پارس ناز پورتال

چهره های بدل ایرانی که جنجال به پا کردند +عکس

چهره های بدل ایرانی که جنجال به پا کردند +عکس

چهره های بدل ایرانی که جنجال به پا کردند +عکس 

چهره هاي بدل ایرانی از شباهت به مسی و رونالدو گرفته تا شباهت به بازیگران معروف در شبکه های مجازی بسیار مشهور شده اند.داشتن بدل برای ما اکثر یادآور فیلم ها و حکایت هاي پلیسی و گرچه دنیای سیاستمداران هست؛ مثلاً خیلی از دیکتاتورها برای خودشان بدل داشتند و دارند، مانند صدام، قذافی، ابوبکر بغدادی و خیلی هاي دیگر.

 

اکنون اما بدل ها به میان مردم عادی هم آمده اند و کارشان دیگر سپر بلا بودن برای آدم هاي کله گنده سیاسی نیست. اکنون بدل ها بیش از هر چیز دنبال پول درآوردن میباشند و برایشان مهم هست که شبیه یک آدم پرطرفدار باشند.اکنون اگر به طور طبیعی این شباهت وجود ندارد. میشود با عمل جراحی و تغییر تیپ و ظاهر هم به آن رسید

 

و ظاهراً فقط باید فعل خواستن را صرف کرد. گرچه غیر از این‌ها کشف شدن هم مهم هست و گرنه احتمالا همین همین اکنون خیلی ها در نقاط گوناگون جهان باشند که شبیه سلبریتی ها باشند اما هنوز کسی آنها را نشناسد.پس اضافه بر فیزیک، امکانات هم مهم هست. اکنون این وسط در ایران عده اي میباشند که این دو عامل را یک جا دارند

 

و توانسته اند در شبکه هاي مجازی برای خودشان مشهور شوند که اینجا به بخشی از آنها و ماجراهایشان اشاره می‌کنیم. با این توضیح که این تنها مشتی همانند خروار هست.

 

رضا عبادت؛ لیونل مسی

چهره های بدل ایرانی که جنجال به پا کردند +عکس

رضا عبادت یا همان مسی ایرانی یکی از حرفه اي ترین بدل هاي ایرانی هست که ظاهراً راه تجارت را مفید یاد گرفته و برخلاف بعضی افراد نمیخواهد کوپنش را زود بسوزاند. مسی ایرانی یکی از پرطرفدارترین بدل ها هم هست و آن‌قدر به همانند اصلی شبیه هست که حتی در سفرش به اسپانیا هم با واکنش هاي عجیب‌وغریب مردم رو به رو شد.

 

هم اکنون که این مقاله در حال تهیه هست، عبادت در اسپانیا به سر می‌برد و قرار هست با مسی ملاقات کند؛ دیداری که معلوم نیست نهایی بشود یا نه.

 

هادی خالقی؛ کارلوس کی روش

چهره های بدل ایرانی که جنجال به پا کردند +عکس

اگر هادی خالقی را در خیابان مشاهده نمایید و با او هم کلام نشوید، مطمئن باشید وی را با کی روش اشتباه خواهید گرفت. خالقی که چند سالی با کارلوس ناسازگاری سن دارد، شباهتی عجیب با سرمربی تیم ملی دارد اما مشکلش این هست که کی روش اصلا اهل تبلیغات نیست برای همین شبیه به او بودن هم پول ساز نخواهدبود.

 

همین باعث شده مدیر یکی از شعب بانک تجارت در رشت نتواند فعالیت خاصی بکند و تنها به تصویر گرفتن با تماشاگران فوتبال در استادیوم بسنده کند.

 

علی رضالو؛ کریستیانو رونالدو

چهره های بدل ایرانی که جنجال به پا کردند +عکس

سال قبل بود که عکسهایی از بدل رونالدو در شبکه های مجازی اکران شد. کسی که بعضی افراد معتقدند به لطف گریم، خودش را شبیه کریس میکند وگرنه خیلی هم شباهت خاصی به او ندارد. دفاتر تبلیغاتی اما ظاهر نظر دیگری داشتند و رضالو توانست در چندین تبلیغ تجاری در نقش رونالدو شرکت کند و احتمالا درآمد خوبی کسب کند.

 

نکته اي که در مورد بدل رونالدو وجود دارد سنجش اش با رضا عبادت بدل مسی هست. ظاهراً رضالو مشاوران و مدیربرنامه خوبی ندارد که نتوانسته مانند بدل مسی ترقی کند، گرچه مسئله شباهت کمتر او به رونالدو هم میتواند در این عدم ترقی کارساز باشد.

 

حمید ماهی صف؛ مستربین

چهره های بدل ایرانی که جنجال به پا کردند +عکس

اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 اسم یک شومن حسابی سر زبان ها افتاد. مستربین ایرانی یا مسترسین. کسی که استاد اجرای برنامه هاي مفرح بود و می توانست طوری یک جوک ساده را تعریف کند که همه ي از خنده نابود شوند. بعد از چندوقت اما خود آقای کمدین در برنامه هایش اعلام کرد که اصلا علاقه اي به سنجش شدن با مستربین ندارد و این حرف مردم هست.

 

حمید ماهی صفت که یک زمانی پای اثبات اکثر مراسم شادی باریکلا برگزار شده در کشور بود اکنون چند وقتی هست که کم کار شده و گرچه شباهتش با روآن اتکینسون هم کمتر شده هست.

 

هادی لطفی؛ مرحوم مرتضی پاشایی

چهره های بدل ایرانی که جنجال به پا کردند +عکس

هادی لطفی تنها کسی نیست که خودش را بعنوان بدل مرتضی پاشایی معرفی کرده و غیر از او چندین و چند نفر دیگر هم میباشند که بعد از فوت پاشایی خودشان را شبیه او کردند و حتی در مراسم تشییع و ترحیمش هم حضور داشتند. لطفی اما از نظر چهره بیشترین شباهت را به آقای خواننده دارد ولی وقتی روی سن می‌رود تا اجرا کند فقط لب میزند.

 

میلاد فتاحی دیگر بدل مشهور پاشایی هست که شباهت ظاهری ندارد اما صدایش شبیه اوست. این دو نفر و چند نفر دیگر با حضور در مراسم گوناگونی از جمله جشن و.. کوشش می‌کنند با زنده کردن یاد پاشایی و اجرای ترانه هاي او پول دربیاورند و ظاهراً در این راه پیروز هم بوده اند.

 

غیرقابل انتشار؛ احسان علیخانی

نوع فعالیت: سوءاستفاده و کلاهبرداری

به گزارش پارس ناز این احتمال بدترین مثال برای حیطه بدلکاری هست. کسی که به دلیل مجرم بودنش اسم وی را نمی آوریم اما خیلی ها وی را می شناسند. آقای کلاهبردار به دلیل شباهتی که با احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل داشت دست به اغفال دختران جوان زده و از مردم کلاهبرداری کرده بود. آقای شیاد گرچه خیلی زود توسط پلیس توقیف شد تا دیگر کسی هوس این طور کارها به سرش نزند. غیر این اما شبیه علیخانی بودن احتمالا نمی‌تواند منبع درآمد خاصی هم باشد.

 

• حسام نواب صفوی از وقتی که شناخته شد با الویس پریسلی خواننده معروف آمریکایی سنجش شد. نواب صفوی هیچ گاه از این شباهت پول درنیاورده اما شباهتش به پریسلی در تیپ و قیافه اش روز به روز اکثر می‌شود.