پارس ناز پورتال

کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر

کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر

کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر 

خانم ها در طول تاریخ همۀ وقت} به زیبایی و جذابیت خود اهمیت زیادی داده اند، در این میان برخی اوقات کارهای عجیبی نیز از آنها دیده شده هست. مدهای عجیب‌وغریب همۀ وقت} وجود داشته حتی زمان هاي قبل, کارهایی که بانو ها در قبل برای جذاب تر شدن انجام میدادند واقعا عجیب هست.

 

استانداردهای زیبایی کم کم زمان تغییر کرده هست و احتمالا کارهایی که زنان در قبل برای جذاب شدن می‌کردند شما را شوکه کند. ایران ناز چند همانند از عجیب ترین مدهای زیبایی در قبل را آورده تا نشان دهد که معیارهای زیبایی نسبی و تغییرپذیر میباشند.

 

چاپین:قرن هاي ۱۵ – ۱۷
زنان در قرن هاي ۱۵ الی ۱۷ کفش هاي چاپین را می‌پوشیدند تا لباسهای شان کثیف و گلی نشود. ارتفاع پاشنه این کفش ها ۵۰ سانتیمتر بود. بنابراین هر خانمی با پوشیدن این کفش ها به یک خدمتکار نیاز داشت تا وی را همراهی کند.
کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشترمحافظ آرایش:۱۹۳۹
با بهره گیری از این نقاب ها زنان آرایش خود را از برف و باران حفظ می‌کردند. ایراد این نقاب ها این بود که از داخل بخار میگرفت.

کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر

حفره گونه:قرن ۲۰
در قبل چهره زنان بدون حفره گونه هیچ جذابیتی نداشت. بنابراین برای ایجاد حفره گونه چنین دستگاهی را روی گونه قرار می دادند که فشار و درد زیادی داشت.

کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر

پیشانی بلند و برداشتن مژه ها:رنسانس
یکی از مدهای زیبایی در دوره رنسانس پیشانی بلند و گرد بود و خط رویش مو تا جای ممکن در بالاترین قسمت پیشانی قرار داشت. اکثر زنان مو هاي بالای پیشانی را با تیغ می زدند تا خوشگل شوند. به علاوه با موچین مژه ها را برمی داشتند تا کاملا طبق مد پیش رفته باشند.
کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشترپوست سفید:انگلیس، قرن ۱۷
در انگلیس برای سفید کردن پوست محصولی که با سرب و سرکه درست شده بود را بهره گیری میکردند. اما بعد از مدتی پوست زرد می شد. الیزابت اول یکی از طرفداران این محصول بود و بعنوان ماسک جوانی در دوران خود شناخته شده بود.
کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشترشبکه هاي وریدی:انگلیس، قرن ۱۷
در انگلیس در قرن ۱۷ زنان برای نشان دادن اصالت خود با مداد آبی روی گردن، سینه و بازوها خطوط رگ می کشیدند.
کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشترگاز گرفتن لب ها:دوره ویکتوریا
ملکه ویکتوریا بهره گیری از لوازم آرایشی را منع کرده بود. بنابراین زنان راه دیگری برای زیباسازی خود یافتند. آنها به جای رژگونه و رژ لب گونه ها را نیشگون و لب ها را گاز میگرفتند.
کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشترآرسنیک برای زیبایی:قرن ۱۹
در قرن ۱۹ برای ایجاد چهره گلگون و چشم هاي درخشان آرسنیک می‌خوردند. و با وجود اینکه می‌دانستند این ماده عوارض جانبی دارد و باعث بزرگ شدن غذه تیروئید و گاهی مرگ می‌شود از آن بهره گیری می‌کردند.
کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشترلباس سبز:دوره ویکتوریا
در دوره ویکتوریا زنگ سبز در بین زنانی که تابع مد بودند شایع بود. برای ساخت این رنگ از ترکیب آرسنیک و مس بهره گیری میکردند که این رنگ گاهی اوقات باعث مرگ صاحب لباس می شد. این رنگ با مخاط در رابطه بوده و باعث التهاب می شد و به تدریج به زیر پوست نفوذ می‌کرد. آنها دیوار منزل ها را هم رنگ می‌کردند و ساکنان منزل را با خطری مرگبار مواجه میکردند.
کارهای عجیب خانم ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر

کارهای بانو ها برای زیبایی اکثر،زنان و کارهای عجیب برای زیبایی،زنان و ملاک هاي زیبایی عجیب