پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی «307»

تازه ترین عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایرانی را برای شما که به دنیای سینما موسیقی و ورزش علاقه دارید حاضر نموده ایم.

 

بیشتر مردم وقتی مو هاي خود را کچل می‌کنند و یا به جبر روزگار گرفتار شده و پیشانی شان بلند میشود، از ریخت و چهره می افتند و سریع به دنبال ترمیم و کاشت و بلند کردن آن میباشند، برخی ها هم برعکس.

 

بدون مو خوشتیپ تر اند. امیر آقایی یکی از آنهاست. امیر جان بدان هر که توصیه کرده با موی بلند «نسبت به حالت نرمال ات» تصویر بگیری از روی حسادت این حرف را زده.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)

خب شد روی دیوار نوشته دست نزنید، وگرنه پایش می‌کرد و میرفت خانه شان.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)مهدی جان تکلیف خودت و ما را مشخص کن. سرانجام طوفان یا سنگ؟! خیلی فرق دارند!

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)اي بابا… نباید این طوری میشد، دست کم چند ماه دیگر ادامه میدادید تا ما برای مطلبمان سوژه داشته باشیم. کلا دو هفته همۀ چیز مفید بود و بعد از آن سه ماه هست که علیه هم تیر هوایی می زنید.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)ممنون علی جان، ولی قبول کن با مشاهده این قیافه حال هیچ کسی مفید نمی‌شود، هم اگر کسی مفید باشد، پس از مشاهده این دیگر مفید نخواهد بود.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)علی صالحی، رضا عطاران و علی عامل هاشمی در پشت صحنه فیلم سینمایی “هزار پا” ساخته جدید ابوالحسن داودی کارگردان کارکشته و مفید سینمای کشورمون. “نان، عشق، موتور هزار”، “رخ دیوانه” و “من زمین را دوست دارم” از کارهای ماندگار جناب داودی به تعداد می روند که این بار با “هزار پا” در فکر فتح گیشه هست.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)استراحت مطلق به سبک بهاران بنی احمدی، بازیگر مفید تئاتر و سینمای کشورمون. ما یک فهرستِ آلترناتیو متشکل از صفحه برخی عزیزان داریم که در مواقع کمبود تصویر و سوژه در فهرست آغاز به سراغ آن می رویم. امروز یکی از آن مواقع بود و بهاران یکی از اعضای آن فهرست!

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)بعد انتظار دارند جوان تر ها رعایت کنند.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)رامبد جوان با این تصویر عنوان کرد که جای استاد شکیبایی در برنامه اش بسیار خالی هست. نه تنها در خندوانه، جای خالی عمو خسرو در تمامی بخش هاي هنر نمایشی کشورمون بسیار محسوس هست. کامنت عجیب ارژنگ امیرفضلی در زیر پست هم نیازی به تفصیل ما ندارد. 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)عزیزا، خوشایندا، مهربانا، دلربایا. اي که موجب آشتی دشمنان و علت صلح تمام جهانی. اي جذاب تر از بکهام و اي باهوش تر از زیدان! گرچه می‌دانم حسین مهری عکست را خراب کرده ولی خب به بزرگی خود از اشتباهش بگذر.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)حبیب رضایی و احسان کرمی با گریم هاي متفاوت خود در نمایش “آیینه هاي رو به رو”. احسان گفته که این پروژه یک “فیلم تئاتر” هست. یعنی هم فیلم هست، هم تئاتر! گوش ما که نخستین بار هست با چنین چیزی آشنا میشود، باید صبر کرد و دید که خروجی اش چه می‌شود.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)واقعا قرار نیست حرص تصویر گرفتنتان در کابین خلبان کمی آرام گیرد؟!

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)واکنش مسعود دهنمکی مرد دائم الواکنشِ سینما، به ماجرای سلفی برخی نمایندگان ملت با یکی از میهمانان مراسم تحلیف رئیس جمهور.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)استاد عبدالله اسکندری از فرامرز خان صدیقی بازیگر قدیمی سینما و گریمش در آلبوم دلشدگانِ استاد حاتمی، یاد کرد. فرامرز صدیقی یکی از بازیگران پیشکسوت و خوش پیشینه سینمای ما میباشند. به حرف ما اعتماد کنید از گوگل کردنِ اسم ایشان امتناع کنید! 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)پریناز ایزدیار کماکان در دریاست و دارد تفریحات دریایی – ایرانی می کند. 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)ماهایا پطروسیان از بازی خود در پروژه جدید تینا پاکروان خبر داد. تینا جان بگذار کافه ات یک مقدار پا بگیرد و بعد سراغ فیلم ساختن برو! بالا سرش نباشی این اول کاری کله پا می شوي.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)دانیال حکیمی و پستی مشترک در بین تمامی مردان میانسالِ ایرانی.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)یکی دیگر از اعضای فهرست آلترناتیو، کیارش پوزشی از گروه سون در پرواز اهواز – شهر تهران. کیارش جان خودت را معذب نکن و عینکت را دربیاور. بعید می‌دانم کسی به جا بیاورد.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)فاطمه بانو گودرزی و فریدون جیرانی در اختتامیه جشنواره فیلم شهر.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)ترلان پروانه در عکس هاي جامانده از اختتامیه این مراسم.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)حمید خان ما را در چه حدی از بینایی و آی کیو فرض کرده اي که چنین سوالی مطرح کرده اي؟!
عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)سلفی جذاب بروفه و همکاران در پشت صحنه کار جدیدش “هاتف”. اشاره ي بانو بروفه به این که پلان در “روز” ضبط شده هست، یکی از افشاگری هاي بزرگ قرن به حساب می‌آید.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)مجید یاسر با این سلفی در کنار بهنوش بختیاری و سیدجواد رضویان از آخر فیلم برداری “دم سرخ ها” خبر داد. خب به سلامتی. بعدش؟ 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)وقتی همه ي رفقایت در پروژه “سی” بازی میباشند ولی تو را راه نداده اند. 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)نه به ویوی خانه علی پهلوان که رو به اپراهاوس و هاربر بریجِ سیدنی هست، نه به ویوی خانه ما که به وانت آقا وحید و حیاطِ خانه ثریا بانو ختم میشود.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)زانیار خسروی با این تصویر بشاش از خودش دو خبر برای ما دارد. یکی این که قرار هست کنسرت بگذارد و از هر کنسرت 50 میلیون به جیب بزند، دوم این که قرار هست یک آهنگ بیرون بدهد و باز با آن آهنگش هم خداتومن بفروشد. خلاصه این که، نوش جانش. 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)مونا فرجاد، خسرو احمدی و لیلا برخورداری، بازیگران یکی از نمایش هاي این شبها میباشند. 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)تصویر زیبایی که یکی از عکاسان از پژمان بازغی و دخترش نفس بانو در حاشیه یکی از مراسم جدید گرفته هست. 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)زوج هنرمند، امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در یک رستوران شکار دوربین یکی از عکاس ها شده اند. 

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)بهنوش بختیاری در یک سالن زیبایی در حین انجام عملیات.
عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)این هم بعد از آخر عملیات.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)حسین ماهینی بازیکن مفید پرسپولیس در کنار همسر و فرزند نازنین اش.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)فریبا متخصص، مهدی سلطانی و رویا نونهالی در توزیع مردمی قسمت هشتم فصل دوم سریال شهرزاد که در برترین حالت می‌توان گفت ماکتی بدفرم از فصل اولش هست.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)تسلیت به علی قربان زاده عزیز، هنرمند متشخص و ارزنده سینمای کشورمون که در غم از دست دادن خواهرش سوگوار شده هست. پیام تسلیت مهناز افشار به علی قربانزاده را شاهد هستید.

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی (307)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما «306»

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان «305»

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان «304»

تصاویر بازیگران و هنرمندان دوست داشتنی مشهور «302»