پارس ناز پورتال

نقش لباس زیر زنانه در رابطه جنسی همسران

مجموعه : حذف شده است
نقش لباس زیر زنانه در رابطه جنسی همسران

نقش لباس زیر زنانه در رابطه جنسی همسران 

لباس زیر زنانه راهی است برای تحریک جنسی مردان و همچنین زیبایی هرچه بیشتر خانم ها که می تواند معجزه ای باشد در رابطه زناشویی. 

 

۱٫استفاده از پارچه های نخی و سبک.

 

۲٫استفاده از رنگهای روشن و متنوع (سفید،زرد،قرمز،سبز،آبی و…)جهت ایجاد روحیه شاداب و با نشاط در خود و همسرتان.

 

۳٫ لباسهایی که در دوختشان از پارچه کمتری استفاده شده تا نمایشگر زیبائیهای بدن زن باشد.

 

۴٫سعی کنید لباسهایی دوخت کمتری در آنها به کار رفته باشد انتخاب کنید.

 

۵٫در طول روز و ساعاتی که معمولا مردها در خانه نیستند بهتر است هر زنی لباسی را بپوشد که تنها باب میل خود اوست.

 

۶٫برای ایجاد روحیه رضایتمندی از تن خود زن لباسهای آزاد و یا لباسهای بدن نما که کمتر بدن زن را می پوشاند بسیار موثر می باشد.

 

۷٫پوشیدگی بدن زن زمانی باعث ایجاد جذابیت و کنجکاوی همسر می شود که لباسی زیبا زیبائیهای بدن را پوشانده باشد.

 

۸٫برهنگی کامل بدن زن بیشتر زمان قبل از شروع و یا هنگام انجام آمیزش دارای جذابیت است.

 

۹٫از لباسهای به ظاهر پوشاننده ولی تحریک کننده نگاه همسران، شامل لباسهای چاک دار، نازک، دارای تصاویر تحریک آمیز، نمایش دهنده بخشی از بدن است (لباسهای چشمک زن) استفاده کنید.شورت های لیز ، چسبان و بسیار لطیف محرکند . به ویژه لباس های زیر خانم ها بسیار متنوع و رنگارنگ است و به اهداف مختلفی ساخته می شوند. برخی برای ایام پریود ، برخی دیگر برای حالت پیدا کردن اندام و برخی دیگر برای زیبایی بیشتر.

 

برخی از رنگ های لباس های زیر وقتی پوشیده می شوند با ترکیب رنگ بدن شخص، بسیار محرک و هوس برانگیز می شوند. پوشیدن این گونه لباس زیر توصیه نمی شود، فقط اگر متاهلید و آن هم در زمان کوتاهی که می خواهید با همسر خود عمل جنسی انجام دهید ، مجازید برای تحریک خود یا همسرتان از این لباس های زیر استفاده کنید ؛

 

و گرنه این گونه لباس های زیر زمینه مساعدی را برای خودارضایی فراهم می آورند.علاوه بر این معمولا در ساخت اینگونه لباس زیر به جنبه بهداشتی آن توجهی ندارند، لذا موجب حساسیت ، ایجاد عفونت و … در اندام جنسی می شود.لباس زیر زنان نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد. همیشه سعی کنید قبل از انجام عمل جنسی با همسرتان لباسهای زیر تنگ و تحریک کننده

 

ترجیحآ به رنگ قرمز بپوشید که پوشیدن اینگونه لباسهای زیر بطور شگفت انگیزی همسرتان را تحریک میکند و او را برای انجام یک عمل لذتبخش جنسی آماده میکند.پس بهترین لباس زیر ، لباسی است که جنس آن از نخ معمولی باشد . هر چه درصد ترکیبات پلاستیکی و مواد شیمیایی این لباس ها کمتر باشد ، برای سلامتی و عدم حساسیت شما مفید تر است . البته این توصیه برای تمام اشخاص است (نه فقط آنان که مشکل خود ارضایی دارند).

 

نکات بهداشتی در ارتباط با لباس زیر زنانه
۱- هر روز لباس زیر خود را عوض کنید.

 

۲-لباس زیر خود را جدا از سایر لباسها و جدا از لباسهای زیر دیگران بشوئید.

 

۳-به هیچ وجه از لباس زیر دیگران حتی نزدیکان استفاده نکنید.

 

۴- لباس زیر خود را حتما در آفتاب خشک کنید چرا که آفتاب بهترین ضدعفونی کننده است در صورت عدم امکان با اتوی داغ آنها را اتو کنید.

 

۵-بهتر است که لباس زیر به رنگ روشن-مخصوصا سفید- باشد تا تغییرات ترشحات به آسانی تشخیص داده شود.