پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان «347»

جدید ترین عکس های بازیگران ایرانی سرشناس در اینستاگرام که امروز به اشتراک گذاشته اند را میتوانید در آلبوم زیر مشاهده نمایید.

 

الناز بانو شاکردوست میباشند, به همراه رگبار پراکنده در برخی نقاط. دلم میسوزد یه حال عکاسی که در رودربایستی مجبور شده زیر باران برود تا این تصویر هنری را از الناز بگیرد.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)قطعا هیچ کسی نمیتوانست آن گونه که شهره سلطانی خود را سوژه خنده کرده هست, وی را سوژه کند. دستش درد نکند 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)مهدی پاکدل با این استوری از روزهای اجرای /سی/ تولد مهر ماهی هاي مهربون یعنی حمید نعمت الله و سحر دولتشاهی را تبریک گفت.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)سلفی مهرداد صدیقیان در شب نشینی و شامی که به همراه همکاران و دوستانش گذراند. در کنار ساره بیات, بهرام رادان و سایر عزیزان.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)شاهرخ استخری و هدایای زیبای دخترش که به مناسبت روز جهانی طفل به پدرش تقدیم کرده هست. آن‌قدر هم از لحاظ کیفی فاجعه میباشند که شاهرخ کوشش نکرده از فاصله قابلِ تشخیص انها را به نمایش بگذارد.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)منوچهره هادی و یکتا ناصر با این سلفی جذاب روز طفل را به دخترشان سوفیا تبریک گفتند.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)دیروز تولد جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمون هم بود. مسعود شجاعی رفیق و هم بازی دیرین جواد با این تصویر خاطره انگیز از دوران حضورشان در لیگ اسپانیا, تولد وی را تبریک گفت.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)پست نرگس آبیار به مناسبت روز جهانی طفل. عکسی از ساره نور موسوی در پشت صحنه فیلم /نفس/ وقتی که پاداش اش را به پاس بازی در یک سکانس سخت دریافت کرده هست.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)ماهچهره خلیلی هم با یک کادربندی هوشمندانه روز طفل را به فرزندش پرواز تبریک گفت.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)مصطفی کیایی قصد دارد با همان بازیگران اصلی /بارکد/ فیلمی دیگر بسازد. فیلمی به اسم /چهارراه استانبول/ با بازی محسن کیایی و بهرام رادان که انتظار می‌رود امثال سایر فیلمهای این کارگردان خوش تولید باشد.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)آزاده نامداری با این تصویر از پدر و فرزندش گندم بانو, روز جهانی طفل را تبریک گفت. کامنت ها هم که هم چنان بسته هست.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)مهد طفل این عدد را با این تصویرِ آقا آرتا جهانبخش ادامه می دهیم.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)سینا حجازی در حال چیز دود کردن در نمایی از فیلم /سراسر شب/ فرزاد مؤتمن.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)بابک جان با شکمت یک تقه بزنی صاف شده هست و دیگر خبری از برج کج پیزا نخواهد بود و برج صاف پیزا خواهیم داشت.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)نورا هاشمی هم با این تصویر از پسرش در آغوش گلاب آدینه روز جهانی طفل را تبریک گفت.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)عکسی از دیار بانو, ماه دختر امیررضا دلاوری, به مناسبت روز جهانی کودکان

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)مرجان شیرمحمدی در کنار گوهر خیراندیش و ماهایا پطروسیان, به مناسبت روز جهانی کو…. نه ببخشید, در پشت صحنه فیلم /لس آنجلس – استان تهران/.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)رامبد جوان و همسر جان در کنار مردم و خبرنگاران, در توزیع عمومی فیلم /نگار/ در سینما آزادی. 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)عکسی دیگر از دورهمی عزیزان که به مناسبت جشنِ تولد ساره بیات تشکیل شده بود. 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)مجید اخشابی هیچ کودکی دم دستش نبود, لذا عکسی از کودکی خودش گذاشت.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)حمید فرخ نژاد با گریمی متفاوت در کنار رفقای برزیلی اش در سائوپائولو. مربوط به پشت صحنه فیلم /تگزاس/. مسعود اطیابی برای فیلم جدیدش مثلث /مفید, بد, جلف/ را با خود به برزیل برده هست.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)حامد کمیلی در توزیع خصوصی فیلم /ایتالیا ایتالیا/ در پردیس چارسو. کت سرمه اي, شلوار طوسی و کفش قهوه اي با پیراهن سفید. حامد یک تنه مرز هاي بدتیپی را جابه جا کرده.عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)عکسی دیگر از پشت صحنه فیلم /سراسر شب/. افسانه چهره آزاد و الناز شاکردوست در کنار آقای کارگردان.

عکس بازیگران

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)بانو حمیدی برای بار چندم هست که این رخداد تکرار می شود. لطفا تصویر هاي بهترین ها راکه برمیدارید, به منبع اشاره کنید!

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)سلفی جالبی که حمید گودرزی در حال وسپا سواری از خود گرفته هست. 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)علی فروتن یکی از عمو فیتیله اي هاي عزیز در کنار دخترش «سمت راست» و همکارشان.

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)امید حاجیلی در حال گشت و گذار در کشور آلمان. امید جان الآن بین این تحلیل شما و جمله ي سقراط چه ارتباطی وجود داشت؟! 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)سهراب مرادی و بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی وزنه برداری در شمال. آرزوی موفقیت داریم برای قهرمانان ارزنده کشورمون. 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)مهراوه شریفی نیا در افتتاحیه جشنواره فیلم ماربلا در اسپانیا. 

تصاویر بازیگران

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)سحر قریشی این تصویر را گذاشت که بگوید همۀ وقت} حد و حدود خود را حفظ کنیم و هیچ گاه به هیچ چیزی بیش از حد نزدیک نشویم! 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)ارسلان جان اخیرا با گوگل ترنسلیت آشنا شده و ذوق زده هست. 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)خاله هاي سال هاي دور و نزدیک تلویزیون و برنامه طفل در کنار هم این قاب دوست داشتنی را تشکیل داده اند. برای همۀ این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.  

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)امیر جان جسارتاً آن اردک نیست و پنگوئن هست, درضمن خوش بگذرد. 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)وبسایت موسیقی ما به مناسبت روز جهانی طفل عکس هاي کودکی تعدادی از خواننده هاي نامی کشورمون را به اشتراک گذاشته بود که دیدنشان در این کمبود سوژه خالی از لطف نیست. 

علیرضا عصار

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)پزشک محمد اصفهانی 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)محسن یگانه 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)احسان خواجه امیری 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)محسن چاوشی 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)فرزاد فرزین 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)ترلان جان حریم خصوصی ات چقدر گشاد هست! صفحه را میبندی که با ششصد هزار نفر خودی باشی؟!  

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)مهناز افشار هم با این تصویر در کنار دخترش لیانا روز جهانی طفل را تبریک گفت. 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)این تصویرِ بانمک از گندم بانو ژوله به مناسبت روز جهانی طفل, 

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان (347)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)

عکس های بازیگران سری جدید «344»

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها «343»