پارس ناز پورتال

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید 

برای هر نیازی در جهان یک شغل وجود دارد و برخی از شغل ها میباشند که در ظاهر آغاز کاملا عجیب به نظر می رسند اما باید بدانید که شمار زیادی از افراد در جهان آن را انجام می دهند. بدبختانه اکثر ما دست کم یک چهارم از زندگیمان را در حال کار هستیم. ما مجبوریم اینکار را کنیم مگر اینکه در مسابقات اقبال آزمایی

 

برنده شویم یا در خانواده اي بسیار پولدار به جهان بیایید. برای برخی افراد کار کارمندی هشت ساعت در روز دیدنی نیست و ترجیح میدهند مسیر متفاوتی را برای کسب درآمد طی کنند. برخی از این مشاغل آنقدر عجیب‌وغریب میباشند که حتی هرگز نمیدانستید وجود دارند

 

و نیاز به اعصاب و مهارت خاصی دارند. افراد و شرکت هایي که این افراد حرفه‌اي را استخدام می کنند پول دارند و آن را برای هرچیزی که نیاز هست انجام شود هزینه میکنند و همه ي وقت کسی وجود دارد که بخواهد و بتواند نیازهای آن‌ها را فراهم سازی کند.

 

مجسمه زنده

اگر تا اکنون به فروشگاه‌هاي ونیزی در لس آنجلس رفته باشید احتمالاً مجسمه‌هاي زنده را دیده اید. این شغل حدود 25 تا 100 دلار در ساعت درآمد دارد و یک شغل بسیار پردرآمد, اما محبوب به حساب می آید. چیزهایی مانند آرایش کامل بدن که تا 90 دقیقه طول میکشد و اطمینان از اینکه به اندازه کافی غذا خورده اند که بتواند ساعت‌ها روی پا بایستند تنها بحران‌هاي این شغل میباشند.

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

بغل کننده حرفه‌اي

«Snuggle Buddies» شرکتی هست که با قیمت ۸۰ دلار در ساعت به شما بغل شونده/کننده حرفه‌اي ارائه میدهد. پیامک ها, قرارهای شام و سایر فعالیت‌هاي دوستانه نیز بخشی از شرح شغل این افراد هست. این شرکت به بغل کننده‌هاي خود ۴۰ دلار در ساعت به علاوه راهنمایی لازم میپردازد. آن‌ها برای ساعاتی

 

که در سفر میباشند ۱۵ دلار اضافی هم دریافت می کنند و اجازه دارند برنامه ریزی انعطاف پذیر خودشان را داشته باشند. برخی مزایایی که شرکت ارائه میدهد, کاهش استرس, کاهش پریشانی, کاهش فشار خون و تپس قلب و کاهش افسردگی هست.

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

زهرگیر مار

حدود ۳۰۰۰ نوع مار وجود دارد که ۶۰۰ نوع آن سمی میباشند و یک سوم از آن‌ها برای اهداف پزشکی و فرآوری پادزهر برای درمان نیش مار به کار میروند. هر گرم از زهر برخی از این مار‌ها می تواند تا ۲۰۰۰ دلار فروخته شود. به همین علت هست که کسانی که زهر مار را میگیرند تا ۲۵۰۰ دلار در ماه دریافت میکنند.

 

شما نیاز به مدرک علوم و اعصاب چندان دارید تا در این اساس حرفه‌اي شوید. ابتدا شما باید مار را از منزل اش بردارید, سپس باید مار را مجبور کنید نیش بزند تا زهرش خارج شود. این شغل به درد ترسو‌ها نمیخورد.

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

جدا کننده جوجه نر و ماده

این شغل چندان دیدنی نیست, اما با وجود درآمد ۶۰۰۰۰ دلاریش در سال یک شغل محبوب به نظر میرسد. برای اینکه وارد این شغل شوید ابتدا باید تعلیم مشاهده نمایید و مدرک لازم را در این اساس کسب کنید. جداکردن جوجه‌ها می تواند یک کار بسیار تکراری باشد, اما بسیار مهم هست, زیرا مرغ‌ها و خروس‌ها زندگی بسیار متفاوتی خواهند داشت.

 

توجه ۹۵ % به بالا در جداکردن جوجه‌ها به این معناست که در این شغل پیروز هستید و حتی می توانید در رقابت‌هاي جداکردن جوجه‌هاي نر و ماده شرکت کنید.

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

عزادار حرفه‌اي

این شغل نیاز به مهارت‌هاي اجتماعی بالایی دارد تا بتوانید با غریبه‌ها در چنین مراسم احساسی درگیر شوید. عزادار حرفه‌اي نیاز دارد از گذشته در مورد جزئیات زندگی مرحوم و ارتباطش با مشتری با خبر شود و از سرگرمی‌ها و علایقش بداند تا با خودباوری در مراسم حاضر شود. در یک مراسم چهار پنج ساعته حدود ۷۰ تا ۱۰۰ دلار به عزدار حرفه‌اي پرداخت میشود و تنها خانواده مرحوم از این ماجرا خبر دارند.

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

لمس کننده صورت

شرط می‌بندیم هرگز به این فکر نکرده بودید که چه نوع آزمایشی میتواند کارایی تیغ یا ریش تراشتان را نشان دهد. نترسید, لمس کننده‌هاي حرفه‌اي صورت این جا میباشند تا به شما کمک کنند. این متخصصان از گیرنده‌هاي لمسی خود «دست ها» بهره گیری میکنند تا صورت کسانی که از محصولات گوناگون بهره گیری می کنند را آزمایش کنند.

 

آن‌ها کارشناسان تعلیم دیده‌اي میباشند که ۱۰ تا ۲۵ دلار در ساعت دریافت می کنند و نیاز به هیچ مدرک آکادمیکی ندارند, اما حتی باید دست و انگشت داشته باشند

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

آرایشگر غذا

تا اکنون شده به این فکر کنید که کسانی که غذا‌ها را برای تصویر مجلات, تبلیغات, منو‌ها و کتاب‌هاي آشپزی تزئین میکنند چقدر دریافت می کنند؟ حدود ۳۳۰۰۰ دلار در سال! اما اگر به صورت آزاد کار می کند می توانید ۴۵۰ تا ۸۵۰ دلار در روز از این راه کسب کنید. آرایشگران غذا باید جزئی نگر باشند,

 

زیرا باید بتوانند با خطوط, جا‌ها و بشقاب‌ها به درستی کار کنند. شما به مدرک خاصی نیاز دارید تا یک آرایشگر غذا شوید, اما شمار زیادی از افراد هم با مدرک هنرهای آشپزی و آشنایی با کار با غذا به این شغل می رسند.

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید

مدیر بینگو

 به گزارش پارس ناز بینگو یک بازی مبتنی بر شانس هست که داور اعدادی را به صورت تصادفی اعلام می کند و بازیکنان این اعداد تصادفی را با اعدادی که پیشتر بر روی ماتریس‌هاي ۵ × ۵ چاپ شده‌هست مطابقت میدهند. اما مدیر بینگو در مکانی که میلیون‌ها نفر این بازی را انجام میدهند حضور می یابد و چیزهای زیادی مانند پرداخت پول برندگان

 

و حتی شکایات مشتریان را را مدیریت می کند. مدیر بینگو حدود ۵۶۰۰۰ دلار در سال دریافت می کند, و باتوجه به اینکه هیچ مدرک دانشگاهی نیاز ندارد بد به نظر نمی رسد.

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسیدمربی اسب
همه ي می دانند که اسب سوار‌ها با اسب مسابقه می دهند, اما هرکسی نمیداند که گذشته از اینکه آن‌ها سوار اسب شوند افراد دیگری از مدت‌ها گذشته سوار این اسب‌ها میشوند و آن‌ها را تمرین می دهند. این افراد بعنوان مربی اسب, اسب‌ها را برای مسابقه حاضر می کنند. آن‌ها باید از قدرت و ضعف اسب هایشان با خبر شده و ان‌ها را به اسب سواران انتقال دهند. این شغل ۵۰۰۰۰ دلار در سال درآمد دارد, اما وقت زیادی برای آن باید بگذارید.

مشاغل عجیب و باورنکردنی در جهان را بشناسید