتنی نیست!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)روایت “سینما ژورنال” از بابک بیات و پسر کمتر شناخته شده اش مانی، که خیلی زود پدر را داغدار کرد و نامش را به مانی رهنما وام داد. روح هر دو عزیز خوشحال باشد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)احساس کردم که امروز چاشنی لوس بازی و رمانس مقاله آن طور که باید نیست که خدارا شکر این سلفی روناک یونسی رسید.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)ابوالفضل پورعرب و رضا توکلی دو بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در جشن خیریه اي که در کنار کودکان تحت نظر یک موسسه خیریه در مشهد مقدس برگزار کردند، جشنی که به بهانه تولد جناب پورعرب برگزار شده بود. اجرتان با خدا.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)و تشکر بعدی از مرتضی پورعلی گنجی برای هدیه اي که به یکی از طرفدارانِ عزیز اش داد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)سجاد افشاریان و رفیق فوتبالی اش مجتبی جباری در کنار یکی از دوستان در کافه. سجاد و مجتبی رفاقتی دیرینه با هم دارند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)خاطره بازی رزیتا غفاری با این تصویر قدیمی از پشت صحنه سریال “روشنتر از خاموشی” ساخته ماندگار حسن فتحی، در کنار زنده یاد پروین سلیمانی عزیز.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)با این تصویر یادگاری نسبتاً قدیمی پرواز همای در کنار استاد هوشنگ ابتهاج مقاله امروز را هم به اتمام می بریم. تا فردا، یا حق.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها (283)

 

مطالب مرتبط :

عکسهای بازیگران و هنرمندان مشهور «282»

عکس های بازیگران «281»

آخرین تصویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «280»

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی «279»

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان در تابستان «278»

جدیدترین عکس های بازیگران و تصاویر هنرمندان «277»

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها «276»