پارس ناز پورتال

همخوابی مرد تایلندی همزمان با 120 همسرش +عکس

همخوابی مرد تایلندی همزمان با 120 همسرش +عکس

همخوابي مرد تايلندي همزمان با 120 همسرش +عکس

مرد تايلندي 120 همسر دارد که همگي از وجود هم با خبر ميباشند و به خوبي با اين مرد در زندگي کنار آمده اند و او را دوست دارند. مرد هوس باز تايلندي که 120 زن را به همسري انتخاب نموده بود و هم زمان با هم? اين زن ها ارتباط جنسي داشت در ادامه تصوير هاي و جزئيات بيشتر ارتباط جنسي هم زمان مرد هوس باز با 120 همسرش را در سايت پارس ناز خواهيد ديد در کنار ما بمانيد.

 

مرد هوس باز چند همسري در تايلند غيرقانوني هست ولي اين موضوع باعث نشده تايک مرد تايلندي 120 همسر و 28 فرزند نداشته باشد يکي ديگر از نکات غير معمول در مورد اواين هست که تمام زنان وي از اين موضوع آگاهي داشته و به نظر نمي‌رسد مشکلي با اين روند داشته باشند.

 

مرد هوس باز تامبان پراسرت اخيرا پس از آنکه خبرنگاران از يک منبع ناشناس در مورد او با خبر شدند, از روي ناچاري اعتراف کرد مرد هوس باز که به صورت غيرقانوني با بيش از 100 زن ازدواج کرده هست.اين مرد هوس باز 58 ساله که رئيس منطقه اي در 90 کيلومتري شهر بانکوک هست و يک تجارت پيروز در اساس توليد و ساز دارد اخيرا از تعدادي خبرنگار در منزل اش پذيرايي کرده و حقايقي از زندگي خانوادگي اش را براي انها افشا کرده هست.

همخوابی مرد تایلندی همزمان با 120 همسرش +عکس

مرد هوس باز با 120 همسرش که به صورت غير قانوني در تايلند زندگي مي‌نمايد اين مرد هوس باز مي‌گويد دوست دارد مجدد ازدواج نمايد و زنان بيشتري داشته باشد او 17 سال هست که در حال ازدواج کردن و بر قراري ارتباط جنسي با دختران باکره ميباشد.

 

مرد چند زنه تايلندي با 120 همسر

وقتي از او سوال شد که آيا حقيقت دارد وي در سراسر کشور بيشتر از 100 همسر دارد, در جوابگفت ;/من 120 همسر و 28 پسر و دختر دارم./ گرچه اين رقم قابل دقت در عرض چند سال قبل حاصل نشده , بلکه وي به خبرنگاران گفت از جواني و وقتي فقط 17 سال داشت, شروع به ازدواج هاي مجدد کرد.

 

نخستين ازدواج اين مرد در 17 سالگي

وقتي نخستين بار 17 تندرست بود, ازدواج کردم. همسر اولم يک يا دو سال کوچکتر از من بود و ماصاحب سه فرزند شديم. پس از آن من با زنان بيشتري ازدواج کردم. بيشتر انها زنان جواني بودند که زير 20 سال سن داشتند, من بزرگتر دوست نداشتم چون بيشتر بحث ميکردند./

 

هم چنان که او بزرگسال تر شد و تجارت فرآوري و ساز خود را نخست کرد, عادت غير معمولي پيدا کرد, او درهرجايي که منزل اي مي فرآوري, با يک زن اخير ازدواج ميکرد.

همخوابی مرد تایلندی همزمان با 120 همسرش +عکس

من پيمان کار ساختمانم, هرجا که منزل اي مي ساختم, آنجا مجدد ازدواج ميکردم. من همه ي آنهارا دوست دارم و آن ها هم مرا دوست دارند./

 

همسران او در نقاط گوناگون کشور تايلند
او پيش از ازدواج با فرد اخير, همه ي وقت به او مي‌گويد که قبلا چندين بار ازدواج کرده و به بقيه نيزمي گويد که تصميم به ازدواج مجدد دارد. 22 تن از فرزندان او در نزديکي منزل او زندگي ميکنند و بقيه انها در نقاط گوناگون تايلند ميباشند.

 

اين مرد چند زنه تايلندي مي‌گويد; من مي‌گويم همسر جديدي داردم هيچ کس مشکلي ندارد.

 

همه ي انها اين اوضاع را قبول کردند و بحثي به وجود نمي‌آيد. من به همه ي آن ها احترام مي‌گذارم. در هر مورد از والدين آن ها براي ازدواج بر طبق آداب و سنت مرسوم اجازه ميگيرم. تمام ازدواج ها دريک مراسم مفيد و مناسب صورت گرفته هست./
همخوابی مرد تایلندی همزمان با 120 همسرش +عکس

اين مرد تمام ازدواج هاي خود را با هم? مراسمات سنتي معمول برگزار کرده هست

 

پشتيباني مالي کامل از همه ي همسرانش
مراقبت از 120 همسر و 28 فرزند براي پراسورت هرگز مشکلي نبوده چرا که براي خانواده هاي متعدد خود تمام احتياجات را برآورده مي‌کند و اگر همسران او از خود منزل اي نداشته باشند,براي آن ها مي سازد.ديدني هست که در تمام طول گفت و گو خبرنگارانِ تايلندي با تامبان پراسرت تازه ترين همسر او اسم فون/ 27 ساله در کنار او نشسته بود و به نظر نمي‌رسيد از افشاگري هاي او شوکه شده باشد.

 

مطالب مرتبط :

عاقبت رابطه نامشروع دختر 15 ساله با دو مرد مسن

عاقبت اين خانم متاهل که از رابطه نامشروع بچه دار شد

روزي 30 بار به من تجاوز مي شد + عکس

حاملگي حرام و نامشروع مادر از پسرش

رابطه جنسي برادر شوهر با عروس خون به پا کرد