پارس ناز پورتال

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

مجموعه : اخبار سینما
چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

برخی از بازیگران و ستاره هاي سینمای کشور ایران وقتی ازدواج دوباره کردند سوژه رسانه ها شدند, مثل بهاره رهنما که آخرین فرد بود. 

 

جدایی رامبد از سحر و وصال با نگار

رامبد جوان و سحر دولتشاهی از زوج‌ هاي سینمایی بودند که به نظر خیلی از افراد به لحاظ روحیه و رفتاربسیار به هم شباهت داشتند, به همین علت کمتر کسی فکر میکرد که سرنوشتاین دو منجر به جدایی شود. رامبد جوان تا مدت‌ها به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداد تا دربرنامه سال تحویل 94 از نگار جواهریان بعنوان یکی از اعضای خانواده‌اش تشکر کرد.

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌اي سنتی در استان تهران با اصالت آذری زاده شد.روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر, تلویزیون و سینما بوده هست.او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌هست.وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی محبوب همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی منزل سبز در نقش “فرید صباحی” شد.

 

“فرید جینگلبرد” نامی هست که رامبد برای مدتی در طول سال های دهه ۷۰ شمسی بدان سرشناس شده بود.نقش‌هایي که جوان در سینما و تلویزیون ایفا میکند اکثر جنبه خنده دار دارد.رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان «متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در شهر تهران» هنرپیشه سینما, تلویزیون و تئاتر ایران هست.او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر پیروز به دریافت پاداش سیمرغ بلورین در رشته برترین بازیگرنقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.

 

وی در چهاردهمین جشن منزل سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس برترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.وی در دوبلهٔ پارسیِ فیلم کمپ ایکس ری «۲۰۱۴» یه جای کریستین استوارت حرف زده هست.همسر او که رامبد جوان هست او راجع به رامبد جوان گفته کار رامبد بازیگری هست و من هم همینطور وبرای همین به خوبی یکدیگر را از نظر کاری درک میکنیم

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

بیوگرافی سحر دولتشاهی

شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود, که گرچه بازی در تئاتر, موقعیت‌هاي خوبی پیش روی او گذاشتو او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد. همین حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

ازدواج مجدد آزاده نامداری با یک آقازاده

آزاده نامداری, شخصی که به جرات پرحاشیه‌ترین چهره ایرانی هست,ازدواج دومش سر و زیادی به پا کرد. ازدواج اول وی با فرزاد حسنی بود. در سال‌هاي 85 تا 90 فرزادحسنیتقریبا بی‌رقیب‌ترین مجری مرد و آزاده نامداری بی‌رقیب‌ترین مجری زن بود.وقتی خبر ازدواج این دو منتشر شد همۀ تصور کردند که در و تخته با هم جور شدند اما کمتر از آن چیزی کهکسی فکرش را می کرد این دو نفر از هم جدا شدند. طلاقی که حاشیه‌هایش بسیار طولانی شد.

 

در مهرماه سال 94 نامداری از ازدواجش با سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی, رئیس سازمان ملی جواناندر دوره اصلاحات خبر داد. ازدحام‌هاي این ازدواج از همان ابتدا با واکنش همسر سابق سجاد عبادی شروع شدو تا همین امروز و حاشیه‌هاي سفر وی به سوئیس ادامه دارد.چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

بیوگرافی آزاده نامداری

اسم ;آزاده
اسم خانوادگی ;نامداری
تاریخ تولد ;1363/9/9
محل تولد ;کرمانشاه
تحصیلات ;کارشناسی مدیریت صنعتی
اساس فعالیت ;مجری تلویزیون
همسر سابق;فرزاد حسنی
همسر فعلی;سجاد عبادی

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

آزاده نامداری متولد نهم آذر 1363 کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی شهر تهران هست.

 

ازدواج تا جدایی آزاده نامداری با فرزاد حسنی

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه عالیجناب امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه اي گشت.

 

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

مورد عجیب بهاره رهنما
خبر طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی عمده رسانه‌اي نشد اما ازدواج دوباره بهاره رهنما ورفتارهای عجیب‌وغریب و تصویر هاي مراسم عروسی وی حسابی ازدحام به پا کرد.رهنما هدف از انتشار تصویر‌هاي عروسی‌اش را فرهنگ سازی برای زنانی دانست که اوضاع نمونه او را دارند؛

 

در واقع به زعم خود میخواست امید به این افراد بدهد, هر چند که اکثر شبیه نمایش تبلیغاتیبرای معرفی برندهای گوناگون بود.

 

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما «زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک» نویسنده و بازیگر زن ایرانی هست.وی دارای دو لیسانس ادبیات و دستمزد قضایی و دو فوق لیسانس ادبیات نمایشی و فیلمنامه نویسی می‌باشد.همسر اول او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود.این زوج دختری به اسم پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد.بهاره در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی مالک برند لوازم آرایشی ژاکسی ازدواج کرد.

 

وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ مینوشت. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران «۱۳۸۸»
از جمله هنرمندان پشتیبان میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران «۱۳۹۲» به پیروان حسن روحانی ضمیمه.چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

ازدواج ناگهانی بانو مجری و آقای خواننده

مهر ماه سال قبل شایعاتی مبنی بر جدایی صبا راد از مرتضی علی آبادی به وجود آمد که در همان ابتدا علی آبادی صریحا این موضوع را تایید کرد اما صبا راد عمده تمایلی به گفتگو کردن درمورد طلاقش نداشت. به تدریج که حضور وی در کنسرت‌هاي مانی رهنما پررنگ شد و تصویر‌هاي متعددی از این دو نفر دیده می‌شد شایعات ازدواجشان را هر چه اکثر قوت بخشید. بالاخره این دو نفر در پست‌هاي اینستاگرام خود این موضوع را اعلام کردند

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

بیوگرافی مانی رهنما

مانی رهنما در تیر ماه 1350 خورشیدی در نارمک شهر تهران به جهان متولد شد.او از کودکی به صوت و آواز علاقه‌مند بودو از ۱۴ سالگی با خرید یک پیانو, رسماً موسیقی را شروع نمود.در مهر ماه سال ۱۳۷۱ به نزد بابک بیات رفت و از همان‌جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد.

 

در طی ۶ سال کار با بابک بیات, اصول خوانندگی را فرا گرفت و سبک صدای خود را نیز پیدا کرددر سال ۱۳۷۶ و در فیلم “مرسدس” به کارگردانی مسعود کیمیایی این سبک را اجرا نمود.با شعری از ایرج جنتی عطایی.در سال ۱۳۷۷ و در نخستین جشنواره موسیقی پاپ, پیروز به دریافت پاداش برترین خواننده شد.

 

در سال ۱۳۷۷ مجموعه “مرسدس” و در سال ۱۳۷۸ مجموعه “فصل پرواز” به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر نمودکه آهنگ پرنده از آهنگهای شناخته شده این مجموعه هست.

 

مانی رهنما و همسر اول و سابق در فروردین 1395 در سال ۱۳۷۹ در مجموعه “بغض” دو قطعه را اجرا کرد.آلبومی که به یاد واروژان بود و آهنگسازی تمام قطعاتش از داریوش تقی‌پور بودو حمید بشاش, محمدرضا صادقی و قاسم افشار دیگر خواننده‌هاي این مجموعه بودند.

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

بیوگرافی صبا راد

صبا راد «فاطمه راد» متولد 1359/30/8 , مجری برنامه “به منزل برمی گردیم” هست و یک روز در بین در برابر بینندگان شبکه استان تهران ظاهر میشود.او از سال 1375 گویندگی را از برنامه “ورزش ـ نشاط ـ تندرستی” شروع کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به تعداد می‌آید.

 

راد به قول خودش, برخلاف کسانی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند, اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به تاکید یکی از دوستانش تست گویندگی داده هست و هرگز فکر نمیکرد با اینکار بتواند با مردم رابطه برقرار کند, او همین طور در جشنواره تولیدات مراکز استان ها بعنوان گوینده و نویسنده برتر «استان گیلان» انتخاب شده هست.

چهره هایی که ازدواج مجددشان جنجالی شدند

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

فروردین ماه 1395 بود که خبر ازدواج صبا راد با مرتضی علی آبادی منتشر شدکه مرتضی علی آبادی مدعی شده هست که شش ماه پیش از همدیگر طلاق گرفته و جدا شده اند.مرتضی علی آبادی درمورد زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت; قطعا کسی که تصمیم می‌گیرد با فرد شناخته شده اي ازدواج کند,

 

می‌داند که این مسیر سختیهای خاص خودش را دارد گرچه من باید از همین جا اعلام کنم که حدودِ شش ماه پیش از بانو راد جدا شده امو دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.وی تصریح کرد; اگر هم تا اکنون خبر جدایی ما رسانه اي نشده به این علت هست که نمیخواستیم دغدغه هاي زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما میباشند.