پارس ناز پورتال

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهند

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهند

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهند 

هالیوودی ها به عنوان کسانی که همه ي وقت جلوی دوربین خبرنگاران میباشند، باید به وضع ظاهری و لباس خود رسیدگی کنند اما بعضی اوقات سوتی هاي وحشتناکی می‌دهند. 

 

عزیز انصاری

ما از عزیز که جزو یکی از خوش پوش ترین ها بوده هست انتظار نداشتیم که این لباس را بدون پاپیون، آن هم با آن یقه، به تن کند.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندکریس پرت
بهتر هست وقتی می‌دانید که از این فاصله نزدیک قرار هست از شما تصویر بگیرند، کراوات خود را دقیق تر ببندید تا فاصله اي بین گره و یقه شما ایجاد نشود.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندکیفر ساترلند
این طور به نظر می‌آید که ساترلند علاقه زیادی به شلوار دم پا گشاد دارد ولی بهتر بود که برای این کفش، شلواری تنگ تر را گزینش می‌کرد.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهنددنیس هاسکینز
همه ي چیز دنیس هاسکینز مفید به نظر می‌رسد، جز کت او که به نظر بیش از اندازه بلند هست. در گزینش کتی که به تنِ میکنید باید توجه کنید که کاملاِ سایز تن تان باشد. کت بزرگ تر از تن تان نه تنها هیچ چیزی را نمی پوشاند بلکه شما را بی قواره نیز خواهد کرد.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندپانسل الگورت
ما هم الگورت را دوست داریم و هم روحیه ماجراجویانه وی را اما این تیپی که او گزینه کرده هست بیشِ از اندازه شلوغ هست. بهتر بود که شلوار یا سویشرت اش را ساده گزینه می‌کرد.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندنیک کانن
اگر چه نیک کانن عاشق کلاه هست، اما این کلاه برای این موقعیت و تیپ او اصلا مناسب نیست. اصلا چرا باید چنین کلاهی را برای مراسم رسمی ام تی وی گذاشت؟

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندپیت دیویدسون
هر فرد عاقلی می‌داند که این کفش مناسب این کت و شلوار نیست. بهتر بود که پیت دیویدسون کفشی ساق کوتاه به پا می‌کرد تا با تیپ مینیمالیست او جور در می آمد.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهنددونالد ترامپ جونیور
بهتر هست اضافه بر گره کراوات، به قد آن نیز توجه کنید، کاری که ترامپ نکرد. قد کراوات باید به گونه اي باشد که انتهای آن تا روی کمربندتان آید.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندجاستین تیمبرلیک
مشکل جاستین کراوات اش هست. اگر چه طرح کراواتی که گزینه کرده به تنهایی زیباست اما به هیچ عنوان با کتی که به تن کرده هست جور در نمی‌آید. یادتان باشد که کراوات هاي طرح دار و چشمگیر را با کت هاي ساده به تن کنید.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندجاناتان فرناندز
پوشیدن کت قرمز یا عینک سفید هیچ اشکالی ندارد اما اگر دلتان می‌خواهد که کمی متفاوت تر و کلاسیک تر به چشم آیید، لازم نیست تک تک لباس ها و اکسسوری هاي خود را خاص گزینه کنید. جاناتان فرناندز می خواسته به تیپ خسته کننده اش کمی تنوع دهد اما گویا در این راه زیاده روی کرده هست. بهتر بود که او حداقل پاپیون اش را ساده گزینش می‌کرد.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندلئوناردو دی کاپریو
از دی کاپریو بعید بود که هر دو دکمه کت اش را با هم ببندد. به نظر شما اگر دکمه پایینی را باز می گذاشت، بهتر نبود؟

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندلوک ویلسون
لوک ویلسون هم در گزینش کفش اش اشتباه کرده هست.کفش او هیچ سنخیتی با کت و شلواش ندارد. کاش آن را کمی کلاسیک تر یا حداقل تیره تر گزینش میکرد تا انقدر توی ذوق نمی زد.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندویل یانگ
حتما شما هم با مشاهده تیپ ویل یانگ تعجب می‌کنید! بله سوالات زیادی را باید از او پرسید. اینکه چرا پیراهنی به این بلندی به تن کرده یا که آن کراوات را برای چه بسته هست؟ در کل نمیدانیم هدف یانگ از این تیپ چه بوده اما کاش گذشته از گزینش انها کمی هم فکر می‌کرد.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهندبن افلک
احتمالا از عجله چندان بود که بن افلک پیراهن سفید خود را به طور کامل در شلوارش نگذاشت، وگرنه هر مردی می‌داند که جای پیراهن زیر شلوار هست، نه زیر کمربند.

وقتی هالیوودی ها در لباس پوشیدن سوتی می دهند