پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران (281)

عکس های بازیگران (281)

عکس های بازیگران «281»

جدید ترین عکس های بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای شما عزیزان آماده شده هست که می‌توانید دیدن کنید.

 

شروع می‌کنیم با این تصویر از مفید هاي سینما در مراسم پخش عمومی “رگ خواب” در پردیس کوروش، با حضور کارگردان و دو بازیگر اصلی فیلم، یعنی حمید نعمت الله، لیلا حاتمی و کوروش تهامی. سعید نعمت الله فیلمنامه نویس سریالهای تلویزیونی برادر کوچک حمید نعمت الله هست، دو برادری که هیچ صنمی از لحاظ سبک و کیفیت کار، با هم ندارند. تقریباً مانند علی و فرشید کریمی در فوتبالِ سال هاي نه عمده دور!

عکس های بازیگران (281)سفر لس آنجلس برای برخی عزیزان “پرواز کوچک” به حساب می آید. در ضمن بنیامین با کپشن عجیبش ما را با قابلیت های جدید انسان، یعنی مولتی عشق بودن، آشنا کرد.
عکس های بازیگران (281)قاسم و خانواده در مراسم اکران خصوصی فیلم “اکسیدان” که داستان آن با توجه به عنوانش پیرامون موضوع رنگ مو و درجه روشن و تیره شدن آن میچرخد. مگر آنکه داستان فیلم به اسمش ربطی نداشته باشد!
عکس های بازیگران (281)سلفی آرش ظلیپور و همکارش در کنار سلطان کچلیکِ ایران.
عکس های بازیگران (281)انتقاد نرم و طعنه وار بهداد سلیمی از وضعیت آماده سازی اش برای مسابقات جهانی، با همکاری دخترش سلین خانم.
عکس های بازیگران (281)بهترین عکس از نگاه نرگس محمدی برای تبریک عید سعید فطر.
عکس های بازیگران (281)سِت کردن و همرنگ و هماهنگ پوشیدن خوب است، اما به چه قیمتی مهناز خانم؟!
عکس های بازیگران (281)یک مرد خوشتیپ، از نگاه مهنار افشار.
عکس های بازیگران (281)گریم جالب نیما جان رئیسی در نمایش “اعتراف” به کارگردانی شهاب حسینی. هنر دست سارا اسکندریِ هنرمند.
عکس های بازیگران (281)چهره اقوام شوهر از پشت چشمی درب.
عکس های بازیگران (281)جالب تر از شیرین کاری اینستاگرامیِ سحر ولدبیگی، حضور به موقع نیما فلاح در گوشه تصویر است :»» به قول عادل چقد خوبن این زوج.
عکس های بازیگران (281)زانیار و پدر عزیزش که بهانه ای شد تا برای تمامی پدر های عزیز آرزوی سلامتی کنیم.
عکس های بازیگران (281)به حرمت گل های ملی اش سعی میکنیم فقط به نیمه بالای عکس نگاه کنیم.
عکس های بازیگران (281)درک میکنم حال عاقد و دفترداری را که در رودربایستیِ شدید، موجب ابطال یک عقدنامه شده است.
عکس های بازیگران (281)چند روزی نبودیم کلی اتفاق در فوتبال مملکت افتاد، علی کریمی شد سرمربی نفت، مجتبی جباری به استقلال بازگشت و طارمی هم دارد از پرسپولیس میرود! این وسط علی اکبر استاد اسدی هم یک گل به خودی میزد همه چیز تکمیل میشد. «قابل درک برای متولدینِ قبل از 70»
عکس های بازیگران (281)حافظ ناظری و برانکو ایوانکویچ در در دور مقدماتی مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور.
عکس های بازیگران (281)سلفی احسان کرمی در کنار مسعود کرامتی و نازنین کریمی در پشت صحنه نمایش جدیدشان که نام اش “بوف نه چندان کور” است. با این روال باید به زودی شاهد نمایش های “ماهی سیاه نه چندان کوچولو” و “جای نه چندان خالی سلوچ” باشیم. عبارت “برداشت آزاد” که احسان در کپشن آورده، معادل دقیق همان کاری است که بچه های برنامه کذایی استیج با ترانه های اصیل و قدیمی ما کردند، البته در تئاتر!
عکس های بازیگران (281)مجموعه ای از موارد بی ربط در کنار هم این پست شبنم قلیخانی را تشکیل داده اند. کپشنی که در آن یک نتیجه گیریِ بی ربط از یک موضوع کرده و در پایان در کمال بی ربطی به تماشای یک فیلم دعوت کرده است، در زیر بیربط ترین عکس ممکن!
عکس های بازیگران (281)سلفی عمو رضا صادقی در کنار دختران عزیزش تیارا و ویانا.
عکس های بازیگران (281)خواهران زارعی در مراسم اکران مردمی فیلم “زیر سقف دودی” ساخته متوسط پوران درخشنده، در پردیس کوروش.
عکس های بازیگران (281)استقبال آقا ارشان خواجه امیری از تابستان.
عکس های بازیگران (281)آپدیتِ جدیدِ اینستا؟!! مریم جان سه ماهی میشود که این قابلیت به اینستاگرام اضافه شده، شما تازه با آن آشنا شدی؟! راستی خبر داری روحانی رئیس جمهور شد؟!
عکس های بازیگران (281)سلفی مانی رهنما و صبا راد در حال گذراندن تعطیلات عید فطر. صبا خانم باور کن حلقه را نشان ندهی هم در جریان ازدواج و خوشبختی شما هستیم، لازم نیست هرجوری شده آن را در قاب بگنجانی!
عکس های بازیگران (281)امیرعباس جان گویا شما قبل از دریا یک سر هم به مراکز “صنعتی” زده ای.
عکس های بازیگران (281)چند روز پیش تولد 46 سالگی هدیه تهرانی بود. ضمن تبریک دوباره به این هنرمند ارزشمند و با اخلاق کشورمان، دلنوشته دوست خوبم ایمان عبدلی در این باره را بازخوانی میکنیم.

 

“شما را نمیدانم اما ما با هدیه تهرانی وارد اوضاع جدیدی شدیم، یعنی سال هایي که او در سینما ستاره بود تمام سکنات و رفتارش نماد بود. کم میباشند ستاره هایي که مرور اوضاع بازیگری انها شکلی از مرور تاریخ اجتماعی یک کشور را دارد، هدیه تهرانی اما در چنین موقعیتی قرار گرفت.

 

یعنی وقتی که در «شوکران» نقش همسر صیغه اي فریبرز عرب نیا را ایفا کرد، زن در قالب دیگری رخ نشان داد زنی که ابایی از هوو بودن ندارد، سبک زندگی دیگری دارد و فردیتی پررنگ تر.همان هدیه تهرانی در «کاغذ بی خط» نماد دیگری شد از زنانی که مادران خوبی هم میباشند اما سهم خودشان را از جهان می‌خواهند.

 

اوضاع اجتماعی آن سال ها زنان را از کنج در آورده بود انها نمیخواستند فقط معشوقه باشند، از مفعول به فاعل تغییر اوضاع دادند، «قرمز» را اگر دیده باشید متوجه می‌شوید که زن فاعل چه صیغه اي هست و خلاصه که آن شمایل آن خواسته ها و مطالبات اگر در هفته نامه« زن» به شکل مطلب بود

 

و اگر در «چلچراغ» درخشان آن سال ها روی تیتر می آمد، سهمش از سینما هدیه اي متفاوت بود. آمد ظاهرا مسیر را درست رفته ایم حال زنان سرزمین مان در مجموع بهتر از دهه ها گذشته هست.”
عکس های بازیگران (281)سام قریبیان خودش فهمید که خیلی برای کارگردانی و فیلم ساختن مناسب نیست، لذا روی به مدلینگ آورد.
عکس های بازیگران (281)عکس جدید بهمن هاشمی که محض احتیاط با “آینه” به استقبال عکسش میرویم.
عکس های بازیگران (281)لیندا کیانی در کنار لیلا بلوکات که این روزها در دوراهی مشهد – رم سرگردان است، در حرم مطهر امام رضا «ع».
عکس های بازیگران (281)تازه اول کار است دیبا خانم! به امید خدا قرار است امسال تابستان همگی با هم به صورت گریل، برشته شویم. البته اهالی شمال و جنوب کشور قرار است بخار پز شوند و نوع طبخشان با بقیه نقاط فرق دارد.
عکس های بازیگران (281)حالا چون آفتاب و گرمای نِوادا و آمریکاست، شد طبیعت زیبا! اگر در بیایان های قم بود میشد جهنمِ زمینی!
عکس های بازیگران (281)حمید سوریان هم در حال خارجگردی است.
عکس های بازیگران (281)بهرام رادان عکس جدیدش را پیش از رفتن روی بیلبوردهای کشور، روی اینستاگرامش فرستاد.
عکس های بازیگران (281)غیر ممکن است یک مردی بچه دار شود و چنین عکسی در اینستاگرامش نداشته باشد. باور نمیکنید، خودتان بروید و ببینید!
عکس های بازیگران (281)آنقی معمولی در هواپیما. کماکان چشم انتظار پخش این سریال هستیم.
عکس های بازیگران (281)جلوی نام سروش جمشیدی را هم در لیست “عکس یادگاری گیرندگان در کنار ناصر ملک مطیعی” تیک میزنیم.
عکس های بازیگران (281)اصغر حیدری بازیگر عبوس سریال های طنز را بخاطر دارید؟! به تازگی طعم شیرین نوه دار شدن را چشیده است که به همین مناسبت به ایشان تبریک میگوییم.
عکس های بازیگران (281)عمو پورنگ و مادر عزیزش به مزار شهدای گمنام رفته بودند که این عکس یادگاری را گرفتند. روح تمامی شهدای گرانقدر سرزمینمان شاد.
عکس های بازیگران (281)تی تایم نیوشا ضیغمی و رفیقش در کافه. تی تایمِ ما هم معمولا به صورت سر پا در آبدارخانه شرکتمان سپری میشود!
عکس های بازیگران (281)کیمیا علیزاده روز گذشته موفق به کسب مدال طلا نشد و موجی از پیام های “عیبی یوخ” را در سرتاسر اینستاگرام برانگیخت. پیام مسعود شجاعی در این باره.
عکس های بازیگران (281)پست تابستانه فرهاد مجیدی. البته برای فرهاد که با توجه اقلیم محل سکونت اش هر دوازده ماهِ سال تابستان است، ولی خب به هر حال.
عکس های بازیگران (281)سلفی زیبای شهرام قائدی که با اتفاق دخترش به دیدار مادر عزیزش رفته بود.
عکس های بازیگران (281)کاوه جان، کپشنی که انتخاب کرده ای یک مقدار برای عکست سنگین است. کپشنِ پیشنهادی ما: نوموخوااااام.
عکس های بازیگران (281)هم از بازی در سریال پول بگیری و هم بدون هزینه ای گریم یاد بگیری؛ حالت خاصی است که فقط در شرایطی رخ میدهد که آشنای تهیه کننده باشی!
عکس های بازیگران (281)امیر جان بخاطر یک عکس خودت را به کشتن نده. کمی بیا عقب تر!
عکس های بازیگران (281)خوشتیپ هم فقط خوشتیپ های قدیم. عکسی زیبا از زنده یاد ایرج قادری در کنار بهمن خان مفید، ستاره های تکرار نشدنی سینما.
عکس های بازیگران (281)سحر جان شرایط طوری است که بهترین آرزو در هفته آتی این میتواند باشد که از گرما نمیریم!
عکس های بازیگران (281)خیلی دوست دارم بدانم سر در بوتیک هایی که این جور لباس ها میفروشد چه زده اند. “مضحک ترین و جلف ترین مدل های روز دنیا” مثلا.
عکس های بازیگران (281)امیرحسین آرمان و یکی از هوادارانش در شمال.
عکس های بازیگران (281)اگر کارلوس والدرما متولد ایران بود، تهِ تهش کمدین میشد و در فیلمهای شونه تخم مرغی بازی میکرد.
عکس های بازیگران (281)سلفی زیبای سیدجوان رضویان و تنها دخترش.
عکس های بازیگران (281)دیدار سحر جعفری جوزانی و برادرش پس از سال ها دوری. چشمتان روشن سحر خانم. مطلب امروز هم به پایان رسید. تا فردا، یا حق.
عکس های بازیگران (281)

 

مطالب مرتبط :

آخرین تصویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «280»

عکسهای تابستانی بازیگران و ستاره های ایرانی «279»

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان در تابستان «278»

جدیدترین عکس های بازیگران و تصاویر هنرمندان «277»

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از سوپراستارها «276»

بازیگران ایرانی در اینستاگرام «275»