پارس ناز پورتال

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک 

اخبار داغ و خواندنی روز را برایتان حاضر نموده ایم که می‌توانید در ادامه آنها را دیدن کنید, از دنیای سینما و چهره ها تا مطالب علمی را در ادامه می‌خوانید. 

 

«کشف ساعت عتیقه در کشتی تایتانیک»

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

اشیاء قدیمی و باقی باقیمانده از گذشتگان همه ي وقت مورد دقت تاریخ شناسان بوده هست. زیرا این اشیاء در کنار زیبایی ها و گاها نکات ظاهری عجیبی که دارند, در ثبت تاریخ و حوادث گذشتگان بسیار حائز اهمیت میباشند.این اشیاء زمانی که پس از گذشت چندین سال پیدا می شوند, معمولاً ارزش بسیار بالایی دارند, آن قدر بالا که حتی نمی شود آنها را قیمت گذاری کرد, از همین رو مستقیم به موزه هاي مهم دنیا برده میشوند تا مورد بازدید علاقه مندان قرار گیرند.

 

یکی دیگر از اشیاء قدیمی که آن هم جدیدا کشف شده هست, ساعت جیبی اي هست که در کشتی نابود شده تایتانیک پیدا شده هست. نکته دیدنی این هست که, این ساعت دقیقا بر روی ساعت 2;28 دقیقه بامداد ایستاده هست. این ساعت نشان می دهد که صاحب او دقیقا در چه ساعتی به داخل آب بسیار سرد دریای آتلانتیک سقوط کرده و غرق شده هست.

 

در ادامه عکس این ساعت کشف شده را دیدن میکنید ;

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

» از شر مزاحم تلفنی آسان شوید»

پیامک‌ هاي تبلیغاتی این روزها به معضلی برای کاربران تبدیل شده هست; چرا که امکان مسدود کردن آن‌ وجود ندارد. بر این زمینه محمد جواد آذری جهرمی, وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه‌ي اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده هست.

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت;«پیامک‌هاي تبلیغاتی مزاحم آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته هست. پس از ساماندهی پنلهای ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی, اکنون ارسال این پیامکها از طریق عدد هاي عادی فزونی یافته هست.

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

صاحبان کسب و کار بایستی به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد. وزارت ارتباطات نیز برای این نیاز مشروع کسب و کارها بایستی با مشارکت مرکز ملی شبکه های مجازی راهکاری اندیشه کند. به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با همه توان جلوی مزاحمت

 

برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کارها که نیازمند بهره گیری از این فضا میباشند را بیابد. بزودی سامانه اي برای دریافت گزارشهای آنلاین شکایات مزاحمتها و توقف سریع آنها راه خواهیم انداخت.»

 

» پیروز ترین برنامه هاي تلوزیونی از نگاه آقای صدا و سیما»

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش برنامه راز و نود را پیروز ترین و برترین برنامه هاي تلویزیونی دانست و عنوان کرد; این دو برنامه, در واقع دو الگوی متفاوت ازبرنامه‌هاي پیروز بود که بر زمینه توانمندی و اعتماد مخاطبان به مجری برنامه, جایگاه ویژه پیدا کرد.

 

عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت;

 

«در برنامه دنیا آراء از دو برنامه پیروز تلویزیون یاد کردم. راز و نود.برنامه راز که با مدیریت و اجرای آقای کمیاب طالب زاده از شبکه ۴سیما اکران می‌شد, از برترین برنامه‌هاي حزب اللهی و انقلابی و با محتوای برجسته و سازنده بود که به علت تسلط مجری در بهره گیری صحیح از میهمانان هیچ محدودیتی

 

در گزینه و دعوت از آنان نداشت.رادیکال‌ترین میهمانان هم در این برنامه مجبور میشدند به جای گفتگو‌هاي شعاری و یکطرفه, رویکرد تخصصی و اقناع کننده انتخاب کنند و تا حد امکان دانش و تجربیات خود را در اختیار مخاطب بگذارند.برنامه نود هم با مدیریت و اجرای آقای عادل فردوسی پور رویکردی کاملاً حرفه‌اي و زیبا نسبت به فوتبال داشت و به علت سبک متفاوت اجرای آن مورد مطالبه نمونه در سایر حوزه‌ها بود.

 

آقای فردوسی پور با دانش, استعداد و تسلط بی نظیر در این حوزه توانست میلیون‌ها مخاطب را به صورت فعال و مستمر با خود همراه کند.شبکه‌هاي ماهواره‌اي و دیگر رقبا بارها تلاش کردند تا برنامه‌هایي نمونه نود فرآوری و جامعه‌ي وسیع علاقمندان به فوتبال را جذب کنند که هرگز پیروز نشدند.

 

این دو برنامه, در واقع دو الگوی متفاوت از برنامه‌هاي پیروز بود که بر زمینه توانمندی و اعتماد مخاطبان به مجری برنامه جایگاه ویژه پیدا کرد.سیاستگذاری و هدایت سازمانی مدیریت شبکه و گروه که چارچوب‌هاي اصلی را برای ارائه صحیح یک برنامه تعیین می کند, یکطرف و تسلط مجری و آزادی مل او در این چارچوب‌ها در طرف دیگر مکمل یکدیگرند.مردم باید احساس کنند که مجری قدرت مانور دارد و می‌‌تواند صادقانه و بیطرف با آنان تعامل نماید.

 

این ها جواب من به شبهه آزادی عمل نامحدود مجری‌هاي به اصطلاح سلبریتی در برنامه دنیا آرا بود. »

 

» نوجوانی بهرام رادان «

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

بهرام رادان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود و دوستانش در دوران مدرسه در صفحه اینستاگرام یاد و خاطرات دوران نوجوانی خود را زنده کرد. این عکس مربوط به زمانی هست که وی سوم راهنمایی بود.لازم به ذکر هست; رادان دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته کمیاب مقدس گزینه شد.

 

بهرام رادان در صفحه اینستاگرام خود نوشت;

«یادگاری از سوم راهنمایی مدرسه هجرت»

 

» عکس بامزه مهراوه شریفی نیا در کودکی»

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

با ترویج شبکه های مجازی و وجود شبکه هاي مجازی فراوان, این روزها هنرمندان برای رابطه تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یامسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.این بار مهراوه شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با عکس جالبی از دوران جنگ و کودکی اش به روزرسانی کرد.

 

مهراوه شریفی نیا در صفحه اینستاگرام خود نوشت;

 

این منم شمایل کامل یک طفل در دهه ى شصت با روبان صورتى خودم بر سر و روسرى خاکسترى مادرم به نشانِ تمناى زود بزرگ شدن.

 

با یک بغض فروخورده ى همیشگى…
همینقدر مغموم
همینقدر پُر حسرت
همینقدر سردرگم
طفل بودن؟
یا در کودکى بزرگترین بودن؟
مسئله این هست
بچه هاى جنگ هرگز از ته دل نمى خندند.»

 

» حقیقتی دردناک در باره آرنولد»

مطالب جذاب روز از تجربه تلخ آرنولد تا کشتی تایتانیک

شهرت و محبویت آرنولد آلویس شوارتزنگر تنها به یک حوزه مربوط نیست; اسطوره پرورش اندام ۷۰ ساله‌اي که در طول زندگیش در حوزه‌هاي گوناگونی چون مدلینگ, بازیگری, تهیه کنندگی, تجارت, نویسندگی, کمک به موسسات خیریه و در نهایت فرمانداری وارد شد و توانست در تمامی آنها بعنوان چهره‌اي پیروز و مطرح شناخته شود.

 

آرنولد متولد اتریش بود و بعنوان مهاجر به کشور آمریکا رفت, از ۱۴ سالگی به دنبال پرورش اندام رفت و خیلی زود نخستین عنوان قهرمانیش را در ۲۲ سالگی در رشته بدنسازی کسب کرد. معروفیتی که هم چنان در سال های بعد ادامه پیدا کرد و تا جایی پیش رفت که در سال ۲۰۰۳ وی را به فرمانداری ایالت کالیفرنیا رساند.

 

زندگی آرنولد به همین جا ختم نمی شود اما پرویز پرستویی بازیگر خوش‌فکر و با تجربه کشور, در پستی اینستاگرامی به سراغ این قسمت از زندگی این قهرمان پرورش اندام دنیا رفته و با بیان خاطره‌اي عمیق و موثر از این دوره زندگی آرنولد, درسی دیگر از زندگی را برای ما نقل می کند.

 

پرویز پرستویی در اینستاگرام خود نوشت;

 

» آرنولد شوارتزینگر در شرح این عکس غمگینانه و اندوهناک نوشته هست » چقدر زود گذشت»

 

علتی که او این جمله اندوهگین را نوشته هست به دلیل پیری و ناتوانی نیست… ; وقتی او فرماندار کالیفورنیا بود و همین هتلی که مجسمه اش در آن قرار دارد را افتتاح میکرد, مالک هتل به او گفت, هر زمانی که اراده کنید و به این هتل بیایید اتاق شما رزرو می‌باشد و کارکنان در خدمت شما میباشند.

 

همین اکنون که دیگر فرماندار نیست و آن شهرت و قدرت را ندارد, به همان هتل رفت تا شبی را بگذراند, پذیرش هتل به ایشان گفت, ببخشید تمام اتاق هاي ما از گذشته رزرو شده هست و ما هیچ اتاق خالی برای شما نداریم. او کیسه خوابی با خود آورد و در زیر مجسمه خودش در برابر هتل خوابید و عکس آن را منتشر کرد

 

و در توضیح آن نوشت; هیچ گاه به قدرت, موقعیت و هوش خود خودخواه نشوید; چون هیچ کدام این ها برای همۀ وقت} پایدار نخواهد بود حتی برای اسطوره اي مانند آرنولد».