پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام «346»

جدید ترین تصاویر بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را از میان پرمخاطب ترین ها برایتان انتخاب کرده ایم که در ادامه می‌بینید.

 

شروع می‌کنیم با این سلفی اندر احوالات بهاره افشاری در ترافیک شهر تهران که ایشان را حسابی خسته کرده هست. خب بهاره جان میتوانستی با مترو به مقصد مورد نظر بروی که ترافیک خودرو در آن کمتر باشد. گرچه سایر ترافیک ها اذیتت می‌کرد. به این نتیجه می رسیم کلا زندگی در استان تهران بدون ترافیک ممکن نیست, برای رهایی از آن باید از این شهر مهاجرت کرد, گرچه باید حواسمان باشد که در روز تعطیل این تصمیم را عملی نکنیم, چون در ترافیک بین شهری گرفتار خواهیم شد*

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)شبنم قلیخانی پس از تماشای یک نمایش این تصویر یادگاری را در کنار یکی از بازیگران این نمایش گرفته هست. خود شبنم گفته که این عزیز مارال فرجاد هست, ولی ما تا با چشم خود نبینیم تایید نمی‌کنیم*

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)امید دنیا در حال گشت و گذار در خارج و تصویر یادگاری با این زرافه ي بی محل.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)واقعا مجبور هستید همه ي افکت ها را آزمون کنید؟* اکنون آزمون هم کردید, آیا واقعا مجبورید آنها در اینستاگرام بگذارید؟*

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)قطعا این تصویر شما اکثر تبسم را بر لبان مردم خشک خواهد کرد تا اینکه موجب تبسم شود.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)پلنگ جویبار در کنار یکی از پلنگ باز هاي قدیم استان تهران.
عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)مریم طوسی قهرمان دو و می‌دانی کشورمون با این تصویر آمادگی بدنی خود را در آستانه بازی هاي جهانی به رخ کشید. 

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)سلفی اتاق گریمی امیر آقایی و بهاره کیان افشار در پشت صحنه سریال /نوار زرد/ که به زودی از تلویزیون توزیع خواهد شد.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)تصویر دیدنی ساعد سهیلی در نمایی از فیلم /اتاق تاریک/ ساخته اخیر روح الله حجازی که امیدواریم به بی در و پیکریِ فیلم قبلی اش نباشد.

عکس های بازیگران

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)دورهمی طناز ها در جاییکه نمی دانیم کجاست. نصرالله رادش, حمید لولایی, حسین محب اهری, سعید آقاخانی و سایر عزیزان هنرمند. 

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)سلفی علی زند وکیلی و رفیقش آقا امیرِ گل. 

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)الستون و ولستون با این تصویر از آخر پروژه جدیدشان در برزیل خبر دادند. فیلم سینمایی /تگزاس/ به کارگردانی مسعود اطیابی.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)سارا جان بهرامی در توزیع خصوصی فیلم /ایتالیا ایتالیا/ که شب قبل در یکی از پردیس هاي سینمایی استان تهران برگزار شد. /ایتالیا ایتالیا/ فیلمی کاملا متفاوت با جریان سینمای کشور ایران و به کارگردانی کاوه صباغ زاده هست. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر عمده پیروز و دلچسب ظاهر نشد و به توزیع عمومی دلخوش کرده هست.
عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)تصویر زیبایی که کوروش جوان از سحر دولتشاهی گرفته هست. یادش بخیر قدیم این مانتو ها را روی پشتی و وسایل پذیرایی میکشیدیم.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)نهال بانو دشتی هستی میباشند, بازیگر نقش میترا در سریال شهرزاد. 

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)تصویر دیدنی کوروش تهامی در کنار بهمن دستور آرا. با این ژست و صورت گویا جناب دستور آرا واقعا خودش هم باورش شده هست که آلفرد هیچکاک هست*

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)پاریس گردی سامان سالور به رخداد همسرش سمیرا حسنپور. 

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)تصحیح می‌کنم: چیز هاي مفید نصیب کسانی می‌شوند که پول دارند.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)بهروز افخمی و همسرش مرجان شیرمحمدی در حاشیه توزیع خصوصی فیلم /ایتالیا ایتالیا/.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)فاطمه بانو آقا پسرت را هم با مرکز دندانپزشکی اي که خودت مشتری اش هستی, معرفی کن.

عکس بازیگران

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)این هم از الهام بانو حمیدی در کنار دندانپزشک اش. این روز ها با مراجعه به دندانپزشک هم شو آف می‌کنند. گرچه دستشان بسته هست وگرنه با سایر پزشکانشان هم تصویر میگذاشتند*

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)خانواده دوست داشتنی مهسا کرامتی در حال گشت و گذار در میهن.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)مطمئنا این چیزی که برای مستانه مهاجر انقدر دیدنی بوده, برای نفس عمده آن گونه نبوده. 

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)مهراوه شرییفی نیا در حاشیه جشنواره فیلم ماربیای اسپانیا, برای توزیع فیلم /پرسه در نزدیکی ها من/. جشنواره اي که برای نخستین بار هست اسم آن را می شنوم. گرچه اگر منظورش جشنواره فیلم ماربلا نباشد*

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)گلاره عباسی و پریناز ایزدیار دو بازیگر اصلی و توانمند سریال شهرزاد در دو طرف آقای کارگردان.  

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)یک /بارکد/ اخیر در راه هست؟*

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)– آرمین به تاکسی: سید بشاش*

+ «5 متر جلو تر می‌ایستد» چند نفری؟

– واکنش آرمین در تصویر

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)وحید هاشمیان ناظر فنی و کیفی نقاشی دخترش.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)بهنوش طباطبایی با این سلفی و کلی کلماتِ خوشگل, حسابی هواداران را به وحد آورد و آمار کف و خون را در اینستاگرام افزایش داد. 

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)با این سلفی لیندا کیانی در کنار جواد عزتی که مربوط به روزهای فیلم برداری فیلم /اکسیدان/ هست, مقاله امروز را به آخر می‌بریم. از همراهی ارزشمندتان بسیار سپاسگذاریم. تا فردا, یا حق.

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام (346)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته (345)

عکس های بازیگران سری جدید «344»

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از چهره ها «343»

عکس های بازیگران و سوژه های جدید ستاره ها «342»