پارس ناز پورتال

مدل های کفش پاشنه بلند ۲۰۲۴ بهترین و شیک ترین مجموعه کامل کفش پاشنه دار

مجموعه : مدل کیف و کفش
مدل های کفش پاشنه بلند ۲۰۲۴ بهترین و شیک ترین مجموعه کامل کفش پاشنه دار

بهترین و شیک ترین مدل های کفش پاشنه بلند ۲۰۲۴ 

اگر به دنبال بهترین و شیک ترین و جذاب ترین مدلهای کفش پاشنه بلند ۲۰۲۴ هستید با سایت پارس ناز همراه باشید چراکه به روزترین مدلهای کفش پاشنه بلند مخصوص بهار و تابستان را برایتان جمع آوری کرده ایم. شما می توانید این کفش ها را در مهمانی ها و مجالس بپا کنید و از جذابیت خودتان لذت ببرید. همچنین عده اي از مدلهای کفش پاشنه بلند برای بیرون رفتن نیز مناسب هستند.

مدل های کفش پاشنه بلند ۲۰۲۴ بهترین و شیک ترین مجموعه کامل کفش پاشنه دار

طبق معمول پوشیدن لباس‌ها و کفش‌هاي مدرن، بدلیل طراحی خاص و غیر معمول آن‌ها کمی سخت و دردسرساز است. گاهی شدیدا دوست داریم جدید ترین مدل تاپ یا شلوار جین تنگ و یا کفش‌هاي پاشنه بلند زیبا را امتحان کنیم اما پوشیدن آن‌ها ما را معذب و ناراحت می کند. مثلاً کفش‌هاي پاشنه بلند بدلیل ساختار خاصی که دارند، انگشتان پا رابه هم می‌چسبانند و بعد از چند ساعت راه رفتن با آن‌ها درد شدیدی

مدل های کفش پاشنه بلند ۲۰۲۴ بهترین و شیک ترین مجموعه کامل کفش پاشنه دار

در انگشتان و ساق پا احساس میکنیم و ممکن است دیگر هرگز سمت کفش محبوب‌مان نرویم. نیازی نیست تمام کفش‌هاي پاشنه بلند خود راکه هزینه زیادی صرف آن‌ها کرده اید، داخل کمد حبس کنید و یا دور بیاندازید چون راه‌هاي مختلفی وجود دارند که به کمک آن‌ها می توانید کفش مورد علاقه‌تان را بدون درد و ناراحتی بپوشید. در متن زیر چند راه حل مختلف برای اینکار بشما معرفی می کنیم.

 

بیشتر بخوانید : مدل کفش پاشنه بلند 2024 مجلسی | کفش پاشنه بلند 1403 دخترانه و زنانه

 

مدل های کفش پاشنه بلند 2024

1. مواظب پینه شست پایتان باشید
طبق تحقیقات انجام شده در دانشکده معالجات و درمان امراض پا، 80 درصد زنان از مشکلات مربوط بپا رنج میبرند که 15 درصد این مشکلات ناشی از پینه شست پا است. پینه شست پا یک عارضه ناشی از تغییر شکل مفاصل انگشت شست پا است که به مرور باعث کج شدن انگشت به سمت داخل می شود.به گزارش پارس ناز این عارضه تا حد زیادی ژنتیکی است اما گاهی بدلیل پوشیدن کفش‌هاي بسیار تنگ و پاشنه بلند ایجاد میشوند.

پس حتماً مطمئن شوید کفشی که انتخاب می کنید مناسب پای شما باشد. البته به گفته پزشک لورین، متخصص امراض پا، شاید پوشیدن کفش تنگ و پاشنه بلند باعث به وجود آمدن پینه شست پا نشود اما قطعا آنرا تحریک و تشدید می کند.

 

بنابر این اگر موقع انتخاب کفش متوجه شدید که انگشت شست پا به انگشت کناری چسبیده و تحت فشار قرار گرفته آن کفش را کنار بگذارید و کفشی انتخاب کنید که برای انگشتانتان فضای بیشتری داشته باشند و همین‌طور اندازه پاشنه کفش ترجیحا بیش از 4 سانتی‌متر نباشد.

بهترین و شیک ترین مجموعه کامل کفش پاشنه دار

2. کفش پاشنه‌بلند پشت‌‌باز نپوشید
کفش‌هاي پاشنه‌بلند پشت‌باز و به خصوص آن‌هایي که فقط یک بند باریک دور مچ پا دارند کفش هاي مناسبی نیستند زیرا با پوشیدن آن‌ها پا مدام داخل کفش لیز می خورد و شما برای پیشگیري از لیزخوردن به پنجه پا فشار وارد میکنید. بنابر این عضلات پا و ساق پا کشیده شده و باعث درد شدید پا می شوند.

3. قبل از خرید، حتماً کفش را یک بار امتحان کنید
سعی کنید هرگز به صورت آنلاین و بدون امتحان‌کردن کفش نخرید. حتماً داخل فروشگاه کفش مورد نظر را بپوشید و حتی چند قدمی با آن راه بروید تا مطمئن شوید مناسب است و فشاری به انگشتان‌تان وارد نمیکند.

 

بیشتر بخوانید : مدل های کفش پاشنه بلند طلقی 2024 (شیشه ای) 1403

 

شیک ترین مدل های کفش پاشنه بلند دخترانه

4. در پوشیدن کفش پاشنه بلند تنوع به خرج دهید
اگر خیلی به کفش‌هاي پاشنه بلند علاقه دارید سعی کنید مدل‌هاي مختلف با پاشنه‌هاي مختلف داشته باشید و این‌که هرروز، تمام مدت کفش پاشنه بلند نپوشید.سایت پارس ناز ،مثلاً یک روز کقش پاشنه بلند و روزبعد یک جفت کفش تخت بدون پاشنه بپوشید. این بهترین راه حل است.

5. تمرینات کششی مخصوص به پشت ساق پا انجام دهید
پوشیدن کفش پاشنه‌بلند به مرور زمان عضلات پشت ساق پا را جمع میکند. پس بهتر است با انجام یکسری حرکات کششی از جمع شدن و دردناک شدن عضلات پشت ساق پا پیشگیري کنید. برای این‌کار مقابل یک دیوار بایستید و یک پا را جلوتر از پای دیگر قرار دهید. دست‌ها رابه طوری

که انشگتان رو به بالا باشند، به دیوار بچسبانید. زانوی پای عقبی را درحالیکه پاشنه آن به زمین چسبیده، کمی خم کنید. مواظب باشید پاشنه پا از زمین جدا نشود. حالا لگن و کل بدن رابه جلو فشار دهید. با اینکار کشش و فشار را در عضلات پشت ساق و پاشنه پا حس خواهید کرد. اینکار را پنج مرتبه برای هر پا انجام دهید. سعی کنید هرروز چند دقیقه این حرکت را انجام دهید به خصوص بعد از این‌که برای چند ساعت با کفش پاشنه بلند راه رفته‌اید.

مدل کفش مجلسی جدید برای استایل خفن و تک در مراسم

6. یک جفت کفش تخت همراه خود داشته باشید
برای بیشتر خانم‌ها پیش آمده که موقع بیرون رفتن از منزل کفش پاشنه بلند زیبای خودرا پوشیده و بعد از چند ساعت احساس می کنند که دیگر قادر به تحمل درد پا و راه‌رفتن با آن کفش نیستند. پس تا حد امکان یک جفت کفش تخت همراه خود داشته باشید، به خصوص زمانی که به یک مهمانی و یا جشن عروسی می روید. دراین صورت میتوانید موقع سرو شام کفش‌هاي خودرا عوض کنید و بعد از این‌که عضلات‌تان کمی استراحت کردند برای ادامه مهمانی دوباره کفش پاشنه بلند خودرا بپوشید.

مدل کفش مجلسی زنانه ۱۴۰۳ از کالکشنهای جدید و بسیار جذاب

جدیدترین مدل های کفش پاشنه بلند دخترانه ترند

 

بیشتر بخوانید : مدل کفش پاشنه بلند تابستانی (بهترین مدل های 1403 و 2024)

 

مدل کفش مجلسی پاشنه 3 سانتی

کفش مجلسی زنانه پاشنه کوتاه

کفش مجلسی زنانه با طرح های لاکچری

مدل کفش پاشنه بلند بسیار زیبا + مدل مجلسی و لاکچری

کفش پاشنه بلند مجلسی و جدید امسال + مدل پاشنه پهن

مدل کفش پاشنه بلند پهن جدید دخترانه طرح های شیک

مدل کفش پاشنه بلند طلقی؛ جدیدترین مدل کفش مجلسی

چگونه یک کفش پاشنه بلند مناسب بخریم؟

مدل های زیبا و جدید کفش پاشنه بلند

 

بیشتر بخوانید : مدل کفش عروس 1403 شیک ترین مدل های کفش پاشنه بلند عروس 2024

 

انتخاب کفش مناسب برای انواع فرم پا

مدل کفش پاشنه بلند مخصوص خانم های کوتاه قد

مدل های کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند که هر خانمی باید بشناسد

مدل های مختلف کفش پاشنه بلند که خانم ها باید بشناسند

 

بیشتر بخوانید : مدلهای کفش مجلسی پاشنه بلند زنانه و دخترانه در انواع طرح ها ویژه دختر خانم های خوش سلیقه

 

کفش پاشنه بلند-خرید انواع کفش لژدار و بند دار زنانه،دخترانه

محبوب‌ترین کفش های پاشنه بلند زنانه و دخترانه

کفش پاشنه دار زنانه | نیازکو نماد اصیل کفش چرم تبریز

خرید مدل‌های جدید کفش پاشنه دار زنانه مجلسی

انواع کفش پاشنه بلند زنانه رنگ آبی

کفش مجلسی زنانه ارزان قیمت دیجی کالا

ترند مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش پاشنه بلند دخترانه دیجی کالا

شیک ترین مدل های کفش پاشنه بلند دخترانه

مدلهای کفش پاشنه بلند ۲۰۲۴ بهترین و شیک ترین مجموعه کامل کفش پاشنه دار

خرید و قیمت کفش پاشنه دار کوتاه و بلند زنانه دخترانه