پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)

عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)

عکس های بازیگران و هنرمدان معروف «367»

آخرین تصاویر دیدنی اینستاگرام بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی برای شما که علاقه خاصی به اینستاگرام در فضای مجازی دارید.

 

جواد خیابانی چهره تلویزیونی محبوب در اینروزها درکنار سیداحمد خمینی و مهدی رحمتی و سایر عزیزان, به همراه شهربانو منصوریان به تماشای فیلم /از صفر تا سکو/ نشستند. فیلمی که راوی زندگی خواهران قهرمان منصوریان هست. «خوشبختانه با علیرضا منصوریان نسبتی ندارند»

عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)پویا امینی و همسر جان به سر کوه هم دوربین و عکاس برده اند. آفرین به همتشان.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)جناب اشرف زاده الآن شما با اینکار واقعاً غافلگیر شدي؟ دایورت که از چهره مبارک می بارد.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)سلفی عماد طالبزاده درکنار مهدی رحمتی در باشگاه ورزشی شان. 
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)سینا حجازی و فرزاد مؤتمن در آخرین روز فیلم برداری فیلم /سراسر شب/ که نخستین سنجیدن سینمای سینا را رقم زد. چشم براه توزيع اینکار خواهیم ماند.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)سلفی عوامل فیلم /آیینه آغوش/ به کارگردانی منوچهر هادی که بزودی توزيع عمومی خواهد شد. نازنین بیاتی و جواد عزتی در تصویر قابل تشخیص میباشند.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)بازهم قاسم هاي دوست داشتنی و یک تصویر دیگر با یک حکايت دیگر.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)مجید بودم, وقتی مجید بودن مد نبود*
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)طناز هاي دوست داشتنی در لباس و گریم کار جدیدشان. حمید لولایی, رضا شفیعی جم و کمیاب سلیمانی. / عکس های بازیگران
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)عکسی معمولی از آرش میراحمدی درکنار یکی از رفقای قدیمی و معمولی اش.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)اي بابا, از شما دیگر قبل نفیسه بانو. حیف این همه ی هواپیما سواریِ مفتی نیست؟*
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)گریم عجیب مهناز افشار در فیلم جدیدش. جزئیاتی از اینکار توزیع نشده هست, یا اگر شده, من چیزی ندیده ام.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)بهرام رادان چون خیلی به خارج رفته هست, بر زمینه سال نوی خارجی ها ودر نوامبر و دسامبر منزل تکانی می‌کند. این تصویر ها را هم در منزل تکانی پیدا کرده.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)پانته آ بهرام و یک عزیز فسقلی در شالیزار هاي رشت. / تصاویر بازیگران
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)وقتی در میهن خبری از پاییز نیست, تصاویر پاییزی آن قدر اهمیت دارند که برای ثبتشان وادار به سفر خارجی شوند.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)حتماً علتی داشته که اینجور ژست گرفته مهتاب بانو. اصلا به ما چه*
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)#مجید_آزاری_را_متوقف_کنید
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)هر کی زودتر برسه آیفون مال خودشه.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)اشکان دژاگه و علیرضا واقعی در خیابان هاي بارانی کشور آلمان این تصویر یادگاری را درکنار هم گرفتند.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)

ستاره اسکندری و نگار عابدی به همراه دختر عزیزش اما بانو هاشمی و رفقا ارجمند, در افتتاحیه یک کافه که بر خلاف پروتکل کافه هاي تهران از لامپ پر نور بهرهگیری کرده هست و متاسفانه فضا روشن و ذل باز هست. اتحادیه کافه داران اگر این صحنه را ببیند یقیناً این کافه را پلمپ خواهد کرد.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)اگر روزی دیدی که در یکی از کوچه هاي شمال شهر ترافیک غیر منتظره اي بوجود آمده, احتمال بدهید که کار الناز هست و حتماً دری تخته اي چیزی به چشمش خورده هست.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)سلفی دیدنی بابک جهانبخش و آرتای دوست داشتنی. امیدواریم همه ی کودکان سرزمین همه ی وقت سلامت و خندان باشند.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)مفید شد گفتی حمید جان, کم مانده بود از غصه ي سفید شدن مو هاي زیبایتان سر به کوه و فلک بگذاریم.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)حسن فتحی, گلاره عباسی و شهاب حسینی در نمایی از پشت صحنه شهرزاد 3 که این روز ها در دست فیلم برداری هست. اي کاش حسن فتحی یک هفته به بازیگران و عوامل استراحت میداد و بعد فصل 3 را آغاز می کرد.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)ساره جان گویا حال شما بدون ایشان خیلی هم بد نیست. پس بهش خبر می‌دهیم که بازنگردد.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)این بلا دیر و زود دارد و همه ی باید یک روزی راهی شوند. هوتن شکیبا هم بالاخره اعزام شد.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)یاسر جان ما خیلی دوستت داریم, لطفا به شخصیت مورد علاقه مان توهین نکن*
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)مبارک ها باشد اقای ضابطیان. همه ی وقت خوشحال و سرحال باشی و برای ما برنامه هاي مفید بسازی.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)سلفی رنگاوارنگ کیمیا علیزاده در حال کوهنوردی.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)وقتی پس از آخر فیلم باخبر می‌شوی که قرار نیست نامت در تیتراژ اول از همه ی باشد و دومین هست.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)پستی فوق العاده برای تبلیغ مثبت و مبارزه با عرب ستیزیِ بعضی هموطنان که متاسفانه تعدادشان کم هم نیست. آرزوی سلامتی و شادی داریم برای همه ی هموطنان عرب زبان عزیز.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)قطعا خیلی وقت بود کسی با این اشتیاق درکنار میناوند تصویر یادگاری نگرفته بود. خب اشکان اشتیاق هست و کارش اشتیاق هست.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)اگر روزی بیاید که شهرزاد کمالزاده عکسی ازآن طرف صورتش بگذارد, قول می‌دهم اینستاگرام را برای همه ی وقت ترک کنم. آدم نگران می‌شود که نکند شهرزاد هم مانند شخصیت /دوچهره/ فیلم بتمن باشد و آنرا رو نمی‌کند. 
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)به این می‌گویند یک نقد تند و تیز, ولی مودبانه. دلنوشته حمیدرضا آذرنگ برای رئیس جمهورش. مطمئناً کسی هم نرفته دم درشان تا برای چندی از توضیحات بازخواستش کند.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)تو دیگر افسرده نشو عمو پورنگ جان* از خوشی هاي کودکانه نسل دهه هفتاد و هشتاد فقط تو زنده مانده اي* «البته اگر عمو قناد را فاکتور بگیریم»
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)سلفی احسان لشگری با پوریا پوررخ. بهمین سادگی, بهمین بی علتی.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)سمیرا حسینی با عکسی از متین ستوده, مزون لباس متین را تبلیغ کرد. متین دیگر هزینه اضافی نکرده و خودش نقش مدل را برای لباسهای مزون اش بر عهده گرفته هست.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)این پرنده مردنی نیست. با این حال ارزو داریم شرایط طوری بشود که دیگر شاهد خودکشی پرنده هایمان نبایم. آن هم انقدر تحقیر آمیز.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)پست سردار در مورد اهمیت بوسیدن مادر در دمای زیر صفر.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)تصویر اخیر لیلا اوتادی. ازآن تصویر هایي هست که قابلیت چاپ شدن روی پوستر و چسبیدن روی درب و صندلی کامیون هاي جاده اي را دارد.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)سلفی آسانسوری حمیرا ریاضی آخرین پست مطلب امروزمان هست. ممنون از این که امروز هم با ما همراه شدید. یا حق.
عکس های بازیگران و هنرمدان معروف (367)

 

مطالب مربوط :

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور «366»

عکس های بازیگران زنان و مردان مشهور «365»

عکس های بازیگران در آخر هفته «364»

عکس های بازیگران و چهره های محبوب «363»