پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)

عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)

عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)

جدید ترین عکس های بازیگران و سلبریتی هاي مشهور ایرانی به همراه حواشی زندگی انها برای شما در این مقاله حاضر شده هست.

 

انشاالله هفته ي پیش رو هفته اي پر از امید و زیبایی و مملو از حس مفید باشد و مهر و محبت بخشی جدا نشدنی از زندگی همۀ ما باشد که به گفته استاد شفیعی کدکنی /وین نغمه ي محبت بعد از من و تو ماند, تا در زمانه باقی ست آواز باد و باران/ با یاد استاد در روز تولد ایشان مقاله را شروع می کنیم و برای این گوهر ارزشمند شعر و ادب معاصر آرزوی سلامتی داریم.

عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)سلفی سردار امتحان در کنار یکی از برترین مجری هاي روسیه که اکثر شبیه میهماندارهای پرواز هاي اکونومیِ /تای ایرویز/ در هنگام سفر به ایران هست.

عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)مهدی امینی خواه که از منظر استایل و تیپ و شکم و یقه چیزی از راننده هاي اتوبوس خط شهر تهران – قزوین کم ندارد, در کنار آقا کریم باقری و سایر عزیزان در اهواز.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)محمدرضا شریفی نیا میهمان رستوران فریبا نادری شده بود که این عکس مگه مجبوری؟ را در کنار هم گرفتند.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)مهدی ماهانی در کنار یک آبشار جذاب که با اطمینان نمی‌توان گفت ایران هست یا خارج. اگر میشناسید کمکمان کنید.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)سلفی /لاله و لادن طوری/ نوید محمدزاده در کنار رضا بهبودی, بازیگر خوش اخلاق و مودب تئاتر* طوری که توصیف ادب را مجدد نوشتند.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)سارا بهرامی و حامد کمیلی در یکی از توزیع هاي مردمی فیلم /ایتالیا ایتالیا/ در مگامال اکباتان.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)بله. شهرام حقیقت دوست و خاطره اسدی در معیت هم در حال بازدید از یک گالری.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)با مشاهده این عکس آدم احساس می کند هر لحظه این امکان وجود دارد که مهران دست در جیب ببرد و با صدای شلیک همۀ چیز تمام شود.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)کتایون ریاحی در مراسم رونمایی از یک کتاب که عمده مهم نیست چه کتابی هست و چه کسی نوشته. حضور بانو ریاحی در این مراسم خیلی مهم تر هست.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)بهمن هاشمی با این عکس کمر سیلوستر استالونه که چه عرض کنم, کمر هالیوود را هم شکست* عکس های بازیگران
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)عکس زیبای متین ستوده در زیر بنای آرامگاه حضرت حافظ, به مناسبت 21 مهر ماه که به روز بزرگداشت حضرت حافظ مشهور هست.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)حمید گودرزی در روزهایی که همه ي با خودرو هاي خفن و شاسی بلند تظاهر می کنند, دست به انتخاب جالبی زده هست و با وسپا تردد می‌کند.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)فاطمه گودرزی و نعیمه نظام دوست در کنار بانو پوری بنایی به مناسبت تولد ایشان. تبریک به این بازیگر قدیمی و خاطره ساز سینما که هنرنمایی هایشان هیچوقت از خاطرمان نخواهد رفت.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)کریم انصاری فرد در حال شولکسیشن در یک کشتی تفریحی.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)مجید خراط ها به کافه ي جواد رضویان رفته بود که این عکس را در کنار هم گرفتند. مجید عکس را در اینستاگرامش گذاشته ولی جواد بر خلاف تمامی افراد مشهور که به کافه اش می‌روند, به حضور مجید بی اعتنایی کرده هست و عکس آن را پست نکرده هست.عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)شیلا خداداد با این عکس از حکمت وزیدن باد گفت. حکمت هاي دیگری هم دارد شیلا جان, علی الخصوص اگر در کشورهای اروپای مرکزی باشد.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)یغما گلرویی و همسرش در مراسم توزیع خصوصی فیلم /مالاریا/ در پردیس چارسو.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)عوامل و بازیگران نمایش /شوایک سرباز ساده دل/ در کنار میهمانان عزیز. امیرحسین رستمی, فرهاد ائیش, حامد کمیلی, گوهر خیراندیش, ابوالحسن داودی و سایر عزیزان.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)سمانه پاکدل هم طی یک پست اینستاگرامی از دندانپزشک خود رونمایی کرد. تصاویر بازیگران
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)پژمان جمشیدی, محسن کیایی و هومن برق نورد در نمایی از کار جدیدشان /لونه زنبور/ که به نظر یک کار خنده دار می‌آید.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)به نظر می‌آید فریبرز عرب نیا با این عکسهای اکثر می‌خواهد بگوید که کل اینستاگرام و شبکه های مجازی به هیچ جایش نیست*
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)طبق این پست رامبد جوان خلیج فارس در سال یکم هجری شمسی به وجود آمده هست و پیش از آن خلیج فارس نبوده هست* کار هنری و خلاقانه می‌کنید کمی به جزئیات دقت داشته باشید*
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)ازاده صمدی هم با این عکس از روز بزرگداشت حضرت حافظ پیشباز کرد. گوهر بانو خراندیش هم به عکس ازاده واکنش نشان داده. خاله گوهر عکس قدیمی هست و مال دیروز نیست*
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)هادی کاظمی پایان هفته را با آن دوست خود که دوربین حرفه اي دارد گذرانده هست.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)آناهیتا افشار, استاد بهزاد فراهانی و محمدرضا غفاری در نمایی از فیلم /سایه بان/ به کارگردانی برادران محمودی.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)حامد حدادی با این عکس برای خواهرزاده فسقلی اش ابراز دلتنگی کرد.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)جشن تولد پاریسی اشکان خطیبی و همسرش.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)وقتی مبینی در اسکله بین دو لنج دارند قاچاق خالی می کنند.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)عکس بی خود و بیجهت لیندا کیانی, تا خدایی نکرده یک موقع چهره اش را فراموش نکنیم. عکس بازیگران
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)مستانه مهاجر و هدی زین العابدین به نمایندگی از گروه فیلم /اسرافیل/ به لندن رفته اند در در جشنواره فیلم این شهر شرکت کنند.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)کاری با اتفاقاتی که در لایو پرستو افتاده و ماستمالیِ ناشیانه اي که در این مطلب صورت گرفته, نداریم. تنها به عزیزان یک پیشنهاد داریم, در مواقع خاصی که همه ي چیز تحت بازرسی نیست, به سراغ تلفن همراه نرویم*
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)حمید عسکری در کنار خانواده عزیزش در شب تولد 39 سالگی. تبریک به این خواننده خوش صدا و صاحب سبک.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)واکنش دیدنی حمید فرخ نژاد به اظهارات واهی رئیس جمهورِ ایالات امریکا در مورد کشور عزیزمان.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)در پی همین اظهارات کذایی و دم تکانی هاي ترامپ برای کشور هاي حاشیه خلیج فارس, موجی از وحدت در صفحات مردم ایران شکل گرفت که همگی یک صدا /خلیج فارس/ را فریاد زدند و نشان دادند مردم ایران بر سر آب و خاک خود با کسی مزاح ندارد.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)خاطره بازی رامتین خداپناهی با این عکس قدیمی در کنار عمو خسرو شکیبایی و چکامه چمن ماه. روح خسرو شکیبایی نازنین قرین آرامش و رحمت باشد.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)ترانه علیدوستی در نمایی از تیزر فصل سوم سریال شهرزاد که مشاهده آن برای کودکان بدآموزی دارد.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)بهنوش طباطبایی هم با عکسِ خود در سواحل کیش, به اظهارات ترامپ در مورد خلیج فارس و عنوان جعلی آن واکنش نشان داد.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)عکس بانمک وحید طالبلو و فرزند فسقلی اش که کماکان در کشور آمریکا به سر می‌برند.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)عکس زیبای برزو محترم در کنار خانواده عزیزش در حال گشت و گذار در یزد خوشگل.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)عکسی قدیمی که حسین رفیعی از سال هاي نه عمده دور به اشتراک گذاشته هست. زمانی که هنوز /فَ فَ/ بود و امیرحسین مدرس هم در سال هاي ابتدایی حضورش در تلویزیون بود.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)سلفی حامد همایون در کنار پدر عزیزش که خیلی لطف کرده پدر جان را از کادر خارج نکرده هست.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)سلفی الهام کردا در گریم نمایش جدیدشان که در آن نقش یک عروس بانو را ایفا خواهند کرد.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)باران کوثری در ساخته ي اخیر سهیل بیرقی نقش یک بانوی فوتسالیست را بر عهده دارد. فیلمی اجتماعی به اسم /عرق سرد/ که مشتاقانه چشم براه توزیع آن هستیم.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)یقین کنید جک یا مزاح نیست و دیروز هم روز دختر بود*
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)صنعت مد و پوشاک دارد به سمتی می‌رود که آدمی در هر لحظه که اراده کند بتواند به آرامی بخوابد. روزبه حصاری هم در تبعیت از همین مد با پتو مسافرتی در توزیع فیلم مالاریا حاضر شده بود.
عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)همان بهتر که آن را نپسندیدند جنابِ آغداشلو. جایش پیش شما امن تر هست. به انتهای مقاله امروز خود رسیدیم. 

عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی (351)

 

مطالب مرتبط :

جدیدترین عکس های بازیگران «350»

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد «349»

عکس های بازیگران مرد و رن + ستاره های ایرانی «348»

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان «347»