پارس ناز پورتال

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام «259»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را از میان پرلایک ترین ها برای شما گلچین نموده ایم. 

 

شروع می کنیم با یادی از بانوی بی تکرار سینما و تئاتر، زنده یاد جمیله شیخی که صدای گرم و زیبایش هنوز هم در گوش جان سینمادوستان زنده هست. امروز شانزدهمین سالگرد درگذشت این هنرمند بزرگ هست که پسرش آتیلا پسیانی با این تصویر به استقبال این روز رفته هست. روحش خوشحال و یادش گرامی.

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)

عکسی جامانده از جشن رونمایی از فیلمنانه فیلم سینمایی “کوروش بزرگ” که نشان می‌دهد همایون خان ارشادی هم در این مراسم حضور داشتند. در کنار آنا نعمتی و هنگامه حمیدزاده.

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)

قابی خواستنی از اسدالله یکتا و بهمن خوب، دو خاکخورده ي مهجور سینمای کشور ایران که برای هر دو عزیز آرزوی سلامتی داریم.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)علیرام نورایی، در صف توالت عمومی استادیوم آزادی.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)امروز سوم خرداد هست، روزی که نامش با خرمشهر همه ي وقت آزاد گره خورده هست. خرمشهری که آزاد شد ولی آباد نشد، اسکله ي سوخته ي بنا شده بر نخل هاي این اقلیم، برترین روایت از حال و روز این شهر هست. خوب شد که ممد نیست تا ببیند که چگونه پس از حدود بیست سال، شهر هنوز یک شهر جنگی هست. ممنون از امیر جدیدی عزیز بابت این پست.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)سورپرایز بارانا خانم برای کسی که جشن تولد 28 سالگی اش هست و احتمالاً همسر بابا بِنی هست. خود بنیامین 35 ساله هست.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)وقتی در یک روز هم آرایشگاه می روي و هم دندانپزشکی.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)سلفی بدون شرح سارا خوئینی ها در سر تمرین کار جدیدش. همینطوری، بی علت، خداوند روح مرحوم مایکل جکسون را هم بیامرزد.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)سلفی افسانه پاکرو و رفیق چینی اش که هر سال همین مواقع آن را آپلود می‌کند و ما نیز از سر بی‌سوژگی هر سال آن را تقدیمتان می‌کنیم. این بار با هشتگ هاي چینی آن را گذاشته تا باور کنیم که زبان چینی بلد هست.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)جای شکرش باقیست که هیچ استوری و فیلمی حین سرودن این شعر از اندیشه ضبط نشده هست. ضمناً بقیه چهره هاي عزیز تواضع را ببینند و یاد بگیرند. حتی خود صاحبِ شرکت سایپا هم درون پراید سلفی نمی گیرد ولی اندیشه هیچ عبایی ندارد.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)یکی از چالش هاي سخت این روزها تشخیص این موضوع هست که عینک و سایر اکسسوری هاي موجود در صورت عزیزان حقیقی هست یا با این اپلیکیشن هاي مسخره ساخته شده هست! الآن این عینک دقیقا از کدام دسته هست؟

عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)سلفی فریبا نادری در کنار مریم سلطانی و همکار عزیزشان در یک همایش تجاری.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)– پول خرد نداری بمونه عزیزم.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)تاریخ فراموش نخواهد کرد. 
«بازبینی یک پست قدیمی»
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)این هوا و منظره هر موجود زنده اي را بر سر ذوق می آورد، پس نباید از سازنوازی امیر سهیلی خیلی تعجب کنیم.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)سلفی بهنوش بختیاری در کنار پدر و مادرش، پیش از رفتن به سمت منزل ي خاله اکرم اینا.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)علی عمرانی حیران در گردنه حیران ما را کرده حیران از شباهتی که با یکی از خواننده هاي لس آنجلسی پیدا کرده هست.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)بله. که اینجور.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)لاله اسکندری هم در رونمایی از فیلمنامه «کوروش بزرگ» در باغ فردوس حضور داشت.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)سلفی مهران رنجبر در کنار علی جنتی وزیر سابق ارشاد در جشن پیروزی پزشک روحانی.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)سه ایرانی پس از اتمام کلاس هاي مربیگری باشگاه هامبورگ. فریدون زندی، مهدی مهدوی کیا و حمید درخشان که با آن حمید درخشانی که ما میشناسیم زمین تا آسمان فرق دارد.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)بالاخره یک شب خودم را به آرمین می‌رسانم و در بخش ستینگ اش، تیک لبخند را از حالت دیفالت بر میدارم.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)تصویر تابستانی ساغر عزیزی در حاشیه رونمایی از فیلمنامه «کوروش کبیر»
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)علی مسعودی و جواد رضویان در کنار باقیمانده ي کاوه سماک باشی.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)کیانوش گرامی، مرد همه ي وقت لات سینما عکسی از خود در کنار شهاب حسینی و بهنوش بختیاری به اشتراک گذاشته هست. عکسی که احتمالاً مربوط به پشت صحنه فیلم سینمایی “ساکن طبقه وسط” هست. حالا این که چرا نام مسعود کیمیایی را در هشتگ ها آورده به خودش مربوط هست.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)تبریک منحصر به فرد امین تارخ برای شروع پروژه “کوروش بزرگ”. جناب تارخ تجربه نشان داده در ایران تا فیلم را با چشمان خودت روی پرده سینما نبینی نباید از به حاصل نشستن آن مطمئن شوی و تبریک بگویی!
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)مرتضی پورعلیگنجی ملی پوش السد قطر، مدال قهرمانی خودش در این تیم قطری را به هانی نوروزی پسر زنده یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس اهدا کرد. هدیه اي که در ارزشمند بودن آن شکی نیست، ولی قطعا برای هانی، مدال و کاپ قهرمانی پرسپولیس نمی‌شود. همان کاپی که به دستش نرسید و خیلی زود باور ها و رویا هاي این پسرک نسبت به همه ي کسانی که ادای دلسوزی و محبت در می آوردند، پر پر کرد.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)سیامند رحمان، قهرمان همۀ وقت} خندان کردستان این سلفی را پس از یک تمرین خوب به اشتراک گذاشته هست.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)بالاخره پس از هفته ها پریناز خانم ایزد یار پستی به جز تصویر هاي آقای روحانی و حمایت از ایشان به اشتراک گذاشت!
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)رسانه هاي فرهنگی از کلیدخوردن فصل سوم سریال شهرزاد در حالی‌که کلید فصل دوم هنوز کامل نچرخیده هست خبر دادند. امیدواریم شهرزاد در مسیر اخراجی ها شدن قدم بر ندارد، گرچه قیاسمان زیادی مع الفارغ هست ولی خب آدم میترسد!
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)محسن فروزان به جرم این که همسرش در کار پوشاک فعالیت دارد «مدل هست» سه ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد. باور کنید این خبر واقعیست و شوخی نیست! فکر کنم با همین خبر بشود پناهندگی گرفت.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)ممنون از علیرضا طلیسچی که بالاخره ما را با مفهوم دقیق عبارت “روم سیاه” آشنا کرد.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)پرند زاهدی که به تماشای نمایش «نماینده ملت» رفته بوداینگونه آن را تبلیغ و مردم را به تماشای آن تشویق کرد. در کنار سجاد افشاریان، مجید مظفری و دخترش.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)نسرین مقانلو بالاخره تصویر اخیر گرفت و یک اینستاگرام را شر تصویر هاي تکراری اش رهایی بخشید! مقاله امروزمان هم به اتمام رسید. تا چهره ها در شبکه هاي مجازیِ دیگر، خداوند حافظتان باشد.
عکسهای هنرمندان و اخبار ستاره های اینستاگرام (259)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای داغ از هنرمندان «258»

اخبار چهره ها و هنرمندان جنجالی این هفته «257»

مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی «256»

تصاویر بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی «255»

تصاویر بازیگران و هنرمندان جنجالی در اینستاگرام «254»

خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «253»