پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «258»

آخرین عکس های بازیگران و ستاره هاي ایرانی در اینستاگرام راکه امروز آپلود شده هست را می‌توانید در زیر دیدن کنید و لذت ببرید.

 

با این سلفی «ظهرتون بخیر» از رز رضوی مقاله را شروع می‌کنیم، به این امید که ظهر و هر بار دیگر شما هم به خیر و شادی باشد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)پرنس بهرام سوار بر اسب خود نظاره گر کاخی هست که پرنسس فیونا در آن زندانی شده هست. بهرام جان تا آفتاب غروب نکرده به کاخ برو و خواسته هایت را مطرح کن، بعد از غروب آفتاب شاید وضعیت خیلی مطلوب نباشد و فیونا خواسته هایش را مطرح کرد!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)بله، جناب داخ روز قبل سند ماه خرداد را به نام خود زدند. ترتیب ماه ها زین پس آن گونه هست: فروردین، اردیبهشت، داخ، تیر، مرداد و
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)روزهای شیرین یغما گلرویی در کنار فرزند تازه متولد شده اش آقا یارا.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)وقتی با این که آنلاین هست، ولی پیام تو را سین نمی‌کند. امیدواریم وضعیت سعید هم در همین حد باشد ولی بهت غم آلود مستتر در چشمانش ما را کمی نگران می کند!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)فراخوان مرتضی پورعلی گنجی برای حضور در یک ارایشگاه مردانه در بابل. با این ظواهر قطعا منظورش بابل مازندران نیست و یک بابل دیگر در یکی از ایالت هاي جنوبی هندوستان هست!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سلفی نرگس محمدی در کنار نیلوفر امینی فر و شهرزاد کمالزاده در دورهمی دوستانه شان. قطعا نرگس حرف هاي زیادی در این دورهمی برای دوستانش داشته هست
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)پست پر از عشق و دلتنگی فرهاد ظریف برای دخترش ترمه خانم که امیدواریم هرچه زودتر این دلتنگی برطرف گردد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سلفی خواهرانه هدی زین العابدین در حالی‌که خیلی خسته هست و خواهرش در کنارش هست و درکش می‌کند. شما هم زین پس در مواقعی که خیلی خسته هستید و خواهرتان در کنارتان هست و درکتان می‌کند، سلفی بگیرید و در اینستاگرام بگذارید.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)علی دایی در ششمین سالگرد پرواز همیشگی عقاب از سرزمین کلاغ ها، این پست را گذاشت و یاد ناصر خان حجازی را زنده کرد. روحش خوشحال و یادش گرامی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)پروژه سینمایی «کوروش بزرگ» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی که سال هاست در مورد آن صحبت می شود ولی هیچگاه به مرحله شروع نرسیده هست، روز قبل طی یک مراسم پرستاره در باغ فردوس، از کتاب فیلمنامه ي آن رونمایی شد تا اکثر از قبل به شروع نزدیک شده باشد. فیلمی که قطعا یکی از پروژه هاي پرهزینه تاریخ سینمای کشور ایران خواهد بود و نیازمند ساختن شهر و شهرک متناسب با تاریخ باستان ایران هست.

 

لوکیشنی که به علت کمتر پرداختن سینما به این بخش از تاریخ ایران هیچگاه ساخته نشده هست ولی در لوکیشن هاي مربوط به تاریخ اسلام و ادیان و همین طور دوران قاجار و پهلوی مشکل و خلل چندانی وجود ندارد. علی نصیریان یکی از میهمان هاي ویژه این مراسم بود که در موزه سینما واقع در باغ فردوس برگزار شد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)آنا نعمتی و سحر جعفری جوزانی در پله هاي موزه سینما در حاشیه همین رونمایی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)اشکان خطیبی و همسرش، با ظاهری کاملاً سِت و هماهنگ در این مراسم حضور داشتند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)نفیسه روشن هم در مراسم حضور داشت.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)کتایون ریاحی و پسرش گویا مراسم را با «خز پارتی» اشتباه گرفته بودند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)هنگامه حمیدزاده بازیگر مفید و آینده دار سینما و تلویزیون، در باغ فردوس.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)جمشید خان هاشمپور به همراه همسر عزیزش در این مراسم حضور داشت.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی هم در اواخر مراسم خود را به باغ فردوس رساندند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سلفی پوریا پورسرخ در کنار مهدی ماهانی و رفیقشان در استادیوم آزادی، پس از پیروزی دلچسب استقلال برابر العین کشور امارات. امیدواریم امشب پرسپولیس هم بتواند شادی را در دل مردم فوتبال دوست کشورمون جاری کند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)دو چیز در دنیا هستی انتها ندارد؛ یکی کهکشان راه ‌شیری و دیگری خبر مرگ و تکذیب خبرمرگ جمشید مشایخی در تلگرام. شکر خدا حال استاد مفید هست و در سلامت کامل به سر می‌برد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)الهه خانم رضایی که یک مهد کودک غیرانتفاعی در شمال استان تهران دارد، به همراه برادرزاده هایش در مقابل مهد کودک این تصویر را گرفته تا به صورت تلویحی کسب و کار خود را تبلیغ کند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)در این تصویر محسن اکثر از دندانپزشک به یک متخصص قلب احتیاج دارد.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)چهل روز شد امروز چهلمین روز درگذشت عارف لرستانی هست، در روزگاری که مانند برق و باد میگذرد و هیچ چیزی ما را به خود ما نمی آورد. روحش خوشحال و یادش گرامی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)امین تارخ در یک قطعه موسیقی قرار هست با سالار عقیلی همکاری کند. زیبای صدای امین تارخ بر کسی پوشیده نیست ولی هیچ تصوری نسبت به خوانندگی ایشان نداریم. باید گوش بدهیم و بعد اعلام نظر کنیم.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)احمد ایراندوست با این تصویر قدیمی از پهلوان هاي دورانِ پهلوانی گری «پدرش و دنیا پهلوان تختی»، به عباس جدیدی و رفتار هاي زننده اش، تاخت. خوشحالیم که این چغرِ بد دهن دیگر نقشی در تصمیمات شهریِ شهرمان نخواهد داشت. گرچه بعید می دانیم قبلاً هم تاثیری داشته بود!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)حمید جان لوکیشن زعفرانیه یادت رفت در بالای تصویر بزنی. اینجوری اُفت دارد برایت!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سردار آزمون که نمی‌دانیم توسط چه کسی به چالش چای دعوت شده بود، سه بازیگر را به چالش دعوت کرد. بهاره افشاری، حسین سلیمانی و شهرزاد کمالزاده. متاسفانه پای سینما گران به این چالش باز شد و آرام آرام این چالش مقدس هم دارد به یغما می‌رود.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)علی جان “یکی از توپ طلا هاي مسی” درست تر هست!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سلفی هومن سیدی و فسقلی زیادی شیرین زبان که در آلبوم عاشقانه نقش بازی کرده بود.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سلفی مادر و دختری متین ستوده و مادر عزیزش در یک حیاط خوشگل و تاریخی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)این روز ها کش شلوار هنرمندان عزیز را به شمال بسته اند و هر لحظه اي که ول می‌شوند، سر از آنجا در میاورند. این هم به نوعی از خواص فصل بهار هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)آرامش به تعبیر خاطره اسدی. گرچه همین آرامش می تواند تبدیل به استرس محض شود اگر دوستانت کمی شوخ طبع باشند!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)برای کسانی که نشناختند: شهرزاد خانم عبدالمجید میباشند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سلفی بابک برزویه در کنار استاد بهمن فرمان آرا در یکی از فرودگاه هاي پاریس که به صورت اتفاقی همدیگر را زیارت کرده اند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)از هنرمندان عزیز خواهشمندیم علت این دور هم جمع شدن ها را اعلام کنند تا ما در مقابل مخاطبانمان با دست خالی شرمنده نشویم!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)امیر دژاکام و چالش آب معدنی.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)وقتی می‌خواهی یک وسیله را از دست بچه دور کنی و آن را گرفته و قایم می کنی و وقتی بچه سراغش را گرفت، می گویی”پیشی برد! ببین تو دستام نیست!” «ممنون، شما هم خسته نباشید»
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سلفی ساناز سماواتی بازیگر مفید سینما و تلویزیون در کنار حسین خان محب اهری که شکر خدا حالشان رو به بهبود هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سلفی داریوش فرضیایی در کنار یک بانوی زحمتکش روستایی که دارد فطیر میپزد. یک نان بسیار خوشمزه که در گناباد و اراک به وفور یافت می‌شود.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)سارا بهرامی، کمند امیرسلیمانی، لیلی رشیدی و شبنم فرشادجو در کنار دوستشان در افتتاحیه یک سالن زیبایی. برای کسانی که نمی‌دانند سالن زیبایی چیست باید عرض کنم که مکانی هست که خانم ها وارد آن شده و پس از 6 ساعت با چهار کیلو اضافه وزن از آن خارج می‌شوند.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)فیلم سینمایی “بمب” به کارگردانی پیمان معادی روز قبل با حضور محمود خان کلاری کلید خورد و منتظر منفجر شدن آن روی پرده سینما هستیم.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)حمید عسکری و پسر نازنین اش آقا کارن. آرزوی سلامتی داریم برای همه ي کوچولو هاي عزیز.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)برزو و بهار ارجمند در کنار محمدحسین لطیفی و همکار عزیزشان در اتاق گریم سریال “سر دلبران” که در شهر یزد در مرحله فیلم برداری هست.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)عکسی دیده نشده از دوران تجرد حمیدرضا آذرنگ.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)نجمه جودکی با این پست و با این شعر غیر مجاز تولد همسرش را تبریک گفت.
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)حسن ختام مطلبمان یکی از فوق العاده ترین عکس هاي سال 96 تا این لحظه هست! محسن تنابنده ي خوشتیپ و رفیقش در کنار زاینده رود، حول و حوش بیست سال پیش. اگر امروزه با این شلوار در خیابان راه بروی به جرم ارعاب عمومی و احتمال حمل سلاح گرم دستگیر می شوي!
عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان (258)

 

مطالب مرتبط :

اخبار چهره ها و هنرمندان جنجالی این هفته «257»

مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی «256»

تصاویر بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی «255»

تصاویر بازیگران و هنرمندان جنجالی در اینستاگرام «254»

خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «253»

تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «252»