پارس ناز پورتال

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی +آموزش های کامل

مجموعه : حذف شده است
ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی +آموزش های کامل

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی 

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد باعث میشود بدن زن از قبل تحریک جنسی شود و آماده یک رابطه زناشویی داغ و لذت بخش باشد. در روایات و احادیث مختلفی به این موضوع مهم اشاره شده و تصریح می‌کند که یکی از آداب همبستر شدن با همسر، ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن است و حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می‌گیرد.

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی +آموزش های کامل

ماساژ زناشویی قبل از رابطه جنسی باعث آماده شدن زن برای رابطه جنسی میشود . ماساژ جنسی ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب میشود تا انها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یکدیگر ببرند.در زنانی که مشکل ارگاسم دارند یا این‌که دیر به ارگاسم میرسند، ماساژ واژن زن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد و در این امر بسیار کمک کننده است.

 

آموزش ماساژ جنسی

1- ماساژ باسن زن

برای شروع ماساژ باسن زن و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود رابه پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید. سپس به طور متناوب با حرکات کششی، لرزشی «vibration» و دایره وار، آنرا ماساژ واژن زن دهید. گاهی می توانید گوشت بدن او را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید.

 

پوست سر را ماساژ واژن زن داده و گاهی مو های او را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش را با دست فشار دهید…

 

2- ماساژ جلوی بدن زن

برای ماساژ واژن سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها رابه آرامی ماساژ واژن زن تحریک کنید. مو های ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم بمالید.ماساژ واژن کف دودست خودرا بهم مالیده و وقتی گرم شد آنرا روی تخمدانهای زن بگذارید. عده ای معتقدند که انجام این کار انرژی زن برای سکس را بیشتر میکند.

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی +آموزش های کامل

برای ماساژ دادن واژن سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. در این هنگام بهتر است زن تمرینات kegel را انجام داده و ماهیچه های‌ کف لگن خودرا مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.

 

3- ماساژ واژن زن 

می‌دانید که زنها با 2 روش به ارگاسم میرسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس. بسیاری از خانمها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر می‌دانند. برای ماساژ واژن زن گاهی اگر تحریکات به طور مناسب ادامه پیدا کند زن میتواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسم های‌ متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.

 

برای ماساژ واژن زن دست خود رابه یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن رابه انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان رابه سمت بالا « بطرف ناف» بگیرید. لبهای داخلی و خارجی «کوچک و بزرگ» را با انگشتتان از هم جدا کرده و انها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.

 

نحوه ماساژ واژن زن توسط مرد

سپس برای ماساژ واژن زن حالا یک انگشت خودرا وارد واژن کرده بدنبال ان انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خودرا بالا نگه داشته و آنرا مقابل کلیتوریس قرار دهید. میتوانید دست خودرا فشار دهید یا این‌که بلرزانید طوری که دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.

 

کف دست خودرا روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود رابه آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به ان بدهید. با حرکت دست حدود 10 دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خودرا بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.

 

شما میتوانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن به‌ صورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط ان «مانند چانه» لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آنرا تحریک کنید. عده ای از خانمها از این کار لذت زیادی برده و از شما می‌خواهند این کار را برایشان تکرار کنید.

 

بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت شما بسیار حساستر است. برای ماساژ واژن زن بنابراین هرگز انگشت خودرا به‌ صورت خشک و خشن روی ان نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس می‌کنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک می توانید کلیتوریس را با لبهای واژن گرفته و با ان تحریک کنید.

 

انگشت خودرا وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود را که آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و بطرف یکدیگر فشار دهید.اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک کند. بعد از ان خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

 

10 نکته مهم در یک رابطه جنسی

1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد« بعد اقتصادی،بعد عاطفی ؛ بعد فكری، بعدجنسی» و رابطه جنسی مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست كه خانواده ها نسبت به ان بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود كوتاهی می كنند.

 

2- خانمها توجه كنند رابطه جنسی یك قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم میباشد پس راجع به ان واقع بین باشیم.آقایان هم توجه كنند كه رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی +آموزش های کامل

3- رابطه جنسی یك رفتار است ولی پانتومیم نیست و ما باید در رابطه جنسی هم، از كلام و بیان استفاده كنیم و بطرف مقابلمان بگوییم و از او بشنویم كه ما برای یك رابطه جنسی لذت بخش به چه چیزی نیاز داریم.

 

4- باورهای غلط را در مورد رابطه جنسی كه از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض كرده و رابطه جنسی لذت بخش رابه رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نكنیم.

 

5- هیچوقت از رابطه جنسی به عنوان سلاح استفاده نكنیم «گاهی مردها رفتاری از خود بروز میدهند كه بعضی از زنها فكر می كنند كه رابطه جنسی یك اسلحه در دست آنهاست.و از رابطه جنسی برای رسیدن به بعضی از خواسته های‌ خود استفاده می كنند» البته شاید این كار در ابتدا مفید به نظر برسد ولی اثرات تخریبی ان در آینده نزدیك تمام ابعاد زندگی را در بر خواهد گرفت.

 

6- برای یك رابطه جنسی موفق باید اضطرابها و ترسها كنار گذاشته شوند: مهمترین انها ترس از بچه دار شدن در طی رابطه جنسی است این ترس می تواند به صورت كاهش لذت جنسی، عدم لذت جنسی در زن، انزال زودرس و بسیاری مشكلات دیگر بروز نماید .

 

توجه شود كه بر خلاف عقیده عوامانه با بچه، هیچ مردی را نمی‌شود به زندگی پایبند كرد اینكه می گویند تا ازدواج كردی بچه دار شو كاملاً تحریف شده است . باید اجازه داد وجوه مختلف ارتباطی بین زن و مرد «با چاشنی رابطه جنسی لذت بخش» آرام آرام مستحكم شود .

 

7- خانمها معمولاًً نگران رابطه جنسی در شب زفاف هستند. مسائلی از قبیل : آیا درد دارد؟ آیا خون دارد؟ و غیره.پس آقایان بدون توجه به خرافات شب زفاف و شب اول زندگی مشترك رابه رضایت همسر خود اختصاص دهند و سعی نكنند با زور و فشار و اذیت اهداف از پیش تعیین شده خودرا دنبال كنند چه بسا همین مسئله عواقب وخیمی را در زندگی آینده آنها پیش می آورد«پس لذت برای شبهای دیگر و رضایت برای شب زفاف »

 

8- رابطه جنسی تنوع زیادی دارد و هیچ ارتباطی به شرط رعایت بهداشت ان؛ از نظر علمی و حتی شرعی مضر نمی باشد.پس زن و مرد با مشورت هم همه ی ي ارتباطها را می توانند امتحان كنند و انها را كه لذت بخش تر است ادامه و بعضی ها را متوقف كنند. فهمیدن اینكه طرف مقابل از چه چیزی لذت می برد یك هنر است و زن و مرد هر چه هنرمندتر باشند زندگی خوب و لذت بخش تری خواهند داشت.

 

نوازش سینه ها ؛ لمس با زبان ؛ نوازش رانها ؛ لمس كلیتوریس، لمس نقطه g ؛ ارتباط دهانی وبسیاری مسائل دیگر … پس خانمها و آقایان سعی كنند سفرهای اكتشافی در طرف مقابل خود داشته باشند.

 

9- كانال واژن،حفره ای روی هم خوابیده میباشد كه بعد از ازدواج طول و قطر ان با آلت تناسلی همسر تطابق پیدا میكند پس آقایان وخانمها استرس كوچكی و بزرگی آلت را از خود دور كنند و به نكات دیگر و مهمتر ارتباط جنسی توجه كنند.

 

10- برعكس آقایان كه معمولاًً فقط از طریق نزدیكی به اوج لذت جنسی میرسند خانمها از طرق دیگر مثل لمس و غیره هم میتوانند به این امر برسند این را از بابت این گفتم كه آقایان همیشه در استرس این نباشند كه آیا خانم هم مثل من لذت می برد و چكار كنیم كه با هم به اوج برسیم «خصوصاً در اول ازدواج معمولاًً این امر شدنی نیست» و به تدریج شاید عملی شود.

 

ولی آقایان میتوانند حتی بعد از اینكه خود به اوج لذت رسیدند با ادامه دادن مطالب پیش گفته راه رسیدن خانم به نقطه اوج را فراهم نمایند.و دست آخر اینكه رابطه جنسی زیاد و مكرر با همسر هیچ عارضه ای ندارد و روی قوای جسمانی و سلامتی فرد نه تنها مضر نیست بلكه بسیار هم مفید میباشد به شرط اینكه به رابطه جنسی به عنوان یكی از ابعاد بسیار مهم زندگی نگاه شود.

 

استفاده از تریاك، مواد نیروزا و غیره هیچ اثر مثبتی بر روی رابطه جنسی ندارد و در آینده صدمات برگشت ناپذیری را سبب خواهد شد ؛ پس بهتر است هر مشكلی در معاشقه پیدا كردید سریعاً به پزشك خود اطلاع داده و درمان متناسب را بگیرید. و هیچوقت رابطه جنسی را مسئله بی اهمیت تلقی نكنید.

 

ماساژ جنسی، نوعی عشق ورزی و روندی درمانی است که موجب آزاد شدن کششهای بدن و فشارهای روحی است، همچنین ماساژ جنسی به فرد اجازه می‌دهد تا با آزادی بیشتری از رابطه دو طرفه دلخواه لذت ببرد. چنانچه دو طرف یکدیگر رابه نوبت ماساژ دهند، هر دو می توانند لذت تقسیم نقش را در دادن و گرفتن خوشی فرا گیرند.

 

ماساژ جنسی وسیله مناسبی جهت برقرار کردن رابطه فیزیکی در زمانی ست که شهوت یکی از طرفین کم است، و یا زمانی که اختلالی جنسی و یا شرایط فیزیکی خاصی وجوددارد که باعث محدودیت و یا ممانعت از رابطه جنسی کامل بین دو طرف می‌گردد. با ادامه لمس طرف مقابل، احساسات اولیه که درپی تماسهای فیزیکی به جنبش در آمده ادامه میابد، و موجب پیشگیري از بروز حس ناامیدی و ایجاد نیاز و حس تنهائی خواهد شد.

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی +آموزش های کامل

ماساژ جنسی به ایجاد اعتماد فیزیکی و روانی کمک می‌کند زیرا یکی از طرفین خودرا در احاطه دستهای دیگری قرار میدهد. در هنگام ماساژ جنسی باید به عکس العمل کلامی و بدنی همسرتان خوب توجه کرده و با توجه به میزان رضایت و نیاز او به ماساژ سایر قسمتهای بدنش ادامه دهد.

 

اصول ماساژ جنسی و شهوانی

– بهتر است ماساژ جنسی روی یک پارچه نرم و لطیف و روی زمین انجام شود. تخت خوابهای فنری برای این کار مناسب نیستند.

 

– برای انجام ماساژ جنسی باید محیط شما آسان و امن بوده و نگران آمد و رفت سایرین و مزاحمت دیگران نباشید.

 

– قبل از شروع ماساژ جنسی دستهای خودرا تمیز شسته و آنها را گرم کنید.

 

– مواظب باشید که روغن ماساژی که استفاده می کنیدخیلی گرم یا خیلی سرد نباشد.

 

– در هنگام ماساژ جنسی ساعت مچی انگشتر و زیورآلات خودرا خارج کنید تا به پوست او آسیبی نرسد.

 

– همیشه اول روغن ماساژ را روی دستهای خود ریخته بعد به بدن همسرتان بمالید. گاهی اگر روغن یا لوسیون ماساژ را مستقیما” روی بدن بریزید آزاردهنده خواهد بود.

 

– از شروع ماساژ جنسی تا پایان آن هیچوقت هر دو دست خودرا با هم ازبدن او برندارید.

 

– همیشه با نرمی و صرف وقت ماساژ دهید و هیچگاه عجله نکنید.

 

اگر هر دو شما پی برده اید که ماساژ جنسی، مقدمه ای با شکوه برای عشقبازی است آنگاه یک بار که تمایل جنسی زیادی داشته و تمام بدن‌تان در حالت آرامش است، می توانید با نوازش قسمت تحریک شونده شریکتان، موجب افزایش حالت جنسی وی شوید.

 

مهیا شدن جهت ماساژ جنسی

در هنگام ماساژ جنسی می توانید یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خودرا انتخاب کنید

 

هرگاه که آماده انجام یک ماساژ جنسی و باشکوه هستید، برای خلق یک جو عاشقانه وقت بگذارید تا شریک شما بفهمد که این یک موقعیت خاص است. جهت ایجاد یک محیط خوشبو و خوشبو، دور تا دور اتاق را بوسیله گلهای خوشبو تزئین کنید و برای ایجاد یک محیط عاشقانه از تعدادی شمع کمک بگیرید، البته آنها را در فاصله ای امن از محل ماساژ قرار دهید.

 

تشک یا سطحی را که بر روی آن قصد انجام ماساژ جنسی را دارید، بوسیله ملحفه های تمیز و پاک پوشانده و همچنین ملحفه های اضافی و حوله های تمیز برای مواقعی که شریک شما احساس سرما میکند درکنار خود داشته باشید. به عنوان موسیقی پس زمینه در ماساژ، یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خودرا انتخاب کنید، اما مراقب باشید که صدای زیاد موسیقی سبب برهم خوردن ریتم طبیعی حرکات ماساژ شما نشود.

 

بدقت برنامه و حرکات ماساژتان را انتخاب کنید تا بدین صورت هر دو شما احساس اسانی کنید. درصورتی که تمامی لباسها را از تن خارج کرده‌اید، باید حرارت اتاق گرم و بدون رطوبت باشد. از داشتن یک محیط شخصی«Privacy» خاطرجمعی حاصل کنید تا بدین طریق فرد گیرنده ماساژ جنسی قادر باشد تمامی افکار و نگرانیها را از خود دور کرده، و فرد ماساژ دهنده نیز بتواند تمام توجه خودرا معطوف انجام ماساژ نماید.

 

دریک ماساژ جنسی کامل «بر روی تمام بدن»، هر دو شریک به یک زیرانداز محکم مانند یک لایه فوتن«Futon»، یا لایه ای از اسفنج، و یا یک تشک محکم نیاز دارند که بتواند وزن بدن آنها را در زیر فشارهای مالش و حرکات ماساژ تحمل کند. البته پتوهای تاشده، کیسه خوابهای پوشیده شده بوسیله ملحفه، و یا بالشهای محکم قرارگرفته بر روی زمین نیز کفایت می‌کنند. حوله ها و روغنهای ماساژ جنسی باید درکنار و معرض شما باشند.

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی +آموزش های کامل

ماساژ جنسی پیشبینی نشده

مکان ها و موقعیتهای مختلف می توانند ماساژ رابه عملی لذت بخش تبدیل کنند. به عنوان مثال، وقتی که در حال حمام کردن با هم هستید، شما بهترین فرصت را جهت یک ماساژ فی البداهه دارید، خصوصأ اگر تماس پوست به پوست بین شما، حس طبیعی لذت بخش و آزادانه ای را ایجاد می‌کند.

 

روشهای انجام ماساژ جنسی

1- انتخاب روغن مناسب بسیار در ماساژ جنسی موثر است

نخستین قدم، چرب کردن موضع ماساژ است. مقدار کمی روغن را در کف یک دست ریخته و سپس هر دو دست را بهم بمالید تا قبل از گستردن آن بر روی بدن بوسیله حرکات نرم و ملایم و با به کار بردن بخش نرم کف دست آنرا گرم کرده باشید. درکنار خود دستمال یا حوله ای به منظور پاک کردن دستهای خود و یا روغنهای ریخته شده داشته باشید.

 

در صورتیکه شریک شما مالیدن روغن بر روی پوست خودرا دوست ندارد، از لوسیون های بدن که حالت مغذی برای پوست دارند استفاده کنید.حرکات روان شما در حین گستردن روغن بر روی پوست، سبب گرم شدن عضلات و تسهیل جریان گردش خون شده و بافتهای بدن را برای سایر مالشها آماده می‌کند. در این مرحله از ماساژ جنسی نباید عجله کرد، چون به هر دو شما فرصت آرامش می‌دهد. توجه خودرا معطوف یکدیگر کنید.

 

2- دنبال کردن برجستگیها

در حین ماساژ جنسی تمامی تنشها را از دستانتان خارج کنید تا بتوانند بر روی برآمدگیها و فرورفتگیهای بدن شریکتان ماهرانه بلغزند و سُر بخورند و ذوب شوند و بدین طریق تفسیر واضحتری از فرم و ساختمان بدن هم برای شما و هم برای او به ارمغان آورند.

 

3- در ماساژ جنسی باید تماس نزدیکی با همسرتان داشته باشید

نزدیکی فیزیکی شما، بر جنبه تحریکی ماساژ جنسی می افزایدبا قرار گرفتن به صورت باز بر روی کمر شریکتان می توانید به اسانی او را احاطه کرده و تمامی سطح پشت او را به وسیله یک حرکت مالشی طولانی و جارو مانند دستان خود در طول شانه ها و پشت وی مالش دهید. نزدیکی فیزیکی شما، بر جنبه تحریکی ماساژ جنسی می افزاید، اما مراقب باشید وزن بدن‌تان را دریک محل متمرکز نکنید.

 

4- در ماساژ جنسی باید حرکات دورانی داشته باشید

حرکت در ماساژ جنسی تحریکی باید ملایم و دورانی بوده هرگز نباید به طور ناگهانی در نیمه بدن ختم شوند. همیشه دستان خودرا در حول برآمدگی های بدن به نرمی حرکت دهید. تمامی تنش هائی را که ممکن است داشته باشد، از یاد ببرد و برای احساس لمس دستان شما پذیرا و آماده تر شود.

 

با به حرکت در آوردن دستهایتان از ناحیه کمر به سمت ساقها و به شکل حرکات ساده نوازشگرانه و یا، هنگامیکه قسمت جلوئی بدن را از ناحیه ران به سمت شکم مالش میدهید، شما قادرید تا یک حس یگانگی و کمال را در بدن شریکتان پدید آورید.

 

5- مالشهای بادبزنی و دایره ای

مالشهای بادبزنی و دایره ای در حین ماساژ جنسی باعث خارج شدن تنش و آزاد کردن فشارها از بافتهای نرم بدن گشته، یک حرکت هیپنوتیزم کننده و یک جریان دلپذیر و لذت بخش را دریک ماساژ جنسی به همراه می آورند.

 

مالشهای دایره ای برای کلیه مناطق با سطح گسترده در بدن مانند، کمر و کناره های قفسه سینه، ران ها، شکم و سینه به کار می‌روند. رمز اثر این مالشها آن است که آنها را به طور غیر منقطع و بدون وقفه بر روی پوست بدن به‌ صورت پیچشی انجام دهید تا آنکه آماده ادامه ماساژ و دنبال کردن آن با حرکت بعدی شوید.

 

6- مالش های بادبزنی یکی از روشهای ماساژ جنسی میباشد
حرکات بادبزنی می توانند به سمت بالا و یا پائین انجام شوند. دریک حرکت رو به پائین وقتی که دستان شما به قاعده کمر رسید، با لغزاندن دست ها به سمت بالا و در طول لبه های قفسه دنده ها، به بالای ستون مهره ها باز گردید.

 

7- مالش های دایره ای
جهت انجام ماساژ جنسی به‌ صورت مالش های دایره ای، هر دو دست را صاف و به طور موازی بر روی بدن قرار دهید، بطوریکه انگشتان دست ها حالت دور شونده از هم داشته باشند. وجود فاصله ای درحدود ۱۰ سانتیمتر بین دستان شما کافی است. در حالی‌که دست راست حالت تقدم دارد، با یک فشار یکنواخت بر روی کمر، مالش را در جهت حرکت عقربه های ساعت انجام دهید، البته باید دست راست در جلوی دست چپ حرکت کند.

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد در رابطه زناشویی +آموزش های کامل

8- مالشهای قدرتی
مالشهای قدرتی به ماساژهای جنسی شما تنوع بخشیده، موجب لذت بخش شدن آن میگردد. این مالشها دارای یک اثر طراوت بخشی بر روی بدن بوده، جریان خون را تسهیل میکند، و همچنین شل شدن عضلات گرفته و سفت را در پی داشته و بافتها را از سموم بدام افتاده در بافت خلاصی می بخشد.

 

شریک شما از تأثیر تحریکی و حسی فشارهای مختلف موجود در این مالشها لذت میبرد. پس از آنکه ماهیچه ها گرم و شل شدند، مالشهای اصطکاکی، ورز دادنی، و ضربه ای را انجام دهید.جهت تسکین پوست ناحیه مورد ماساژ، باید حرکات قدرتی بوسیله نوازشهای حسی دنبال شده و ادامه یابند. حرکات اصطکاکی باعث سائیده شدن

 

و مالش محکم پوست گشته و جهت آزاد کردن عده ای از اعضای بدن از فشارها و تنشها بی نظیر هستند. فشار در این مالشها باید به آرامی و با احساس از طریق قسمتهای ابتدائی کف دست « قسمت نرم کف دست»، شست ها، انگشتان و یا حتی بندهای انگشتان دست اعمال گردد.

 

حرکت قدرتی می تواند به‌ صورت یک مالش مداوم، یک کشیدگی کوتاه، و یا یک حرکت مدور انجام شود که طی آن، فشار بر روی نیمه خارجی دایره بیشتر است. حرکات اصطکاکی و سایشی را زمانی انجام دهید که در نواحی مجاور استخوان مانند طول ستون مهره ها، در حوالی تیغه شانه ها، زیر و روی جمجمه، و یا بر روی دست ها ، پاها و صورت در حال کار کردن هستید.

 

9- مالشهای تسکین دهنده

مالشهای با دایره بزرگ بر روی شکم بسیار تسکین دهنده بوده، به شریک شما کمک میکند تا عمیق تر نفس بکشد، بطوریکه بیشتر در تماس با احساس جنسی و عاطفی خود قرار میگیرد. همیشه بآرامی به شکم نزدیک شوید چون شکم، ناحیه ای آسیب پذیر است.

 

10- تمدد اعصاب کمری

ستون مهره ها معمولأ یکی از پر تنش ترین نواحی بدن است. حرکات اصطکاکی گسترده تر و شدیدتر بر روی عضلات و رباطات در طول ستون مهره ها به آزاد شدن تنش و سختی عضلات از ناحیه پشت شریک شما کمک کرده، او را قادر میسازد تا عمیق تر تمدد اعصاب نموده و از ماساژ جنسی لذت ببرد.

 

در این حرکت، بالشتک شستها بآرامی در ناحیه بالائی کمر و در شیار ناودانی طرفین ستون مهره ها فشار میآورد، در حالی‌که دست ها بقیه نواحی پشت را ماساژ میدهند. در حالی که شستهای خود رابه سمت پائین کمر حرکت می‌دهید، وزن خودرا به طور یکنواخت بر روی حرکات مالشی در ماساژ وارد نمائید.

 

سپس بمنظور تکرار کامل حرکت و با مقدار بیشتری فشار، دستان خودرا در اطراف باسن و ران، بالای سطح کناری قفسه دنده ای و بر روی شانه ها بلغزانید. برای تنوع بخشیدن به مالشها، یک حرکت دایره ای کوچک را بوسیله شستهای خود و با حرکت دادن در قسمت پائینی دو طرف ستون مهره ها انجام دهید.