پارس ناز پورتال

موفقیت در محل کار برای پیشرفت

موفقیت در محل کار برای پیشرفت

موفقیت در محل کار برای پیشرفت

 وقتی در محل کار بهترین باشیم مطمئنا مراحل پیشرفت و موفقیت را طی خواهیم کرد. در حالت کلی باید در همه عرصه ها به بهترین نحو حاضر شویم. آیا به شانس اعتقاد دارید؟ من ندارم. واقعا می گویم. البته به شانس در معنای رایجش باور ندارم. اعتقاد دارم هر کسی می تواند شانس خودش را بسازد.

 

شما می توانید کاملا به فردی خوش شانس تبدیل شوید چون واقعیت این است که شانس واقعا به موقعیت ها بستگی دارد: موقعیت رخ دادن اتفاقی خوب. اگر با افراد جدید و موقعیت های جدیدی روبرو شوید، پاداشش را خواهید گرفت. خیلی مشخص است، مگر نه؟ در این مقاله استراتژی هایی عنوان کرده ام که می توان با آنها خوش شانسی بیشتری نصیب خود کرد:
موفقیت در محل کار برای پیشرفت1. مقاوم ترین و صبورترین باشید

اگر آرزوها و رویاهای تان را به اندازه کافی دنبال کرده باشید، موقعیت های خوبی در مسیرتان قرار خواهند گرفت، پس مقاوم باشید. تسلیم نشوید. هر کاری را انجام دهید تا در بازی باقی بمانید. هیچ کس یک شبه موفق نشده است. همانطور که باب پارسونز بنیانگذار GoDaddy می گوید: خود را به رویاهای تان بچسبانید!

 

2. آماده باشید

وقتی موقعیت ها سر راه شما قرار می گیرند، باید بتوانید دست به کار شوید. تنها روش آماده شدن و آماده باقی ماندن، تمرین کردن است. تمرین کردن باعث می شود اگر کاری را بارها و بارها انجام دهید، مطمئنا تسلط بیشتری بر آن پیدا خواهید کرد. باید هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فیزیکی آماده باشید.

 

بنابراین روی خودتان سرمایه گذاری کنید. تحصیلات بهترین روشی است که برای سرمایه گذاری شخصی می شناسیم.

 

3. از منفی باف ها دوری کنید

اطراف خود را با افرادی پر کنید که اهداف و انگیزه های یکسان یا مشابهی به شما دارند. ازتان حمایت می کنند و از موفقیت تان نمی ترسند. با این کار تغییر خواهید کرد؛ آنها نیز. دوستانی که می توانید به همراه شان به رشد و ترقی برسید، بی نظیرند.

 

4. ثبات داشته باشید

اگر از لحاظ مالی در مضیقه باشید، احتمال بیشتری دارد که تصمیمات عجولانه ای بگیرید. ناامیدی اصلا خوب نیست چون همانطور که گفتم، زمان به نفع شما کار می کند. زمان یکی از بهترین دوستان تان است. داشتن شغلی که با آن فقط بتوانید قبض های تان را پرداخت کنید به دردی نمی خورد. از خودتان ناامید نشوید.

 

5. درک بالایی داشته باشید

وقتی موقعیتی از راه می رسد، مدتی زمان صرف کنید و در مورد تناسب آن با برنامه بلندمدت تان فکر کنید. گاهی اوقات دور شدن از یک موقعیت بهترین تصمیمی است که می توان گرفت.

 

6. حساب و کتاب تان را فراموش نکنید

این موقعیت چیست؟ چه خطرهایی دارد؟ چه هزینه هایی در بر خواهد داشت؟ چه سودی از آن حاصل خواهد شد؟ آیا از لحاظ اقتصادی منطقی است؟ اینها سوالاتی اساسی هستند که باید به آنها پاسخ دهید. ریسک پذیری کار خوبی است. باید انجامش دهید اما قبل از آن و مهم تر از آن این است که الگوی تجاری منطقی را دنبال کنید. با ارزیابی و تحلیل موقعیت ها می توانید منطقی بودن شان را بسنجید.

 

7. به خودتان ایمان داشته باشید

نمی توانید بدون ایمان کار کنید زیرا در پایان روز تنها چیزی که می توانید دل تان را به آن خوش کنید، این است که به خودتان باور داشته باشید و بدانید که توانایی حل هر مشکلی را که بر سر راه تان قرار می گیرد دارید.

 

8. کنجکاو باشید

تا می توانید بخوانید. دوستان جدیدی پیدا کنید. افراد موفق دانش آموزانی در مدرسه دنیا هستند. همیشه سوال بپرسید.

 

9. ارتباطات اجتماعی نامحدودی داشته باشید

هر جا که به کسب و کار می پردازید، با هر کسی که ملاقات می کنید و هر جایی که می روید، حضور واقعی داشته باشید و با روی خوش ظاهر شوید. شما که نمی دانید، شاید موقعیت های بسیار خوبی از دل غیرمنتظره ترین مکان ها ظاهر شوند. بگذارید مردم شگفت زده تان کنند.

 

10. به دیگران کمک کنید

اگر ببخشید، به شما نیز می بخشند. پس تلاش تان را بکنید. اگر به دیگران کمک کنید، در واقع گروهی از افرادی خواهید داشت که از شما حمایت خواهند کرد. مردم بخشش شما را به خاطر خواهند سپرد و در عوض موقعیت هایی را بر سر راه تان قرار خواهند داد.
موفقیت در محل کار برای پیشرفتخوش شانسی به هدف بزرگی که دارید نیز بستگی دارد. صبور باشید و مهربان. در طول مسیرتان با موانع زیادی برخورد خواهید داشت اما همانطور که رایان هالیدی یکی از نویسندگان محبوبم می نویسد: «آن موانع در واقع همان موقعیت ها هستند». همه چیز به رویکرد شما بستگی دارد.