پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و ستاره ها (277)

عکس های بازیگران و ستاره ها (277)

عکس های بازیگران و ستاره ها «277»

جدید ترین عکس های بازیگران و چهره هاي مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام که محبوب هست را میتوانید در ادامه مشاهده نمایید.

 

نعیمه نظام دوست با این تصویر از حرم حضرت رضا «ع» همه ي ما را در این حس بی بدیل شریک کرده هست. امیدواریم مولای غریبان بازداشت همۀ ما در سختی ها باشد.

عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سلفی بدون شرح پردیس احمدیه, با نقشی اساسی که توسط شال اش ایفا شده.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)آقا آرتا جهانبخش میباشند, تنها علت حال مفید بابک حهانبخش.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)از همطونان زمین لرزه زده عزیز درخواست می‌کنیم در هنگام سلفی گرفتنِ سلبریتی ها تبسم بر لب داشته باشند تا خستگی بر تن این عزیزان نماند! این همۀ راه تا کرمانشاه رفته اند و این همه ي سلفی گرفته اند, حسابی خسته اند.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)تهمینه میلانی در حال بریدن کیک جشنواره فیلم /سینه ایران/ که در کانادا برگزار شده هست. جای هیچ نگرانی نیست, اسم این جشنواره به Cine که برگرفته از واژه سینماست, اشاره دارد و خدایی ناکرده از آن خبر ها که فکر می‌کنید نیست! ماشاالله همۀ عزیزان هم میباشند, گویی به جای تورنتو در سنگلج در حال برگزاری هست.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)خاطره بازی دیدنی مجتبی محرمی و مادر عزیزش ننه مجتبای مشهور که امیدواریم روحش در آرامش باشد.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سجاد جان , اصول cofee خیلی اکثر به شعر محترمتان می‌آید.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)ریش هایت, اصول مهندسی بود.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)علی اوجی و نرگس محمدی هم در مشهد الرضا «ع» بودند. خلاصه این که ترافیک کرمانشاه – مشهد این روزها برای چهره ها بسیار سنگین بود.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)رضا گلزار و تیپ چند میلیونی اش, با نمایی از خودرو چندصد میلیونی و منزل چند میلیاردی اش. همگی نوش جانش.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سلفی سروش صحت و سوگل طهماسبی در حاشیه برنامه کتاب باز. این سروش با تکنولوژی هاي جدید هنوز آشنا نشده, مشاهده نمایید با چه مشقتی سلفی می‌گیرد!
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)تازه ترین متدِ دور زدن محدودیت ها توسط لیندا کیانی عرضه شد: خود ما را بیست تا کنیم.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سلفی و گپ و گفت طناز ها به صرف شیرینی لطیفه؛ با حضور مهراب و پیمان قاسمخانی, محسن چگینی عزیز, حمید خان فرخ نژاد و امیرمهدی ژوله.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سهیلا گلستانی بازیگر و کارگردان مفید و بی سر و صدای سینمای کشورمون, با همان سکوت و بی حاشیگی خاص خودش در حال درخشیدن در سطح جهانی هست. برای سهیلای عزیز آرزوی موفقیت داریم.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)مهناز افشار پس از اظهارات و خط و نشان هاي جدید خود, مجبور به فرار به سیبری شد. / تصاویر بازیگران
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)امیرحسین رستمی با حالی ناخوش, مردم را به تماشای لیسانسه هاي دو دعوت کرد تا با آن حالشان خوش شود.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)خارجگردی مارال فرجاد و لاله اسکندری با کلاه هاي حیاتی و منحصر به فردشان. پس از ثابت گستردگی حضور ایرانیان و توانایی شان در پوشش خبری لحظه به لحظه حتی در حیات خلوتی در سوئیس, عزیزان در خارج اکثر از گذشته مراقب خودشان میباشند.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)فرض کنید در حین هیاهو و همهمه کمک رسانی و گردآوری اقلام برای زمین لرزه زدگان, وسط خیابان بنشینی و این ژست را بگیری. نمره تان در شو آف بدون ارفاق 20 هست بانو پاوه نژاد.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)حافظ ناظری هم این روز ها در کرمانشاه هست. مطمئنا اگر به جای حافظ عمو پورنگ به کرمانشاه میرفت تاثیر روحی بهتری روی بچه ها داشت, از بزرگسالان هم بعید می‌دانم خیلی ها وی را بشناسند, چه برسد به این کودکان.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سلفی خانوادگی مهدی مهدوی والیبالیست مفید کشورمون در یک کافه.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)میلاد و آمیتیس و آتریسا, سه میداوودیِ دوست داشتنی.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سیروان هم رفتنی شد؟
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)پشتیبانی فریدون آسرایی از پادشاه علی دایی که خیلی اکثر آن چه می توان تصور کرد, مرد هست. امیدواریم همۀ وقت} سلامت باشد.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)بدل مسی و رفیقش که به نظر بدل حمید صفت باشد, در مناطق زمین لرزه زده میباشند و در کنار این کوچولوی خوردنی در سرپل ذهاب سلفی گرفته اند.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)علی صالحی و کوروش سلیمانی بر سر مزار رفیق و همکارشان عارف جان لرستانی که اگر بود همدرد همشهریان اش میشد.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)عمار تفتی هم در حال گشت و گذار در گوشه و کنار میهن هست.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)تصویر آتلیه اي علیرضا بیرانوند و فرزندان شیرین تر از جانش. علیرضا متولد سال 1371 هست.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)یکتا ناصر هم در کرمانشاه هست و کوشش در روحیه دادن به زمین لرزه زدگان دارد.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سلفی خوش رنگ و لعاب آزاده نامداری در کنار خانواده عزیزش در حال تلکابین سواری.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سلفی /پانته آ پناهی ها/ و همکارانش در پشت صحنه فیلم سینمایی /جشن دلتنگی/ کار جدید پوریا آذربایجانی که برای جشنواره فیلم فجر تهیه میشود.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)کامران تفتی در کنار حسین یاری, هلیا امامی و بهرام بهرامیان در پشت صحنه کار تاریخی جدید آقای بهرامیان که اسم آن /از یادها رفته/ هست.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)سلفی فقیهه سلطانی با گریم خود در نمایشی به اسم /پدر/, یکی از ده ها تئاتری که شبها سالن هاي شهر تهران را پر کرده اند.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)کتایون ریاحی با این استوری خود, پیش از مردم ایران, ادبیات پارسی را شرمنده خود کرد.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)الناز شاکردوست تقریباً هر شب از محل فیلم برداری کار /سراسر شب/ فرزاد مؤتمن استوری می گذارد و شب هایي که خبری از استوری نیست میفهمیم که جناب مؤتمن به عوامل استراحت داده هست.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)خاطره بازی علی انصاریان با عکسی قدیمی از سفر تیم پرسپولیس به مکه مکرمه, در کنار حامد کاویانپور, احمدرضا عابدزاده و علی کریمی.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)عکسی که اتفاقی زیر پست بالا قرار گرفته تا به خوبی آثار گذر عمر را لمس کنیم.
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)تصویر یادگاری شهره سلطانی در کنار مهدی ماهانی و نسیم ادبی که به تماشای نمایش شهره رفته بودند. 
عکس های بازیگران و ستاره ها (277)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و هنرمندان «276»

عکس های بازیگران سری جدید «275»

بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه «274»

بازیگران و ستاره ها در غم و اندوه زلزله «273»