پارس ناز پورتال

مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)

مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)

مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس «274»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در اینستاگرام که از میان پربیننده ترین پیج ها گزینش شده اند را می‌توانید در زیر دیدن کنید و از بازیگران مورد علاقه خود با خبر شوید.

 

خوشتیپ هاي ایرانی در چین. مهرداد صدیقیان و بهرام رادان به همراه مصطفی تقی زاده به چین رفته اند تا در یک جشنواره فیلم شرکت کنند و این عکس مربوط به مراسم فرش قرمز این جشنواره هست.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)شهرام محمودی این سلفی را دقیقاً بعد از باخت سنگین ایران برابر لهستان به اشتراک گذاشت. گرچه منظوری از این نیشخند نداشته و با اصلاً دنبال حرف درست کردن نیستیم!
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)سردار جان مگر نگفته بودم با سوشا مکانی رفاقت نکن؟
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)تخت جمشید گردی خسرو احمدی و رفقایش.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)کامبیز دیرباز این عکس را حین آرزو کردن هفته اي خوش برای ما گرفته هست.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)لیلا برخورداری در حال گشت و گذار در روسیه و موزه آرمیتاژ واقع در سن پترزبورگ روسیه، با 3 میلیون اثر هنری «که گرچه همۀ به طور همزمان نمایش داده نمیشوند» یکی از بزرگ‌ترین موزه‌هاي دنیا و از قدیمی‌ترین نگارخانه‌هاي هنری و موزه‌هاي تاریخ و فرهنگ بشری در دنیا هست. «ویکیپدیا را میبندد»
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)20 ثانیه فرصت دارید پژمان بازغی را در عکس پیدا کنید. اگر پیروز شدید به خود آفرین بگویید و اگر هم پیروز نشدید، با یک “عیبی یوخ” بروید سراغ سایر عکس ها.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)جواد عزتی و امیر جعفری در نمایی از فیلم “اکسیدان” ساخته اخیر حامد محمدی که پس از عید فطر پخش خواهد شد. فیلمی که می‌تواند در فهرست سینماگردیِ پس از ماه رمضان قرار بگیرد.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)عکسی ناب از جشنواره فیلم شهر تهران در سال 1974. مسعود خان کیمیایی و استاد عباس کیارستمی در عکس قابل تشخیص میباشند. پولاد کمیایی شباهت جالبی به جوانی هاي پدرش دارد.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)ما که خیلی پیگیر نبودیم ولی باز خدا را شکر که مفید هستید. «مگر مریض شده بود؟!»
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)از تصاویر اخیر گلاره عباسی کاملاً مشخص هست که یکی از دوستان نزدیکش دوربین حرفه اي خریده هست.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)حسین ماهینی که آکادمی فوتبال به راه انداخته، امروز به همراه خانواده اش به این آکادمی رفته بود. معمولاً فوتبالیست ها پس از بازنشستگی به فکر اینکار ها می افتند ولی حسین یک مقدار برای آموزش دادن عجله داشته هست.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)امیر جعفری، پریناز یازدیار، سجاد افشاریان و سایر عزیزان هنرمند پس از آخرین اجرای نمایش “ضیافت پنالتی ها”.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)گویا گرمای این روز ها بر حواس و مشاعر استاد دژاکام تاثیر گذاشته هست.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)امید جان مراقب باش. جانی با کسی شوخی ندارد! قطعا شما از آمبر هرد که برایش عزیز و خوشگل تر که نیستی! ندیدی چه بادمجانی پای چشم او کاشت؟!
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)فاطمه گودرزی هم در پروژه “آتش و قداره” حضور دارد. بنظر می رسد سینمای کشور ایران تابستانی پر از کمدی خواهد داشت.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)عماد جان مفید شد که به زبان انگلیسی اشاره کردی که این جا جنگل هست، وگرنه فالوئر هاي اروپایی و خارجی زبان ات خیال می‌کردند که در ساحل دریای نمک این عکس را گرفته اي.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)سلفی میلاد کی مرام بازیگر محبوب سینما در کنار رفیقش. همین.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)سلفی داغ گندم ژولک با دعای خیلی زیبای امیر مهدی. الهی آمین.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)لیلا اوتادی در کنار مریم سلطانی، در سالن زیبایی مریم خانم.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)وقتی پس از هفته ها چت کردن و لاو ترکاندن از وی می خواهي که وب بدهد.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)کمند امیرسلیمانی هم در خارج هست. اوضاع طوری شده هست که در آن واحد تعداد چهره هاي در خارج بسیار نزدیک به تعداد چهره هاي در داخل هست.مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)“او هیچگاه مرا تنها نگذاشت. در لحظات سخت، در برف و بوران، در گرما و سرما پیشم بود و به من دلگرمی میداد. او در این سال ها حسابی مرا به خود وابسته کرده هست”

-دلنوشته پیست دو و می داني باشگاه انقلاب برای کاوه سماک باشی.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)به جای آیه یأس خواندن پاشو برو باشگاه انقلاب و اندکی ورزش کن. کاوه هم انجاست، حوصله ات سر نمی رود.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)اینجاست که باید به یکی از هنرمندان عزیزمان با لحن اسحاق جهانگیری بگوییم “خانم محترم! شما با احوال این هنرمند عزیز ما چه کردی؟! شما با مو هاي جوگندمی مهدی پاکدل چه کردی؟ به خودت بیا”
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)آنا نعمتی در حال مراقبت از افکار خود این سلفی را گرفته هست.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)سوال روز: در عکس زیر دقیقا چند عدد دندان در معرض دید وجود دارد؟
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)ممنون از مهتاب کرامتی عزیز که باعث شد یادی کنیم از بانو ژاله علو ستاره بی تکرار سینمای کشورمون که امیدواریم همۀ وقت} سلامت و سرزنده باشند.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)روزبه جان الآن شما در این عکس تنهایی؟ عکس را هم چینی نازکِ تنهایی ات گرفته هست حتما.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)یکی از خوردنی ترین و خوشمزه ترین گندم هایي که تا بحال دیده اید. دخترکِ آزاده نامداری.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)آرزوی صبر داریم برایت علی جان. گرچه با شوکی که بهت وارد شده بود انتظار نداشتیم که انقدر زود …. هیچی، بگذریم! روح علی معلم و عارف لرستانی خوشحال باشد.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)چارلی چاپلین هیچگاه فکر نمی‌کرد که روزی فرابرسد که یکی از جمله هایش زیر چنین عکسی نقش ببندد.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)زهره فکور صبور بازیگر مفید سینما و تلویزیون در کنار مادر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم برای همۀ مادر هاي نازنین.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)عکسی سیاه سفید از سمیرا حسنپور در یک مراسم سینمایی، آخرین عکس مقاله امروز ماست. ممنون از همراهی تان.
مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)

 

مطالب مرتبط :

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان «273»

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها «272»

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها «271»

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی «270»

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام «269»

بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ «268»

 

مجله خبری بازیگران و چهره های سرشناس (274)