پارس ناز پورتال

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکست

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکست

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکست 

مهناز افشار بازیگر سرشناس ایرانی که با یاسین رامین ازدواج کرده هست, درگیر حواشی پرونده همسرش شد که به فساد متهم شده بود. مهناز افشار درمورد واردات شیرخشک‌هاي فاسد از جانب همسرش یاسین رامین که آقازاده دو معاون احمدی‌نژاد «رئیس جمهوری سابق» بود, توضیحاتی را ارائه داد.

 

سرانجام بعد از گذشت اکثر از یک سال از توقیف یاسین رامین همسر دوم مهناز افشار این بازیگر در نشست پویش «بدسرپرست تنهاتر هست» مجبور شد درمورد رابطه این دستگیر با واردات شیرخشک آلوده سخن گوید.مهناز افشار گفت: وارد کردن شیر خشک آلوده, جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. من هیچ فراری از موضوعی

 

که درمورد همسرم مطرح می شود نکرده‌ام, چون اینکه مطرح می کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده, جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت, همسر من هفت ماه بابت پرونده‌اي که برایش تشکیل شده به حبس رفته و پرونده او هنوز باز هست و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود بعد مشاهده نمایید به چه چیزی محکوم شده.

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکستپرونده شوهر مهناز افشار
وی تأکید کرد: من یک مادرم, یک انسانم, و این موضوع که درمورد پرونده همسرم مطرح شده برای من قطعاً مهم هست چون حتماً به این فکر می کنم که فرزندم را با چه پولی بزرگ می کنم. فرض بگیریم که من استقلال مالی داشته باشم و از درآمد همسرم ارتزاق نکنم, اما به هر حال باید بدانم همسرم

 

چه انسانی هست. مطمئن باشید من هم به اندازه شما پیگیر این موضوع هستم چون وقتی در حال انجام یک فعالیت اجتماعی هستم, پیگیری این موضوع هم جزو فعالیت‌هاي من محسوب می شود. مطمئن باشید من در کنار شما و حتی جلوتر از شما نگران و دغدغه‌مند این موضوع خواهم بود.

 

این بازیگر سینما گفت: من معتقدم سکوت هیچ کمکی به ما نمیکند و از تمام کسانی که موضوع شیرخشک‌ها را مطرح کردند ممنونم, چون این موضوع باید مورد رسیدگی قرار بگیرد, اما مساله اینجاست که اگر هم چنین موضوعی صحت داشته باشد, این یک موضوع صرفا شخصی هست؟

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکست

عده‌اي میگویند یاسین رامین سال‌ها پیش شیرخشک فاسد از طریق هلال احمر وارد کرده و باعث مرگ و کور شدن بعضی نوزادها شده, یعنی یاسین از کشور کشور آلمان شیرخشک فاسد خریده, فروخته به هلال احمر و هلال احمر وارد کرده و از وزارت بهداشت مجوز گرفته و از گمرک ترخیص کرده و شرکت‌هاي اکران کننده آن را اکران کردند و خانواده‌ها خریداری کردند و بچه ها مسموم شدند. .

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکست

 به گزارش پارس ناز اگر این حرف صحت داشته باشد, خیلی‌ها باید جوابگو باشند؛ هلال احمر, وزارت بهداشت, گمرک, دولت, پخش‌کننده‌ها و … چگونه هست که مدارک این موضوع در پزشکی قانونی, کلانتری, قوه قضاییه, وزارت بهداشت و بقیه نهادها وجود ندارد و پیگیری نمی شود؟ در واقع می خواهم بگویم

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکست

این سوال را نباید از من بپرسید که چنین اتفاقی افتاده یا نیفتاده چون تایید یا تکذیب من وجاهتی ندارد, این سوال را باید از نهادهای مسئول بپرسید و اگر یاسین رامین در جمهوری اسلامی با همۀ این نهادها تبانی کرده و این جنایت رخداد افتاده دیگر موضوع اصلاً شخصی نیست و باید در ابعاد ملی به این موضوع رسیدگی شود آن هم بدون سانسور, شفاف و علنی نه در اتاق بسته بدون حضور خبرنگاران.

 

افشار در جواب به اینکه خودش از همسرش درمورد صحت یا سقم این موضوع سوال پرسیده یا نه, گفت: سال‌ها پیش این موضوع مطرح شد, دقیقا از زمانی که ما ازدواج کردیم ناگهان مساله نوزادها مهم شد و نمیدانم چرا گذشته از آن, این شبهه را مطرح نمی کردند. به هر حال من همان اوایل از ایشان پرسیده‌ام و برای چیزی که اصلاً وجود خارجی ندارد و پژوهش هم کرده باشی, شنیدن یک کلمه کافی هست؛ نه.

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکست

تابوشکنی مهناز افشار
مهناز افشار در پستی در صفحه شخصی خود نسبت به ارسال کردن اقلام مورد نیاز زنان ابراز حساسیت کرد.مهناز افشار نوشت:

 

اعلام و ارسال نوار بهداشتی به مناطق زمین لرزه زده نه خجالت داره, نه مسخره کردن و نه حتیسانسور شدنیع. این موضوع مستقیما با بهداشت در ارتباطه و احتمال ایجاد عفونت وجود داره,پس نوار بهداشتی رو فراموش نکنیم.

مهناز افشار بالاخره سکوتش را درباره فساد همسرش شکست

مهناز افشار سرانجام سکوتش را درمورد فساد همسرش شکست ،مهناز افشار و همسرش،درمورد فساد مهناز افشار،فساد همسر مهناز افشار،یاسین رامین و مهناز افشار