پارس ناز پورتال

مردی که از هیجان هنگام همخوابی با زن فاحشه مرد

مردی که از هیجان هنگام همخوابی با زن فاحشه مرد

مردی که از هیجان هنگام همخوابی با زن فاحشه مرد 

مردی که شهوت جنسی بسیار بالایی داشت عاقبت این نیرو در وی باعث شد تا به کام مرگ فرو رود. این مرد هنگام همخوابی با زن بدکاره جان خود را از دست داد. یک سخنگوی پلیس گفت مردی که بسیار گرسنگی جنسی داشت و تشنه ی سکس بود در حال رابطه جنسی با زن روسپی بسیار جذاب و شهوت برانگیز از شدت هیجان و تحریک بالای جنسی جان خود را از دست داد !

 

این مرد در مالاوی برای ارضای میل جنسی بالای خود به زن فاحشه ای در مالاوی مراجعه کرد . Jere در حالیکه روی تخت با زن فاحشه خلوت کرده بود از شدت تحریک جنسی زیاد و بازی جنسی توسط زن فاحشه و جذابیت زیاد این زن با جیغ و داد از روی تخت سقوط کرد و دیگر تکان نخورد !

 

زن روسپی بعد از اینکه چندبار مرد را صدا زد ولی هیچ واکنشی ندید به بیرون دوید و از همسایه ها خواست ببینند چه بلایی بر سر مرد آمده است ! با حضور پلیس در محل سخنگوی پلس ادینا گفت این مرد به خاطر هیجان بالای جنسی در رابطه از روی تخت سقوط کرده و این زن کارگر جنسی هیچ گناهی ندارد که اینقدر شهوت برانگیز و جذاب است !!

 

کارشناسان پزشکی میگویند مرد ممکن است از شوک ” کاردیوژنیک cardiogenic shock ” درگذشته باشد شوکی که باعث میشود قلب نتواند جریان خون را به سایر نقاط بدن برساند و این مسئله با ریتم غیر طبیعی و خطرناک قلب مرتبط است  کارشناسان میگویند احتمالا ” Jere ” به نقص قلبی مبتلا بوده است.

 

مطالب مرتبط :

همخوابی با زن برادر و عاقبت قتل خانوادگی

عاقبت رابطه نامشروع دختر 15 ساله با دو مرد مسن

همخوابی زن شوهردار و مرد غریبه در خانه

عاقبت این خانم متاهل که از رابطه نامشروع بچه دار شد

حاملگی حرام و نامشروع مادر از پسرش