پارس ناز پورتال

درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

مجموعه : حذف شده است
درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

درمورد ژل تاخیری یا اسپری و داروهای از این دست هر اطلاعاتی که بخواهید در این مطلب به شما تعلیم داده می شود نحوه استفاده و غیر…اما از این ماجرا بی خبر نباشید که این محصولات تاخیری اصلا قوای جنسی شما را تقویت نمی‌کند و فقط باعث تاخیر میباشد و اگر بعد از مدتی استفاده نکنید حتی امکان داره از قبل هم زودتر به انزال برسید.

 

اگر دچار زود انزالی هستید و در ارتباط جنسی دشوار دارید و قصد دارید از اسپری تاخیری یا ژل تاخیری بهره گیری کنید باید از این دو محصول اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید که از چه چیزی تشکیل شده هست با سایت پارس ناز همراه باشد.

 

ژل تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری

زود انزالی یا زود ارضا شدن تقریباً دشوار بیش از 90 درصد از مردان هست که باعث می شود مرد از ارتباط جنسی لذت کافی را نبرد و یا مرد دجار سرخوردگی و افسردگی نیز شود.به گزارش پارس ناز در خیلی از مواقع زود انزالی مردان بعد از ازدواج و با گذشت زمان ممکن هست بهتر شود که گرچه خیلی از افراد نمی‌توانند سال ها صبر کنند تا زود انزالی شان درمان شود و به دنبال راه درمان میباشند.

 

به همین علت متخصصین سال ها هست که به دنبال درمان زود انزالی یا انزال زودرس «premature ejaculation » میباشند.انزال زودرس ممکن هست از رسیدن به بحبوحه لذت جنسی مرد و شریک جنسی اش پیشگیری کند که به همین علت مرد امکان دارد مقابل شریک جنسی احساس شرم کند و از ارتباط جنسی خود بکاهد که کم کم زمان می‌تواند تاثیر منفی بر زندگی مشترک بگذارد و حتی باعث جدایی نیز شود.

 

انزال به طور طبیعی بین 3 تا 10 دقیقه زمان می‌برد که به سن و شرایط جسمی مرد نیز بستگی دارد ولی به طور متوسط 5 دقیقه برای مردان جوان هست.آقایان تمایل دارند زمان ارگاسم بسیار طولانی شود و تصور می‌کنند که با طول کشیدن ارضا شدن شریک جنسی لذت بیشتری می برد که اینجور نیست.

 

کیفیت ارتباط جنسی هم بسیار مهم هست. بیشتر مردان به موضوع «fore play» یا معاشقه گذشته از انجام عمل نزدیکی بی دقت بوده لذا شریک جنسی آنها بعد از خودشان به ارگاسم می رسد وهمین موضوع درتماسهای بعدی باعث تنش شده وانزال زودرس راتشدید می کند.

درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

مهم ترین عامل ایجاد وتشدید انزال زود رس درمردان پریشانی هست.بیاد داشته باشید که بطور کلی انزال زودرس در جوانان و به خصوص در افراد تحصیل کرده شایعتر هست.نخستین قدم برای رفع این دشوار دوری از استرس هست.بایدبه مراحل یک کورس جنسی کاملا دقت کرد.یک fore playخوب میتواند تا حد زیادی فاصله زمانی برای رسیدن به ارگاسم را بین زن و مرد کمتر کرده وخیلی کمک کننده باشد.برای مبارزه با انزال زودرس مشارکت زن ومرد هردو لازم هست.

 

روشهای دارویی , غیر دارویی , رفتاری و غیره… برای رفع انزال زودرس

 

قطع کردن تحریک جنسی هنگام ارضا شدن

برای درمان انزال زودرس روشهای متفاوتی وجود داردکه یکی از آنها «squeezing techniqu» هست.دراین روش آلت شما توسط خودتان یا شریک جنسی تان بوسیله دست تحریک میشود ولی به محض این که خواستیدبه انزال برسید,سریعا تحریک را قطع کرده وتوسط دوانگشت شست واشاره زیر‌آلت تناسلی «درست محل ختنه‌ درپایین گلانس» را فشار داده وتا بیست میشمارید.

 

به گزارش پارس ناز این فشار باعث میشود تاازرسیدن به ارگاسم خارج شده وبتوانید مجددا به تحریک جنسی ادامه دهید.بعدازچندبار تکرار می توانید دربارپنجم به تحریک ادامه داده وانزال داشته باشید. کم کم زمان و با تکرار این تمرین دریک دوره دست کم دو ماهه بدن شما یاد میگیردکه هنگام فعالیت جنسی دیرتر به ارگاسم برسد و دشوار شما بر طرف خواهد شد.

 

روش پیشگیری از انزال زودرس start & stop

یکی از روشهای کارساز برای رهایی از انزال زود رس روش «start & stop» اسم دارد.در این روش شما به فعالیت جنسی پرداخته و بعداز آنکه تحریک شما به حداکثر رسید و درست پیش از آنکه ارگاسم شوید, دست از فعالیت برداشته وبرای مدت کوتاهی هیچ تحریکی انجام نمیدهید.

 

هر چند در ابتدا ممکن هست دشوار به نظر برسد ولی کم کم زمان شما از لذت جنسی زیادی بهره مند خواهید شد.یکی از برترین راههای انجام این روش آنست که در ابتدا از روش 4 به 1 شروع وبعد به تدریج آنرا افزایش داده و به 9 به 1 برسانید.

درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

یعنی در آمیزش هاي اول چهار بار آلت خود را وارد واژن نموده وبعد مکث کنید ودوباره چهار بار وارد نموده ومجددا چند ثانیه صبرکنید وهمین طور ادامه دهید تا نهایتا به انزال برسید.بسته به اوضاع بدنی خود می‌توانید در طول چند هفته یا چند ماه شمار دفعات تحریک را بتدریج افزایش داده ودر نهایت به برترین حالت آن یعنی نه بار ورود آلت تناسلی ویکبار توقف «9 به 1» برسانید.

 

لازم به یادآوری هست که چون بیشترین لذت زن در هنگام ورود آلت تناسلی مرد به واژن میباشد شمار زیادی از زن ها نیز طرفدار این روش بوده واز آن لذت جنسی زیادی میبرند.اضافه بر این تعدادی از پوزیشن هاي نزدیکی وجود دارد که چون در آنها تحریک آلت تناسلی مرد به دست کم می‌رسد می‌توانند درطولانی کردن زمان رسیدن به انزال خوب باشند.

 

استفاده از کاندوم برای جلوگیری از انزال زود رس

یکی دیگر از راههای جلوگیري از انزال زودرس بهره گیری از کاندوم میباشد.کاندوم یکی از روشهای پیشگیری از حاملگی بوده که از انتقال بیماریهای جنسی بویژه ایدز وسوزاک هم پیشگیری می کند.به علت پوشش پلاستیکی کاندوم آلت تناسلی کمتر تحریک شده و زمان انزال طولانی تر می شود.

 

عده اي حتی ترجیح می دهند برای طولانی ترشدن زمان رسیدن به ارگاسم ازدو کاندوم بروی هم بهره گیری کنند.اخیرا” نوعی کاندوم توسط شرکت «viagra» فرآوری و در ایران نیز پخش شده که دارای مواد بی حسی وتاخیری هست و مانع انزال زود رس میشود.بهرحال بهره گیری از کاندوم تا حد زیادی به سلیقه طرفین بستگی دارد.

 

چون برخی از زوجین معتقدند بهره گیری از کاندوم لذت یک نزدیکی طبیعی را از بین می‌برد و آنرا پلاستیکی وبی احساس می‌کند! بیاد داشته باشید که هنگام بهره گیری از کاندوم ازمواد روغنی مثل وازلین بهره گیری نکنید چون احتمال پارگی آن وجود داشته وخطر حاملگی ویا انتقال مریضی هاي جنسی بخصوص ایدز را بدنبال دارد.

 

استفاده از داروی بی حسی اسپری تاخیری و ژل تاخیری

یکی از راههایی که اخیرا خیلی مورد بهره گیری قرار میگیرد بهره گیری از داروهای بی حسی هست.کلیه این مواد از خانواده لیدوکایین بوده وبه فرم هاي گوناگون مثل اسپری تاخیری, کرم تاخیری, ژل تاخیری دربازار وجود دارند.این داروها با بلوک کردن هدایت عصبی مانع انتقال تحریک حسی از اعصاب ناحیه آلت شده و درنتیجه زمان رسیدن به انزال افزایش مییابد.

 

باید دقت داشت که بهره گیری از مواد بی حسی شمشیر دو لبه بوده واستفاده چندان و غلط از آنها میتواند هدایت عصبی را از آلت کاملا متوقف نماید. درنتیجه مرد نه تنها از نزدیکی هیچ احساس لذتی نمیبرد بلکه حتی ممکن هست برای مدت کوتاهی شهوت خود را هم از دست بدهد وحتی قادر به نعوظ و انجام عمل نزدیکی هم نباشد!

درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

اگر از اسپری تاخیری بهره گیری می کنید باید نوع مرغوب آنرا تهیه کنید.کلیه اسپری هاي بی حسی تاخیری با نامهای جعلی 24000 و 36000 و 40000 و مثل آن که از کشورهای عربی وارد می شوند تقلبی بوده و استفاذه از آنها بی خطر نیست.برترین محل برای بهره گیری از اسپری ناحیه زیر کلاهک آلت هست.بهتر هست بیست دقیقه گذشته از نزدیکی یک یا دو پاف در این محل اسپری نمایید.

 

کم کم زمان هر کس با دقت به اوضاع بدنی میتواند مقدار اسپری مناسب برای بدن خود را پیدا کند. به گزارش پارسناز روش بهره گیری از کرم ها وژل هاي بی حسی هم مثل اسپری هست.هنگام بهره گیری از مواد بی حسی بیاد داشته باشید که حتماً چند دقیقه گذشته از انجام نزدیکی باید آلت خود را چند بار با آب بشوویید یا این که از کاندوم بهره گیری نمایید

 

زیرا این مواد خیلی سریع از طریق مخاط واژن جذب شده وباعث بی حسی آن میشود در نتیجه شریک جنسی شما هیچ لذتی از آمیزش نمیبرد و یا این که دیرتر ارضاء خواهد شد و نتیجه معکوس خواهید گرفت.در صورت بهره گیری از مواد بی حسی باید به اوضاع طرف مقابل نیز دقت داشته باشید.

 

برخی افراد شاد ازاینکه دیگر انزال زودرس ندارند, مدت طولانی پشت سر هم نزدیکی کرده و باعث صدمه مخاط واژن واحساس درد وناراحتی در طرف مقابل می‌شوند.بهمین دلیل ممکن هست دفعه آینده, دیگر اسپری بی حسی خود را در کشو کنار تختخواب پیدا نکنید!

 

هرچند گروهی از افراد از داروهای گیاهی ویا شیمیایی برای درمان انزال زودرس بهره گیری میکنند, ولی اثر هیچکدام اثبات شده نیست وپروتکل درمانی واحدی برای آن وجود ندارد.داروهایی مثل ;ویاگرا, یوهیمبین ومانند آن تاثیری در انزال نداشته فقط باعث ایجاد نعوظ بهتر آلت به هنگام تحریک جنسی می شوند.

 

بهره گیری از قرص تاخیری نیز مورد بهره گیری برای درمان زود انزالی میباشد.

گاهی بهره گیری از داروی فلوگستین بعلت ایجاد بی حسی در آلت میتواند خوب باشد.اثر ویتامین E هم اثبات شده نیست.در طب سنتی وگیاهی تجربه هایي برای درمان این عارضه وجود دارد که در برخی افراد خیلی هم مثمر ثمر بوده و باعث بهبودی کامل آنها شده هست.

 

ژل تاخیری , اسپری تاخیری , قرص تاخیری

یکی از روش هایي که برای افزایش رسیدن به انزال و بالا رفتن میل جنسی در مردان قرار میگیرد و متعارف شده هست بهره گیری از ژل یا اسپری ها تاخیری می باشد که این مواد نیز به علت عوارضی که به همراه دارند راهکار مناسبی برای افزایش میل جنسی در مردان نمی باشد.

 

بدبختانه زود انزالی یکی از موضوعات بسیار شایع ودغدغه اغلب مردان می باشد.می‌توان گفت 90 درصد مردان از انزال زودرس و یا انزالی که حتی زودرس نیت ولی از نظر خود طرف زودتر از چیزی که میخواست رخ می‌دهد رنج میبرند.

درباره ژل تاخیری یا اسپری تاخیری و عوارض

در اغلب موارد بعد از ازدواج این دشوار حل می شود ولی افرادی میباشند که شتاب دارند و بردباری گذشت زمان را ندارند .از این جهت به سراغ درمان هاي مقطعی میروند که حساسیت آلت تناسلی را کم میکنند و انزال دیرتر رخ میدهد مثل اسپری ها و ژل ها و کاندوم هاي تاخیری.

فقط از سال 2007 اگر به مجلات پزشکی نگاهی به اندازید, انبوهی از مقالاتی را خواهید یافت که در جست‌وجوی درمان زود انزالی بوده‌اند یا درمان‌هاي کنونی را بررسی کرده‌اند. همه ي این تحقیق‌ها درمان قطعی برای زود انزالی ارائه نکرده‌اند, تا به حال اثر تنها دو نوع درمان برای بهبودی زود انزالی به اثبات رسیده هست;

 

داپوکستین «Dapoxetine» – یک مهارکننده باز جذب سروتونین «SSRI» میباشد, که جزء داروهایِ ضد افسردگی طبقه‌ بندی میشود و برخی عوارض جانبی را برای مریض به همراه دارد.فورتاسین «Fortacin»- اسپری موضعی بسیار مؤثر که شبیه پروماسنت «Promescent» هست.

 

آیا با وجود اطلاع از عوارض اسپری و ژل تاخیری باز از آنها بهره گیری بکنیم؟

 

بهره گیری از این اسپری ها که به صورت رسمی هم در داروخانه ها به فروش میرسند عوارض ندارند؟ در صورت تایید در هر زمان ارتباط میشه ازش بهره گیری کرد یا برنامه خاصی داره؟

 

اسپری هاي بی حس کننده, درمان زودانزالی نیستن. اونها احتمالاً برای پورن استارها کاربرد داشته باشن, اما برای مردی که دچار زودانزالیه, نه شما میتونید از کاندوم یا ژل یا اسپری یا قرص بهره گیری کنید

 

1- تا وقتی اسپری موثره, شما عملا با دست خودتون, اعصاب پوست روی آلت رو از کار انداختین. و این تاثیر دراماتیکی داره روی کاهشِ لذت جنسی.

 

2- مواد روی پوست, وارد واژن همسرتون هم میشن و اونجا رو هم بی حس می کنن. «برای همین پیشنهاد میکنیم اگر اسپری می زنین, حتماً از کاندوم استقاده کنین» نتیجه این که لذت خانومتون هم کم میشه و ایشون هم دیرتر به ارگاسم میرسه که دشوار زود انزالی شما رو بیشتر به چشم میاره.

 

3- تا وقتی اسپری رو استفاده بکنین, ممکنهِ مشکلی نباشه, اما بعد که قطعش کنین, مجدد همون آشه همون کاسه و احتمالا بدتر از گذشته.بهره گیری از اسپری یا ژل تاخیری درمان زود انزالی نیست. نهایتا یک مسکنه. درمان یعنی خود طرف بتواند با آمادگی هاي روحی و روانی روز به روز مدیریت زمان انزال خود را به دست بگیرد و با بهره گیری از قوه تخیل و نیرویِ ذهنی خود این موضوع را حل نماید.