پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)

عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)

عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها «264»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در زیر دیدن کنید که از میان پرلایک ترین تصویر ها برگزیده شده اند.

 

امیر خان قلعه نویی در حال گذران تعطیلات بین دو فصل در دیار فقانس. امیر خان هر سال در تعطیلات بین دو فصل در یکی از کشورهای اروپایی و آمریکایی وقت میگذراند و قراردادش با استقلال/تراکتور را از همانجا امضا می کند.

عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)

سجاد جان داداش حالا این یکبار را ببخش و ناراحت نباش. بخاطرِ ما هواداران که چهار روز هست داریم پست هاي غلط کردمِ رامین رضائیان را می خوانیم، بیخیال شو و ببخش!
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)بله علی جان، درضمن معلولیت سوژه ي تصویر یادگاری و اینستاگرام هم نیست.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)رایان شجریان پسر کوچک استاد محمدرضا شجریان روز قبل این سلفی در کنار پدر را به اشتراک گذاشت و روزمان را تولید. خدا را شکر که استاد حالش روز به روز رو به بهبود هست. استاد جان! گَه گهی بنمای رخ که باغ و گلستانم آرزوست، بگشای لب که قند فراوانم آرزوست.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)همان طور که می دانید آمار مسافرت در ماه مبارک رمضان چند برابر می شود. هر چه هوا گرم تر، مسافرت اکثر و طولانی تر! ملیکا زارعی هم به یزد خوشگل رفته هست.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)سردار آزمون در حال روبوسی با یکی از دوستانش که برای استقبال از او به فرودگاه امام خمینی «ره» آمده بود. «بر زمینه لوکیشنِ سردار در تصویر»
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)بزرگ علوی اگر در قید حیات بود و این تصویر مجید خراط ها را می‌دید، رمان جدیدی می نوشت به نام “کفش هایش”.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)مهدی یغمایی هم عکسی از کودکی هایش گذاشت تا یکوقت کسی نگوید آن موقع دوربین نداشتند.عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)آفرین به سارا خوئینی ها که اپیدمیِ سلفی با برج میلاد را شکست و با زیباترین برج استان تهران تصویر گرفت.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)امیر دلاوری این روز ها به شدت در حال ورزش و کاهش وزن هست. امیدواریم آن ویروسی که به جان کاوه سماک باشی افتاده امیر را گرفتار نکرده باشد.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)نوید محمدزاده و نوشابه اي که برای دوستش هومن سیدی باز کرد.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)از فواید داشتن رفیق گریمور این هست که می توانی ساعت ها خود و خانواده ات را سرگرم کنی.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)پولاد کیمیایی که از باخت تیم محبوبش حسابی شاکی هست، از وضعیت این تیم انتقاد کرد. به محض آپلود شدن این پست، مهدی تاج و آقای افتخاری کاغذ و قلم را برداشته و راهکار هاي حل مشکلات و ساختن تیم را از روی متن پولاد نکته برداری کردند.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)مهراوه شریفی نیا به تماشای نمایش علی شادمان و دوستانش رفته بود که پس از آن این پست را گذاشت و حسابی علی را شرمنده کرد.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)امیدوارم هیچگاه دلتان غم نبیند استاد و سایه تان بر سر ما و سینمای کشور ایران مستدام باشد.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)علی صادقی در حال دوبی گردی. به فیلمسازان توصیه می‌کنم تا مو هاي علی بلند هست پروژه تارزان ایرانی را کلید بزنند. قطعا درخت نوردی و نعره کشیدنِ علی با آن چهره خاص اش می‌تواند سینمای کشور ایران را متحول کند.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)آناهیتا افشار این تصویر تار را گذاشته و گفته انقدر بد قلقی نکنید. آناهیتا جان فعلاً کسی که بدقلقی کرده عکاس عزیزتان بوده هست، ما که کاری نداریم!
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)مهران رجبی و سروش صحت در حال بدقلقی کردن در پشت صحنه آلبوم “لیسانسه ها”.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)باغ فردوس، باغی کوچک در حوالی میدان تجریش که اگر در هر ساعت از شبانه روز به صورت اتفاقی به آنجا بروی، مفید گوشه موشه ها را بگردی حداقل دو چهره سرشناس پیدا می کني. لاله اسکندری در باغ فردوس.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)استاد مریم کاویانی در اخیر ترین آموزه هاي اینستاگرامی خود مباحث جدیدی از عشق و عاشقی را مطرح کردند و باعث شدند تمامی عاشقان به این فکر فرو روند که در تمام این مدت “اشتباه میزدند”.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)این عرف روزگاره داش فرمون! برای سانتی مانتالا جشن تولد میگیرن تو رستورانِ اعیونی، برای لوتیا و مردای تو میدون، جشن کوچیک تو تنهایی و عزلت.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)سیاوش خیرابی و رز رضوی در حال اجرای یک تئاتر. در واقع در حال جنایت در حق تئاترِ حقیقی.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)رضا صادقی از همۀ مردم در ماه رمضان خواست که با حیوانات مهربان تر باشند. چشم عمو رضا. مِن بعد قول می‌دهم با پشه هاي خانه کاری نداشته باشم و بگذارم با خیال راحت و بدون استرس نیشمان بزنند. 
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)مهدی سلطانی بازیگر مفید و تحصیلکرده سینما و تلویزیون در نمایی از پشت صحنه فصل دوم سریال “شهرزاد” که فیلم برداری اش هنوز به اتمام نرسیده.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)حسین مهری هم در “سرزمین کهنِ” کمال تبریزی حضور دارد، این موضوع را حسین با به اشتراک گذاشتن این سلفی زورکی در کنار کمال تبریزی اعلام کرد. 
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)گریم متفاوت محمدرضا هدایتی، حمیدرضا آذرنگ و سحر ولدبیگی مربوط به پروژه “آرماندو” که سریالی به کارگردانی احسان عبدی پور هست. عبدی پور این روز ها فیلم “تیک آف” را هم روی پرده سینما دارد و یکی کارگردانان جوان و پرکار این روزهاست.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)ما که نه شما را میبینیم و نه کفتر را. فقط یک دبه خیارشور می‌بینیم.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)گلاره عباسی و رویا نونهالی در سریال شهرزاد 2 بیصبرانه منتظر اکران این آلبوم محبوب هستیم.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)سامیه لک این تصویر را به مناسبت تولد سی و شش سالگی اش به اشتراک گذاشت. تبریک به این بازیگر مفید و گرچه بسیار کم کار سینما و تئاتر.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)غزل خانم شاکری، یکی از مفید هاي این روزهای سینما و تئاتر از قاب دوربین علیرضا لاجورد. اخلاق مفید، صدای جذاب، زندگی حرفه اي و هنرِ اعلا از غزل یک ستاره محبوب ساخته هست. گرچه اگر این سق سیاه ما بگذارد!
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)تصویر یادگاری کاوه خداشناس در کنار علی خسروی و داریوش فرهنگ که به تماشای تئاترشان آمده بودند. سوالی که مطرح هست این هست که این همۀ تئاتر که مانند مور و ملخ در سطح شهر ریخته، تماشاگر از کجا می آورد و سالن را چگونه پر می کند؟
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)کاملاً مشخص هست که آرکون ها به چاکراه هاي استاد فشار آورده و باعث شده این پست عجیب را درمورد توتی بگذارد.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)مجید اخشابی به تنهایی کمر صنعت مد و پوشاک را شکست.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)احسان بیگلری کارگردان جوان فیلم “برادرم خسرو” در کنار هومن برق نورد در پردیس کوروش. فیلمی مفید که ارزش سینما رفتن و وقت گذاشتن را دارد.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)عکسی دیگر از فیلم موقوف عبدالرضا کاهانی یعنی ارادتمند نازنین، بهاره و تینا که اگر عزیزان با همین فرمان پیش بروند و پلان به پلان تصاویر آن به اشتراک بگذارند خود ما می توانیم داستان فیلم را حدس بزنیم و آن گونه توقیف را هم دور زده ایم!عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)یزد هم که نقش باغ فردوس ایران را دارد و یکی از محبوب ترین مقاصد چهره ها برای تفریح هست. شهرام عبدلی هم به یزد رفته.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)عکسی بی نظیر از نوجوانی هاي بیژن بنفشهِ خواه. یکی از برترین تصویر هایي که تابحال در مطالبمان داشته ایم :»» یح هست. شهرام عبدلی هم به یزد رفته.عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)سلفی علیرضا کمالی، بازیگر مفید سینما و تلویزیون که این شب ها شاهد هنرنمایی اش در سریال “نفس” هستیم. سریالی که برای اظهار نظر در مورد آن فعلا زود هست، ولی در همین چند قسمتِ اکران شده نشان داده ساختار و کارگردانی خوبی دارد.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)خیلی دیدنی هست که متروهای خارج باکلاسی و سوژه تصویر هست ولی متروهای وطن بی کلاسی.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)سلفی امیرحسین رستمی در کنار دوست دوران بچگی اش. همین.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)بهنام شرفی، امیرکاوه آهنین جان، مونا فرجاد، آناهیتا همتی، مهران رجبر و محمد حاتمی عوامل و بازیگران یک نمایش و تئاتر دیگر میباشند. تا به مرز تئاتر زدگی نرسیده ایم، همۀ شما عزیزان را به خدای بزرگ میسپارم. پای سفره افطار ما را فراموش نکنید، گرچه اگر قابل باشیم. خدا نگهدارتان.
عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها (264)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و ستاره های اینستاگرام «263»

عکس های بازیگران ایرانی در اینستاگرام «262»

عکس های بازیگران ایرانی و خبرهای داغ «261»

سوژه های داغ از بازیگران و هنرمندان «260»

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام «259»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «258»