پارس ناز پورتال

عکس های خبری دیدنی و جالب این هفته

عکس های خبری دیدنی و جالب این هفته

عکس های خبری دیدنی و جالب این هفته 

تصاویر خبری روز از رویدادهای مهم دنیا در ادامه برای شما به عکس کشیده شده هست. از جشن هالووین تا رویدادها و حوادث مختلف. عکسهای خبری این هفته شامل چشم انداز درختان زیبای جاکاراندا, حمله تروریستی در نیویورک, مسابقه رالی در ولز, عکسهای زیبایی از جشن هالووین, موزه خرچنگ در چین و مانند همه ي وقت عکسهای رقت انگیزی از مهاجران روهنگیا می‌باشد.

عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهریان هیپوود از استرالیا در حال رقابت موج سواری در پی آی, جزیره مائویی, هاوایی.

عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهزن اندونزیایی در حال تماشای فوران کوه آتشفشان سینابونگ در سوماترای شمالی.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهقلعه La Mothe-Chandeniers در فرانسه.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهعکاس در حال کمک به یکی از پناهندگان روهینگیا برای بیرون آمدن از رودخانه ناد در نزدیکی کاکس بازار بنگلادش.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهعلی جوهر, ۳۵ ساله دستان دختر ۴ ساله اش مینارا که در بیمارستان شاملاپور در نزدیکی کاکس بازار بنگلادش بعد از واژگون شدن قایق پناهندگان روهینگیا مرده هست را در دست گرفته هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهپرنده اي که بر روی صلیب سفیدی در گورستان Sicily-Rome نشسته هست. پاپ فرانسیس مراسمی به یادبود ۳۰۰ ایتالیایی که به دست ارتش نازی در سال ۱۹۴۴ کشته شده بودند برگزار کرد.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهمسابقه رالی FIA World Rally Championship در ولز.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهدختر بچه اي در حال تماشای درگیری یکی از دفاتر نامزد ریاست جمهوری کنیا رایلا اودینگا. در نتیجه قیام هاي که مردم کنیا در طی انتخابات کرده اند حدود ۹ نفر کشته شده اند.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهدیوار آدامس سیاتل.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهجادوگر کنترلی در جشن هالووین انسینیتاس کالیفرنیا.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهدوچرخه هاي دوچرخه سوارانی که در طی حمله تروریستی یک کامیون سوار در مسیر دوچرخه سواری در نیویورک کشته شده اند.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهگل هایي که به یادبود کشته شده هاي پیشامد مسیر دوچرخه سواری در نیویورک در این مکان گذاشته شده اند.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهشمع هایي که به یادبود دوچرخه سواران کشته شده در بیرون مدرسه پلی شگرد در آرژانتین روشن شده هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهربات هاي شترسوار در مسابقه شترها در وادی رم اردن.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهتیم بیسبال لس آنجلس در حال گرم شدن گذشته از پنجمین مسابقه جهانی با تیم بیسبال هیوستون آستروس در پارک مینت مید در هیوستون.

عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهعکس یکی از قربانیانی که توسط رژیم کمونیست استالین دیکتاتور شوروی کشته شده هست. قربانیان در جنگلی در حومه سنت پترزبورگ دفن شده اند.

عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهسامانتا هاناهنتزن ۱۷ ساله یکی از شرکت کنندگان بحران #MeToo در دیترویت میشیگان. این بحران در شبکه های مجازی با هشتگ MeToo برای افرادی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند برگزار شده هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهدختربچه مدرسه اي که در درگیری تظاهرکننده هاي کنیا مورد اصابت گاز اشک آور قرار گرفته هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهعکس زیبای پاییز در شهر Tully در نیویورک.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتههالووین در نیویورک.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهغروب آفتاب در بزرگراه میلانو تورینو. شمال ایتالیا.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهموزه شبیه خرچنگ در ساحل یانگ چنگ در سوژو, چین.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهیکی از معترضان قربانی شدن زنان در کشور مکزیک با صورت نقاشی شده در روز مرگ هالووین.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهمنظره زیبای درختان جاکاراندا در خیابان مک دوگل در سیدنی. این خیابان با شکوفه هاي بنفش خیره کننده اش گردشگر هاي زیادی را به خود جذب میکند.
عکس های خبری دیدنی و جالب این هفتهاعجوبه پارالمپیک ریو, شمشیر باز بدون دست «بئاتریس ویو» در مسابقه جهانی شمشیربازان ویلچری از ششم تا دوازدهم نوامبر 2017