پارس ناز پورتال

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند 

 

در اینبخش چهره هاي معروفی کـه جای زخم هاي بزرگی روی بدن شان دارند رابه شـما معرفی میکنیم، خیلی از این چهره ها از دلیل ایجاد این جاهای زخم روی تن شان سخن گفته اند و خیلی هم از صحبت کردن درباره آنها خودداری می‌کنند و ترجیح می‌دهند چیزی در این باره بـه زبان نیاورند، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا بیشتر با این چهره ها آشنا شویم.

 

شارون استون

شارون استون، ستاره کهنه کار هالیوود مجروح کـه روی گردن خود دارد را طبق معمولً با آرایش، ویرایش عکس و یا دستمال گردن و لباسهای یقه دار می پوشاند اما این زخم چنان مشهور شده کـه در فضای اینترنت بـه آن پرداخته شده و حتی وبسایتی با این نام «www.sharonstonesscar.com» ساخته شده کـه بعلت ایجاد این زخم پرداخته اسـت.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

ظاهرا شارون استون در جوانی مشغول اسب سواری بوده کـه با طناب رخت آویز برخورد کرده و این برخورد باعث ایجاد شدن مجروح عمیق در گردن او شده اسـت.

 

پادما لاکشمی

اگر شـما نیز برنامه سریالی «Top Chef» را نگاه کرده باشید بی شک متوجه زخم بلند روی بازوی مجری برنامه، پادما لاکشمی، شده اید. این بازیگر و مجری تلویزیونی در سن ۱۴ سالگی یک حادثه رانندگی بسیار خطرناک داشته و این زخم ازآن روز بـه بعد همراه وی بوده اسـت.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

در این تصادف، بازو و لگن لاکشمی خرد شده اما او در کمال ناباوری خاطرات خوبی از این حادثه دارد. لاکشمی در گفتگو اي با مجله ووگ در این باره چنین گفته اسـت:” بودن در حادثه رانندگی مانند یک نشئه ي بسیار نشاط آور اسـت؛ لحظه اي باور نکردنی کـه در کمال تعجب یکی از بهترین عکسهای باقیمانده در ذهن مـن شده اسـت”.

 

سیلوستر استالونه

کسانی کـه از دیرباز با سیلوستر استالونه و فیلمهای او آشنایی دارند بی شک متوجه مجروح کـه روی شقیقه راست او وجوددارد شده اند. اینچنین زخم هایي هنگام تلاش برای کمک بـه زایمان با استفاده از انبرک ایجاد میشدند، تکنیکی کـه البته امروزه دیگر وجود ندارد.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

در واقع همین زخم بوده کـه بـه استالونه سبک سخن گفتن و صدای خاصش را داده اسـت زیرا پزشکان با این عمل خود باعث شدند کـه یکی از اعصاب صورت استالونه قطع شده و قسمت پایین نیمه سمت راست صورت او فلج شود. البته این تنها یکی از کوچک‌ ترین زخمها و آسیب هایي اسـت کـه این ستاره باسابقه هالیوود دارد. در کارنامه صدمات او حتی شکستگی گردن و یا زخم ساق پا با ۷۰ بخیه نیز دیده میشود.

 

کایلی جنر

وقتی کـه کایلی جنر، سوپر مدل و ستاره سریالهای ریالیتی شود همراه با نامزدش، تراویس اسکات، روی جلد مجله GQ ظاهر شد، زخم بزرگ و بلند روی رانش توجه بسیاری بخود جلب کرد. این ستاره ۲۰ ساله کـه بزودی بـه جمع میلیاردرهای جهان می پیوندد هیچگاه سعی نکرده زخم خود و دلیل بوجود آمدن آنرا پنهان کند. وی اعتراف کرده کـه این زخم را در طول بازی قایم باشک با خواهرش، کندال، برداشته اسـت.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

کایلی در این باره چنین گفته اسـت زمانی کـه 5 سال داشتم، مـن و خواهرم در حال بازی قایم باشک بودیم و مـن در داخل یک فضای تنگ قایم شده بودم. بعد از مدتی کـه خواهرم نتوانست مرا پیدا کند باید از سطح تیزی کـه از یک درب بزرگ بیرون زده بود بالا بیایم. اما ناگهان افتادم و میله اي در پایم فرو رفت. سعی کردم میله را از پایم بیرون بکشم اما اینکار باعث شد کـه کل رانم پاره شود. البته اکنون بزرگ کـه شده ام این زخم کوچک تر شده اسـت.

 

جونا هیل

شاید شـما هم متوجه این زخم نشده باشید اما جونا هیل مجروح بسیار بزرگ و ناخوشایند روی آرنج دست راست خود دارد. اگر شـما هم فکر میکنید کـه این زخم داستانی بسیار دردناک دارد درست فکر کرده‌اید. وی این زخم را «یکی از بزرگترین چیزها در زندگی» خود می‌داند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

بـه گفته هیل، ردر سن 15 سالگی در حال رانندگی پشت یک اتومبیل اجاره اي بود، در حالیکه دستش را از شیشه باشین بیرون برده بود. دوستش برای شوخی با فرمان خودرو بازی میکند و اینکار باعث چپ شدن اتومبیل میگردد و دست هیل روی آسفالت کشیده می‌شود. هیل در بیمارستان بـه هوش می‌آید و می‌شنود کـه پزشکان در مورد قطع کردن دست او صحبت می‌کنند.

 

و این حادثه باعث شد کـه هیل افکار خودرا تغییر دهد. وی می‌گوید کـه بعد از این حادثه بـه خودم گفتم کـه دیگر والدینم را دچار مشکل نخواهم کرد. باید مشهور شوم. باید این کارم را جبران کنم و کاری کـه با آنها کرده ام رابا کمی بهتر بودن تلافی کنم. از این رو هرروز بـه این زخم نگاه می‌کنم و این موضوع بـه مـن یادآوری می‌کند کـه باید سخت تلاش کنم.

 

هریسون فورد

هنگام بازی در فیلم «دختر شاغل» «Working Girl» شخصیت هریسون فورد در اثر سوراخ شدن گوش و برخورد چانه اش با زمین بیهوش میشود. در «آخرین جنگ صلیبی» «The Last Crusade» شخصیت ایندیانا جونز جوان در اثر ضربه شلاق چانه خودرا پاره میکند اما مجروح کـه روی چانه هریسون فورد وجوددارد واقعاً از کجا آمده اسـت.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

بـه گفته خود او، فورد درسال ۱۹۶۴ در حال رانندگی بدون بستن کمربند ایمنی بود کـه بعد از برخورد با یک باجه تلفن، چانه اش بـه شدت بـه فرمان خورده و مدت ها در همین حالت کنار جاده میماند تا این‌کـه یکی وی را بـه بیمارستان می‌رساند. در بیمار ستان یک عمل جراحی اضطراری روی چانه او صورت می‌گیرد و همین موضوع باعث میشود کـه جای زخم او هنوز هم قابل رویت باشد.

 

سیل

شایعات بسیاری در مورد زخم هاي روی صورت سیل، خواننده نیجریایی تبار وجوددارد. برخی انها را نتیجه حمله افراد نژادپرست در خیابان و برخی دیگر زخم هایي ناشی از مراسم سنتی در دوران کودکی میدانند اما واقعیت چیز دیگری اسـت. سیل بـه نوعی بیماری سل جلدی مبتلاست.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

کـه باعث التهاب و زخم پوستی، ایجاد شدن زخم و ریزش موی او شده اسـت. در چنین شرایطی اسـت کـه بیمار با زخم هاي پروانه اي شکل روی صورت و بینی خود مواجه میشود. خوشبختانه در دهه سوم زندگی این بیماری سیل درمان شد اما تاثیر ویرانگر آن هنوز درصورت او دیده میشود.

 

مایکل کی ویلیامز

مایکل کی ویلیامز همیشه در سریال ها و فیلم هایي کـه حضور داشته نقش شخصیت هاي سرسخت و خشن را بازی کرده اسـت و زخم هایي کـه روی صورت خود دارد بـه او کمک کرده کـه بیشتر در این نقش ها جا بیفتد. واقعیت این اسـت کـه این زخمها دریک درگیری در کلوب شبانه در روز تولد ۲۵ سالگی ویلیامز و با ضربه تیغ اصلاح ایجاد شده اسـت.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

وی نزدیک بود در اثر این جراحات جانش را از دست بدهد اما در نهایت زخم هایش مسیر زندگی وی را بـه سمت شهرت تغییر دادند. وی ابتدا بخاطر زخم هایش نقش هایي وحشتناک در آهنگ ویدیوها بدست آورد و سپس رفته رفته بـه یک چهره مشهور در سریالهای تلویزیونی تبدیل شد.

 

کاترین زتا جونز

زخم گردی کـه روی گردن کاترین زتا جونز وجوددارد بسیار ریز اسـت کـه بـه جراحی نای مربوط می‌شود. این جای زخم را میتوان بـه سهولت با یک جراحی زیبایی ساده برداشت اما جونز میـــخواهد کـه این زخم را حفظ کند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

وی در این باره چنین می‌گوید گریمورها همیشه سعی دارند کـه آنرا بپوشانند اما مـن نمی‌خواهم آنرا پنهان کنم. اگر این زخم را نداشتم امروز این جا نبودم.

 

تینا فی

تنیا فی کـه بازیگری مشهوری در عرصه تلویزیون اسـت در مورد زخم صورتش بـه ندرت صحبت میکند و البته دلیل قانع کننده اي نیز برای این رفتار خود دارد. فی می‌گوید کـه در سن 5 سالگی در حیاط خانه پدری اش مشغول بازی بوده کـه یک غریبه با چاقو صورت وی را پاره می‌کند و این زخم از همان هنگام با وی بوده اسـت.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

گرچه این مرد غریقه هیچگاه پیدا نشد اما فی میگوید کـه زخم صورتش تنها بعد از ورود بـه عرصه بازیگری باعث ناراحتی وی شده اسـت. وی امروزه از گریم یا زوایای خاص دوربین برای مخفی کردن زخم روی صورتش استفاده میکند.

 

کالی کوکو

کالی کوکو کـه همه ی وی را با سریال «تئوری بیگ بنگ» می شناسند روی شانه خود زخم هایي دارد کـه در نتیجه یک جراحی اورژانسی درسال اخیر شکل گرفته اند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

اما این تنها مجروح نیست کـه کوکو دارد زیرا طرفداران سریال بی شک متوجه زخم بزرگی کـه روی قسمت جلوی مچ پای چپ اوست نیز شده اند. وی این زخم را درسال ۲۰۱۰ و پس از افتادن از اسب برداشته اسـت.

 


 

در ادامه چهره های معروفی که نام عشق شان را خال زدند

راه هاي زیادی برای نشان دادن عشق و علاقه دریک رابطه عاشقانه وجوددارد از حمله خریدن هدیه یا سفر هـای خاص و بسیاری روشهای دیگر. اما از دیرباز استفاده از خالکوبی یکی از روشهای متداول و مورد توجه در این حوزه بوده اسـت. بعضی از آنها از اینکار خود پشیمان شده و بعد از جدایی از عشق سابقشان سعی کرده اند این خالکوبی ها را از بین ببرند یا دست کم بپوشانند.

 

مگان فاکس و برایان آستین گرین

این دو مدت هاي مدیدی اسـت کـه رابطه اي پر فراز و نشیب با آشتی ها و جدایی هاي متوالی را تجربه میکنند. اما بنظر میرسد کـه با بـه دنیا آمدن پسر سومشان بنام جورنی در 4 آگوست ۲۰۱۶ دیگر رابطه ي آنها مستحکم شده اسـت. مگان فاکس و برایان آستین گرین درسال 2010 بعد از شش سال رابطه کـه از سال 2004 آغاز شده بود باهم ازدواج کردند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

در طول دوران اوج عشقشان، این دو اسم یک دیگر را روی بدن خود خالکوبی کرده بودند. مگان اسم همسرش را روی پهلوی خود و گرین نیز اسم مگان را در قسمت سینه و روی قلب خود خالکوبی کرده بود. گرچه این دو همواره رابطه متلاطم و بی ثباتی داشته اند اما هیچ کدام دست بـه برداشتن خالکوبی هاي خود یا پوشاندن انها نزدند.

 

جانی دپ

چـه کسی میتواند خالکوبی جانی دپ را فراموش کند؟ جانی دپ در طول یکی از رابطه هاي مشهور و مورد توجه فراوان خود عبارت وینونا برای همیشه «Winona Forever» را روی بازوی راست خود خالکوبی کرده بود. او و وینونا رایدر در دهه 90 بـه مدت 4 سال باهم نامزد بودند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

رابطه انها از زمان بازی در فیلم نه چندان مشهور «توپ هاي آتشین بزرگ!» «Great Balls of Fire!» درسال ۱۹۸۹ آغاز شد. بعد از جدایی این دو، دپ خالکوبی خود رابه «وینو برای همیشه» «Wino Forever» تغییر داد.

 

کالی کووکو و رایان سویتینگ

این خالکوبی دیگر قابل مشاهده نیست اما در دورانی کـه کالی کووکو، بازیگر سریال تئوری یگ بنگ «The Big Bang Theory» زندگی عاشقانه اي با رایان سویتینگ، بازیکن حرفه اي تنیس داشت، تاریخ ازدواجش یعنی ۳۱ دسامبر ۲۰۱۳ را پشت گردنش خالکوبی کرده بود. بعد از این‌کـه این دو در سپتامبر ۲۰۱۵ از هم جدا شدند او این اعداد رابا یک پروانه پوشاند. او در طی گفتگو اي با الن دجنرس در این باره گفت:

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

این خالکوبی آنقدر بزرگ بود کـه این اعداد را بپوشاند. بال هاي بزرگ. این تنها چیزی بود کـه وقتی آنجا بودم انتخاب کردم.سویتینگ نیز مانند همسر سابق خود اسم «کالی» رابه صورت شکسته روی ساعد خود خالکوبی کرده بود. حتی وی تاریخ ازدواجشان رابا اعداد رومی درون یک قلب در نزدیکی مچ دستش خالکوبی کرد.

 

دیوید بکهام

فقط برای این‌کـه یکبار دیگر بـه ویکتوریا بکهام، عضو سابق گروه موسیقی اسپایس گرلز و همسر دیوید بکهام حسودی تان بشود، دیوید بکهام علاقه و عشق خود بـه همسرش رابا خالکوبی روی دستش نشان داد.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

وی اسم همسر خودرا با خط شکسته روی قسمت بالای دست راست خود و شماره ۹۹ را بعنوان سمبل سال ازدواجشان درکنار آن خالکوبی کرده اسـت. ویکتوریا نیز حروف اول اسم همسر خودرا روی قسمت داخلی مچ دست چپش خالکوبی کرده اسـت.

 

جانی مک دید

بعد از بیش از یکسال نامزدی و فراز و فرودهای فراوان، جانی مک دید، خواننده گروه راک اسنو پاترول و کورتنی کاکس بار دیگر رابطه خود رابه مرحله تازه اي رساندند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

چند ماه بعد در سپتامبر 2016 مک دید عکس هایي از خالکوبی تازه اي روی مچ دستش منتشر کرد کـه حروف اول اسم نامزدش بنظر می رسیدند. در زیر این عکس واژه «Ta-two» نوشته شده و کنار آن نیز یک قلب قرار گرفته بود.

 

لیا میشل

لیا میشل بـه یاد همبازی و نامزد سابقش، کوری مونتیت کـه ناباورانه در سن 30سالگی در جولای ۲۰۱۳ درگذشت بخشی ازبدن خودرا خالکوبی کرد.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

او شماره شش را روی قفسه سینه خود خالکوبی نمود زیرا این شماره پشت لباس ورزشی شخصیت فین هادسون در سریال گلی «Glee » بود کـه کوری مونتیت نقش آنرا بازی کرده بود.

 

لامار اودم و کلویی کارداشیان

این دو خیلی سریع و شدید عاشق هم دیگر شدند اما بعد ها یکی از بدترین و پرحاشیه ترین جدایی ها در تاریخ سلبریتی ها را تجربه کردند. لامار اودوم ستاره سابق بسکتبال ان بی اي همراه با کلویی کارداشیان تنها یک ماه بعد از ازدواجشان در 24 اکتبر ۲۰۰۹ باهم خالکوبی کردند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

کارداشیان حروف اول اسم همسر خودرا روی دست راست خود و لامار نیز حروف اول اسم همسرش را روی هردو دستش خالکوبی کرد. در دسامبر سال ۲۰۱۳ خلویی تقاضای طلاق داد اما جدایی این دو تا دسامبر ۲۰۱۶ نهایی نشد.

 

مارکو پرگو

در نوامبر ۲۰۱۳، پنج ماه بعد از این‌کـه مارکو پرگو و زوی سالدانا در خفا ازدواج کردند، این هنرمند ایتالیایی خالکوبی بزرگی کـه بنظر می‌رسد صورت ساندانا باشد را روی ساعد خود انجام داد. اخیراً نیز سالدانا دریک برنامه ي زنده تلویزیونی اعلام کرده کـه عکس همسرش را روی قسمت چپ قفسه سینه اش خالکوبی کرده اسـت.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

وی در این باره چنین گفته اسـت شـما میخواهید کـه این خالکوبی جای بسیار خصوصی قرار داشته باشد کـه تنها افراد نزدیکت بتوانند ان را ببینند. مـن برای داشتن آن دو سال صبر کرده ام… اما در نهایت بـه آن دست پیدا کردم.

 

نیک کانون

این مجری سابق برنامه ي «America’s Got Talent» یکی از سلبریتی هاي این فهرست اسـت کـه علاقه زیادی بـه خالکوبی دارد. او قبل از عروسی با همسر سابقش ماریا کری درسال 2008 اسم وی را روی پشتش خالکوبی کرد.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

البته او در این زمینه نیز تنها نبود و ماریا کری نیز روز قبل از عروسی عبارت خانم کانون «Mrs. Cannon» را روی پشت خود خالکوبی کرده بود. سه ماه بعد از جدایی، کانون خالکوبی خودرا با یک صلیب بسیار بزرگ کاملاً پوشاند.

 

راسل برند و کیتی پری

شاید عشق این دو دوام چندانی نداشت اما خالکوبی هاي مشابه و هماهنگشان دوام خواهد داشت. زمانی کـه راسل برند و کیتی پری در رابطه اي عاشقانه بـه سر می بردند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

عبارت «Anuugacchati Pravaha» کـه در زبان سانسکریت بـه معنای با امواج همراه شو بود را روی بدن خود خالکوبی کردند. این دو باهم ازدواج کردند اما ۱۴ ماه بعد در دسامبر ۲۰۱۱ راسل برند تقاضای طلاق داد.

 

جینا داوان تیتوم و چنینگ تیتوم

این دو یکی از جذاب ترین زوج هاي هالیوودی هستند و برای این‌کـه رابطه خودرا شیرین تر کنند زمانی کـه درسال ۲۰۰۹ در بالی اندونزی دوران ماه عسل خودرا سپری میکردند، خالکوبی مشترکی را انجام دادند.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

این دو کـه در فیلم «استپ آپ» «Step Up» همبازی بودند عبارت «شانه بـه شانه هم» «Side By Side» را روی بدنشان خالکوبی کرده اند. این خالکوبی روی پهلوی تیتوم و روی پای جینا قرار دارد.

 

کری هارت

کری هارت خالکوبی هاي متعددی دارد اما یکی از انها بطور ویژه برای عشق همیشگی اش پینک بوده اسـت. درسال ۲۰۰۹، این موتور سوار حرفه اي سابق در حساب توئیتری خود عکسی از خالکوبی جدیدش کـه تصویری از صورت همسرش روی پای خود بود را منتشر کرد.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

این دو درسال ۲۰۰۶ باهم ازدواج کرده و بعد از یک جدایی کوتاه مدت درسال ۲۰۰۸، سال بعد بار دیگر باهم آشتی کردند. این دو اکنون صاحب یک دختر و پسر هستند.

 

توری اسپلینگ و دین مک درموت

بـه رغم رابطه پر فراز و نشیب گذشته، توری اسپلینگ و دین مک درموت نشان داده اند کـه رابطه عمیقی داشته و این موضوع را در خالکوبی هایشان نشان داده اند. اسپلینگ بخشی از عبارات عاشقانه مک درموت در روز عروسیشان را هنگامیکه درسال ۲۰۱۱ فرزند سومشان را در شکم داشت روی پهلوی خود خالکوبی نمود.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

دین نیز برای نشان دادن علاقه اش بـه همسر خود خالکوبی هاي متعددی روی بدنش انجام داده اسـت. او عبارت «صادقانه، دیوانه وار، از ته قلب، توری» «Truly, Madly, Deeply, Tori» را روی مچ دست خود، تصویری از صورت وی را روی پشت بازوی خود و اسم وی را زیر ناف خود خالکوبی کرده اسـت. زمانی کـه درسال ۲۰۱۳ خبرهایی از خیانت او بـه رسانه ها درز کرده.

 

و وی برای بازیابی خود بـه بیمارستان مراجعه کرد مشخص شد کـه جمله اي عاشقانه از توری را روی سینه خود خالکوبی کرده اسـت. این دو اخیراً نیز در پاریس و بـه مناسبت دهمین سالگرد ازدواجشان یک خالکوبی مشترک جدید انجام داده اند. آنها عبارت «Tout mon coeur, tout ma vie» کـه در زبان فرانسوی بـه معنای «تمام قلبم، تمام زندگی ام» اسـت را روی قسمت جلو بازوی خود خالکوبی کرده اند.

 

ایوا لونگوریا

شاید مایه شگفتی باشد کـه ایوا لونگوریا خالکوبی داشته باشد چـه برسد بـه این‌کـه برای عشق دست بـه خالکوبی بزند. اما او پس از عروسی با همسر سابقش تونی پارکر درسال ۲۰۰۷ بـه خالکوبی کردن روی آورد. این بازیگر سریالهای تلویزیونی تاریخ عروسی شان را روی مچ دست و شماره پیراهن ورزشی پارکر را روی پشت گردن خود خالکوبی کرد.

چهره های معروفی که جای زخم های بزرگی روی بدن شان دارند

در کمال ناباوری این دو درسال 2011 و بعد از یک رسوایی و خیانت پر سر و صدا از هم جدا شدند.اما لونگوریا بعد ها درمصاحبه اي اعلام کرد کـه بـه رغم خیانت همسر سابق وجدایی شان او از خالکوبی کـه انجام داده پشیمان نیست.وی با شوخی در این باره چنین گفته اسـت از این خالکوبی خوشم می‌آید… اما بعد ها وی این خالکوبی رابه طور کلی پاک کرد.