پارس ناز پورتال

عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)

عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)

عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان «288»

آخرین و جدید ترین عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در آلبوم جالب زیر دیدن نمایید. 

 

به عرف همیشگی با خنده و روی خوش مقاله امروز را شروع می‌کنیم، با آرزوی لبی خندان و دلی خوش برای همۀ شما عزیزان و همراهانِ جان. ممنون از آناهیتا افشار بازیگر مفید و کاردرست سینما و تئاتر.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)یعنی هیچ کسی دور و بر سردار نیست که به او درمورد رفقای اخیر اش آگاهی بدهد؟! سردار جان این سلفی شما اکثر از حسادت، حس نگرانی و افسوس ما را برمی انگیزد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)ممنون از مهدی طارمی بابت مراعاتی که در کپشن این تصویر و ابراز احساسات اش داشته هست. می دانم خیلی برای او سخت بوده هست.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)عکسی اصیل از هنرمندی اصیل. آیدین آغداشلو با این تصویر از پدرش یاد کرد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)سلفی آینه اي سولماز غنی، بازیگر اخیراً اینستاگرام باز شده ي سینما و تلویزیون، به همراه همکارانش در پشت صحنه سریالِ “پنچری” که نام آن بسیار به کیفیت و محتوای آن می‌آید.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)ماهایا جان این سوال برای لاکچری ها و ریچ کیدز هاست که با استخر و ساحل و تفریحات آنچنانی خود تابستان را میگذرانند. سهم ما معمولی ها از تابستان، فقط عرق سوز شدن هست.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)سعید عزت اللهی و نیو هِیر استایل اش، روز خوشی را برای شما آرزومند میباشند.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)تاخیر پرواز چون خودش مورد و موضوع باکلاسی محسوب می‌شود، عصبانیت ناشی از آن هم باید آن گونه با کلاس و توأم با لبخند باشد. وگرنه عصبانیت ناشی از دیر راه افتادن تاکسی خطی با کمتر از فحش و کوبیدنِ در اتومبیل آرام نمی‌شود.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)محمدرضا هدایتی از همکاری خود با گروه موسیقی رستاک در یک ترانه سیستانی خبر داد. محمدرضا یکی از خوش صداترین هاي سینما و تلویزیون هست.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)هیچگاه فاز این هنرمند عزیز را در نیافتم و بعید می دانم کسی هم پیروز به اینکار شده باشد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)توفیقی که ابراهیم خان حاتمی کیا با فیلم بادیگارد در جشنواره فیلم وین به دست آورده هست و پرویز پرستویی به آن واکنش نشان داده و تبریک گفته هست. ما نیز این افتخار را به سینمای کشور ایران و آقای حاتمی کیا تبریک عرض می کنیم.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)پیشنهاد حمید لولایی به مردم ایران در این هوای گرم و بحرانِ آبی که داریم. این پیشنهاد را با هدست آبی گفته تا تاثیرگذاری اش بر جوانان اکثر باشد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)آن قدر که علی انصاریان اصرار دارد شبیه اریک کانتونا باشد، خودِ کانتونا اصرار ندارد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)مهناز خانم افشار در مراسم پخش خیریه فیلم “نهنگ عنبر 2”.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)رضا گلزار همه ي وقت عدالت را رعایت می‌کند و معمولاً طوری پست می گذارد که هم پرسپولیسی ها راضی باشند و هم استقلالی ها.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)محسن فروزان این پست را به مناسبت چهارمین سالگرد آشنایی اش با همسر جان به اشتراک گذاشته هست. این پست تازه برای سالگرد آشنایی هست، مشاهده نمایید پست هاي سالگرد نامزدی و ازدواج چه حالی خواهند داشت!
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)ویشکا آسایش هم در پخش خیریه فیلم “نهنگ عنبر 2” حضور داشت و به همراه بچه هاي تحت حمایت کمپین حمایت از کودکان بدسرپرست، این فیلم را تماشا کرد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)گلاره عباسی به تماشای نمایش اعتراف به کارگردانی “شهاب حسینی” رفته بود که در پایان این تصویر یادگاری را در کنار عوامل آن گرفت. اعتراف، از معدود نمایش هاي این شب هاست که ارزش دیدن دارد و به شدت پیشنهاد می شود.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)عمو پورنگ هم به بهانه تماشای “اعتراف”، از دوستی دیرینه خود با شهاب حسینی گفت.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)میترا جان دو نفر آدمید اندازه پنج نفر غذا دور خود چیده اید و بعد از حقوق بشر و حمایت از نیازمندان می‌گویید.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)و کودکان در حال قد کشیدن و بزرگ شدن اند، گرچه روی دور تند!
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)وقتی وسط دویدن و ورزش کردن به دلیل می آوردی که امروز صبح چک داشتی و پرش نکرده اي.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)تصویر زیبای مجید یاسر و همسر جان در یک کافه.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)حدیث میرامینی در گریم کار جدیدش به نام “دختره ي چشم سفید”.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)نگار خانم جواهریان، هنرمند فراری از فضای مجازی و رسانه ها، در حاشیه یک مراسم، روی پله برقی. 
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)با حیوانات مهربان باشید و انها را بخاطر شو آف هاي خودتان آزار ندهید.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)تصویر آتلیه اي سمیرا حسنپور، بازیگر کم کار سینما و تلویزیون. این کلاه هاي قفقازی را از آتلیه هاي شهر جمع کنی، چهل درصد مشتری هایشان ریزش می کند.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)دورهمی سبیل هاي سینما و تلویزیون در پشت صحنه یک پروژه هنری. ممنون از شهرام عبدلی که نام عزیزان را در کپشن آورده و زحمت ما را کم کرده هست.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)قاسم و قاسمک در حال خوشگذرانی در یک کافه که برای علاقه مندان به آلبوم داستان هاي هری پاتر افتتاح شده هست.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)به تو فکر کردن جهان را قشنگ می‌کند. روی تمام کاغذ ها نام تو را نوشته ام و در تک تک لحظاتم در خیال و رویاهایم، خودم را برای تو لوس خواهم کرد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)فرشته کریمی در حال گشت و گذار در استانبول بود که ناگهان به فکر پایه هاي شخصیت سالم افتاد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)سلفی رضا داودنژاد در کنار جانیار عرب نیا تک پسر فریبرز عرب نیا و زنده یاد عسل بدیعی، حمید لولایی و برزو نیک نژاد در پشت صحنه آلبوم ي “پنچری”.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)فاصله بین سینگل بودن تا شکست عشقی، فقط یک پستِ اینستاگرام هست! 
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)هر چه اکثر میگذرد، تعداد کامنت هاي “اي کاش کوچولو میموندی” در زیر پست هاي ترلان پروانه افزایش می یابد.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)کافه یغمایی و نیما حمیدی به همراه کاردستی شان در حین ضبط آهنگ.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)سلفی جالب یاس و برادرش صابر به همراه خواهرزاده بانمکشان آقا سام. مقاله امروز هم به اتمام رسید. تا فردا، یا حق.
عکس های چهره ها و بازیگران و هنرمندان (288)

 

مطالب مرتبط :

آخرین عکس های داغ بازیگران در اینستاگرام «287»

عکس های بازیگران و هنرمندان در تابستان امسال «286»

عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس «285»

عکس های بازیگران در شبکه های اجتماعی «284»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از ستاره ها «283»