پارس ناز پورتال

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

مجموعه : اخبار سینما
معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی 

برخی ستاره های زن که در سریال ها خوش درخشیدند و توانستند درآمد بیشتری را نصیب خود کنند در ادامه بشما معرفی می‌کنیم. دیگر شاید لازم نباشد درباره تغییراتی که سریال‌هاي تلویزیونی در صنعت سرگرمی به‌وجود آوردند توضیح داد. اکنون جایگاه سریال‌هاي تلویزیونی به‌جایی رسیده که تمام اتفاقات پیرامون آن از سوی رسانه‌ ها بررسی می شود و بخش بزرگی از خبر های دنیای سرگرمی به آن‌ها اختصاص دارد. در تازه‌ترین اتفاق، الن پمپئو ستاره سریال درام «آناتومی ‌گری» جای دو بازیگر معروف سریال «بازی تاج‌وتخت» رابه‌عنوان گران‌ترین بازیگر زن صنعت تلویزیون میگیرد.

 

او قرارداد جدیدی با شبکه ABC برای دو‌سال آینده منعقد کرده و برای هر اپیزود «آناتومی‌‌گری» مبلغ 575 هزار دلار دست مزد خواهد گرفت. به این ترتیب او بالاتر از امیلیا کلارک و لینا هدی دو‌بازیگر زن «بازی تاج‌وتخت» قرار میگیرد که در حال‌حاضر برای هر اپیزود از «بازی تاج‌وتخت» 500هزار دلار دست مزد می گیرند. دست مزد پمپئو برای «آناتومی‌ گری» که یک درام بیمارستانی است و از سال 2005 روی آنتن میرود، به 20میلیون دلار درسال خواهد رسید.

 

این بازیگر پشت سر رابرت دنیرو قرار خواهد گرفت که قرار است برای هر قسمت از سریال دیوید او راسل 775هزار دلار دریافت کند. این بازیگر در جدید ترین گفتگو‌اش از دست مزد گزاف خود به‌عنوان «آن‌چه لایقش هستم» صحبت کرده و گفته است: «من بهترین بازیگر نیستم. میدانم که این تصور کل صنعت سینما و تلویزیون است چون من ۱۴سال است دارم این شخصیت را بازی میکنم.

 

اما حقیقت آن است که هر شخصی می تواند در فصل اول و دوم یک سریال خوب بازی کند، می توانید ۱۴سال خوب بمانید؟ خب، این همان مهارت لعنتی است.» با این همه ی اما پمپئو هنوز گران‌ترین بازیگر زن تاریخ تلویزیون نیست. اتفاقی که با توجه به تمامی دستمزدها و قراردادهای جانبی درباره بازیگران میتوان آن‌ها را بررسی کرد.

 

براساس آن‌چه درسال 2017 اعلام شده، می توان نگاهی به 10‌بازیگر زنی داشت که بیشترین دست مزد را در سریال‌هاي تلویزیونی دارند. فهرستی که پمپئو با قرارداد تازه‌اش و رسیدن به رقم 20میلیون دلار، اکنون به رده‌سوم آن صعود می کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این لیست براساس گزارش منتشر شده «فوربس» در نوامبر 2017.

 

1. سوفیا ورگارا

گلوریا دلگادو پریچت نام شخصیتی است که حالا سوفیا ورگارا رابه‌گران‌ترین بازیگر زن تاریخ تلویزیون تبدیل کرده‌است. شخصیتی در سریال «خانواده امروزی» که همان‌ گونه با قراردادهای جانبی و دست مزد 41.5‌میلیون دلار در صدر این جدول قرار دارد. این سریال که در فصل نهم آن قرار دارد و همان‌ گونه روزهای چهارشنبه از شبکه ABC پخش می شود یکی از پرطرفدارترین سریال‌هاي این سال‌هاي تلویزیون‌ها بوده‌است.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

ورگارا با حضور دراین سریال عملا اختلاف بسیار زیادی با بازیگران زن دیگر دارد و به‌نظر می رسد به این زودی‌ها کسی نتواند به او برسد.

 

2. کیلی کوکو

ستاره زن سریال «تئوری بیگ‌بنگ» همان‌ گونه با دریافت 900‌هزار دلار برای هر اپیزود این مجموعه در رده دوم جدول فوربس قرار دارد. کوکو که دراین سریال نقش پنی را بازی میکند نقش مهمی دراین سریال دارد و اکنون با 26میلیون دلار دست مزد در رده‌هاي بالای جدول درسال 2017 قرار گرفته‌است.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

این سریال که هم‌اکنون فصل یازدهم خودرا سپری میکند، داستان لئونارد هافستادر و شلدون کوپر و پنی که بازیگری ناموفق و پیش‌خدمت رستوران است و دو دوست غیراجتماعی آن‌ها مهندس هوا فضا هاوارد والوویتز و متخصص فیزیک نجومی راجش کوترپالی است.

 

3. الن پمپئو

پمپئو بازیگر موفق سریال «آناتومی گری» اکنون در رتبه سوم جدول «فوربس» قرار خواهد گرفت. او که پیش از این ودر لیست اعلام شده این نشریه برای سال 2017 با 13میلیون دلار در رده چهارم قرار داشت، حالا و با قرارداد تازه‌اي که با شبکه ABC منعقد کرده، به دست مزد 20میلیون دلار رسیده و می توان گفت جهشی بزرگ برای او به‌حساب می آید.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

بازیگری که به مدت 14‌فصل در سریال محبوب با تم بیمارستانی شبکه ABC حضور داشته و به‌نظر می رسد که قرار است برای دو فصل دیگر نیز این سریال ادامه پیدا کند.

 

4. میندی کالینگ

میندی کالینگ هم‌اکنون در رده‌چهارم جدول «فوربس» قرار دارد. البته کالینگ تا کنون با 13میلیون دلار در رده سوم قرار داشت، اما الن پمپئو با قرارداد جدیدش به رده سوم و کالینگ رابه زیر کشیده‌است. میندی کالینگ به‌دلیل خلق و بازی در سریال «پروژه میندی» این دست مزد را دریافت کرده‌است.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

سریالی که تا کنون 6‌فصل آن روی آنتن رفته و شبکه hulu آنرا پخش می کند. میندی کالینگ دراین سریال در نقش میندی لاهیری بازی می کند. یک پزشک جوان مامایی که تعادل زندگی شخصی و حرفه‌اي خودرا حفظ کرده و از سوی همکارانش در دفتر کوچکش احاطه شده‌است.

 

5. ماریسکا هارگیتای

قطعا در فهرستی که به این اندازه ستاره سریال‌هاي بلند و دنباله‌دار وجوددارد، نبودن نامی از سریال «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» عجیب جلوه می کرد. اما ماریسکا هارگیتای بازیگر اصلی این سریال که تا کنون 19‌فصل آن در شبکه NBC نمایش داده‌شده، با 12.5‌میلیون دلار در رده پنجم لیست «فوربس» قرار دارد.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

هارگیتای که در نقش اولویا بنسون دراین مجموعه حضور دارد یکی از مهمترین شخصیت‌هاي کنونی سریال را تشکیل میدهد و بدون‌شک چنین دستمزدی نیز برای این سریال پرطرفدار در ایالات‌متحده پرداخت می شود. نکته مهم درباره این سریال آن است که سریالی فرعی از مجموعه «نظم و قانون» است و دیک وولف آنرا خلق کرده‌است.

 

6. جولی بوون

رده ششم جدول «فوربس» نیز در اختیار بازیگر یکیدیگر از سریال‌هاي شبکه ABC قرار دارد. «خانواده امروزی» یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که توسط کریستوفر لوید و استیون لویتان ساخته شده‌است. درسال 2010 این مجموعه توانست جایزه بهترین کمدی جوایز امی رابه همراه چهار جایزه دیگر امی ازآن خود کند. این سریال هم‌اکنون در حال پخش فصل نهم خود است و بوون در نقش یکی از شخصیت‌هاي مهم این سریال اکنون 12میلیون دلار دریافت میکند.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

دراین سریال تلویزیونی سه‌خانواده که از قشر نسبتا مرفه کشور آمریکا هستند با روابط خانوادگی، به‌یک دیگر مربوط شده و داستان زندگی آن‌ها به‌ صورت طنز به‌تصویر کشیده میشود. «خانواده امروزی» در بیش از ۳۰ کشور جهان نمایش داده می شود.

 

7. کری واشنگتن

«رسوایی» یکی از پروژه‌هاي پرفصل شبکه ABC‌ است که در حال پخش فصل هفتم خود است. این سریال که نخستین‌‌بار درسال 2012 پخش خودرا آغاز کرد توسط شاندا رایمز خلق شده‌‌است. شخصیت اصلی این سریال اولیویا پاپ که از شخصیت حقیقی جودی اسمیت الهام گرفته شده‌است، وظیفه‌اش مدیریت بحران رسوایی‌هاي سیاسی است. بازیگری که نقش اولیویا پاپ را بازی میکند، کری واشنگتن است که در لیست «فوربس» نیز جایی برای او تدارک دیده شده‌است.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

واشنگتن با دریافت 11میلیون دلار در رده هفتم این لیست قرار دارد. «رسوایی» به‌عنوان یک تریلر سیاسی یکی از سریال‌هاي مهمی است که نشان می دهد شبکه ABC برای به‌کار گرفتن بازیگران اصلی سریال‌هاي خود که بخشی ازآن‌ها را بازیگران زن تشکیل میدهند، هیچ ابایی ندارد و به این ترتیب است که واشنگتن نیز در لیست «فوربس» جایی برای خود دست و پا کرده‌است.

 

8. پریانکا چوپرا

«کوانتیکو» یک مجموعه تلویزیونی هیجان‌انگیز آمریکایی ساخته شده توسط جاشوآ سافران است که پخش آن از ۲۷‌سپتامبر ۲۰۱۵ از شبکه ABC آغاز شد. حالا فوربس گزارش میدهد که پریانکا چوپرا، بازیگر اصلی این سریال با 10میلیون دلار در رده هشتم بیشترین دستمزدهای زنان در سریال‌هاي تلویزیونی درسال 2017 قرار دارد.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

داستان سریال درباره یک گروه مختلف از افراد استخدام شده FBI است که به مرکز آموزش FBI در شهر کوچک کوانتیکو که در ناحیه ویرجینیا واقع است فرستاده میشوند تا آموزش‌هاي لازم را ببینند. افراد این گروه، بهترین، خلاق‌ترین و باهوش‌ترین افرادی هستند که به استخدام FBI درآمده‌اند و یکی از آنان مغز متفکر بزرگ‌ترین حمله تروریستی است که بعد از واقعه ۱۱‌سپتامبر درنیویورک رخ میدهد. پریانکا چوپرا دراین سریال در نقش الکس پریش بازی می کند.

 

9. رابین رایت

وقتی قرار باشد درباره سریالی حرف بزنیم که قدرت‌نمایی یک بازیگر زن در آن به‌وضوح خودرا نشان می دهد، نگاهها به سمت سریال «خانه پوشالی» و رابین رایت میرود. رایت در نقش کلر آندروود دراین سریال درکنار کوین اسپیسی یکی از ‌به‌ یادماندنی‌ ترین سریال‌هاي سال‌هاي اخیر را در ذهن مخاطبان ثبت کردند. داستان سریال درباره جایگاه پست و مقام در کشور است.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

داستان شهوت و قدرت‌طلبی مردی را نشان می دهد که میـــخواهد تمام امور مربوط به کشور را در دست بگیرد. کسیکه در سریال از او به‌عنوان مرد بدذات و شیطان‌صفت و قدرت‌طلب یاد می شود. این مرد میـــخواهد واشنگتن را ازآن خود کند. رایت به‌خاطر بازی دراین سریال تا کنون مبلغ 9‌میلیون دلار دریافت کرده‌است.

 

10. پائولی پرتی

«NCIS» سریالی بود که شبکه CBS پخش آنرا از سال 2003 آغاز کرد و اکنون در حال پخش فصل پانزدهم خود است. تیمی متشکل از افراد حرفه‌اي و متخصص مسئول تحقیق و بررسی پرونده‌هاي جنایی میشوند که دراین میان با حوداث و اتفاقات هیجانی و خطرناک مواجهند. پائولی پرتی دراین سریال در نقش ابی سویتو به‌عنوان یک دانشمند بازی می کند. سریالی که در طول 14فصل گذشته، یک دست مزد 8.5 میلیون دلاری را برای پرتی به بار آورده‌است.

معرفی پردرآمدترین ستاره های زن سریال‌های تلویزیونی

NCIS مخفف «سازمان تحقیقات جنایی دریایی» است و این سریال تلویزیونی درباره یک گروه خیالی از نمایندگان ویژه «خدمت پژوهش جنایی دریایی» است که بازجویی‌ها و پرونده‌هاي جنایی را در درون «نیروی دریایی ایالات متحده» و سازمان‌هاي وابسته به «تفنگداران دریایی ایالات متحده» مدیریت میکنند.