پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)

عکس های بازیگران و چهره های محبوب «363»

جدید ترین تصاویر بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام پیش روی شماست که از میان پرلایک ترین ها گزینه شده اند.نیکی بانو کریمی برای بازی در فیلم /آذر/ ساخته محمد حمزه اي در جشنواره فیلم تورنتو برنده پاداش برترین بازیگر زن شده هست و با این پست که مربوط به حضورش در همین جشنواره هست,

 

این موفقیت را به همکاران اش تبریک گفت و از انها تشکر کرد. ما نیز این موفقیت را به نیکی تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم در عرصه بازیگری و هم‌چنین کارگردانی روز به روز توفیقات بیشتری کسب کند.

عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)آناهیتا همتی کاردستی یکی از هواداران اش راکه گویا اسم اثر هنری بر آن گذاشته شده, به اشتراک گذاشت و کلی کیف کرد.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)اثر هنریِ حقیقی یعنی این* به به* حمید جان رو نکرده بودی*
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)ویدا جوان در حال رصد کلاغ هاي محل بود که دوستش این تصویر هنری را از او گرفت.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)هانیه جان انقدر خودت را به حیوانات وابسته نکن, خدایی نکرده اتفاقی دیگر میوفتد و شوکی سنگین تر بهت وارد می‌شود.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)عبارت /روحش شاد/ با وجود گذشت یک سال برای برخی ها غیر قابل هضم هست. علی معلم یکی از آن هاست. /روحش شاد/.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)نگین صدق گویا با به اشتراک گذاشتن این تصویر از خودش درمورد دفتر نقاشی خداوند صحت کرده. خود را به آن راه زده و می‌رویم سراغ تصویر بعد.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)پوریا شکیبایی این تصویر در کنار منصور ضابطیان را به اشتراک گذاشت و از بازبینی خاطرات کودکی در آغوش او و هم‌چنین تازگی فاجعه کرمانشاه سخن گفت. همین که این تصویر را به نابودی گروه تروریستی داعش ربط نداده باید بسیار شاد باشیم. درضمن امیدواریم خصومت دوربین هاي سلفی با منصور ضابطیان به زودی حل و فصل شود, واقعا انصاف نیست*
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)افسانه جان با این تصویر شما آدم اکثر دلش روزی با عنوان /روز جهانی مبارزه با طفل/ می‌خواهد.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)حمید گودرزی با این سلفی در کنار هادی قندی حلول ماه ربیع الاول را به همه ي تبریک گفت.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)پرویز پرستویی خسته هست و به چیزی فراتر از خواب نیاز دارد. توصیه ما خوابیدن زیر /یورگان/ هست, لحاف هاي پشمی متعارف در آذربایجان که هر جنبده اي زیر آن از خوشی و لذت مدهوش می شود و به کما می رود.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)مسعود رایگان هم این روز ها در کرمانشاه هست و کوشش در تزریق روحیه به عزیزان زمین لرزه زده دارد.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)حافظ ناظری به جای این که کمک حال مردم کرمانشاه باشد, یکی از تخت هاي بیمارستان آنجا را هم اشغال کرد. شما به مناطق زمین لرزه زده نروید سنگین تر هستید*
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)احمدرضا عابدزاده به محض بازگشت به میهن به جمع سلبریتی هاي کمک کننده به کرمانشاه ضمیمه.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)سعید داخ, مسعود فروتن و لادن مستوفی در مراسم توزیع خصوصی فیلم /وقتی برگشتم/ کاری از وحید موساییان کارگردان خوش اسم سینما.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)پس لیام کوچولو کجاست وحید جان؟ بودنش تصویر را هنری تر و قشنگ تر می‌کرد.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)سوگل طهماسبی اهل میک آپ و آتلیه بود و ما خبر نداشتیم. / عکس های بازیگران
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)سحر دولتشاهی, لیلی رشیدی و ویشکا آسایش در یک مراسم خیریه که در دفتر برنامه جهانی غذا برگزار شده بود. نهادی که زیر نظر سازمان ملل هست و در شهر تهران دفتر رسمی دارد.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)سینا حجازی با این پست همگان را به انزوا, افسردگی و ماندن در اتاق هایشان دعوت کرد. احتمالا در این بین هنری هم خلق شود.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)توزیع لیسانسه هاي دو شروع شده هست و سروش صحت به همین مناسبت این تصویر را به اشتراک گذاشت. سریالی مفید و خوش تولید که می تواند دقایقی خوش برای همۀ رقم بزند.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)ملیکا شریفی نیا و رفیقش که به یک حشنواره گمنام در میلان رفته بودند, از آن لوح تقدیر هم دریافت کردند*
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)خداوندگار بدآموزی هم به کرمانشاه رفته و مشغول روحیه دادن به کودکان زمین لرزه زده هست.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)با تصویر کاری نداریم, هر که توانست مفهوم سلیس کپشن خاطره را دریابد و بنویسد, برنده پاداش یک میلیون دلاری خواهد شد.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)سامِری صبا راد از زندگی اش, در پستی که به مناسبت تولدش به اشتراک گذاشته هست.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)فکر کنم علی انصاریان گمان دارد از علی کریمی و حامد کاویانپور دستی بگیرد که چند روز هست سه تفنگچی سه تقنگدار می‌کند.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)پست کیمیا علیزاده در کنار برادر عزیزش, به مناسبت تولد برادرش.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)آرمین آن‌قدر در عکس هاي تخیلی و تجملات ساختگی زندگی کرده که خودش هم باورش شده هست.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)لیلا بلوکات در ویرانه هاي کرمانشاه دنبال کسی می‌گردد که دوستش داشته باشد.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)مهدی رحمتی با ظاهر نینجایی خود در حرم حضرت رضا «ع».
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)ستاره حسینی در یک مراسم سینمایی. ستاره با همه امکانات فتوشاپی تلاش خود را می کند که خود را شبیه دختران انیمه هاي ژاپنی بکند.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)آنا بانو نعمتی در اختتامیه جشنواره فیلم /سینه ایران/ که در کانادا برگزار شده بود.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)شقایق بانو فراهانی در باغ فردوس, به بهانه حضور در توزیع خصوصی فیلم /دریا و ماهی پرنده/, یکی از فیلمهای مفید گروه مفیدِ هنر و تجربه.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)سخن ماندگار این هفته؛ استاد سحر جعفری جوزانی.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)استاد دژاکام سوار بر اسبت برو از از این ویرانه ي پر از قلب مصنوعی و زرق و برق. شما با بقیه گرفتار شدگان در این باتلاق خوشگل کاری نداشته باش.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)هومن سیدی و هادی کاظمی در نمایی از فیلم /مصادره/ ساخته مهران احمدی که در مرحله فیلم برداری به سر می‌برد. هادی در این گریم حسابی شبیه مسعود ده نمکی شده هست.
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)اینطوری قبول نیست یانگوم بانو* تا ما با چشم خود نبینیم که به کرمانشاه آمده اي و در کنار کودکان آواره سلفی نگرفته اي, یقین نمی کنیم*
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)جواد افشار با این تصویر در زیر کرسی یاد قدیم ها کرد تا پست پایانی مطلبمان حس و حال نوستالژیک داشته باشد. 
عکس های بازیگران و چهره های محبوب (363)

 

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و ستاره ها «277»

عکس های بازیگران و هنرمندان «276»

عکس های بازیگران سری جدید «275»

بازیگران و هنرمندان و همدردی به فاجعه زلزله کرمانشاه «274»