پارس ناز پورتال

مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024 + راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

مجموعه : مدل لباس جدید
مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024 + راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024

امروز مجموعه اي زیبا از مدل پالتوی زنانه و دخترانه را جمع آوری کرده ایم، سرمای زمستان تا کمتر از یک ماه دیگر از راه میرسد ودر هوای سرد نیاز اسـت تا یک پالتوی گرم و صد البته زیبا برای خودمان تهیه کنیم.

 

امسال چـه مدل هایي ترند هستند؟ چـه مدل هایي بیشتر بـه تن مـا مینشینند؟ پالتویی که خریداری کرده ایم رابا چه لباس هایي ست کنیم تا استایل زمستانی بهتری داشته باشیم؟ در ادامه بشما خواهیم گفت.

مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024 + راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

مدل های پالتو برای خانم های مشکل پسند

مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024 + راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

مدل پالتوهای شیک برای خانم های خوش سلیقه

مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024 + راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

دربارۀ خرید لباس‌ از جمله مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد تناسب آن لباس با فرم وسایز بدن ماست.بعد ازآن، فاکتورهایی نظیر مدل لباس رنگ، جنس، قیمت و … وجود دارند کـه آن‌ها را نیز نباید فراموش کرد. در ادامه نکاتی کلیدی در رابطه با انتخاب و خرید یک لباس زمستانی مناسب بشما آموزش خواهیم.

مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024 + راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

مدل پالتو زنانه در انواع طرح های متنوع زیبا

مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024

مدل پالتو زنانه طرح های گل دار

راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

قبل از خرید هر نوع بارانی و یا پالتو زنانه از خود بپرسید کـه آیا قرار اسـت هرروز ازآن استفادة کنید یا درمواقع خاصی مانند مهمانی یا جلسه کاری می خواهید آنرا بپوشید.هم چنین می خواهید آن پالتو آن قدر گرم باشد کـه تنها هم بشود آنرا پوشید یا می خواهید آن رابا لباس هاي دیگری بپوشید.اگر قرار اسـت پالتویی کـه میخرید را هرروز بپوشید سعی کنید:

 

بیشتر بخوانید : مدل پالتو زنانه و دخترانه زمستانی جدید بسیار شیک و زیبا

 

یک پارچه باکیفیت مثل کشمیر، ابریشم یا پشم را انتخاب کنید.البته ابریشم و کشمیر قیمت بالاتری دارند اما بـه قول قدیمی‌ ها یک عمر کار میکنند پالتوهای پشمی اما قیمت مناسبتر و کیفیت قابل قبولی دارند. این پارچه‌ ها عایق خوبی برای سرما هستند و میتوانید با آن‌ها با خیال آسان یک زمستان سرد را پشت سر بگذارید.

بینندگان گرامی برای دیدن مدل هاي بیشتر پالتوهای شیک مد روز بر روی لینک آبی رنگ  زیر وارد شوید…

مدل پالتو دخترانه و زنانه + مدل پالتو مخمل | مدل پالتو فوتر | پالتو کوتاه شیک

مدل پالتو دخترانه و زنانه

نه تنها موقع خرید پالتو کـه همیشه قبل از پرداخت پول برای هر کفش و لباسی، اندازة آنرا چندین بار بررسی کنید زیرا خریدن یک پالتوی کوچک یا خیلی بزرگ تر از سایزتان حتّي اگر از طلا نیز ساخته شده‌ باشد بی‌ارزش اسـت.موقع امتحان‌ کردن سایز پالتو دکمه‌ ها را بسته و چند مرتبه دستان خود رابه سمت جلو بکشید.

 

اگر حس کردید قسمت ساعد دست کشیدة شدة شک نکنید کـه انتخاب سایز اشتباهی داشته‌ اید. آستین پالتو باید بـه گونه‌اي باشد که بتوان در مواقع لزوم زیر آن یک لباس آستین بلند را بدون سختی و فشار پوشید.قد آستین لباس هم باید طوری باشد که آسان تا روی مچ بیاید تا آستین لباس زیری ازآن بیرون نزند.

مدل های پالتو دانشجویی و رسمی در انواع کوتاه و بلند

مدل پالتو فوتر | پالتو کوتاه شیک

مدل پالتو زنانه و دخترانه مد سال 2024

مدل های پالتو دانشجویی و رسمی در انواع کوتاه و بلند

طبق معمولً آقایان پالتوهای بلند را ترجیج میدهند در حالی کـه خانم‌ ها تمایل به خرید پالتو زنانه کوتاه دارند.این مورد بـه سلیقه شـما و مورد استفادة شـما ازآن لباس بستگی دارد اما رعایت نکات کلی دراین مورد مهم اسـت. برای مثال: اگر فرم بدن شـما گلابی شکل است، سراغ پالتو، كت و‍‍ یا ژاكت‌ هایي بروید کـه سرشانه‌هاي بزرگی دارند و كوچكی بالاتنه را در خود پنهان می‌كنند.

 

بیشتر بخوانید : زیباترین مدل های پالتو زنانه زمستانی برای شیک پوشان مد

 

راهنمای ست کردن پالتوی زنانه و دخترانه

راهنمای ست کردن پالتوی زنانه و دخترانه

مدل پالتوی فانتزی دخترانه

اگر بدن شـما شبیه سیب اسـت، بهترین گزینه برای شـما كت‌ هاي تک دکمه هستند. کت‌هایي كه بتوانند چاقی موضعی پهلوها و دور كمر شـما رابه خوبی بپوشانند. این كت‌ ها بدلیل نوع برش خود، چاقی موضعی كمر را می‌پوشانند. استفاده از پالتو یا مانتو خیلی بلند کـه تا مچ پا هستند، انتخاب خوبی برای شـما نیست.

 

چون بدلیل چاقی موضعی شـما را کوتاه و بدفرم نشان می دهد. اگر بدن تان شبیه فرم ساعت شنی اسـت یعنی گودی كمر زیادی داشته و بالا تنه و پایین‌ تنه‌ تان بـه یک اندازه پهن می شوند بهترین گزینه استفاده از كت‌هاي كمركرستی اسـت. كت‌ ها و تن‌ پوش‌ هایي كه در ناحیه كمر برش می خورند و تنگ می شوند.

مدل پالتوی شیک زنانه

مدل پالتوی چهارخونه دخترانه

راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

یا پالتوهایی کـه در قسمت یقه دارای انواع خز و پوست هستند انتخاب خوبی برای شـما نیستند چون باعث میشوند تناسب موجود در بالا تنه و پایین تنه شـما بر هم بخورد. روانشناسان معتقدند کـه انتخاب رنگ لباس‌هاي پاییزی و زمستانی می‌ تواند نشان‌ دهندة عده اي از صفات برجسته شـما باشد. در ادامه بـه توضیح این مهم می پردازیم.

 

بیشتر بخوانید : 25 مدل پالتو زنانه + راهنمای خرید و ست کردن پالتو زنانه

 

مدل های پالتوی زنانه

مدل های پالتوی زنانه + عکس مدل پالتوی دخترانه

عکس مدل پالتوی دخترانه

مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2024 + راهنمای ست کردن انواع طرح هاي پالتو

مدل پالتوی زنانه

بعضی تنوع طلب بوده و صبر می کنند ببینند امسال چـه چیزی مد می شود و بعد سراغ فروشگاه‌ها میروند. آنچه کـه مهم اسـت این اسـت کـه لباسی کـه میپوشیم مـا را هرچه برازنده‌تر و بهتر نشان بدهد خواه با سبک ساده و خواه با آخرین مد روز. نکته‌ اي کـه درباره لباس‌هاي مد روز باید بـه آن توجه کرد این اسـت کـه این مد‌ها همیشه متناسب و شکیل نیستند و نباید صرفا بدلیل جدید بودن و همه ی‌گیر شدن مـا هم ازآن‌ها پیروی کنیم.