پارس ناز پورتال

قتل عاقبت همخوابی زن شوهردار کرجی و پسر جوان

قتل عاقبت همخوابی زن شوهردار کرجی و پسر جوان

قتل عاقبت همخوابی زن شوهردار کرجی و پسر جوان 

زن شوهردار در کرج با این که متاهل بود اما عاشق جوان دیگری شد و با وقاحت تمام نقشه قتل شوهرش را نیز کشید تا وی را از میان بردارد. زن جوان که با تلگرام دستور قتل شوهرش را صادر کرده بود، در دادگاه کیفری استان البرز به 20 سال حبس و عامل جنایت به قصاص محکوم شد.

 

اوایل مهر امسال زنی با پلیس Police کرج تماس گرفت و از قتل Murder شوهر 33 ساله‌اش در یکی از خیابان‌های منطقه ولدآباد محمدشهر خبر داد. ماموران با حضوردر آنجا خودرویی را دیدندکه جسد مردی جوان پشت فرمان قرار داشت و همسر مقتول کنار خودرو ایستاده بود.

 

با گزارش این جنایت Crime به قاضی Judge ابراهیم‌ مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی کرج، پیکر مرد جوان که با ضربه‌های چاقو از پای در آمده بود به پزشکی قانونی منتقل و همسرش به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.این زن در بازجویی اولیه جنایت را انکار می‌کرد تا این‌ که در ادامه تحقیقات اعتراف کرد با تلگرام به مردی که پنهانی با او در ارتباط است، دستور قتل شوهرش را صادر کرده و آن مرد نقشه قتل را به اجرا گذاشته است.

 

با اعتراف این زن، همدستش نیز بازداشت شد و به قتل با دستور عروس جوان اعتراف کرد.متهمان پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان Prison شده و با گذشت چند ماه از جنایت چند روز پیش در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شدند.عامل جنایت در جریان محاکمه گفت:9 ماه پیش با همسر مقتول آشناشدم و ارتباط تلگرامی مان شکل گرفت. هر از گاهی نیز پنهانی با هم ملاقات داشتیم. او می‌گفت با شوهرش اختلاف دارد.

 

ما به هم علاقه‌مند شده بودیم و شوهرش سد راه خوشبختی‌مان بود. آنها، شب جنایت مهمانی Party بودند.زن جوان از طریق تلگرام آدرس محل مهمانی را ارسال کرد و دستور داد کار را تمام کنم. آن شب پس از خروج آنها از مهمانی در حالی که نقاب به چهره‌ام زده بودم به خودرویشان نزدیک شدم و ضربه‌ای با موتور به خودرو زده و حتی با مشت به شیشه آن کوبیدم تا متوقف شود .

 

وی افزود: به محض توقف خودرو با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌هایی به مرد راننده زده و فرار Escape کردم. قرار بود چند روز بعد از جنایت زن جوان سراغم بیاید و به شهری دیگر برویم و پنهانی زندگی کنیم که ماجرا لو رفت و هر دو بازداشت شدیم.حتی ماموران فیلمی را که نشان می‌داد همسر مقتول چند روز پیش از جنایت نقشه قتل را طراحی کرده تا من اجرا کنم، از خانه‌ام کشف کردند.

 

 به گزارش پارس ناز همسر مقتول هم گفته‌های همدستش را تائید کرد و هردویشان پس از اخذ آخرین دفاع به زندان بازگشتند.این در حالی بود که اولیای‌دم برای عاملان جنایت درخواست اشد مجازات کرده بودند.پس از دفاعیات متهمان و وکلای مدافعشان، قضات شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز وارد شور شده و عامل جنایت را به اتهام قتل عمد به قصاص و همسر مقتول را هم به 20 سال حبس محکوم کردند

 

مطالب مرتبط :

همخوابی خواننده پاپ ایرانی با یکی از دختران طرفدارش

همخوابی این مرد با دختر 32 ساله پولدار تهرانی و کلاه برداری

همخوابی دو برادر دانش آموز با معلم زن جوان آمریکایی