پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما «306»

آخرین تصاویر خوشگل و غوغایی بازیگران و ستاره هاي ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در آلبوم دیدنی و دیدنی زیر دنبال نمایید.

 

جشنواره فیلم شهر به همان آرامی و در همان سکوتی که شروع شده بود اتمام یافت و دیروز طی مراسمی اختتامیه این جشنواره برگزار شد. پردیس احمدیه بازیگر جوان سینما بعنوان برترین بازیگر نقش زن این جشنواره «با چه متر و معیاری؟ نمی دانم!!!» گزینه شد و شاید برای بازی در فیلم «لاک قرمز» چون فیلم مطرح دیگری هنوز بازی نکرده هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)ناصر هاشمی هم بعنوان برترین بازیگر مرد این جشنواره انتخاب شد و پاداش خود را دریافت کرد. برای بازی در فیلم /برادرم خسرو/. فکر کنم برندگان خودشان برای نامزدیِ این جوایز ثبت اسم کرده بودند!

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)آرامش خود را حفظ کرده، مشت هاي خود را گشوده و نفس عمیق بکشید. پوستیژ هست و مربوط به نمایش /آیینه هاي رو به رو/. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)دغدغه هاي یک هنرمندِ دهه هفتادی. با رومینا مزاح کرده و با مریم نامزد کرده. باریکلا! همین طوری ادامه بده. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)عکسی کمتر دیده شده از حمید گودرزی، در اواخر دهه پنجاه، زمانی که یقه پیراهن ها خودش نوعی سلاح سرد به حساب می آمد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)شبنم فرشادجو، شقایق فراهانی و لیلا اوتادی در جشن تولد صمیمی لیلا بانو که چند روز پیش 35 ساله شد. تبریک بی اتمام به این بازیگر پرطرفدار.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)ملیکا زارعی نخستین سلفیِ خواهرش مریلا را به اشتراک گذاشته هست، در کنار بانو فاطمه معتمد آریا در ژاپن. امیدواریم سلفی گیری هاي مریلا بانو ادامه داشته باشد.  

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)حبیب رضایی، احسان کرمی و بهنوش طباطبایی در حال تفکر و گعده برای بهتر اجرا شدن نمایششان میباشند. احسان کرمی از منظر حضورش در همۀ جا، زبل خان را هم پشت سر گذاشته و خودش به نماد اخیر /همه ي جا بودن/ تبدیل گشته هست!

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)کمی با کوروش خان یغمایی عشق می کنیم و می‌رویم سراغ تصویر بعد. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)ژستی که از لحاظ قدمت با ژستِ یک پا روی لبه حوض، یک دست روی کمر و خیره به افق هاي دور، هم دوره هست و برابری می‌کند، ولی خب بر خلاف رقیبش تا این لحظه دوام آورده.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)شاهرخ استخری در حال ادای وظیفه پدری و بردن پناه بانو به شهربازی.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)فلور نظری دانشمند ارجمند کشورمون پدیده /غم/ را درمان کرد و برای همه ي وقت پرونده اش را بست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)واقعا چه بر روح و روان یک هنرمند قبل و باعث شده چنین عکسی از خود به اشتراک بگذارد؟! خیلی عجیب هست!

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)خب کمی این تصویر را مشاهده نمایید تا قبلی را بشورد و ببرد! نرگس محمدی، سمانه پاکدل و سحر قریشی در افتتاحیه یک سالن زیبایی. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)حضور همین یک فاکتور شلوارک به ما این اطمینان را می دهد که فرد تصویر را در بیرون از کشور گرفته هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)پرستو بانو اي کاش یک مقدار خاص تر و دقیق تر مخاطبتان را مشخص می کردید. می ترسم سو تفاهم پیش بیاید! 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)تصویر زیبای سیدعلی صالحی که با مادر عزیزش به زیارت حرم امام رضا «ع» رفته هست. التمای نیایش علی جان.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)تصویر یادگاری حسین ماهینی، محسن مسلمان، مهدی طارمی، کال دروگو و لیلا رجبی در کنار محسن شریفیان پدیده موسیقی جنوب، پس از تماشای کنسرت محسن. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)بهارم رادان با این تصویر از شروع اجرای نمایش /سی/ از امشب خبر داد. هر شب، چهار هزار نفر در فضای باز قصر سعد آباد به تماشای /سی/ و هنرنمایی عزیزان خواهند نشست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)سولماز غنی در کنار شقایق فراهانی و سایر همکاران، در آخرین روز اجرای نمایش /مطرب/ که به اتمام رسید و به زودی یک نمایش هشلهفت دیگر جایش را خواهد گرفت.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)شهرام عبدلی در حال لرستان گردی، در کنار قلعه باشکوه فلک الافلاک. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)ما که گنبدی در تصویر نمی بینیم حمید خان، ولی خب به هر حال /بیگ لایک/. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)لاله اسکندری، در یک روز گرم تابستان در محوطه برج یلاد.

پ.ن: تصویر را من نگرفته ام. یکی دیگر هست.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)

تینا جان قیمت یک لیوان تخم شربتی را از 12 هزار به 2 هزار کاهش دهید، خود به خود جاهای خالی پر می شود، نگران نباشید.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)سنگ تمام مهدی رحمتی برای علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و مجتبی جباری در حاشیه مراسم رونمایی از اسپانسر آکادمی کیا. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)لبخند هاشمی با این تصویر عصر جدیدی در ورزش یوگا رقم زد و اصل فضای آرام در این ورزش را زیر سوال برد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)ترلان پروانه و پرویز خان پرستویی در مراسم افتتاحیه کافه ي تینا پاکروان. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)سلفی نیما شعبان نژاد با دختر داییِ خوردنی اش. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)‏هیچ وقت حتی تصورش را هم می‌کردید موگرینی و موگابه و کواکبیان و علی پروین و علیرضا افتخاری دور یک میز بنشینند؟! به لطف مراسم تحلیف رئیس جمهور، این تصور شدنی شد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)لیلا بلوکات در حال کار کشیدن از مخ اش، در سواحل ایتالیا. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)نفیسه روشن که چند وقت پیش یک دست مانتو، شال و کیف با نقوش هنری و نقاشی هاي ایرانی از جمعه بازار گرفته بود، سفر به شیراز و زیارت حافظیه را برترین فرصت دید تا انها را بپوشد و رو به دوربین این تصویر را بیاندازد. کیفش را هم جلوی خود گرفته تا چیزی از ارزش هاي آن کم نشود.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)روز جهانی بچه اول داریم، ولی روز پسر نداریم :»»» 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)ذوق زدگی نمایندگان مجلس از مشاهده رئیس سیاست هاي خارجی اتحادیه اروپا که بر حسب رخداد بانو میباشند، سوژه یک شبکه هاي مجازی در روز قبل بود. عزیزان طوری از ایشان تصویر و فیلم می گرفتند گویی نخستین بار هست با فردی از جنس غیر موافق خود رو به رو می شوند. مزاح امیر مهدی ژوله با این تصویر را در زیر می بینید.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)واکنش احسان علیخانی به این حرکت نمایندگان مجلس.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)پستی که امیر جدیدی برای تبریک تولد رفیقش گذاشته هست. لازم به ذکر هست این JJ اي که امیر نوشته با آن جی جی اي که در ذهن برخی دهه هشتادی هاست «سنی و فکری»، خیلی فرق دارد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)نکته تصویر این هست که اگر تلفن همراه هنگ می کرد و این تصویر گرفته نمیشد، الآن داشتیم عکس هاي مربوط به مراسمی که در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شده بود را نگاه می کردیم.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)جشن تولدی که برای بانو ژاله علو، در اختتامیه ي جشنواره فیلم شهر گرفته شد. اقدامی پسندیده از عوامل برگزار کننده این جشنواره که دل این بازیگر و دوبلور قدیمی و ارزشمند کشورمون را خوشحال کردند. با حضور جمشید خان مشایخی و شهردار سرهنگ خلبان قالیباف. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)ویدا جوان کلا هر مود جدیدی برایش پیش بیاید ما را از طریق اینستاگرام با خبر میسازد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)وقتی سایت مقایسه را باز می کني و رتبه کنکورت را برای نخستین بار می‌بینی. «از امروز صبح در سرتاسر منزل هاي کشور»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)امروز تولد فریدون خان آسرایی هم هست تبریک فروان به این خواننده با اخلاق و جنتلمن و گرچه بسیار خوش صدا.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)تصویر عجیبی که پریناز ایزد یار از آب تنی خودِ در دریا به اشتراک گذاشته هست. فازش در لحظه ي گذاشتن این تصویر باید با توجه بررسی گردد. 

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)دورهمی کمدین ها و سایر ستاره ها به بهانه فینال /خنداننده شو/. ارژنگ امیرفضلی، نصرالله رادش، امید زندگانی، پویا امینی، بهزاد خداویسی، امیر کربلایی زاده، مهران غفوریان و سایر عزیزان.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)بازیگر و کارگردان نمایش /آیینه هاي رو به رو/. نمایشی که باید دید و باید در آن غرق شد.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)بهاره کیان افشار و سیامک انصاری در یکی از توزیع هاي مردمی فیلم /ساعت 5 عصر/ در سینما کوروش.

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)مجید خراط ها در شب تولد برادر سحر قریشی با حضور خود سحر بانو. چه پازل همگنی!

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)باریکلا به سیما تیرانداز که خیلی رک و راست حرف دلش را می‌زند و مثل برخی عزیزان روی به اعمال شاقه نمی آورد…

عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما (306)

 

مطالب مرتبط :

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان «305»

عکس های بازیگران و سوژه های خبری هنرمندان «304»

تصاویر بازیگران و هنرمندان دوست داشتنی مشهور «302»

عکس های بازیگران و ستاره های دوست داشتنی «301»